SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Absoluutquote:
Zo handig ben ik nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bewoon Beyerdynamic Custom One Pro en er dan een roze plaatje opzetten.
Whahahaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:46 schreef Symphonic het volgende:
* Symphonic is een beetje confused.... vingerverven zal nooit meer hetzelfde zijn
Bekijk mijn fobo en oordeel zelfquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En je hebt zeker ook geen puppyogen?
Gecheckt. En tevens:quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jup. Er staat een teamfoto in mijn fobo trouwens
.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:46 schreef AdoraBelle het volgende:
Wordt mijn verzoekje nog gedraaid eigenlijk?
wat een dingquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:49 schreef bjanaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit niet wat voor jou Ador?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, my............. Raf heeft de panfluit cd's van zijn opa gevonden hoor
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:51 schreef Fogel het volgende:
Voorrondes van de Noorse ESF Jr op TV.
* Fogel is op zolder gaan schuilen met R49
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:51 schreef Fogel het volgende:
Voorrondes van de Noorse ESF Jr op TV.
* Fogel is op zolder gaan schuilen met R49
Haha, dat wordt bossche bollen uitdelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:51 schreef xBubbles het volgende:
En ik blijk te moeten werken op mijn verjaardag, dienst van 3 tot 11
Nou, lijkt me niet verstandig om dat aan alle cliënten uit te delenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, dat wordt bossche bollen uitdelen.
Denk dat alle clienten het een geweldig initiatief vinden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:52 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nou, lijkt me niet verstandig om dat aan alle cliënten uit te delen
scheelt weer een hoop visitequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:51 schreef xBubbles het volgende:
En ik blijk te moeten werken op mijn verjaardag, dienst van 3 tot 11
Dan kunnen ze niet meer slapen en zoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:52 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nou, lijkt me niet verstandig om dat aan alle cliënten uit te delen
Eerst even kijken of iedereen het mag hebbenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Denk dat alle clienten het een geweldig initiatief vinden.
Ach, ik vier het de dag erna welquote:
Gaan ze stuiteren en al die dingenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:53 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Dan kunnen ze niet meer slapen en zo
Zet die cd speler uit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:53 schreef bjanaan het volgende:
Hahahaha ik ga stuk slik die cd pan eruit?
Zet die CD-speler uit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:53 schreef bjanaan het volgende:
Hahahaha ik ga stuk slik die cd pan eruit?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:54 schreef ToT het volgende:
En dit duurt wel tot het einde van zijn show!
Alhoewel, volgens mij is het zet je cd-speler uit.quote:
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:55 schreef Symphonic het volgende:
vandaag voor het eerst in een jaar of 30 weer eens vinyl gekocht
Die past niet zo goed in je cd-speler hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Gaaf!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Is dat een goed tegen?quote:
Jaaaaaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:49 schreef bjanaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit niet wat voor jou Ador?
Bij de R49-platenpusher?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Lonesound en the common Linnetsquote:
Ow jee, wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:57 schreef xBubbles het volgende:
Ik had die tompouce niet moeten eten
Toch nog een keer geprobeerd om verticaal te eten?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:57 schreef xBubbles het volgende:
Ik had die tompouce niet moeten eten
Stuiter stuiter, wiebel wiebelquote:
Dat niet, leek me geen slim planquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Toch nog een keer geprobeerd om verticaal te eten?
Is geen sample'tje die op repeat staat of zo hoor!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:57 schreef bjanaan het volgende:
Raf kan je mij dit sample tje dmen ?
Je hebt bij Ome Henk cd's zelfs nog een speciale track met "sampels".quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:57 schreef bjanaan het volgende:
Raf kan je mij dit sample tje dmen ?
Tof!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lonesound en the common Linnets
Als ik weer een beetje een verzameling heb ga ik weer eens van vinyl draaien
Hihi, hyperbubblesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:58 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Stuiter stuiter, wiebel wiebel
[..]
Dat niet, leek me geen slim plan
Ik vraag me dan af waarom ik er nogsteeds naar luister.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Is geen sample'tje die op repeat staat of zo hoor!
Het is een gewoon een track op die CD hoorquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af waarom ik er nogsteeds naar luister.
Bij het eerste zinnetje heb ik al gemute!quote:
Hahaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:59 schreef xBubbles het volgende:
[..]
I'm feeling like a bottle of bubbles
Idem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:01 schreef bjanaan het volgende:
Raf het was maar een nummertje die ik mee heb geluisterd maar tnx
* Bubbles zegt PLOPquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha. *schudt xBubbles*
Jouw signature trouwens:.
De Havenzangers - Ik Zie 'n Pilsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:01 schreef Watertornado het volgende:
Ik hoorde dus laatst een andere versie op je openingsample
Heb je damesfietszadelruiker gedraaid?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:02 schreef Rafeiro het volgende:
Wees gelukkig dat je niet alles hoorde
George F. was weer meesterlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:02 schreef Rafeiro het volgende:
Wees gelukkig dat je niet alles hoorde
Nopequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je damesfietszadelruiker gedraaid?
Hahaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:02 schreef xBubbles het volgende:
[..]
* Bubbles zegt PLOP
Maar mijn signature klopt toch. Toch?
Welja. Als we toch bezig zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha. En toen was alles nat.
En tja... volgens mij wel?
Nu weet ik even niet meer wat ik moet zeggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:05 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Welja. Als we toch bezig zijn
Ik vind van wel
Woeps, sorryquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nu weet ik even niet meer wat ik moet zeggen.
En euh... ik denk dat ik het mee zou moeten maken voor ik er een oordeel over kan hebben.
Word veel te weinig gedraaid op R49quote:
Ik vond dit vroeger een heel tof nummer, nu vind ik het eigenlijk een beetje saaiquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:08 schreef ToT het volgende:
Ook weer eentje die weinig gedraaid wordt!
Het zal dan ook wel een reden hebben dat ze weinig gedraaid wordenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:09 schreef Watertornado het volgende:
Wordt dit een show van classics die nét te weinig gedraaid worden?
Echt niet? Volgens mij heeft Vout deze ook wel gedraaid hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:14 schreef Watertornado het volgende:
Nog nooit gehoord dit trouwens.
Generatiekloof!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:14 schreef Watertornado het volgende:
Nog nooit gehoord dit trouwens.
Ik kan toch niet praten, ik piep alleen maarquote:
Lief muisjepiepquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan toch niet praten, ik piep alleen maar
de Piepshowquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan toch niet praten, ik piep alleen maar
Ik moet die weer eens kijkenquote:
Die heeft misschien telefoon of zo, ze duikt wel weer opquote:
Klinkt bekendquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:06 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Woeps, sorry. Ik denk niet echt na voor ik iets zeg
Trust me, it's fun
Doop, bruiloft of begravenis?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:18 schreef Fogel het volgende:
MM, ik kan je show niet helemaal aflusiteren, ik moet nog even naar een pastoor toe tussendoor.
pastoor begravenquote:
Dochter ophalenquote:
dit is toch een fijn plaatje?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee hoor, maar die muziek wel.
DIe laatste bim bam deed het hemquote:
* rulerofdeath zegt niksquote:
idd!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
DIe laatste bim bam deed het hem
Yay, ik ben dus niet de enigequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klinkt bekend.
Oh, weet je iemand die het wil doen dan?.
Broertjequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Queen![]()
ey kusjes enso
Zeker nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:19 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Yay, ik ben dus niet de enige
Hmm, weet ik iemand...goeie vraag, misschien biedt iemand zich aan
Wat ben jij van plan met die banaan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:21 schreef rulerofdeath het volgende:
ik pak d'r maar even een banaan en een biertje bij
Je krijgt behoefte aan banaan door dit nummer?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:21 schreef rulerofdeath het volgende:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat ben jij van plan met die banaan?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je krijgt behoefte aan banaan door dit nummer?
quote:
dat wil je niet wetenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:21 schreef rulerofdeath het volgende:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Pfieuw. No getting my mind out of the gutter for mequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zeker niet.
Wie weet... we wachten af.
Zet uit joh!quote:
Leuk om naar jou te luisterenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Leuk dat je weer even luistert
* AdoraBelle gaat opzoeken wat dat betekent.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Pfieuw. No getting my mind out of the gutter for me
Tsja, wie weet
quote:
Die zal ik vast nog wel hebben, weet alleen niet meer welke het warenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Leuk om naar jou te luisteren.
Nikita.
Heb je mijn nummertjes nog eigenlijk?
En bedankt nog, ik heb dat album van Night Wish helemaal grijs gedraaid.
Welke?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Leuk om naar jou te luisteren.
Nikita.
Heb je mijn nummertjes nog eigenlijk?
En bedankt nog, ik heb dat album van Night Wish helemaal grijs gedraaid.
beetje vlak inderdaadquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
Wat klinkt deze dof
Notitie gemaakt, opnieuw rippen
Oh ik nog niet, maar beetje frusti door het overlijden van iemand.quote:
Helaas pindakaas, ik zit al in dit topic.quote:
Neeeeequote:
Bedankt voor de tip. Maar ik vind het eigenlijk best wel handig. Behalve als ik zoveel aandacht krijg als nu danquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
tabje [overig] vinkje uitzetten
Songr?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
Wat klinkt deze dof
Notitie gemaakt, opnieuw rippen
Sterkte johquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh ik nog niet, maar beetje frusti door het overlijden dan iemand.
Heb je het zip bestandje nog?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die zal ik vast nog wel hebben, weet alleen niet meer welke het waren
You do thatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
* AdoraBelle gaat opzoeken wat dat betekent.
Wat vind je er handig aan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Helaas pindakaas, ik zit al in dit topic.
[..]
Neeeee. Is vet handig.
[..]
Bedankt voor de tip. Maar ik vind het eigenlijk best wel handig. Behalve als ik zoveel aandacht krijg als nu dan.
[..]
Songr?
Aha!quote:
en ze gaan ook niet wegquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat vind je er handig aan?
Ik vind het vooral irritant, zo heel je scherm vol.
Meestal krijg ik er gewoon één. En dan weet ik dat ik ff in dat topic moet gaan kijken omdat er op één van mijn posts gereageerd is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat vind je er handig aan?
Ik vind het vooral irritant, zo heel je scherm vol.
Pfieuwquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha!.
Ik weet het nu. En ik vind het niet erg hoor. Zoals je wel merkt ben je niet de enige die daar last van heeft.
opeten. heb hongerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je krijgt behoefte aan banaan door dit nummer?
Ahhhh dan ga je enorm genieten van andere albums!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oceanborn geloof ik dat 'ie heet? Uit 1998 ofzo.
Noopquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je het zip bestandje nog?
Ouwe bokquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:29 schreef Watertornado het volgende:
Word ik nu gewoon oud genoemd?
Was dit toen niet gezongen door Dio?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:29 schreef AdoraBelle het volgende:
MaryMouse, wil je met me trouwen?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:29 schreef Watertornado het volgende:
geen idee...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:29 schreef Watertornado het volgende:
Jammer. Je hebt mijn hart wel veroverd in ieder geval.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik ben niet trouwbaarmateriaal
Ik heb net een halve bak griesmeelpudding naar binnen gewerkt; ik merkte dat ik ook honger had toen je over die banaan begon.quote:
En het origineel ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee...
De Glee versie is van Feagal Sharky
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jammer. Je hebt mijn hart wel veroverd in ieder geval.
De term "Glee-versie" wordt in dit topic door elkaar heen gebruikt voor zowel het origineel als voor een cover!quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb net een halve bak griesmeelpudding naar binnen gewerkt; ik merkte dat ik ook honger had toen je over die banaan begon.
Wat ben ik goed in het stichten van verwarring hè, ik snap het nu zelf niet meerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
De term "Glee-versie" wordt in dit topic door elkaar heen gebruikt voor zowel het origineel als voor een cover!
Ik lijm je hart wel hoor, kan ik heel goedquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jammer. Je hebt mijn hart wel veroverd in ieder geval.
ik heb anders ook nog wel epoxy-lijm liggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:32 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik lijm je hart wel hoor, kan ik heel goed
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat ben ik goed in het stichten van verwarring hè, ik snap het nu zelf niet meer
En dan zijn wij de dames in het topic... ik had toch wel beter verwacht van de mannen hierquote:
Hè wat saai...quote:
Bedankt voor de tip, dan ga ik die maar eens proberenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh dan ga je enorm genieten van andere albums!
Over the hills and far away is echt machtig, en Century child ligt gewoon heerlijk in het gehoor.De overige albums zijn ujiteraard ook top!
Achy breaky heartquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:32 schreef xBubbles het volgende:
[..]
hij is wel wat aan de slappe kant om in m'n kont te douwenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En dan zijn wij de dames in het topic... ik had toch wel beter verwacht van de mannen hier.
[..]
Hè wat saai....
[..]
Bedankt voor de tip, dan ga ik die maar eens proberen.
Ja ik hoorde het woord banaan en dacht: Banaan? Banaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En dan zijn wij de dames in het topic... ik had toch wel beter verwacht van de mannen hier.
[..]
Hè wat saai....
[..]
Bedankt voor de tip, dan ga ik die maar eens proberen.
Demon - Night of the Demon, Rychus Syn - Death Angel, en euhm... heb je vorige keer al Black Hole Sun gedraaid voor me?quote:
Hu, banaan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:34 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het woord banaan en dacht: Banaan? Banaan
Was ik al bang voor. Ik kom een linkermuis tekortquote:
Gaarnequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:32 schreef xBubbles het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ik al bang voor. Ik kom een linkermuis tekort
Je linkermuis?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ik al bang voor. Ik kom een linkermuis tekort
Echt wel!quote:
quote:
Oh, is 'ie al erg rijp dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij is wel wat aan de slappe kant om in m'n kont te douwen
Banaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:34 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het woord banaan en dacht: Banaan? Banaan
Haha. Wel een makkelijke oplossing als je verder niks anders bij de hand hebtquote:
En je denkt niet: waarom komt die stoel achter me aan als ik wegloop?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Ik heb beiden op voorraad, maar vraag me niet waar!
De ducttape kan niet ver weg zijn, want ik had het gisteren nog in m'n handen.
rijp genoeg jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, is 'ie al erg rijp dan?
[..]
Banaan.
[..]
Haha. Wel een makkelijke oplossing als je verder niks anders bij de hand hebt.
Is ie al bruin?quote:
Bah... ik vind rijpe bananen niet zo lekker. Ze moeten nog stevig zijn enzo, dan vind ik ze lekker.quote:
If you can't fix it with ducttape, you're using not enough ducttape.quote:
nee, dat wou niet, zei ik netquote:
rijpe bananen krijg ik niet wegquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bah... ik vind rijpe bananen niet zo lekker. Ze moeten nog stevig zijn enzo, dan vind ik ze lekker.
feitquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
If you can't fix it with ducttape, you're using not enough ducttape.
ja, maar je moet bananen ook opetenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bah... ik vind rijpe bananen niet zo lekker. Ze moeten nog stevig zijn enzo, dan vind ik ze lekker.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, maar je moet bananen ook opeten
wat zeg je?quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En je denkt niet: waarom komt die stoel achter me aan als ik wegloop?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
If you can't fix it with ducttape, you're using not enough ducttape.
[..]
nee, dat wou niet, zei ik net
[..]
Je wilt niet weten hoeveel ducttape er in 'onze' F16's gebruikt isquote:
ja, ik heb verders niks/weinig te doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:41 schreef xBubbles het volgende:
Het is wel echt lekker druk vanavond
quote:
Hehehe ja dat heb je wel eens verteld, vandaar dat ik ff ben gaan googlen!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel ducttape er in 'onze' F16's gebruikt is
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
Wie gaat na mijn draaien? Ruler? <insert roll eyes smiley>
dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:43 schreef xBubbles het volgende:
Als ik nog 1 keer het woord banaan hoor
Hoe vaak heb je dat vandaag te horen gekregen dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:43 schreef xBubbles het volgende:
Zo vies hequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
rijpe bananen krijg ik niet weg
Oh, echt? Dan gebruik ik ze dus al die jaren al verkeerdquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wou 't eigenlijk net vragen
[..]
[..]
banaanvraag?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:43 schreef xBubbles het volgende:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zo vies he.
[..]
Oh, echt? Dan gebruik ik ze dus al die jaren al verkeerd.
die had ik vroeger ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:44 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb hier een LP van trouwens.
Oh, en daar komt de 80's saxofoon.
Ja op de radio is het idd wel belangrijk dat je je stem op tijd vindt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:44 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga in ieder geval niet draaien, ik vind mijn stem te laat en mannelijk.
Ben jij een banaan? Tot zover mijn banaanvraag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:44 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dan eis ik een banaan. Maakt niet uit van wie
Ik ben geen banaan. Ik kan wel een bananenpak aantrekkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ben jij een banaan? Tot zover mijn banaanvraag.
Alleen dit was de single versie. De LP versie is óf sneller óf langzamer. Dus eigenlijk moet ik de single nu nog een keer kopen, want ik vind de single versie mooier.quote:
Shit, dat moest laag zijn. Ik en mijn haastigheid...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja op de radio is het idd wel belangrijk dat je je stem op tijd vindt.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Jochem Meyer over stinkende zwetende mensen!
ik heb wel bananenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:44 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dan eis ik een banaan. Maakt niet uit van wie
Doe maar een Pikachu pak... zo schattig zijn diequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:46 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik ben geen banaan. Ik kan wel een bananenpak aantrekken
Whehehe!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Shit, dat moest laag zijn. Ik en mijn haastigheid....
Heb alleen een sexy Sneeuwwitje pakquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Doe maar een Pikachu pak... zo schattig zijn die.
Dat vraagt om picsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:48 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Heb alleen een sexy Sneeuwwitje pak
Ook goed, ik ben erg benieuwd hoe die eruit zietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:48 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Heb alleen een sexy Sneeuwwitje pak
quote:
Is maar een bjanaan hier .....quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ben jij een banaan? Tot zover mijn banaanvraag.
quote:
Samen in prinsessenjurkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ook goed, ik ben erg benieuwd hoe die eruit ziet.
Ik wil nog altijd eens een prinsessenjurk dragen.
Enquote:
De artiest heet Raffi!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:50 schreef Rafeiro het volgende:
Wut!
Dit is niet via mij, al waardeer ik het wel.
Ik smaak naar ananasquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik wil weten of je ook naar banaan smaakt.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:53 schreef Fogel het volgende:
Goed, pastoortijd. Tot straks
Bedankt MM
Is er iets? Alles goed?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:52 schreef Rafeiro het volgende:
En net als je op een punt zit wel of niet contact op te nemen met iemand.
Argh.
Graag gedraaidquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:53 schreef Fogel het volgende:
Goed, pastoortijd. Tot straks
Bedankt MM
Right on.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:52 schreef Rafeiro het volgende:
En net als je op een punt zit wel of niet contact op te nemen met iemand.
Argh.
Een knuffel altijd, liep gewoon iets raar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is er iets? Alles goed?
Wil je een knuffel?
Jup zoiets jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Een banaan die naar ananas smaakt?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:55 schreef bjanaan het volgende:
Zit het topic al bijna weer vol he schatjens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |