Idem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:01 schreef bjanaan het volgende:
Raf het was maar een nummertje die ik mee heb geluisterd maar tnx
* Bubbles zegt PLOPquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha. *schudt xBubbles*
Jouw signature trouwens:.
De Havenzangers - Ik Zie 'n Pilsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:01 schreef Watertornado het volgende:
Ik hoorde dus laatst een andere versie op je openingsample
Heb je damesfietszadelruiker gedraaid?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:02 schreef Rafeiro het volgende:
Wees gelukkig dat je niet alles hoorde
George F. was weer meesterlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:02 schreef Rafeiro het volgende:
Wees gelukkig dat je niet alles hoorde
Nopequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je damesfietszadelruiker gedraaid?
Hahaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:02 schreef xBubbles het volgende:
[..]
* Bubbles zegt PLOP
Maar mijn signature klopt toch. Toch?
Welja. Als we toch bezig zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha. En toen was alles nat.
En tja... volgens mij wel?
Nu weet ik even niet meer wat ik moet zeggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:05 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Welja. Als we toch bezig zijn
Ik vind van wel
Woeps, sorryquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nu weet ik even niet meer wat ik moet zeggen.
En euh... ik denk dat ik het mee zou moeten maken voor ik er een oordeel over kan hebben.
Word veel te weinig gedraaid op R49quote:
Ik vond dit vroeger een heel tof nummer, nu vind ik het eigenlijk een beetje saaiquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:08 schreef ToT het volgende:
Ook weer eentje die weinig gedraaid wordt!
Het zal dan ook wel een reden hebben dat ze weinig gedraaid wordenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:09 schreef Watertornado het volgende:
Wordt dit een show van classics die nét te weinig gedraaid worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |