Ahhhh dan ga je enorm genieten van andere albums!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oceanborn geloof ik dat 'ie heet? Uit 1998 ofzo.
Noopquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je het zip bestandje nog?
Ouwe bokquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:29 schreef Watertornado het volgende:
Word ik nu gewoon oud genoemd?
Was dit toen niet gezongen door Dio?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:29 schreef AdoraBelle het volgende:
MaryMouse, wil je met me trouwen?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:29 schreef Watertornado het volgende:
geen idee...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:29 schreef Watertornado het volgende:
Jammer. Je hebt mijn hart wel veroverd in ieder geval.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik ben niet trouwbaarmateriaal
Ik heb net een halve bak griesmeelpudding naar binnen gewerkt; ik merkte dat ik ook honger had toen je over die banaan begon.quote:
En het origineel ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee...
De Glee versie is van Feagal Sharky
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jammer. Je hebt mijn hart wel veroverd in ieder geval.
De term "Glee-versie" wordt in dit topic door elkaar heen gebruikt voor zowel het origineel als voor een cover!quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb net een halve bak griesmeelpudding naar binnen gewerkt; ik merkte dat ik ook honger had toen je over die banaan begon.
Wat ben ik goed in het stichten van verwarring hè, ik snap het nu zelf niet meerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
De term "Glee-versie" wordt in dit topic door elkaar heen gebruikt voor zowel het origineel als voor een cover!
Ik lijm je hart wel hoor, kan ik heel goedquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jammer. Je hebt mijn hart wel veroverd in ieder geval.
ik heb anders ook nog wel epoxy-lijm liggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:32 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik lijm je hart wel hoor, kan ik heel goed
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat ben ik goed in het stichten van verwarring hè, ik snap het nu zelf niet meer
En dan zijn wij de dames in het topic... ik had toch wel beter verwacht van de mannen hierquote:
Hè wat saai...quote:
Bedankt voor de tip, dan ga ik die maar eens proberenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh dan ga je enorm genieten van andere albums!
Over the hills and far away is echt machtig, en Century child ligt gewoon heerlijk in het gehoor.De overige albums zijn ujiteraard ook top!
Achy breaky heartquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:32 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik lijm je hart wel hoor, kan ik heel goed
hij is wel wat aan de slappe kant om in m'n kont te douwenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En dan zijn wij de dames in het topic... ik had toch wel beter verwacht van de mannen hier.
[..]
Hè wat saai....
[..]
Bedankt voor de tip, dan ga ik die maar eens proberen.
Ja ik hoorde het woord banaan en dacht: Banaan? Banaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En dan zijn wij de dames in het topic... ik had toch wel beter verwacht van de mannen hier.
[..]
Hè wat saai....
[..]
Bedankt voor de tip, dan ga ik die maar eens proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |