Echt niet? Volgens mij heeft Vout deze ook wel gedraaid hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:14 schreef Watertornado het volgende:
Nog nooit gehoord dit trouwens.
Generatiekloof!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:14 schreef Watertornado het volgende:
Nog nooit gehoord dit trouwens.
Ik kan toch niet praten, ik piep alleen maarquote:
Lief muisjepiepquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan toch niet praten, ik piep alleen maar
de Piepshowquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan toch niet praten, ik piep alleen maar
Ik moet die weer eens kijkenquote:
Die heeft misschien telefoon of zo, ze duikt wel weer opquote:
Klinkt bekendquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:06 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Woeps, sorry. Ik denk niet echt na voor ik iets zeg
Trust me, it's fun
Doop, bruiloft of begravenis?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:18 schreef Fogel het volgende:
MM, ik kan je show niet helemaal aflusiteren, ik moet nog even naar een pastoor toe tussendoor.
pastoor begravenquote:
Dochter ophalenquote:
dit is toch een fijn plaatje?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee hoor, maar die muziek wel.
DIe laatste bim bam deed het hemquote:
* rulerofdeath zegt niksquote:
idd!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
DIe laatste bim bam deed het hem
Yay, ik ben dus niet de enigequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klinkt bekend.
Oh, weet je iemand die het wil doen dan?.
Broertjequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Queen![]()
ey kusjes enso
Zeker nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:19 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Yay, ik ben dus niet de enige
Hmm, weet ik iemand...goeie vraag, misschien biedt iemand zich aan
Wat ben jij van plan met die banaan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:21 schreef rulerofdeath het volgende:
ik pak d'r maar even een banaan en een biertje bij
Je krijgt behoefte aan banaan door dit nummer?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:21 schreef rulerofdeath het volgende:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat ben jij van plan met die banaan?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je krijgt behoefte aan banaan door dit nummer?
quote:
dat wil je niet wetenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:21 schreef rulerofdeath het volgende:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Pfieuw. No getting my mind out of the gutter for mequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zeker niet.
Wie weet... we wachten af.
Zet uit joh!quote:
Leuk om naar jou te luisterenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Leuk dat je weer even luistert
* AdoraBelle gaat opzoeken wat dat betekent.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Pfieuw. No getting my mind out of the gutter for me
Tsja, wie weet
quote:
Die zal ik vast nog wel hebben, weet alleen niet meer welke het warenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Leuk om naar jou te luisteren.
Nikita.
Heb je mijn nummertjes nog eigenlijk?
En bedankt nog, ik heb dat album van Night Wish helemaal grijs gedraaid.
Welke?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Leuk om naar jou te luisteren.
Nikita.
Heb je mijn nummertjes nog eigenlijk?
En bedankt nog, ik heb dat album van Night Wish helemaal grijs gedraaid.
beetje vlak inderdaadquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
Wat klinkt deze dof
Notitie gemaakt, opnieuw rippen
Oh ik nog niet, maar beetje frusti door het overlijden van iemand.quote:
Helaas pindakaas, ik zit al in dit topic.quote:
Neeeeequote:
Bedankt voor de tip. Maar ik vind het eigenlijk best wel handig. Behalve als ik zoveel aandacht krijg als nu danquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
tabje [overig] vinkje uitzetten
Songr?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
Wat klinkt deze dof
Notitie gemaakt, opnieuw rippen
Sterkte johquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh ik nog niet, maar beetje frusti door het overlijden dan iemand.
Heb je het zip bestandje nog?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die zal ik vast nog wel hebben, weet alleen niet meer welke het waren
You do thatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
* AdoraBelle gaat opzoeken wat dat betekent.
Wat vind je er handig aan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Helaas pindakaas, ik zit al in dit topic.
[..]
Neeeee. Is vet handig.
[..]
Bedankt voor de tip. Maar ik vind het eigenlijk best wel handig. Behalve als ik zoveel aandacht krijg als nu dan.
[..]
Songr?
Aha!quote:
en ze gaan ook niet wegquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat vind je er handig aan?
Ik vind het vooral irritant, zo heel je scherm vol.
Meestal krijg ik er gewoon één. En dan weet ik dat ik ff in dat topic moet gaan kijken omdat er op één van mijn posts gereageerd is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat vind je er handig aan?
Ik vind het vooral irritant, zo heel je scherm vol.
Pfieuwquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha!.
Ik weet het nu. En ik vind het niet erg hoor. Zoals je wel merkt ben je niet de enige die daar last van heeft.
opeten. heb hongerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je krijgt behoefte aan banaan door dit nummer?
Ahhhh dan ga je enorm genieten van andere albums!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oceanborn geloof ik dat 'ie heet? Uit 1998 ofzo.
Noopquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je het zip bestandje nog?
Ouwe bokquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:29 schreef Watertornado het volgende:
Word ik nu gewoon oud genoemd?
Was dit toen niet gezongen door Dio?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:29 schreef AdoraBelle het volgende:
MaryMouse, wil je met me trouwen?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:29 schreef Watertornado het volgende:
geen idee...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:29 schreef Watertornado het volgende:
Jammer. Je hebt mijn hart wel veroverd in ieder geval.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik ben niet trouwbaarmateriaal
Ik heb net een halve bak griesmeelpudding naar binnen gewerkt; ik merkte dat ik ook honger had toen je over die banaan begon.quote:
En het origineel ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee...
De Glee versie is van Feagal Sharky
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jammer. Je hebt mijn hart wel veroverd in ieder geval.
De term "Glee-versie" wordt in dit topic door elkaar heen gebruikt voor zowel het origineel als voor een cover!quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb net een halve bak griesmeelpudding naar binnen gewerkt; ik merkte dat ik ook honger had toen je over die banaan begon.
Wat ben ik goed in het stichten van verwarring hè, ik snap het nu zelf niet meerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
De term "Glee-versie" wordt in dit topic door elkaar heen gebruikt voor zowel het origineel als voor een cover!
Ik lijm je hart wel hoor, kan ik heel goedquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jammer. Je hebt mijn hart wel veroverd in ieder geval.
ik heb anders ook nog wel epoxy-lijm liggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:32 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik lijm je hart wel hoor, kan ik heel goed
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat ben ik goed in het stichten van verwarring hè, ik snap het nu zelf niet meer
En dan zijn wij de dames in het topic... ik had toch wel beter verwacht van de mannen hierquote:
Hè wat saai...quote:
Bedankt voor de tip, dan ga ik die maar eens proberenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh dan ga je enorm genieten van andere albums!
Over the hills and far away is echt machtig, en Century child ligt gewoon heerlijk in het gehoor.De overige albums zijn ujiteraard ook top!
Achy breaky heartquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:32 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik lijm je hart wel hoor, kan ik heel goed
hij is wel wat aan de slappe kant om in m'n kont te douwenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En dan zijn wij de dames in het topic... ik had toch wel beter verwacht van de mannen hier.
[..]
Hè wat saai....
[..]
Bedankt voor de tip, dan ga ik die maar eens proberen.
Ja ik hoorde het woord banaan en dacht: Banaan? Banaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En dan zijn wij de dames in het topic... ik had toch wel beter verwacht van de mannen hier.
[..]
Hè wat saai....
[..]
Bedankt voor de tip, dan ga ik die maar eens proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |