Nou, mij kennendequote:
Never. Ik laat mijn falende poging niet zienquote:
Je moet het ook voorzichtig doen. Niet in één keer die bol naar binnen drukken of 'm plat knijpen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:23 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Vorige keer zat ik helemaal onder
Ik ben me nogal aan het ergeren aan die muziek.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen idee maar die gast spoort niet
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen idee maar die gast spoort niet
Plat knijpen was vorige keer het probleemquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je moet het ook voorzichtig doen. Niet in één keer die bol naar binnen drukken of 'm plat knijpen.
Verzoekjes mogen altijd, maar die kwamen nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben me nogal aan het ergeren aan die muziek.
Altijd al geweest toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:25 schreef ToT het volgende:
Zozo, wordt steeds drukker en gezelliger hier!
Het is dat ik ff geen geld heb, anders had ik het gedaan. 's nachts tompoezen eten met een onbekend iemand van FOK! staat vanaf nu op m'n bucketlist.quote:
Moet je niet doen, alleen zachtjes vasthouden en dan voorzichtig een hapje eruit nemen. Dat herhalen tot je 'm op hebt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:25 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Plat knijpen was vorige keer het probleem
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:25 schreef ToT het volgende:
Zozo, wordt steeds drukker en gezelliger hier!
Hartelijk bedankt voor deze lesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Moet je niet doen, alleen zachtjes vasthouden en dan voorzichtig een hapje eruit nemen. Dat herhalen tot je 'm op hebt.
Doe voor mij maar Rychus Syn met Death Angel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Verzoekjes mogen altijd, maar die kwamen niet
Klinkt als een goed plan wel echte dan. Geloof best dat die veeeeeel lekkerder zijn dan die uit de Appiequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zullen we samen een keer bosche bollen eten?
Dat geloof ik ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:29 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan wel echte dan. Geloof best dat die veeeeeel lekkerder zijn dan die uit de Appie
Die zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:29 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan wel echte dan. Geloof best dat die veeeeeel lekkerder zijn dan die uit de Appie
Jouw fapritme?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:31 schreef Watertornado het volgende:
Herkenbare kick, doet me een beetje tekno-achtig aan . . . maarrrr het doet me ook aan iets anders denken.
Haha nee, dat wisselt tussen Stayin' Alive van de Bee Gees en Fear Factory natuurlijk!quote:
de rotzakquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:33 schreef bjanaan het volgende:
Ik tune trouwens in zodra ik mijn oortjes weer terug heb gekaapt van me broertje. Ideaal iedereen loopt hier met Apple gear rond ik heb ze gemarkeerd met een kleine rode nagellak stip. Zo weet ik dat hij de mijn heeft.
Wat houdt je tegen je eigen non-apple oordopjes te kopen dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:33 schreef bjanaan het volgende:
Ik tune trouwens in zodra ik mijn oortjes weer terug heb gekaapt van me broertje. Ideaal iedereen loopt hier met Apple gear rond ik heb ze gemarkeerd met een kleine rode nagellak stip. Zo weet ik dat hij de mijn heeft.
Ik zal maar niks zeggen over mijn vingerverf ritme.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha nee, dat wisselt tussen Stayin' Alive van de Bee Gees en Fear Factory natuurlijk!
Goedenavond trouwens.
Vind die nieuwe EarPods best okequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen je eigen non-apple oordopjes te kopen dan?
Ja, die non-Apple oordopjes zijn sowieso mooier ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen je eigen non-apple oordopjes te kopen dan?
je wat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zal maar niks zeggen over mijn vingerverf ritme.
Goedenavond.
Koptelefoonsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, die non-Apple oordopjes zijn sowieso mooier ook.
Alleen oordopjes doen pijn bij mij, dus ik draag nog steeds een grote roze koptelefoon.
Dan zeg ik maar niks over de snelheid van het doe-het-zelvenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zal maar niks zeggen over mijn vingerverf ritme.
Goedenavond.
Bewoon Beyerdynamic Custom One Pro en er dan een roze plaatje opzetten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jaaaa. Ik moet alleen nog een goeie roze headset zien te vinden voor het gamen.
Heb laatst van broer een koptelefoon gekregen! Beats Audio, had er mijn twijfels over maar de geluidskwaliteit is nog best goedquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk teveel, maar ik blijf er ook maar kopen.
Eigenlijk wil ik dat ook niet weten. Tenminste... mijn nieuwsgierige kant wil het weten, maar mijn kant die visueel ingesteld is niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:39 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Dan zeg ik maar niks over de snelheid van het doe-het-zelven
Goedenavond.
Gamer? Omgquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jaaaa. Ik moet alleen nog een goeie roze headset zien te vinden voor het gamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |