SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Top 100 voor de GYM t/m 28-08-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
Welkom bij de voortijdige dertigplussers club.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:25 schreef JackieBrown het volgende:
Ageen al die koelies
![]()
[ afbeelding ]
nee gewoon al die rimpelsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Welkom bij de voortijdige dertigplussers club.
Komt het bij jou ook door je baard?
lachrimpels.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Black genetics + rimpels? Does not compute.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Black genetics + rimpels? Does not compute.
poehhh deze zou je ook heel verkeerd op kunnen vatten als Ethan zijnde, maar zo bedoelde je 'm vast nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
lachrimpels.
Ethan maakt haar vaak aan het lachen. Begrijpelijk wel.
programmeerfoutquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:54 schreef Sapstengel het volgende:
Je lijkt blijkbaar op Sarah Hyland, die is wel lekker.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
poehhh deze zou je ook heel verkeerd op kunnen vatten als Ethan zijnde, maar zo bedoelde je 'm vast niet
oke dan zeg je het nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:58 schreef McNulty het volgende:
Deze doet mij denken aan iemand, maar ga ik niet zegge wie.
[ afbeelding ]
Ze is wel knap.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:58 schreef McNulty het volgende:
Deze doet mij denken aan iemand, maar ga ik niet zegge wie.
[ afbeelding ]
15quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:19 schreef Klokov het volgende:
Sickening Yuri, 100% (37 jaar, ga je scheren vriend)
Hoe kunnen die #1 en #2 look-alikes beide 58% hebben, terwijl ze er totaal anders uitzien?quote:
Die Umit Karan ziet er echt uit als een vieze crimineel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
+1 masculine en +1 age vergeleken met mij. Not bad.
quote:
15, echt belachelijk..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die look-alikes zien er smakelijk uit, ben ik nu een pedo?
weenie manquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoe kunnen die #1 en #2 look-alikes beide 58% hebben, terwijl ze er totaal anders uitzien?
Inb4 JB rage over leeftijd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
15, echt belachelijk..
Maar die look-alikes zijn niet 15 hoor.
Kom je uit Aziëquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:22 schreef Crip het volgende:
Waarom heb ik echt ALLEEN maar Asians in mijn look-alikes?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je ging toch thuis sporten?
Ook goed. Zeg maar wanneer, ik breng wel wat rubbertjes mee.
Beter doe je 100 push-ups vriend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:27 schreef Deuce92 het volgende:
Vandaag overigens niet kunnen trainen. Kwam past om 3 uur thuis en de gym gaat om 4 uur dicht in het weekend.![]()
#deesleef
C'mon son.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die voorste is voor mij, de rest voor Nulty.
Ik wurg je met die rubbertjes.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je ging toch thuis sporten?
Ook goed. Zeg maar wanneer, ik breng wel wat rubbertjes mee.
Jacky...kan ik je een intieme/persoonlijke vraag stellen?quote:
Haha nice. Lol @ Yasser Al-Habib.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:33 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Joeri Boi.
Met foto van toen mijn baard langer was:
[ afbeelding ]
Stijfje gekregen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:36 schreef Montelly het volgende:
woow
https://www.facebook.com/video.php?v=711865222215200&fref=nf
Liever al-Habib.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:36 schreef Crip het volgende:
Sheikh Yasser al-Habib (Arabic: ياسر الحبيب) is a Muslim Shia cleric, the founder and the head of the London-based Khoddam Al-Mahdi Organization, as well as Al-Muhassin mosque in Fulmer, Buckinghamshire. Al-Habib is well known for his sharp way in expressing his religious views and his investigations and conclusions in the Islamic history
Klaar Deuce, vanaf vandaag ga ik je Yasser noemen. Ik ga stuk hier.![]()
![]()
![]()
ik zou alvast ervaring opdoen op inet forum, straks irl moet je het dagelijks.quote:
El Hema worst.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:40 schreef McNulty het volgende:
Ik zou deuce gewoon Halal worst noemen.
ahhaahahquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:40 schreef McNulty het volgende:
Ik zou deuce gewoon Halal worst noemen.
Ik ben niet romantisch bah. Ik ga mijn future husband slaan als hij te klef is. Gewoon normaal doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik zou alvast ervaring opdoen op inet forum, straks irl moet je het dagelijks.
Hoezo worstje?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:42 schreef Montelly het volgende:
IK GA STUK HIER HAHAHAAHAHAAHAHAH KKHAAHAH..
zie crip met deuce bezig zijn:.."kom maar hier met je halal worstje, prrrr"
''prrrrrrrrrrrrrr''quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:42 schreef Montelly het volgende:
IK GA STUK HIER HAHAHAAHAHAAHAHAH KKHAAHAH..
zie crip met deuce bezig zijn:.."kom maar hier met je halal worstje, prrrr"
Garp van de eeuw.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:46 schreef Deuce92 het volgende:
Ben je inmiddels al de nieuwe Jillian Michaels, Crip?
#feeltheburn
Srs, ik ging ervan uit dat je je in het zweet aan het werken was, je hebt hier zo lang niet meer gepost.quote:
Stel mezelf ook teleur ;cquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Srs, ik ging ervan uit dat je je in het zweet aan het werken was, je hebt hier zo lang niet meer gepost.
Beetje teleurstellend, eigenlijk.
Met je dokter? Wat ben je van plan om te doen dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Stel mezelf ook teleur ;c
Maar ik probeer het zo veel mogelijk aan te passen geleidelijk. Anders is het allemaal wat too much in een keer. Moet sws eerst nog wat dingen bespreken met mn dokter of ik bepaalde dingen wel mag doen etc.
Goedkeuring i.v.m bepaalde zaken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Met je dokter? Wat ben je van plan om te doen dan?
Niks mis met geleidelijk aanpassen, maar doe er niet te lang over. Voor je het weet ben je een half jaar verder en heb je nog niks bereikt.
Ik bedoelde: wat ben je van plan om te doen op het gebied van sport dat je goedkeuring van je dokter nodig hebt?quote:
Wss strongman.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik bedoelde: wat ben je van plan om te doen op het gebied van sport dat je goedkeuring van je dokter nodig hebt?
Niets bijzonders gewoon gewichten en cardio. Eerder iets dat mis met mij is waar ik goedkeuring om ga vragen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik bedoelde: wat ben je van plan om te doen op het gebied van sport dat je goedkeuring van je dokter nodig hebt?
lekker zegquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:38 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
lekkere slagroom gr gr
Dat klinkt lekker hoor. Wat zou je nog meer willen doen met die slagroom?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
lekker zeg
zo dat toefje
wat mooi
zou jammer zijn
als iemand dat zou uitsmeren.
grgr trg
hey ho rustig aan hoowr.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker hoor. Wat zou je nog meer willen doen met die slagroom?![]()
:$ :$
Niets is gay hier.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:49 schreef Herqules het volgende:
Deze reeks is echt kkgay geworden
Tyf op joh
Pussies
Hier heb je een topic uit 2013, zoek de verschillenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:49 schreef Herqules het volgende:
Tyf op joh
Pussies
Speciaal voor jou aangepast.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:49 schreef Herqules het volgende:
Tyf op joh
Pussies
Eens, jmf, maatje. Boks.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:49 schreef Herqules het volgende:
Tyf op joh
Pussies
haha sukkeltjequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:49 schreef Herqules het volgende:
Tyf op joh
Pussies
rip pastapiposquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hier heb je een topic uit 2013, zoek de verschillen
ONZ / [DE GYM #48] I am a 90's bitch
vanaf topic 87quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
haha sukkeltje
[..]
rip pastapipos![]()
Jij post nog niet zo lang toch?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Chocolate Chip Cookie Dough Cheesecake
Huilie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:19 schreef Herqules het volgende:
Dat waren nog eens tijden
Moet je nu zien
Een of andere leipe hoofddoek
Eentje die zijn pielemoos op internet zet met zijn anabolenneus
En nog wat sjonnies
Echt rot op joh
Kan hier zo boos om worden
Oh snap!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Hollanders staan anders wel in de rij voor kebab.Kun je van je versteende pik niet zeggen.
Ja na het uitgaan met 50 bier achter de kiezenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Hollanders staan anders wel in de rij voor kebab.Kun je van je versteende pik niet zeggen.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:28 schreef Crip het volgende:
[..]
En hollands voer is nooit de vreten zelfs niet met 50 bier achter te kiezen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:30 schreef Herqules het volgende:
[..]
Ja na het uitgaan met 50 bier achter de kiezen
Met je zure sloot
Voel je die nog naschokken? Ik wel hoor.quote:
damn ik dacht ze klapt dicht...wat een comeback.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Voel je die nog naschokken? Ik wel hoor.
Hier moet ik even van bijkomenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:35 schreef Crip het volgende:
[..]
En hollands voer is nooit de vreten zelfs niet met 50 bier achter te kiezen.
Moet je na gaan..
tuurlijk, snel en makkelijk een 13 in een dozijn scoren. Voor klasse gaan we wel voor een goede Hollandse potquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Lekker stinkiequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
tuurlijk, snel en makkelijk een 13 in een dozijn scoren. Voor klasse gaan we wel voor een goede Hollandse pot
Garp van de eeuw. Klasse.. hollandse... pot...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
tuurlijk, snel en makkelijk een 13 in een dozijn scoren. Voor klasse gaan we wel voor een goede Hollandse pot
Ongelofelijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Garp van de eeuw. Klasse.. hollandse... pot...
Verklaart alle hollandse potjes die op hun 15e een baby krijgen.
Daarom laat je ook iemand anders ons gesprek opnemen om daarna in zijn kont te kruipen? Jij bent de laatste die over comebacks moet praten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:48 schreef Herqules het volgende:
[..]
Ongelofelijk
Wat een comebacks
Hier moet ik nog een keer flinks van bijkomen
Sweetdreams
420 was genoeg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:50 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
ik kap er mee, 504 vind ik genoeg
dit dus.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:49 schreef Awesome_ het volgende:
Snakey, pass me die banrechten nu gwn
trollen in het dieettopicquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:04 schreef stinkie het volgende:
Ja wat was het ook al weer? LIF bezoeken ?
Was al bezig. Zie net dat onze gym-takeover van de dieetclub uit hun OP is geknald. kkbitchesquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:04 schreef stinkie het volgende:
Ja wat was het ook al weer? LIF bezoeken ?
lolquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:27 schreef Montelly het volgende:
Awesome ik heb van Fanta gehoord dat je best wel een nerdje bent
ah, kopkaas. Lekker mager, dat scheelt wel een slok op een borrelquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:48 schreef Ethanolic het volgende:
Misschien was het een metafoor. Dat JB aan mij zit te knagen snap je
gierig krengquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef Ethanolic het volgende:
Kopkaas, van dat woord kan ik legit kotsen
Gelukkig heb ik een legit joden cock en krijg ik die shit niet
haha sukkelquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:55 schreef stinkie het volgende:
Eigenlijk moet ik mijn bed gaan slopen voor mijn chick vannacht thuiskomt. En anders komen die koters wel weer om 6 uur
Ren Etha nu het nog kan
vriend zit je aan de drugsquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:59 schreef Awesome_ het volgende:
fuck hee ,nog niet misschien dat ik dat ga lezen.
Deze man weet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:29 schreef JaqenHghar het volgende:
Sap kom er maar in met je tranny's, dan gaat het tenminste ergens over.
Ja of je wast je lul gewoon elke dag.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef Ethanolic het volgende:
Als dit echt isquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:58 schreef Beach het volgende:
he awesome
hier nog lap tekst voor je
[ afbeelding ]
Thanks bro.quote:
En zal redelijk goedkoop zijn qua maandelijkse lasten denk ik?quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Thanks bro.
Echt relaxt ding is het. Heb hem nou 5 jr of zo, en alleen een keer dynamo vervangen en een lullig ringetje op de schakelstang wat een vervelend geluid gaf met trilingen.
32 jr oud en geeft geen kik LOL
quote:Geachte heer Fritzl,
Hartelijk dank voor uw reactie aan Rexona over de dop van uw Rexona Men Cobalt.
Het spijt ons te vernemen dat u een teleurstellende ervaring heeft gehad met ons product. U kunt er echter van overtuigd zijn dat de kwestie kwaliteit van onze verpakkingen onze volle aandacht heeft. Voortdurend wordt getracht de kwaliteit van onze verpakkingen te verbeteren.
Uw opmerking hierover hebben wij dan ook doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling met het verzoek hier aandacht aan te besteden.
Als dank voor de door u genomen moeite ons te informeren en voor het ontstane ongemak, willen wij u een kleine vergoeding geven. Hiervoor ontvangt u binnen tien werkdagen een e-mail met instructies. Let op, het kan voorkomen dat deze in uw spambox beland. Volgt u de instructies in die e-mail nauwgezet op, dan ontvangt u binnen enkele weken de vergoeding op uw rekening.
Wij danken u voor de door u genomen moeite ons te informeren en hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben horen wij dat graag.
Met vriendelijke groet,
Mevrouw C. van Broekhuizen
Rexona adviseur
Deze moet nu weer wgenbelasting, maar dat is ook peanuts.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En zal redelijk goedkoop zijn qua maandelijkse lasten denk ik?
LOLquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:46 schreef no1uknow het volgende:
Ik had een deobus van Rexona met zo'n 'draaislot' en die knop is nauwelijks in te drukken. Blij dat ik deadlift, voor die extra kracht in m'n handen. Had dus gemaild of ze een oplossing hadden, dit is het antwoord:
[..]
geen reet dusquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Deze moet nu weer wgenbelasting, maar dat is ook peanuts.
Apk 1x per 2 jr
Ik rij nog geen 1500km denk, dus onderhoud benzine is nihiel...
Verzekering 140eu perjaar of zo iets. Collectief, WA, plus 17jr schade vrij
LOL nee zover was ik ook wel hahahaquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
LOL
Wel netjes opzicht.
Zat hij niet gewoon opslot perongeluk?![]()
Ik had hem alleen oplaten knappen aan roest op div panelen paar maanden terug. Dat koste 2800euro. Maar goed, daar heb ik hem 5 jr voor gereden, dus dat is nog niet veel per jaar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
geen reet dus
[..]
LOL nee zover was ik ook wel hahaha
Anders kon ik die uitlaat niet kwijt die je op 0:47 hoortquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:25 schreef Klokov het volgende:
Hey Ray, waarom heb je die moter in de kofferbak gedaan? Normaal zit die voorin toch? Je lijkt VMS wel met je fetish voor getunede wagens.
Fritzlquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:46 schreef no1uknow het volgende:
Ik had een deobus van Rexona met zo'n 'draaislot' en die knop is nauwelijks in te drukken. Blij dat ik deadlift, voor die extra kracht in m'n handen. Had dus gemaild of ze een oplossing hadden, dit is het antwoord:
[..]
Dat wat ik post 'getunede wagens' noemen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:25 schreef Klokov het volgende:
Hey Ray, waarom heb je die moter in de kofferbak gedaan? Normaal zit die voorin toch? Je lijkt VMS wel met je fetish voor getunede wagens.
Plastic rammelbakken danquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat wat ik post 'getunede wagens' noemen.
Klokov pls go.
Hey Habibti!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whahaha die muziek op het einde, 100% Rayquote:
Omdat er andere veren en wielen onder zitten worden ze ineens van plastic?quote:
sickquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:59 schreef Dimachaerus het volgende:
18 kg incl db press lightweightbaby
Whehehehh. Idd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:30 schreef Champy het volgende:
[..]
Whahaha die muziek op het einde, 100% Ray
Naais!quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Huh ben jij Hollander met besneden snikkel?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef Ethanolic het volgende:
Lekkerrrr Maneeee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:46 schreef Deuce92 het volgende:
Hey McNutty.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:49 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Herqules.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
denk aan je bloeddrukquote:
Zo, echt hè!quote:
Nuttin but a peanutquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Die tweede heb ik volgens mij eerder gezien...quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:11 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Carrot Topquote:
Not bad.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:29 schreef McNulty het volgende:
Crip of CholateCrip? Hmm lastig.
[ afbeelding ]
ik weet het! dit is zwarte piet over 50 jaarquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:29 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
Zou booty keihard volblaffen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:48 schreef McNulty het volgende:
Deuce zou je?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:58 schreef VMSDKR het volgende:
Maak alsjeblieft een eigen reeks ofzo in B&H. Kaaaaanker
sorry, maar ik post geen dikke vrouwen en genoeg hebben kleren aan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:18 schreef Beach het volgende:
is het enige dat je kan posten dikke negeren of naakt?
Lijkt niet eens 's een beetje op mij.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:29 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
Those are pretty girls...quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:11 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]wat moet jij nou weer
in jouw cultuur zouden al die chicks worden gestenigd omdat ze geen theedoek dragen
dus opkk
hey geert w.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]wat moet jij nou weer
in jouw cultuur zouden al die chicks worden gestenigd omdat ze geen theedoek dragen
dus opkk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt legit besneden moslimcock. Dus niet zo vijandig.quote:
Lekkah.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
kun je wel stoer doen je bent gwn produkt van haat
Ik heb een legit besneden jodencock.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je hebt legit besneden moslimcock. Dus niet zo vijandig.
Draag je een keppeltje?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb een legit besneden jodencock.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:56 schreef Crip het volgende:
Btw hoe kan ik gestenigd worden in mijn cultuur?![]()
Koningin van Marokko
[ afbeelding ]Vet, en jij loopt er nogsteeds bij als een zandvrouwtje met je kopdoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Ik zou niet weten waarom. Volgens mij is het wel bekend dat ik niet bepaald gelovig ben.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:56 schreef Crip het volgende:
Btw hoe kan ik gestenigd worden in mijn cultuur?![]()
Koningin van Marokko
[ afbeelding ]Informatieve spoiler. Vind ik leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je afstand gedaan van het Judaïsme?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Volgens mij is het wel bekend dat ik niet bepaald gelovig ben.
Klinkt een beetje als jodenkoek dit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Volgens mij is het wel bekend dat ik niet bepaald gelovig ben.
You mad?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vet, en jij loopt er nogsteeds bij als een zandvrouwtje met je kopdoek.
Ik ben niet besneden uit geloofsovertuigingen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Heb je afstand gedaan van het Judaïsme?
hahahahahaquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als jodenkoek dit.
omigado dat is antisemitisme tho.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja tog! Marokko <3quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Informatieve spoiler. Vind ik leuk.
Vond je het niet raar vroeger om als Hollander besneden te zijn? Gingen achmed en mohammed je niet vragen waarom je besneden was?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben niet besneden uit geloofsovertuigingen.
Ben volgens de regel dan ook helemaal geen Jood.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja man. Die turken hebben het goed voor mekkaar daar.
U kidding brah? Nah, ik ben blij dat ik besneden ben, met mijn legit porno pener.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Vond je het niet raar vroeger om als Hollander besneden te zijn? Gingen achmed en mohammed je niet vragen waarom je besneden was?
Met deze post vraag je toch wel echt om een 'ga terug dan' reactie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:06 schreef Crip het volgende:
[..].
In Marokko voel je pas eenheid. Mooie kerken, synagogen, moskeeën op loop afstand van elkaar.
Ik heb je vandaag echt beter leren kennen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
U kidding brah? Nah, ik ben blij dat ik besneden ben, met mijn legit porno pener.
Achmed en Farid vonden het prachtig, alleen zij douchten in hun onderbroek.
Pics? No homo.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
U kidding brah? Nah, ik ben blij dat ik besneden ben, met mijn legit porno pener.
Achmed en Farid vonden het prachtig, alleen zij douchten in hun onderbroek.
Als tranny liefhebber kan ik maar een ding zeggen: lijkt net een kerel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:55 schreef Montelly het volgende:
Dese meid heeft kkgrote jetsers
https://www.facebook.com/vivicaroline.hoeksma?fref=photo
Haha, ben te gehecht aan sommigen mensen hier. En qua banen en aangezien ik Nederlands spreek gaat dat onhandig zijn. ^^quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Met deze post vraag je toch wel echt om een 'ga terug dan' reactie.
Even serieus, ik heb nooit geweten dat het er daar zo uitziet. Ik dacht aan Aladdin-achtige taferelen.
Zoiets:
[ afbeelding ]
goed lichaam maar wat een heksquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:55 schreef Montelly het volgende:
Wilde zeggen die is wel lekker, totdat ik de foto's zag die Deuce had gelinkt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:55 schreef Montelly het volgende:
Dat kan!quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:05 schreef Beach het volgende:
hey crip deze man lijkt me stuk aardiger dan jouw koning
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:05 schreef Beach het volgende:
hey crip deze man lijkt me stuk aardiger dan jouw koning
[ afbeelding ]
Waarom? Wil je een voorstel doen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:24 schreef McNulty het volgende:
Crip date je ook met onbesneden of doe je aan piem0l discriminasie?
Gewoon uit nieuwsgierigheid vraag ik mij af of jij daar waarde aan hecht.quote:
Heywa ja ;]quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwsgierigheid vraag ik mij af of jij daar waarde aan hecht.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:24 schreef McNulty het volgende:
Crip date je ook met onbesneden of doe je aan piem0l discriminasie?
Romantiek hoeft ook niet gewoon direct de piemel erin.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:36 schreef Crip het volgende:
Ik date helemaal niet trouwens. He geen zin in romantiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |