quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]wat moet jij nou weer
in jouw cultuur zouden al die chicks worden gestenigd omdat ze geen theedoek dragen
dus opkk
hey geert w.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]wat moet jij nou weer
in jouw cultuur zouden al die chicks worden gestenigd omdat ze geen theedoek dragen
dus opkk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt legit besneden moslimcock. Dus niet zo vijandig.quote:
Lekkah.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
kun je wel stoer doen je bent gwn produkt van haat
Ik heb een legit besneden jodencock.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je hebt legit besneden moslimcock. Dus niet zo vijandig.
Draag je een keppeltje?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb een legit besneden jodencock.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:56 schreef Crip het volgende:
Btw hoe kan ik gestenigd worden in mijn cultuur?![]()
Koningin van Marokko
[ afbeelding ]Vet, en jij loopt er nogsteeds bij als een zandvrouwtje met je kopdoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Ik zou niet weten waarom. Volgens mij is het wel bekend dat ik niet bepaald gelovig ben.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:56 schreef Crip het volgende:
Btw hoe kan ik gestenigd worden in mijn cultuur?![]()
Koningin van Marokko
[ afbeelding ]Informatieve spoiler. Vind ik leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je afstand gedaan van het Judaïsme?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Volgens mij is het wel bekend dat ik niet bepaald gelovig ben.
Klinkt een beetje als jodenkoek dit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Volgens mij is het wel bekend dat ik niet bepaald gelovig ben.
You mad?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vet, en jij loopt er nogsteeds bij als een zandvrouwtje met je kopdoek.
Ik ben niet besneden uit geloofsovertuigingen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Heb je afstand gedaan van het Judaïsme?
hahahahahaquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als jodenkoek dit.
omigado dat is antisemitisme tho.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja tog! Marokko <3quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Informatieve spoiler. Vind ik leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |