tuurlijk, snel en makkelijk een 13 in een dozijn scoren. Voor klasse gaan we wel voor een goede Hollandse potquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Hollanders staan anders wel in de rij voor kebab.Kun je van je versteende pik niet zeggen.
Lekker stinkiequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
tuurlijk, snel en makkelijk een 13 in een dozijn scoren. Voor klasse gaan we wel voor een goede Hollandse pot
Garp van de eeuw. Klasse.. hollandse... pot...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
tuurlijk, snel en makkelijk een 13 in een dozijn scoren. Voor klasse gaan we wel voor een goede Hollandse pot
Ongelofelijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Garp van de eeuw. Klasse.. hollandse... pot...
Verklaart alle hollandse potjes die op hun 15e een baby krijgen.
Daarom laat je ook iemand anders ons gesprek opnemen om daarna in zijn kont te kruipen? Jij bent de laatste die over comebacks moet praten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:48 schreef Herqules het volgende:
[..]
Ongelofelijk
Wat een comebacks
Hier moet ik nog een keer flinks van bijkomen
Sweetdreams
420 was genoeg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:50 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
ik kap er mee, 504 vind ik genoeg
dit dus.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:49 schreef Awesome_ het volgende:
Snakey, pass me die banrechten nu gwn
trollen in het dieettopicquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:04 schreef stinkie het volgende:
Ja wat was het ook al weer? LIF bezoeken ?
Was al bezig. Zie net dat onze gym-takeover van de dieetclub uit hun OP is geknald. kkbitchesquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:04 schreef stinkie het volgende:
Ja wat was het ook al weer? LIF bezoeken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |