ik zou alvast ervaring opdoen op inet forum, straks irl moet je het dagelijks.quote:
El Hema worst.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:40 schreef McNulty het volgende:
Ik zou deuce gewoon Halal worst noemen.
ahhaahahquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:40 schreef McNulty het volgende:
Ik zou deuce gewoon Halal worst noemen.
Ik ben niet romantisch bah. Ik ga mijn future husband slaan als hij te klef is. Gewoon normaal doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik zou alvast ervaring opdoen op inet forum, straks irl moet je het dagelijks.
Hoezo worstje?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:42 schreef Montelly het volgende:
IK GA STUK HIER HAHAHAAHAHAAHAHAH KKHAAHAH..
zie crip met deuce bezig zijn:.."kom maar hier met je halal worstje, prrrr"
''prrrrrrrrrrrrrr''quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:42 schreef Montelly het volgende:
IK GA STUK HIER HAHAHAAHAHAAHAHAH KKHAAHAH..
zie crip met deuce bezig zijn:.."kom maar hier met je halal worstje, prrrr"
Garp van de eeuw.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:46 schreef Deuce92 het volgende:
Ben je inmiddels al de nieuwe Jillian Michaels, Crip?
#feeltheburn
Srs, ik ging ervan uit dat je je in het zweet aan het werken was, je hebt hier zo lang niet meer gepost.quote:
Stel mezelf ook teleur ;cquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Srs, ik ging ervan uit dat je je in het zweet aan het werken was, je hebt hier zo lang niet meer gepost.
Beetje teleurstellend, eigenlijk.
Met je dokter? Wat ben je van plan om te doen dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Stel mezelf ook teleur ;c
Maar ik probeer het zo veel mogelijk aan te passen geleidelijk. Anders is het allemaal wat too much in een keer. Moet sws eerst nog wat dingen bespreken met mn dokter of ik bepaalde dingen wel mag doen etc.
Goedkeuring i.v.m bepaalde zaken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Met je dokter? Wat ben je van plan om te doen dan?
Niks mis met geleidelijk aanpassen, maar doe er niet te lang over. Voor je het weet ben je een half jaar verder en heb je nog niks bereikt.
Ik bedoelde: wat ben je van plan om te doen op het gebied van sport dat je goedkeuring van je dokter nodig hebt?quote:
Wss strongman.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik bedoelde: wat ben je van plan om te doen op het gebied van sport dat je goedkeuring van je dokter nodig hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |