lolquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:27 schreef Montelly het volgende:
Awesome ik heb van Fanta gehoord dat je best wel een nerdje bent
ah, kopkaas. Lekker mager, dat scheelt wel een slok op een borrelquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:48 schreef Ethanolic het volgende:
Misschien was het een metafoor. Dat JB aan mij zit te knagen snap je
gierig krengquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef Ethanolic het volgende:
Kopkaas, van dat woord kan ik legit kotsen
Gelukkig heb ik een legit joden cock en krijg ik die shit niet
haha sukkelquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:55 schreef stinkie het volgende:
Eigenlijk moet ik mijn bed gaan slopen voor mijn chick vannacht thuiskomt. En anders komen die koters wel weer om 6 uur
Ren Etha nu het nog kan
vriend zit je aan de drugsquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:59 schreef Awesome_ het volgende:
fuck hee ,nog niet misschien dat ik dat ga lezen.
Deze man weet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:29 schreef JaqenHghar het volgende:
Sap kom er maar in met je tranny's, dan gaat het tenminste ergens over.
Ja of je wast je lul gewoon elke dag.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef Ethanolic het volgende:
Kopkaas, van dat woord kan ik legit kotsen
Gelukkig heb ik een legit joden cock en krijg ik die shit niet
Als dit echt isquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:58 schreef Beach het volgende:
he awesome
hier nog lap tekst voor je
[ afbeelding ]
Thanks bro.quote:
En zal redelijk goedkoop zijn qua maandelijkse lasten denk ik?quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Thanks bro.
Echt relaxt ding is het. Heb hem nou 5 jr of zo, en alleen een keer dynamo vervangen en een lullig ringetje op de schakelstang wat een vervelend geluid gaf met trilingen.
32 jr oud en geeft geen kik LOL
quote:Geachte heer Fritzl,
Hartelijk dank voor uw reactie aan Rexona over de dop van uw Rexona Men Cobalt.
Het spijt ons te vernemen dat u een teleurstellende ervaring heeft gehad met ons product. U kunt er echter van overtuigd zijn dat de kwestie kwaliteit van onze verpakkingen onze volle aandacht heeft. Voortdurend wordt getracht de kwaliteit van onze verpakkingen te verbeteren.
Uw opmerking hierover hebben wij dan ook doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling met het verzoek hier aandacht aan te besteden.
Als dank voor de door u genomen moeite ons te informeren en voor het ontstane ongemak, willen wij u een kleine vergoeding geven. Hiervoor ontvangt u binnen tien werkdagen een e-mail met instructies. Let op, het kan voorkomen dat deze in uw spambox beland. Volgt u de instructies in die e-mail nauwgezet op, dan ontvangt u binnen enkele weken de vergoeding op uw rekening.
Wij danken u voor de door u genomen moeite ons te informeren en hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben horen wij dat graag.
Met vriendelijke groet,
Mevrouw C. van Broekhuizen
Rexona adviseur
Deze moet nu weer wgenbelasting, maar dat is ook peanuts.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En zal redelijk goedkoop zijn qua maandelijkse lasten denk ik?
LOLquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:46 schreef no1uknow het volgende:
Ik had een deobus van Rexona met zo'n 'draaislot' en die knop is nauwelijks in te drukken. Blij dat ik deadlift, voor die extra kracht in m'n handen. Had dus gemaild of ze een oplossing hadden, dit is het antwoord:
[..]
geen reet dusquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Deze moet nu weer wgenbelasting, maar dat is ook peanuts.
Apk 1x per 2 jr
Ik rij nog geen 1500km denk, dus onderhoud benzine is nihiel...
Verzekering 140eu perjaar of zo iets. Collectief, WA, plus 17jr schade vrij
LOL nee zover was ik ook wel hahahaquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
LOL
Wel netjes opzicht.
Zat hij niet gewoon opslot perongeluk?![]()
Ik had hem alleen oplaten knappen aan roest op div panelen paar maanden terug. Dat koste 2800euro. Maar goed, daar heb ik hem 5 jr voor gereden, dus dat is nog niet veel per jaar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
geen reet dus
[..]
LOL nee zover was ik ook wel hahaha
Anders kon ik die uitlaat niet kwijt die je op 0:47 hoortquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:25 schreef Klokov het volgende:
Hey Ray, waarom heb je die moter in de kofferbak gedaan? Normaal zit die voorin toch? Je lijkt VMS wel met je fetish voor getunede wagens.
Fritzlquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:46 schreef no1uknow het volgende:
Ik had een deobus van Rexona met zo'n 'draaislot' en die knop is nauwelijks in te drukken. Blij dat ik deadlift, voor die extra kracht in m'n handen. Had dus gemaild of ze een oplossing hadden, dit is het antwoord:
[..]
Dat wat ik post 'getunede wagens' noemen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:25 schreef Klokov het volgende:
Hey Ray, waarom heb je die moter in de kofferbak gedaan? Normaal zit die voorin toch? Je lijkt VMS wel met je fetish voor getunede wagens.
Plastic rammelbakken danquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat wat ik post 'getunede wagens' noemen.
Klokov pls go.
Hey Habibti!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whahaha die muziek op het einde, 100% Rayquote:
Omdat er andere veren en wielen onder zitten worden ze ineens van plastic?quote:
sickquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:59 schreef Dimachaerus het volgende:
18 kg incl db press lightweightbaby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |