het is zondagquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Tering mensen. Ik sta gewoon te strijken.
Ik krijg een half belgje, en die van mij hikt ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:18 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]![]()
Gister voelde ik 3x over de dag verspreid dat ie de hik had, zou dat komen omdat ik een half-Pools kindje krijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:43 schreef Rawedni het volgende:
Ik meld me voorzichtig weerGisteren positief getest, wel nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel pril (4 weken pas) maar kan voorzichtig weer gaan jubelen. Wel nog vreselijk bang voor een nieuwe miskraam uiteraard
Mag ik gezellig meebeppen over een week of wat?
was je voorheen regelmatig? Ik had t namelijk precies zo - zwanger- miskraam - ongesteld - zwanger - miskraam - ongesteld - zwanger, maar mijn cyclus was erg consistent 28-30 dagen voorheen en uit de echo's en ovutest bleek dat ook na de mk's zo te zijn gebleven.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:16 schreef Vlindur het volgende:
Hoe moet ik nou eigenlijk berekenen hoelang mijn cyclus was? Na de miskraam steeds 1 keer ongesteld en dan weer zwanger
Morgen ga ik bellen met de vraag wanneer we terecht kunnen. Mijn arts was een jaartje op zeilvakantie, maar die is inmiddels weer terug als het goed is, dus ik wil weer bij hem
En de strijkplank gebruik ik om de was op te vouwen. Strijken doe ik 1 keer in het jaar ofzo
wacht maar tot je je eerste batch hydrofielen uit de droger trektquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:57 schreef Heliotrope het volgende:
Nare situatie krijgerrtje.
LadyTagliatelle, kan me voorstellen dat je die boeken anders zou zien...
voel je je wat beter vandaag?
Omg Stormqueen babywasjes en strijken. Van strijken kan ik me echt niet voorstellen dat ik dat ooit vrijwillig ga doen, maar wie weet
Gefeliciteerd, welkom terug Rawedni!
Radyhyn, wat blijf je toch actief! Ik heb er wel bewondering voor![]()
Lief dat je het vraagt. Piekerbui is wel weer over, of iig weer beter relativeerbaar!
Hoi!!quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:43 schreef Rawedni het volgende:
Ik meld me voorzichtig weerGisteren positief getest, wel nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel pril (4 weken pas) maar kan voorzichtig weer gaan jubelen. Wel nog vreselijk bang voor een nieuwe miskraam uiteraard
Mag ik gezellig meebeppen over een week of wat?
Eehj.. mn telefoon is leeg, zal vanavond eens nakijken hoelang mn cyclus toen was. Thnxquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was je voorheen regelmatig? Ik had t namelijk precies zo - zwanger- miskraam - ongesteld - zwanger - miskraam - ongesteld - zwanger, maar mijn cyclus was erg consistent 28-30 dagen voorheen en uit de echo's en ovutest bleek dat ook na de mk's zo te zijn gebleven.
ook na je allereerste hormonale babywas? Ik kan me ook niet voorstellen dat ik dit vaak ga doen, maar deze ene keer moest het gewoon evenquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:27 schreef Zolena het volgende:
Gekreukte hydrofielen drogen net zo goed.Alleen de hydrofielen waar mini met hoofd op lag vanwege spugen waren gestreken. Ik strijk bijna nooit, poetshulp doet het wel af en toe voor ons
Maar voor de rest gaan we licht gekreukt door het leven.
Oh, de babykamer. 2 muren 9010 (bijna wit) en 2 muren zink (licht grijs)quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
Kleur waarvan Risu?
Zoë, fijn dat je je weer wat beter voeltwees trots op je buik, er zitten gewoon twee kindjes in!
gaan jullie voor een geslachtsbepaling eigenlijk? Want dik kans dat je hormonen dan nog wel omslaan, heb ik geleerdquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:02 schreef Risu het volgende:
[..]
Oh, de babykamer. 2 muren 9010 (bijna wit) en 2 muren zink (licht grijs)
Mijn schoonzusje vertelde gisteren dan weer dat ze óngestreken meer vocht opnemen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:44 schreef Skittles het volgende:
Alle babywasjes, inclusief hydrofiele luiers, liggen ongestreken in de kast.![]()
De vrouw van de intake zei wel dat ze gestreken beter vocht opnemen, dus misschien dat ze nog wel gestreken gaan worden. Blegh, strijken.. nu nog de strijkijzer zoeken![]()
Risu dat kan echt heel snel weer veranderen. Misschien zit er over een x aantal weken opeens knalroze of blauw op de muren
nee hoor, ik had dat een paar weken geleden ook nog nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:25 schreef Heliotrope het volgende:
Wat zijn jullie toch actief aan het wassen! Ben ik zo laat?
Ik doe vandaag een poging tot geboortekaartje maar dat wil nog niet zo.
heeft het plankje boven de commode opgehangen, daar werden mijn hormonen wel blij van. Ik moet schoonmaakklusjes en stel ze uit, duidelijk nog geen nesteldrang hier
Nee johquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:25 schreef Heliotrope het volgende:
Wat zijn jullie toch actief aan het wassen! Ben ik zo laat?
Ik doe vandaag een poging tot geboortekaartje maar dat wil nog niet zo.
heeft het plankje boven de commode opgehangen, daar werden mijn hormonen wel blij van. Ik moet schoonmaakklusjes en stel ze uit, duidelijk nog geen nesteldrang hier
Hier zei de intakemevrouw ook juist ongestreken!quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:44 schreef Skittles het volgende:
Alle babywasjes, inclusief hydrofiele luiers, liggen ongestreken in de kast.![]()
De vrouw van de intake zei wel dat ze gestreken beter vocht opnemen, dus misschien dat ze nog wel gestreken gaan worden. Blegh, strijken.. nu nog de strijkijzer zoeken![]()
Box en verzorgingsproducten heb ik al wel. Beddengoed is ook wel een goede ja. Bij ons gaat 's ochtends de beddengoed in de wasmachine en dan is het 's avonds wel weer droog. Onacceptabele varkens dat we zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet de verzorgingsproducten nog halen. En de box opzetten, maar dat wil ik echt nog even niet. En mijn eigen beddengoed uitzoeken. Ik heb ergens het idee dat de kraam "ik gebruik maar 1 set" niet gaat accepteren
ja precies datquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:50 schreef Skittles het volgende:
[..]
Box en verzorgingsproducten heb ik al wel. Beddengoed is ook wel een goede ja. Bij ons gaat 's ochtends de beddengoed in de wasmachine en dan is het 's avonds wel weer droog. Onacceptabele varkens dat we zijn.
Die tactiek werkt in de kraamweek inderdaad nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:50 schreef Skittles het volgende:
[..]
Box en verzorgingsproducten heb ik al wel. Beddengoed is ook wel een goede ja. Bij ons gaat 's ochtends de beddengoed in de wasmachine en dan is het 's avonds wel weer droog. Onacceptabele varkens dat we zijn.
Na veel gevloek en frustratiequote:Op zondag 31 augustus 2014 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja precies datmaar jij hebt de box al wel uitgepakt dus? Hier staat nog een doos tegen de muur
De eerste hormonale babywas was uiteraard superglad gestreken (of glad tot zover mijn strijktalent reikte).quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook na je allereerste hormonale babywas? Ik kan me ook niet voorstellen dat ik dit vaak ga doen, maar deze ene keer moest het gewoon even
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:58 schreef Zolena het volgende:
[..]
De eerste hormonale babywas was uiteraard superglad gestreken (of glad tot zover mijn strijktalent reikte).
Zoals faraomieren bestrijdenquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:57 schreef Radyhyn het volgende:
Maar goed dat jullie nog wat te doen hebben hoor.. anders is alles klaar en dan ga je straks nog klusjes verzinnen om bezig te blijven
ja allang! Waren 15 hydrofielen, vier moltons, zes lakens en zes washandjes. En mijn moeder is ook nog van de strijkgarde, maar die zoekt het maar lekker uit, meer ga ik niet strijkenquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Ben je al klaar met strijken SQ?
Dat is hier echt een pertinente bron van discussie tussen mij en m'n moeder, die hele linnengoed-was-strijk-hoopla. Wel op luchtige toon hoor, maar zij vindt het bizar dat ik geen beddengoed strijk, ik maar drie sets dekbedovertrekken heb, ik niet minstens 20 reservehanddoeken in de kast heb en niet alles op kleur gesorteerd was.
Dus nu hebben we de perfecte oplossing: zij doet de was en strijk als ze hier is![]()
Ja dat dacht ik ook, maar dat geldt dus absoluut niet voor hydrofielen en katoenen lakensquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:14 schreef Crumpette het volgende:
NTS gefeliciteerd met het huis!!![]()
SQ met de strijk ook gefeliciteerd hoor![]()
JM waarom zou je in godesnaam elke dag het beddengoed willen wisselen? ik moet er niet aan denken zeg!
En idd, hier ook weinig strijk, eigenlijk alleen jeans, en overhemden van, verder kan volgens mij alles babygerelateerd lekker in de droger
daar komt het zowiezo een stuk minder kreukerig uit.
Vandaag wezen varen met vrienden en hun kinderen (4 en 7), heel leuk, maar ook dodelijk vermoeiendwat hebben die veel energie! helemaal kapot nou.
Dat doet de kraam voor jequote:Op zondag 31 augustus 2014 21:14 schreef Crumpette het volgende:
NTS gefeliciteerd met het huis!!![]()
SQ met de strijk ook gefeliciteerd hoor![]()
JM waarom zou je in godesnaam elke dag het beddengoed willen wisselen? ik moet er niet aan denken zeg!
En idd, hier ook weinig strijk, eigenlijk alleen jeans, en overhemden van, verder kan volgens mij alles babygerelateerd lekker in de droger
daar komt het zowiezo een stuk minder kreukerig uit.
Vandaag wezen varen met vrienden en hun kinderen (4 en 7), heel leuk, maar ook dodelijk vermoeiendwat hebben die veel energie! helemaal kapot nou.
ik wens dr veel succesquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar dat geldt dus absoluut niet voor hydrofielen en katoenen lakens
En de kraam verschoont elke dag je beddengoed... daarna kunnen we weer lekker viespeuken
Geschakelde woning uit 1992, 150m2 woonruimte en perceelgrootte zo'n 470m2 met een tuin op het zuiden. Op zich is alles leefbaar, maar voor de bevalling word op de bovenverdieping nog gestuct en alles gesaust. Na de bevalling gaan we pas goed aan de gangquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:42 schreef AwayTL het volgende:
Gefeliciteerd NTS. Wat voor soort huis is het? Moet er veel aan gebeuren?
Hehe mijn moeder strijkt zo mogelijk minder dan ik. Mijn oma daarentegen, die snapt niet waarom ik geen ondergoed strijk. Ik probeer tevergeefs wel een uit te legen dat daar niks aan te strijken valt
.
jullie hebben allebei een eigen tweepersoons dekbed?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:21 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik wens dr veel succeswe hebben hier twee dekens van 200x220 en 4 a 5 kussens. en het is dan winter, dus alle zware dekens zullen erop liggen
ik ben er rustig een half uur mee bezig, bij voorkeur voor het douchen, want hard werk.
Zomg! Ik schaam me diepquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:06 schreef Risu het volgende:
Ha, dat was een wacht maar.Ja al die kwaaltjes, ik neem ze maar voor lief. Komt ie he: 'je krijgt er zoveel voor terug'
Oh ja, jij zat ook met dat 'waterdichtemoltonprobleem', toch? Door die Kingsize-dekstal van julliequote:Op zondag 31 augustus 2014 21:21 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik wens dr veel succeswe hebben hier twee dekens van 200x220 en 4 a 5 kussens. en het is dan winter, dus alle zware dekens zullen erop liggen
ik ben er rustig een half uur mee bezig, bij voorkeur voor het douchen, want hard werk.
jep.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie hebben allebei een eigen tweepersoons dekbed?![]()
Ons bed is gewoon een 180x210 hoor, maar met een splittopper. Heb nu een waterdichte molton gekocht 90-200, maar die kan op een matras tot 15 cm dik ofzo en die topper is maar 5 cm dik dus ik dacht daar kan ik wel wat mee sjoemelenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
Crump, pic van je bed? Ik ben nieuwsgierig nu!
Mag ik je adviseren het nog een keer te verven?Hier hetzelfde na een laag. Na laag 2 is het pas goed grijsquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:24 schreef Risu het volgende:
Ja, ik hoor ook dat het ongestreken beter is. Wat ik ga doen weer ik nog niet. Ik heb wel een strijkbout, maar nog geen hydrofielen. Wellicht strijk ik ze de eerste keer om er daarna nooit meer naar te kijken
Ik ga trouwens morgen weer nieuwe staaltjes halen bij de gamma. Ik word er niet geheel vrolijk van zeg maar. De witte kast moet juist mooi uitkomen tegen een grijze wand. Nu is het zo subtiel dat je echt twee keer moet kijken en dan, och ja, het zijn 2 kleuren. Huuuh
Ohquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:27 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ons bed is gewoon een 180x210 hoor, maar met een splittopper. Heb nu een waterdichte molton gekocht 90-200, maar die kan op een matras tot 15 cm dik ofzo en die topper is maar 5 cm dik dus ik dacht daar kan ik wel wat mee sjoemelenen dan maar vastspelden aan mijn kant.
verder is het een heel gewoon bed
Ja Crump, ik ben nu ook wel benieuwd naar dat kingsize beddengoedfestijn bij julliequote:Op zondag 31 augustus 2014 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
Crump, pic van je bed? Ik ben nieuwsgierig nu!
Ja een soort mega springkussengevechtparade ofzoquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:29 schreef Crumpette het volgende:
[..]wat had je in je hoofd in godsnaam? haha
Alvast kussens of voedingskussen als scheidingslijn gebruiken en wijzend schreeuwen MIJN HELFT!quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:30 schreef Risu het volgende:
Lekker zeg. Alhoewel.. Lastig met bedden verschonen dus.. Daar heb ik ook al een hekel aan. (Zegt de huisvrouw)
Ik heb een vent die 's nachts het midden van het bed opzoekt. Ben vanaf nu wel aan het terugduwen hoor. Moet straks wel wat meer ruimte.
De kleur zelf is gewoon een te lichte grijs. Maar we gaan morgen al kijken naar een donkerdere. En dan wordt het waarschijnlijk meteen 2 tinten donkerder, misschien zelfs 3.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:27 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Mag ik je adviseren het nog een keer te verven?Hier hetzelfde na een laag. Na laag 2 is het pas goed grijs
Kingsize dekstalquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:32 schreef NotTheSame het volgende:
![]()
![]()
![]()
180x200 is gewoon ook best wel een flink bed vind ik.
Risu, de oplossing hier: het voedingskussen midden in het bed leggen als erfafscheiding. Nooit geen last meer van rondzwervende man in bed.
ik vind dat een aardige kingsize dekstalquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:37 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Kingsize dekstaldie had ik gemist. Tis wel een flink bed ja, maar ik heb ook een flinke vent, dus je moet wat. Denk aan zoeits: [ afbeelding ] sterker nog, volgens mij is dit gewoon ons bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |