Ja dat dacht ik ook, maar dat geldt dus absoluut niet voor hydrofielen en katoenen lakensquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:14 schreef Crumpette het volgende:
NTS gefeliciteerd met het huis!!![]()
SQ met de strijk ook gefeliciteerd hoor![]()
JM waarom zou je in godesnaam elke dag het beddengoed willen wisselen? ik moet er niet aan denken zeg!
En idd, hier ook weinig strijk, eigenlijk alleen jeans, en overhemden van, verder kan volgens mij alles babygerelateerd lekker in de droger
daar komt het zowiezo een stuk minder kreukerig uit.
Vandaag wezen varen met vrienden en hun kinderen (4 en 7), heel leuk, maar ook dodelijk vermoeiendwat hebben die veel energie! helemaal kapot nou.
Dat doet de kraam voor jequote:Op zondag 31 augustus 2014 21:14 schreef Crumpette het volgende:
NTS gefeliciteerd met het huis!!![]()
SQ met de strijk ook gefeliciteerd hoor![]()
JM waarom zou je in godesnaam elke dag het beddengoed willen wisselen? ik moet er niet aan denken zeg!
En idd, hier ook weinig strijk, eigenlijk alleen jeans, en overhemden van, verder kan volgens mij alles babygerelateerd lekker in de droger
daar komt het zowiezo een stuk minder kreukerig uit.
Vandaag wezen varen met vrienden en hun kinderen (4 en 7), heel leuk, maar ook dodelijk vermoeiendwat hebben die veel energie! helemaal kapot nou.
ik wens dr veel succesquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar dat geldt dus absoluut niet voor hydrofielen en katoenen lakens
En de kraam verschoont elke dag je beddengoed... daarna kunnen we weer lekker viespeuken
Geschakelde woning uit 1992, 150m2 woonruimte en perceelgrootte zo'n 470m2 met een tuin op het zuiden. Op zich is alles leefbaar, maar voor de bevalling word op de bovenverdieping nog gestuct en alles gesaust. Na de bevalling gaan we pas goed aan de gangquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:42 schreef AwayTL het volgende:
Gefeliciteerd NTS. Wat voor soort huis is het? Moet er veel aan gebeuren?
Hehe mijn moeder strijkt zo mogelijk minder dan ik. Mijn oma daarentegen, die snapt niet waarom ik geen ondergoed strijk. Ik probeer tevergeefs wel een uit te legen dat daar niks aan te strijken valt
.
jullie hebben allebei een eigen tweepersoons dekbed?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:21 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik wens dr veel succeswe hebben hier twee dekens van 200x220 en 4 a 5 kussens. en het is dan winter, dus alle zware dekens zullen erop liggen
ik ben er rustig een half uur mee bezig, bij voorkeur voor het douchen, want hard werk.
Zomg! Ik schaam me diepquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:06 schreef Risu het volgende:
Ha, dat was een wacht maar.Ja al die kwaaltjes, ik neem ze maar voor lief. Komt ie he: 'je krijgt er zoveel voor terug'
Oh ja, jij zat ook met dat 'waterdichtemoltonprobleem', toch? Door die Kingsize-dekstal van julliequote:Op zondag 31 augustus 2014 21:21 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik wens dr veel succeswe hebben hier twee dekens van 200x220 en 4 a 5 kussens. en het is dan winter, dus alle zware dekens zullen erop liggen
ik ben er rustig een half uur mee bezig, bij voorkeur voor het douchen, want hard werk.
jep.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie hebben allebei een eigen tweepersoons dekbed?![]()
Ons bed is gewoon een 180x210 hoor, maar met een splittopper. Heb nu een waterdichte molton gekocht 90-200, maar die kan op een matras tot 15 cm dik ofzo en die topper is maar 5 cm dik dus ik dacht daar kan ik wel wat mee sjoemelenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
Crump, pic van je bed? Ik ben nieuwsgierig nu!
Mag ik je adviseren het nog een keer te verven?Hier hetzelfde na een laag. Na laag 2 is het pas goed grijsquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:24 schreef Risu het volgende:
Ja, ik hoor ook dat het ongestreken beter is. Wat ik ga doen weer ik nog niet. Ik heb wel een strijkbout, maar nog geen hydrofielen. Wellicht strijk ik ze de eerste keer om er daarna nooit meer naar te kijken
Ik ga trouwens morgen weer nieuwe staaltjes halen bij de gamma. Ik word er niet geheel vrolijk van zeg maar. De witte kast moet juist mooi uitkomen tegen een grijze wand. Nu is het zo subtiel dat je echt twee keer moet kijken en dan, och ja, het zijn 2 kleuren. Huuuh
Ohquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:27 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ons bed is gewoon een 180x210 hoor, maar met een splittopper. Heb nu een waterdichte molton gekocht 90-200, maar die kan op een matras tot 15 cm dik ofzo en die topper is maar 5 cm dik dus ik dacht daar kan ik wel wat mee sjoemelenen dan maar vastspelden aan mijn kant.
verder is het een heel gewoon bed
Ja Crump, ik ben nu ook wel benieuwd naar dat kingsize beddengoedfestijn bij julliequote:Op zondag 31 augustus 2014 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
Crump, pic van je bed? Ik ben nieuwsgierig nu!
Ja een soort mega springkussengevechtparade ofzoquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:29 schreef Crumpette het volgende:
[..]wat had je in je hoofd in godsnaam? haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |