Oh, de babykamer. 2 muren 9010 (bijna wit) en 2 muren zink (licht grijs)quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
Kleur waarvan Risu?
Zoë, fijn dat je je weer wat beter voeltwees trots op je buik, er zitten gewoon twee kindjes in!
gaan jullie voor een geslachtsbepaling eigenlijk? Want dik kans dat je hormonen dan nog wel omslaan, heb ik geleerdquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:02 schreef Risu het volgende:
[..]
Oh, de babykamer. 2 muren 9010 (bijna wit) en 2 muren zink (licht grijs)
Mijn schoonzusje vertelde gisteren dan weer dat ze óngestreken meer vocht opnemen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:44 schreef Skittles het volgende:
Alle babywasjes, inclusief hydrofiele luiers, liggen ongestreken in de kast.![]()
De vrouw van de intake zei wel dat ze gestreken beter vocht opnemen, dus misschien dat ze nog wel gestreken gaan worden. Blegh, strijken.. nu nog de strijkijzer zoeken![]()
Risu dat kan echt heel snel weer veranderen. Misschien zit er over een x aantal weken opeens knalroze of blauw op de muren
nee hoor, ik had dat een paar weken geleden ook nog nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:25 schreef Heliotrope het volgende:
Wat zijn jullie toch actief aan het wassen! Ben ik zo laat?
Ik doe vandaag een poging tot geboortekaartje maar dat wil nog niet zo.
heeft het plankje boven de commode opgehangen, daar werden mijn hormonen wel blij van. Ik moet schoonmaakklusjes en stel ze uit, duidelijk nog geen nesteldrang hier
Nee johquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:25 schreef Heliotrope het volgende:
Wat zijn jullie toch actief aan het wassen! Ben ik zo laat?
Ik doe vandaag een poging tot geboortekaartje maar dat wil nog niet zo.
heeft het plankje boven de commode opgehangen, daar werden mijn hormonen wel blij van. Ik moet schoonmaakklusjes en stel ze uit, duidelijk nog geen nesteldrang hier
Hier zei de intakemevrouw ook juist ongestreken!quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:44 schreef Skittles het volgende:
Alle babywasjes, inclusief hydrofiele luiers, liggen ongestreken in de kast.![]()
De vrouw van de intake zei wel dat ze gestreken beter vocht opnemen, dus misschien dat ze nog wel gestreken gaan worden. Blegh, strijken.. nu nog de strijkijzer zoeken![]()
Box en verzorgingsproducten heb ik al wel. Beddengoed is ook wel een goede ja. Bij ons gaat 's ochtends de beddengoed in de wasmachine en dan is het 's avonds wel weer droog. Onacceptabele varkens dat we zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet de verzorgingsproducten nog halen. En de box opzetten, maar dat wil ik echt nog even niet. En mijn eigen beddengoed uitzoeken. Ik heb ergens het idee dat de kraam "ik gebruik maar 1 set" niet gaat accepteren
ja precies datquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:50 schreef Skittles het volgende:
[..]
Box en verzorgingsproducten heb ik al wel. Beddengoed is ook wel een goede ja. Bij ons gaat 's ochtends de beddengoed in de wasmachine en dan is het 's avonds wel weer droog. Onacceptabele varkens dat we zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |