leukquote:Op zondag 31 augustus 2014 09:40 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik heb van m'n moeder een blik kaarten gekregen die de gasten kunnen invullen. Wie ze zijn, hoe ze ons en haar kennen en een levenswens/motto 😊 Vond ik leuk!
dat boek is leuk hè ! Die zijnwij ook van plan om te halen!quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:55 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
leuktof idee!
ik vraag dat kraambezoek boek van pauline oud serie
28 weken vandaag
![]()
ja ik spaar die hele seriequote:Op zondag 31 augustus 2014 10:30 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
dat boek is leuk hè ! Die zijnwij ook van plan om te halen!
Ik vind de tekeningen zo meisjesachtigquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:34 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ja ik spaar die hele seriegeweldig vind ik het. ben ook blij met mijn 9 maanden dagboek. behalve dat er elke keer iets over de vader staat. en dat maakt mij boos, want er is geen vader
kan dat boek niet weten natuurlijk. ik had al een berichtje verzonden naar die pauline oud, of ze niet een versie voor lesbi stellen en alleenstaande moeders of vaders of homo's kon maken... maar geen reactie. En ik had het nog zo vriendelijk beschreven
quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Tering mensen. Ik sta gewoon te strijken.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Doorgaan vooral doorgaan. Ik heb helemaal geen hekel aan strijken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik wel. Ik zweet me ook naarquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:13 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Doorgaan vooral doorgaan. Ik heb helemaal geen hekel aan strijken.
heb je wel een fijn strijkijzer?quote:
ik heb een prima strijkijzer maar dat maakt het niet ineens tot mijn hobbyquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
heb je wel een fijn strijkijzer?
Mijn schoonmoeder heeft toen de babywas gestreken want dat vindt ze zo leuk om te doen. En omdat ik die van mezelf niet gedaan heb, heb ik die van een vriendin maar gestreken.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:15 schreef krijgerrtje het volgende:
Als de baby de hik heeft, moet ik dan maar heel hard gaan schreeuwen zodat ze schrikt?Eerste keer dat ik 't ook aan de buitenkant voel
Dat hoeft ook niet. Mijn favoriete hobby is het ook niet. Maar ik merk wel verschil per strijkbout. Met mijn oude strijkbout had ik er echt een hekel aan en nu niet meer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een prima strijkijzer maar dat maakt het niet ineens tot mijn hobby
Nou dat dus, die boeken staan zo vol met de ''perfecte'' situatiequote:Op zondag 31 augustus 2014 10:52 schreef Roomsnoes het volgende:
Dat vind ik ook jammer, LT, dat er overal gesproken wordt over vader en moeder. En persoonlijk ook dat het hebben van grootouders voor het kind zo vanzelfsprekend wordt gezien.
Ik was zo blij verrast toen er op de infoavond hier in het zh gesproken werd over "moeder en eventuele partner". Hoop echt dat men daar in de toekomst meer bewust van gaat worden.
Ik snap dat ze niet voor elke situatie een ander boek uit kunnen geven, maar je kunt door woordheuze al veel meer mensen includeren.
Klopt, maar dat vind ik juist wel leuk. Ik hou wel van haar stijl. En voorbedachte vragen, ik vind het heerlijk om dingen in te vullenquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik vind de tekeningen zo meisjesachtigen al die voorbedachte vragen... Kweenie...
Ben heel blij met mn oei ik groei 9 maanden dagboek (incl stickers om mama te plakken over papa heen als je lesbisch bent of om papa pagina's uit de ringband te scheuren) maar daar is geen kraamboek van...
Hier vannacht voor t eerst regelmatig wakker vanwege pijn in de heupen. Boeh!
het is zondagquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik krijg een half belgje, en die van mij hikt ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:18 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]![]()
Gister voelde ik 3x over de dag verspreid dat ie de hik had, zou dat komen omdat ik een half-Pools kindje krijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:43 schreef Rawedni het volgende:
Ik meld me voorzichtig weerGisteren positief getest, wel nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel pril (4 weken pas) maar kan voorzichtig weer gaan jubelen. Wel nog vreselijk bang voor een nieuwe miskraam uiteraard
Mag ik gezellig meebeppen over een week of wat?
was je voorheen regelmatig? Ik had t namelijk precies zo - zwanger- miskraam - ongesteld - zwanger - miskraam - ongesteld - zwanger, maar mijn cyclus was erg consistent 28-30 dagen voorheen en uit de echo's en ovutest bleek dat ook na de mk's zo te zijn gebleven.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:16 schreef Vlindur het volgende:
Hoe moet ik nou eigenlijk berekenen hoelang mijn cyclus was? Na de miskraam steeds 1 keer ongesteld en dan weer zwanger
Morgen ga ik bellen met de vraag wanneer we terecht kunnen. Mijn arts was een jaartje op zeilvakantie, maar die is inmiddels weer terug als het goed is, dus ik wil weer bij hem
En de strijkplank gebruik ik om de was op te vouwen. Strijken doe ik 1 keer in het jaar ofzo
wacht maar tot je je eerste batch hydrofielen uit de droger trektquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:57 schreef Heliotrope het volgende:
Nare situatie krijgerrtje.
LadyTagliatelle, kan me voorstellen dat je die boeken anders zou zien...
voel je je wat beter vandaag?
Omg Stormqueen babywasjes en strijken. Van strijken kan ik me echt niet voorstellen dat ik dat ooit vrijwillig ga doen, maar wie weet
Gefeliciteerd, welkom terug Rawedni!
Radyhyn, wat blijf je toch actief! Ik heb er wel bewondering voor![]()
Lief dat je het vraagt. Piekerbui is wel weer over, of iig weer beter relativeerbaar!
Hoi!!quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:43 schreef Rawedni het volgende:
Ik meld me voorzichtig weerGisteren positief getest, wel nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel pril (4 weken pas) maar kan voorzichtig weer gaan jubelen. Wel nog vreselijk bang voor een nieuwe miskraam uiteraard
Mag ik gezellig meebeppen over een week of wat?
Eehj.. mn telefoon is leeg, zal vanavond eens nakijken hoelang mn cyclus toen was. Thnxquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was je voorheen regelmatig? Ik had t namelijk precies zo - zwanger- miskraam - ongesteld - zwanger - miskraam - ongesteld - zwanger, maar mijn cyclus was erg consistent 28-30 dagen voorheen en uit de echo's en ovutest bleek dat ook na de mk's zo te zijn gebleven.
ook na je allereerste hormonale babywas? Ik kan me ook niet voorstellen dat ik dit vaak ga doen, maar deze ene keer moest het gewoon evenquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:27 schreef Zolena het volgende:
Gekreukte hydrofielen drogen net zo goed.Alleen de hydrofielen waar mini met hoofd op lag vanwege spugen waren gestreken. Ik strijk bijna nooit, poetshulp doet het wel af en toe voor ons
Maar voor de rest gaan we licht gekreukt door het leven.
Oh, de babykamer. 2 muren 9010 (bijna wit) en 2 muren zink (licht grijs)quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
Kleur waarvan Risu?
Zoë, fijn dat je je weer wat beter voeltwees trots op je buik, er zitten gewoon twee kindjes in!
gaan jullie voor een geslachtsbepaling eigenlijk? Want dik kans dat je hormonen dan nog wel omslaan, heb ik geleerdquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:02 schreef Risu het volgende:
[..]
Oh, de babykamer. 2 muren 9010 (bijna wit) en 2 muren zink (licht grijs)
Mijn schoonzusje vertelde gisteren dan weer dat ze óngestreken meer vocht opnemen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:44 schreef Skittles het volgende:
Alle babywasjes, inclusief hydrofiele luiers, liggen ongestreken in de kast.![]()
De vrouw van de intake zei wel dat ze gestreken beter vocht opnemen, dus misschien dat ze nog wel gestreken gaan worden. Blegh, strijken.. nu nog de strijkijzer zoeken![]()
Risu dat kan echt heel snel weer veranderen. Misschien zit er over een x aantal weken opeens knalroze of blauw op de muren
nee hoor, ik had dat een paar weken geleden ook nog nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:25 schreef Heliotrope het volgende:
Wat zijn jullie toch actief aan het wassen! Ben ik zo laat?
Ik doe vandaag een poging tot geboortekaartje maar dat wil nog niet zo.
heeft het plankje boven de commode opgehangen, daar werden mijn hormonen wel blij van. Ik moet schoonmaakklusjes en stel ze uit, duidelijk nog geen nesteldrang hier
Nee johquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:25 schreef Heliotrope het volgende:
Wat zijn jullie toch actief aan het wassen! Ben ik zo laat?
Ik doe vandaag een poging tot geboortekaartje maar dat wil nog niet zo.
heeft het plankje boven de commode opgehangen, daar werden mijn hormonen wel blij van. Ik moet schoonmaakklusjes en stel ze uit, duidelijk nog geen nesteldrang hier
Hier zei de intakemevrouw ook juist ongestreken!quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:44 schreef Skittles het volgende:
Alle babywasjes, inclusief hydrofiele luiers, liggen ongestreken in de kast.![]()
De vrouw van de intake zei wel dat ze gestreken beter vocht opnemen, dus misschien dat ze nog wel gestreken gaan worden. Blegh, strijken.. nu nog de strijkijzer zoeken![]()
Box en verzorgingsproducten heb ik al wel. Beddengoed is ook wel een goede ja. Bij ons gaat 's ochtends de beddengoed in de wasmachine en dan is het 's avonds wel weer droog. Onacceptabele varkens dat we zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet de verzorgingsproducten nog halen. En de box opzetten, maar dat wil ik echt nog even niet. En mijn eigen beddengoed uitzoeken. Ik heb ergens het idee dat de kraam "ik gebruik maar 1 set" niet gaat accepteren
ja precies datquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:50 schreef Skittles het volgende:
[..]
Box en verzorgingsproducten heb ik al wel. Beddengoed is ook wel een goede ja. Bij ons gaat 's ochtends de beddengoed in de wasmachine en dan is het 's avonds wel weer droog. Onacceptabele varkens dat we zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |