Die tactiek werkt in de kraamweek inderdaad nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:50 schreef Skittles het volgende:
[..]
Box en verzorgingsproducten heb ik al wel. Beddengoed is ook wel een goede ja. Bij ons gaat 's ochtends de beddengoed in de wasmachine en dan is het 's avonds wel weer droog. Onacceptabele varkens dat we zijn.
Na veel gevloek en frustratiequote:Op zondag 31 augustus 2014 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja precies datmaar jij hebt de box al wel uitgepakt dus? Hier staat nog een doos tegen de muur
De eerste hormonale babywas was uiteraard superglad gestreken (of glad tot zover mijn strijktalent reikte).quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook na je allereerste hormonale babywas? Ik kan me ook niet voorstellen dat ik dit vaak ga doen, maar deze ene keer moest het gewoon even
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:58 schreef Zolena het volgende:
[..]
De eerste hormonale babywas was uiteraard superglad gestreken (of glad tot zover mijn strijktalent reikte).
Zoals faraomieren bestrijdenquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:57 schreef Radyhyn het volgende:
Maar goed dat jullie nog wat te doen hebben hoor.. anders is alles klaar en dan ga je straks nog klusjes verzinnen om bezig te blijven
ja allang! Waren 15 hydrofielen, vier moltons, zes lakens en zes washandjes. En mijn moeder is ook nog van de strijkgarde, maar die zoekt het maar lekker uit, meer ga ik niet strijkenquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Ben je al klaar met strijken SQ?
Dat is hier echt een pertinente bron van discussie tussen mij en m'n moeder, die hele linnengoed-was-strijk-hoopla. Wel op luchtige toon hoor, maar zij vindt het bizar dat ik geen beddengoed strijk, ik maar drie sets dekbedovertrekken heb, ik niet minstens 20 reservehanddoeken in de kast heb en niet alles op kleur gesorteerd was.
Dus nu hebben we de perfecte oplossing: zij doet de was en strijk als ze hier is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |