abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143987819
Ik ga hier absoluut niet zitten verkondigen dat hbo slecht is, maar er moet niet ontkend worden dat het hbo minder is dan de universiteit.

Wat mij toch wel vaak opvalt, is dat het voor veel hbo'ers, van binnen, toch wel degelijk een issue is dat zij, voor hun gevoel, op een lager niveau presteren dan wo'ers en hierdoor het wo willen afkraken omdat er zogenaamd geen praktijk is. Zo ken ik hbo'ers die infaam, minutieus en zonder apocrief durven te verkondigen dat hbo niet minder is dan de universiteit en zelfs beter is dan de universiteit, want een wo'er wordt, volgens hun, immers een opleiding waar alleen maar boeken gelezen worden en geen praktijk ten pas komt.

Dit is natuurlijk niet waar, want de wo'ers onder ons weten dat er in het laatste jaar (3e jaar) een stage mogelijkheid is. Overigens studeer je om theorie op te doen. Het toepassen van de theorie doe je, naar mijn mening, bij je baan, na je studie, wellicht een startersbaan.

Alsof het niet genoeg is, durven de hbo'ers, die ik ken, met bassesse het wo te alluderen dat het té makkelijk is en dat zij de universiteit makkelijk kunnen halen met 10en. Als ik dan naar hun cijferlijst kijk, zie ik geen eens constante prestatie van cijfers met een minimale waardering van een 8.0. Als dat op het hbo al niet eens lukt, hoe durf je dan te beweren dat de universiteit zo makkelijk is?

Wat deed ik om de confrontatie met de hbo'ers op te zoeken? Ik was zo artificieus en bracht een boek mee: wiskunde & statistiek. Dit toonde ik aan de hbo'ers, waarna ik vroeg of zij het snapten en mijn vooroordeel werd bevestigd: ze snapten er geen ruk van. Ik zag in hun ogen dat er een afasie was bij hun.

Uiteindelijk, ondanks mijn sterke argumenten, blijven ze toch forceren dat de universiteit slechter is dan het hbo.

Ik bedoel de naam zegt het al? Hogere BEROEPS Onderwijs. Het wo daarentegen: WETENSCHAPPELIJK Onderwijs. Je studeert op het wo als het ware op een academisch niveau. Sterker nog, de boeken zijn in het Engels.

Door deze sterke meningsverschillen ontstond er een collisie tussen mij en de hbo'ers.

Hun enige argument was: er is geen praktijk (stage) op het wo. :')

Klacht: hbo'ers die wo'ers dom vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door GeschiktX op 30-08-2014 14:36:52 ]
pi_143987851
:Z
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:23:10 #3
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_143987864
Klacht mensen die zich druk maken om hun opleiding en elkaar met de vinger gaan aanwijzen. Wat zijn jullie man power rangers die de een uitlachen omdat hij de roze zou zijn terwijl jullie jezelf de rode voelen?
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:24:24 #4
433518 Koempel020
Waar is dat feestje?
pi_143987904
Dat je je hierom nog druk gaat maken :')
Ik zou die pauper HBO'ers die erover klagen gewoon lekker in hun eigen wereldje laten, althans dat probeer ik altijd gewoon maar te doen.
pi_143987907
quote:
Je studeert op het wo als het ware op een academisch niveau. Sterker nog, de boeken zijn in het Engels.
goeie redenering
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_143987911
TS probeert geforceerd allemaal moeilijke woorddn te gebruiken maar maakt in de laatste alinea toch een tergende grammaticafout. Jammer.
Play hard, go pro.
pi_143987918
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:23 schreef Spongeboss het volgende:
Klacht mensen die zich druk maken om hun opleiding en elkaar met de vinger gaan aanwijzen. Wat zijn jullie man power rangers die de een uitlachen omdat hij de roze zou zijn terwijl jullie jezelf de rode voelen?
Ik werd elementair en ontluisterend aangevallen dat ik op het wo zit en dat ik studeer om werkloos te worden, want het hbo is beter.

Ik ben dan wel zo eloquent om wel even een discussie met ze aan te gaan. Ik ga mijzelf toch niet laten kleineren. Kom op zeg.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:25:34 #8
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_143987936
Als Shakepeare nog had geleefd had hij over een liefdesdrama tussen een wo'er en hbo'er geschreven. Soort moderne hamlet.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:26:25 #9
433518 Koempel020
Waar is dat feestje?
pi_143987963
Klacht: WO'ers die zich druk maken om wat HBO'ers denken :|W
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:26:50 #10
419250 Spongeboss
pi_143987971
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:24 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Ik werd elementair en ontluisterend aangevallen dat ik op het wo zit en dat ik studeer om werkloos te worden, want het hbo is beter.

Ik ben dan wel zo eloquent om wel even een discussie met ze aan te gaan. Ik ga mijzelf toch niet laten kleineren. Kom op zeg.
Boe wat erg... Ze vielen je aan... Ze stonden toch niet met wapens? Weet je hoe dat bij mijn broer gaat die heeft mbo. Die staat daar op de steiger en dan gaan ze in een kring om je heen slaan en dan duwen ze een sloophamer in de hand van beide, en mijn broer haalt uit.... Nouja verder zal ik maar niet gaan maar je stelt je aan.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als Shakepeare nog had geleefd had hij over een liefdesdrama tussen een wo'er en hbo'er geschreven. Soort moderne hamlet.
Denk jij dat mensen in deze tijd nog Shakespeare zouden waarderen?
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  Moderator zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:27:11 #11
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_143987981
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:24 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

En later zit het je nog zo hoog dat je er een topic over moet openen op FOK! :D
F.K.A. SuperwormJim
pi_143987983
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:24 schreef Koempel020 het volgende:
Dat je je hierom nog druk gaat maken :')
Ik zou die pauper HBO'ers die erover klagen gewoon lekker in hun eigen wereldje laten, althans dat probeer ik altijd gewoon maar te doen.
Dat heb ik dus ook geleerd te doen, maar mijn rotrombine steeg als als een raket toen ik whatsapp berichtjes kreeg door de hbo'ers met hun allotria over hoe slecht het wo wel niet is t.o.v. het hbo.
pi_143988009
Daar gaan we weer. Ten eerste hbo en wo zeggen niets, geld zegt iets. Ten tweede alle hbo en wo studies waarin geen beta vakken in voorkomen zijn kansloos
pi_143988020
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:26 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Boe wat erg... Ze vielen je aan... Ze stonden toch niet met wapens? Weet je hoe dat bij mijn broer gaat die heeft mbo. Die staat daar op de steiger en dan gaan ze in een kring om je heen slaan en dan duwen ze een sloophamer in de hand van beide, en mijn broer haalt uit.... Nouja verder zal ik maar niet gaan maar je stelt je aan.

[..]

Denk jij dat mensen in deze tijd nog Shakespeare zouden waarderen?
Niet letterlijk aanvallen, verbaal. :P Ik kan er niet tegen als er onjuist wordt gesproken. Ik had hun allang verbaal kunnen 'aanvallen' over hoe slecht hbo wel niet was, maar ik laat ieder in zijn eigen waarde.
pi_143988038
WO'ers met hun verzonnen 'vijanden' :') Ik hoor nooit een Hbo'er zich druk maken over het WO, alleen andersom.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:29:09 #16
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_143988039
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:22 schreef MrSalazar het volgende:
pi_143988079
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:29 schreef erik013 het volgende:
WO'ers met hun verzonnen 'vijanden' :') Ik hoor nooit een Hbo'er zich druk maken over het WO, alleen andersom.
Als je de OP accuraat had gelezen, wist je dat ik het had over de hbo'ers die ik ken.

Ik generaliseer absoluut niet over het feit hoe hbo'ers of wo'ers denken. Dit topic is alleen om een klacht te expliciteren.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:31:12 #18
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_143988104
Wat boeit het sowieso als er alleen maar boeken gelezen worden? Altijd dat bullshit argument van: "ja, jij hebt al je kennis uit boekjes" op een haast denigrerende manier alsof dat ook maar een argument voor iets is (meestal gemaakt door lui die nog nooit een studieboek in handen gehad hebben om te compenseren voor hun totale gebrek aan theoretische kennis).
Theorie komt grotendeels uit de praktijk. Het is echt niet zo alsof een paar lui wat bij elkaar verzonnen hebben ofzo. Het staat je overigens vrij om de bronvermelding van alles te checken om te zien dat alles uit de praktijk komt. Studieboeken zijn O+ en "the more, the merrier" _O_
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:31:16 #19
419250 Spongeboss
pi_143988105
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:28 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Niet letterlijk aanvallen, verbaal. :P Ik kan er niet tegen als er onjuist wordt gesproken. Ik had hun allang verbaal kunnen 'aanvallen' over hoe slecht hbo wel niet was, maar ik laat ieder in zijn eigen waarde.
Zou je ze in hun eigen waarde laten zou je ze niet kunnen aanvallen. In hun waarden laten betekend dat je zelf ook vind dat het hbo per definitie niet slecht is. Maar als je wilt gaan schieten met 'hbo is slecht.' Dan heb jij die opvatting dus al dus dan leef je niet en laat je leven, je houdt je enkel in door de olifant die jij in de kamer ziet niet te omschrijven.

Respecteren en in hun waarde laten betekend dat je geen olifant zien en respect voor een ander hebben ongeacht.

Bijvoorbeeld ik laat een homo in zijn waarde en respecteer die keuze maar ik heb dan ook niet de opvatting dat homoseksualiteit slecht is, zou ik dat wel denken maar toch gewoon normaal tegen ze doen zou ik me moeten inhouden.

gr gr
pi_143988126
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:31 schreef Michielos het volgende:
Wat boeit het sowieso als er alleen maar boeken gelezen worden? Altijd dat bullshit argument van: "ja, jij hebt al je kennis uit boekjes" op een haast denigrerende manier alsof dat ook maar een argument voor iets is.
Theorie komt grotendeels uit de praktijk. Het is echt niet zo alsof een paar lui wat bij elkaar verzonnen hebben ofzo. Het staat je overigens vrij om de bronvermelding van alles te checken om te zien dat alles uit de praktijk komt. Studieboeken zijn O+ en "the more, the merrier" _O_
Ik ben het zo eens met jou! :o :o :o _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:32:08 #21
419250 Spongeboss
pi_143988132
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:30 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Als je de OP accuraat had gelezen, wist je dat ik het had over de hbo'ers die ik ken.
Wat heeft het feit dat ze hbo doen ermee te maken? Kun je niet gewoon een klacht maken over die mensen dat ze afgunstig zijn of, 'kennissen bemoeien zich met mijn opleiding en denken dat zij beter dan mij zijn?' Maar nee je voelt toch de nood om hier even te vermelden welke opleiding ze doen. :')
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:32:33 #22
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_143988149
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:24 schreef Aethereal het volgende:
TS probeert geforceerd allemaal moeilijke woorddn te gebruiken maar maakt in de laatste alinea toch een tergende grammaticafout. Jammer.
Laatste alinea? Zijn eerste zin komt al niet eens tot een foutloos einde.
  Moderator zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:32:37 #23
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_143988150
Uiteindelijk hebben ze natuurlijk wel gelijk.
F.K.A. SuperwormJim
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:32:38 #24
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_143988151
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:31 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Ik ben het zo eens met jou! :o :o :o _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
En toch was ik een HBO'er :D :') :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_143988187
ontkent worden btw lol?
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:34:13 #26
433518 Koempel020
Waar is dat feestje?
pi_143988194
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:27 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook geleerd te doen, maar mijn rotrombine steeg als als een raket toen ik whatsapp berichtjes kreeg door de hbo'ers met hun allotria over hoe slecht het wo wel niet is t.o.v. het hbo.
Dus jij doet WO, je ergert je aan pauper HBO'ers die zich beter voelen dan WO'ers en jij geeft ze je telefoon nummer. Wie heeft jouw toegelaten op een uni? :')
pi_143988200
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:31 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Zou je ze in hun eigen waarde laten zou je ze niet kunnen aanvallen. In hun waarden laten betekend dat je zelf ook vind dat het hbo per definitie niet slecht is. Maar als je wilt gaan schieten met 'hbo is slecht.' Dan heb jij die opvatting dus al dus dan leef je niet en laat je leven, je houdt je enkel in door de olifant die jij in de kamer ziet niet te omschrijven.

Respecteren en in hun waarde laten betekend dat je geen olifant zien en respect voor een ander hebben ongeacht.

Bijvoorbeeld ik laat een homo in zijn waarde en respecteer die keuze maar ik heb dan ook niet de opvatting dat homoseksualiteit slecht is, zou ik dat wel denken maar toch gewoon normaal tegen ze doen zou ik me moeten inhouden.

gr gr
Zoals in de OP staat; ga ik hier absoluut niet zitten verkondigen dat hbo slecht is, maar er moet niet ontkent worden dat het minder is dan de universiteit.

Maar als er met prolegomena gealludeerd wordt, dan vind ik dat ik allerminst het recht heb om te verdedigen wat ik studeer. Ik ga niet mijn studie, wat voor waarde dient voor mijn toekomstige baan, laten kleineren.
pi_143988238
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:32 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Wat heeft het feit dat ze hbo doen ermee te maken? Kun je niet gewoon een klacht maken over die mensen dat ze afgunstig zijn of, 'kennissen bemoeien zich met mijn opleiding en denken dat zij beter dan mij zijn?' Maar nee je voelt toch de nood om hier even te vermelden welke opleiding ze doen. :')
Ik heb nergens vermeld welke opleiding ze volgen, ik vermeldde alleen hun niveau.
pi_143988251
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:34 schreef Koempel020 het volgende:

[..]

Dus jij doet WO, je ergert je aan pauper HBO'ers die zich beter voelen dan WO'ers en jij geeft ze je telefoon nummer. Wie heeft jouw toegelaten op een uni? :')
Ik ken de betreffende mensen, alvorens deze situatie.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:36:50 #30
433518 Koempel020
Waar is dat feestje?
pi_143988271
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:36 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Ik ken de betreffende mensen, alvorens deze situatie.
En toen wist je nog niet dat ze paupers waren :p
pi_143988279
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:36 schreef Koempel020 het volgende:

[..]

En toen wist je nog niet dat ze paupers waren :p
Exact.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:37:34 #32
419250 Spongeboss
pi_143988289
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:34 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Zoals in de OP staat; ga ik hier absoluut niet zitten verkondigen dat hbo slecht is, maar er moet niet ontkent worden dat het minder is dan de universiteit.

Maar als er met prolegomena gealludeerd wordt, dan vind ik dat ik allerminst het recht heb om te verdedigen wat ik studeer. Ik ga niet mijn studie, wat voor waarde dient voor mijn toekomstige baan, laten kleineren.
Minder in welk opzicht beste man? Heeft niet een ieder een ander levensdoel en kan het hbo niet beter passen bij een persoon met een levensdoel anders dan dat van jou? Zelfs het mbo kan goed zijn. Was er enkel universiteit zou de wereld niet werken was er enkel hbo ook niet, was er enkel mbo ook niet. Wat is beter en wat niet? Er is geen beter naar mijn mening....

Nee je kan je studie zeker verdedigen maar waarom moet het een moddergooien van studie jegens studie worden. Of eigenlijk van studieniveaus beetje zielig als je het mij vraagt. Ik bedoel dat het een beetje niveau ballenbak is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:35 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Ik heb nergens vermeld welke opleiding ze volgen, ik vermeldde alleen hun niveau.
Waar is dat dan relevant mijn jongen? Het zijn mensen ze zijn wie ze zijn mensen, jij bent ook niet het studieniveau dat je doet. Of ben je nu opeens de universiteit van weet ik waar? In dat geval zou ik maar uitkijken tot de mbo bouwvakkers aan je gaan verbouwen meneer de universiteit.
pi_143988292
Ik had overigens meer adhesie verwacht van FOK!. :o :'(
pi_143988336
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:37 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Minder in welk opzicht beste man? Heeft niet een ieder een ander levensdoel en kan het hbo niet beter passen bij een persoon met een levensdoel anders dan dat van jou? Zelfs het mbo kan goed zijn. Was er enkel universiteit zou de wereld niet werken was er enkel hbo ook niet, was er enkel mbo ook niet. Wat is beter en wat niet? Er is geen beter naar mijn mening....

Nee je kan je studie zeker verdedigen maar waarom moet het een moddergooien van studie jegens studie worden. Of eigenlijk van studieniveaus beetje zielig als je het mij vraagt. Ik bedoel dat het een beetje niveau ballenbak is.
Ik heb nooit gezegd dat mbo en het hbo nutteloos zijn. Overigens zijn het operationeel en het tactische niveau ook nodig in de samenleving, maar we moeten niet ontkennen dat het strategische niveau bepaalt wat de mensen op het operationeel niveau gaan uitvoeren.
pi_143988356
Hoe kijken promovendi eigenlijk tegen niet gepromoveerde wo'ers aan?
pi_143988372
quote:

[..]

[..]

Waar is dat dan relevant mijn jongen? Het zijn mensen ze zijn wie ze zijn mensen, jij bent ook niet het studieniveau dat je doet. Of ben je nu opeens de universiteit van weet ik waar? In dat geval zou ik maar uitkijken tot de mbo bouwvakkers aan je gaan verbouwen meneer de universiteit.
Wat is dat voor rare offensieve opmerking?

Het gaat om de mensen ansich. Als het wo'ers waren geweest, hadden ze een mini-offensief gestart tegen de hbo'ers. Overigens hebben deze mensen ook een mini-offensief gestart tegen mbo'ers.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:42:34 #37
419250 Spongeboss
pi_143988428
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:39 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat mbo en het hbo nutteloos zijn. Overigens zijn het operationeel en het tactische niveau ook nodig in de samenleving, maar we moeten niet ontkennen dat het strategische niveau bepaalt wat de mensen op het operationeel niveau gaan uitvoeren.
Maar universiteit en de leer die zij geven, staan zij niet onder hen die de leer gemaakt hebben? Er zijn zat grote mensen die theories gemaakt hebben en uitgelegd waardoor ze geleerd kunnen worden, als jij die dan gaat leren ben jij dan niet de parasiet die het opslokt? Natuurlijk kan je daarna zelf aan de slag maar hoeveel studenten van een universiteit worden groot uitvinders? Verder zijn er zat autodidacten die het heel ver hebben geschopt zonder een universiteit gezien te hebben maar die wel zijn opgenomen voor universitaire leer.

Maar jij spreekt van strategisch niveau en operationeel, maar dan nog hebben we geen definitie van beter of slechter. Iemand doet wat bij hem past, als ik graag boswachter wil doen en dat kan niet op universitair niveau maar ik wil dat heel graag, waarom zou boswachter dan niet beter zijn voor mij als persoon? Zelfde als ik yoga leraar wil worden daar is geen universiteit voor, maar ik zou gelukkiger zijn als boswachter dan als een universitaire pief die steeds moet vergaderen. Dus slechter of beter telt niet universeel het gaat erom wat je als persoon wilt.

En uitvinders zijn er ook zat geweest zonder een universiteit dus het is niet dat alles ervan af hangt.
pi_143988471
quote:

[..]

[..]

Ik zie overigens een bepaalde vorm van animositeit bij je. Je start uit het niets een heroïsch mini-offensief tegenover mij. Zou je deze animositeit nader willen verklaren?
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:44:31 #39
419250 Spongeboss
pi_143988476
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:40 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Wat is dat voor rare offensieve opmerking?

Het gaat om de mensen ansich. Als het wo'ers waren geweest, hadden ze een mini-offensief gestart tegen de hbo'ers. Overigens hebben deze mensen ook een mini-offensief gestart tegen mbo'ers.
Offensief? Wat ik hier stel is dat jij toch niet het niveau van je opleiding bent? Als je beweerd van wel dan ben je dus een universiteitsgebouw als jij mijn sarcasme en satire niet kan spotten is dat niet mijn schuld.

En jij spreekt in niveaus alsof de mensen die een niveau doen het niveau worden... Ieder mens is anders met andere eigenschappen etc, niveau van opleiding maakt je niet tot wat je bent, tenzij je het hele universiteitsgebouw zijn maar gebouwen hebben geen mening en of kunnen zich inloggen om op forums te posten.
  FOK!fotograaf zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:45:09 #40
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_143988491
TS is net terug van zijn ontgroeningsweek en begint maandag op de uni en voelt zich heel wat. :')
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:46:25 #41
419250 Spongeboss
pi_143988523
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:44 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Ik zie overigens een bepaalde vorm van animositeit bij je. Je start uit het niets een heroïsch mini-offensief tegenover mij. Zou je deze animositeit nader willen verklaren?
Ik wil graag jouw definitie van beter, daar jij niet snapt dat het hier om personen gaat en alles kaal over de vlakte scheert in termen van niveau. En dit had ik graag door jou geantwoord gezien. Is een mens het niveau van zijn opleiding of is een mens een mens met eigen karaktereigenschappen en doen en laten? Onze spieren zijn allemaal anders dus er is geen universele houding die voor iedereen het beste is, dat is ook zo met slapen de een op zijn rug de ander op zijn zij en weer een ander op zijn buik. Nu is buikslapen heel slecht maar als mensen daarvan houden en kunnen in geen enkele andere positie slapen wie zijn wij dan om te zeggen dat het niet mag? Wel slapen is nog altijd beter dan niet slapen.

Nu graag jouw uitleg, over waarom universiteit voor iedereen beter is ook al heb je een iq van 90.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:47:52 #42
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_143988565
Niet beide doen :')
pi_143988574
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:42 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Maar universiteit en de leer die zij geven, staan zij niet onder hen die de leer gemaakt hebben? Er zijn zat grote mensen die theories gemaakt hebben en uitgelegd waardoor ze geleerd kunnen worden, als jij die dan gaat leren ben jij dan niet de parasiet die het opslokt? Natuurlijk kan je daarna zelf aan de slag maar hoeveel studenten van een universiteit worden groot uitvinders? Verder zijn er zat autodidacten die het heel ver hebben geschopt zonder een universiteit gezien te hebben maar die wel zijn opgenomen voor universitaire leer.

Maar jij spreekt van strategisch niveau en operationeel, maar dan nog hebben we geen definitie van beter of slechter. Iemand doet wat bij hem past, als ik graag boswachter wil doen en dat kan niet op universitair niveau maar ik wil dat heel graag, waarom zou boswachter dan niet beter zijn voor mij als persoon? Zelfde als ik yoga leraar wil worden daar is geen universiteit voor, maar ik zou gelukkiger zijn als boswachter dan als een universitaire pief die steeds moet vergaderen. Dus slechter of beter telt niet universeel het gaat erom wat je als persoon wilt.

En uitvinders zijn er ook zat geweest zonder een universiteit dus het is niet dat alles ervan af hangt.
Het enige wat ze krijgen zijn een paar praktische voorbeelden tijdens de studie en wat de beste optie is. De hele gedachtegang er achter wordt niet eens behandeld. Het HBO en WO hebben beide hun voor- en nadelen en ik durf zo snel niet te zeggen wat beter is, als dat überhaupt al bij één van de twee het geval is. Het is gewoon een andere benadering. Echter moet niet ontkend worden dat qua niveau het hbo minder is dan de universiteit. Gaan we nu ook stellen dat mbo'ers op gelijke waarde zitten als universitaire mensen op de arbeidsmarkt?
pi_143988592
:') :') :') :') :') :') :') :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_143988608
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:44 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Offensief? Wat ik hier stel is dat jij toch niet het niveau van je opleiding bent? Als je beweerd van wel dan ben je dus een universiteitsgebouw als jij mijn sarcasme en satire niet kan spotten is dat niet mijn schuld.

En jij spreekt in niveaus alsof de mensen die een niveau doen het niveau worden... Ieder mens is anders met andere eigenschappen etc, niveau van opleiding maakt je niet tot wat je bent, tenzij je het hele universiteitsgebouw zijn maar gebouwen hebben geen mening en of kunnen zich inloggen om op forums te posten.
Hier weer die bepaalde vorm van animositeit. Ik zie in je eerste zin al dat je bezig bent met een mini-offensief om mij als user te demoniseren. Wie bent gij om te stellen dat ik niet op dat niveau hoor?
pi_143988625
Geef die mensen gewoon alle gelijk en steek verder geen moeite in de discussie

is alleen heel vermoeiend
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:50:06 #47
419250 Spongeboss
pi_143988631
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:48 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Het enige wat ze krijgen zijn een paar praktische voorbeelden tijdens de studie en wat de beste optie is. De hele gedachtegang er achter wordt niet eens behandeld. Het HBO en WO hebben beide hun voor- en nadelen en ik durf zo snel niet te zeggen wat beter is, als dat überhaupt al bij één van de twee het geval is. Het is gewoon een andere benadering. Echter moet niet ontkend worden dat qua niveau het hbo minder is dan de universiteit. Gaan we nu ook stellen dat mbo'ers op gelijke waarde zitten als universitaire mensen op de arbeidsmarkt?
Oh je hebt leren nuanceren?

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:21 schreef GeschiktX het volgende:
Ik ga hier absoluut niet zitten verkondigen dat hbo slecht is, maar er moet niet ontkend worden dat het hbo minder is dan de universiteit.

In de OP ging het nog niet om niveau maar om het algemene.
pi_143988632
Nogmaals, dit gaat niet over niveau's. Dit gingen om de mensen die ik ken. Ik was alleen zo gedetailleerd om de niveau's erbij te vermelden. Dit is absoluut geen bashtopic.
pi_143988650
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:50 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Oh je hebt leren nuanceren?

[..]

In de OP ging het nog niet om niveau maar om het algemene.
Dat heb ik al de hele tijd zitten te verkondigen. :r
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:51:23 #50
433518 Koempel020
Waar is dat feestje?
pi_143988674
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:50 schreef GeschiktX het volgende:
Nogmaals, dit gaat niet over niveau's. Dit gingen om de mensen die ik ken. Ik was alleen zo gedetailleerd om de niveau's erbij te vermelden. Dit is absoluut geen bashtopic.
Als dit geen bash topic is betwijfel ik of je Uni doet. Logica is toch wel een vereiste lijkt mij en met het profiel van het Fok! forum had je wel kunnen indenken dat het deze richting op zou gaan.
pi_143988695
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:51 schreef Koempel020 het volgende:

[..]

Als dit geen bash topic is betwijfel ik of je Uni doet. Logica is toch wel een vereiste lijkt mij en met het profiel van het Fok! forum had je wel kunnen indenken dat het deze richting op zou gaan.
Oops. Even editen. Ik bedoelde dat mijn intentie niet was om het hbo te bashen.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:52:10 #52
419250 Spongeboss
pi_143988701
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:49 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Hier weer die bepaalde vorm van animositeit. Ik zie in je eerste zin al dat je bezig bent met een mini-offensief om mij als user te demoniseren. Wie bent gij om te stellen dat ik niet op dat niveau hoor?
Ik zeg niet dat je er niet op hoort, ik zeg dat jij je niveau niet bent. Jij bent GeschiktX op dit forum en niet vwo niveau, sowieso kan een mens geen vwo niveau zijn, dan zou hij niet bestaan daar het niveau maar een meetstaaf is op een schaal. Ik kan overigens wel 1 meter 80 zijn, of een buik hebben van een omtrek van zoveel cm, maar dat is dan om aan te duiden hoe lang ik ben of hoe dik, niet wat ik ben. Want ik ben en blijf een mens en kan dan in vorm 1.80 zijn maar het is niet mijn persoonlijkheid.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:52:42 #53
419250 Spongeboss
pi_143988715
quote:
Had de niveaus er dan buiten gelaten.

quote:

[..]

Dat heb ik al de hele tijd zitten te verkondigen. :r
Nee in op staat niet 'niveau' er staat gewoon dat hbo minder is dan... :') Leer nuanceren.
pi_143988718
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:52 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je er niet op hoort, ik zeg dat jij je niveau niet bent. Jij bent GeschiktX op dit forum en niet vwo niveau, sowieso kan een mens geen vwo niveau zijn, dan zou hij niet bestaan daar het niveau maar een meetstaaf is op een schaal. Ik kan overigens wel 1 meter 80 zijn, of een buik hebben van een omtrek van zoveel cm, maar dat is dan om aan te duiden hoe lang ik ben of hoe dik, niet wat ik ben. Want ik ben en blijf een mens en kan dan in vorm 1.80 zijn maar het is niet mijn persoonlijkheid.
Mooi verklaard. Alleen de realiteit moet niet in de schoenendoos worden verstopt.W

Waarom wil je jouw gedachtegoed te triomferen over de mijne?
pi_143988760
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:52 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Had de niveaus er dan buiten gelaten.

[..]

Nee in op staat niet 'niveau' er staat gewoon dat hbo minder is dan... :') Leer nuanceren.
Ik had van jou, als user, verwacht dat je mij op een andere wijze zou bejegenen in deze. Echter zie ik, zoals ik al zei, een bepaalde animositeit bij jou die niet is te verfraaien. Ik wil dus graag weten, waar komt dat exact vandaan?
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:56:53 #56
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_143988810
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:22 schreef MrSalazar het volgende:
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:57:07 #57
419250 Spongeboss
pi_143988818
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:52 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Mooi verklaard. Alleen de realiteit moet niet in de schoenendoos worden verstopt.Wat een nuanceer fundamentalisten ben je.

Waarom wil je jouw gedachtengoed te triomferen over de mijne?
Als ik jou vraag wat belangrijker is, het ei de kip of de haan? Wat antwoord jij dan?

Ik zeg dat alle drie even belangrijk zijn zonder een ei zouden haan en kip geen nakomelingen kunnen krijgen.

Enkel het ei en de kip is een gewaagde gok want is het ei bevrucht en komt er wel een haan uit straks zit je met twee kippen?

Enkel een haan en het ei ook een gewaagde gok.

Maar jij zou met een bullshit verhaal komen dat een van de drie belangrijker is?

Mbo is belangrijk
Hbo is belangrijk
Vwo is belangrijk

Of de laat op een van de drie hoger ligt of een van de drie meer verdient doet er niet toe. Ze zijn alle drie belangrijker, als jij enkel een klopje op je schouder zoekt om te horen te krijgen hoe geweldig je wel niet bent en slim want je doet vwo, dan raad ik je het FOK! forum af. Misschien kun je het proberen bij het corps en samen met wat balletje hbo'rs uitlachen?
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:58:19 #58
419250 Spongeboss
pi_143988848
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:54 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Ik had van jou, als user, verwacht dat je mij op een andere wijze zou bejegenen in deze. Echter zie ik, zoals ik al zei, een bepaalde animositeit bij jou die niet is te verfraaien. Ik wil dus graag weten, waar komt dat exact vandaan?
Ik vind het gevaarlijk als mensen zichzelf beter voelen dan andere terwijl je gewoon een mens bent. Oh hij is zwart ik ben wit laten we vechten, is een groot probleem in de wereld. Racisme is hoog in Amerika, maar wat wil jij nu ook nog eens discriminatie op het gebied van opleidingsniveaus? Moet er nog meer haat de wereld in?
pi_143988863
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:57 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Als ik jou vraag wat belangrijker is, het ei de kip of de haan? Wat antwoord jij dan?

Ik zeg dat alle drie even belangrijk zijn zonder een ei zouden haan en kip geen nakomelingen kunnen krijgen.

Enkel het ei en de kip is een gewaagde gok want is het ei bevrucht en komt er wel een haan uit straks zit je met twee kippen?

Enkel een haan en het ei ook een gewaagde gok.

Maar jij zou met een bullshit verhaal komen dat een van de drie belangrijker is?

Mbo is belangrijk
Hbo is belangrijk
Vwo is belangrijk

Of de laat op een van de drie hoger ligt of een van de drie meer verdient doet er niet toe. Ze zijn alle drie belangrijker, als jij enkel een klopje op je schouder zoekt om te horen te krijgen hoe geweldig je wel niet bent en slim want je doet vwo, dan raad ik je het FOK! forum af. Misschien kun je het proberen bij het corps en samen met wat balletje hbo'rs uitlachen?
Alle drie is belangrijk en dat had ik dan ook verkondigd. Ik verkondig toch niet dat ze onbelangrijk en nutteloos zijn? Alle niveau's zijn goed op hun eigen manier, maar de realiteit wordt alweer verborgen. Jammer.
pi_143988903
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:58 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ik vind het gevaarlijk als mensen zichzelf beter voelen dan andere terwijl je gewoon een mens bent. Oh hij is zwart ik ben wit laten we vechten, is een groot probleem in de wereld. Racisme is hoog in Amerika, maar wat wil jij nu ook nog eens discriminatie op het gebied van opleidingsniveaus? Moet er nog meer haat de wereld in?
Ik discrimineer niet. Weer ben je met onjuiste informatie mij op een offensieve manier aan het bejegenen. Hierdoor probeer je mij te demoniseren en op FOK! in het slechte daglicht te brengen. Je doet alsof ik het black-box-thinking aan het toepassen ben, wat niet zo is. Dit laatste is overigens een slechte attitude.
pi_143988919
TS is onzeker
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:00:58 #62
419250 Spongeboss
pi_143988924
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:59 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Alle drie is belangrijk en dat had ik dan ook verkondigd. Ik verkondig toch niet dat ze onbelangrijk en nutteloos zijn? Alle niveau's zijn goed op hun eigen manier, maar de realiteit wordt alweer verborgen. Jammer.
Welke realiteit? Dat de lat iets hoger ligt op vwo? Waar maakt dat uit? Als ik een marathon ren ga ik toch ook niet de mensen die een halve rennen uitlachen of belachelijk maken of roepen dat de hele zwaarder was? Nee dan geef ik ze een handje een schouderklop en zeg ik goed gedaan. Ik zou met ze lachen en samen wat drinken ik ren die hele omdat ik dat wel, en als andere zeggen ik ren liever een halve of zo heb ik daar respect voor en zijn ze niet minder dan mij.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:02:00 #63
419250 Spongeboss
pi_143988945
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:00 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Ik discrimineer niet. Weer ben je met onjuiste informatie mij op een offensieve manier aan het bejegenen. Hierdoor probeer je mij te demoniseren en op FOK! in het slechte daglicht te brengen. Je doet alsof ik het black-box-thinking aan het toepassen ben, wat niet zo is. Dit laatste is overigens een slechte attitude.
In welk opzicht ben jij dan beter dan een hbo'r? Leg me dat concreet uit.

Niet dat hbo'r een term is want de ene die hbo doet is de ander nog niet.
pi_143989023
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:02 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ik ga hier niet op in, want ik heb niet gezegd dat hbo slechter is dan de universiteit. Zoals in de OP staat; ga ik hier absoluut niet zitten verkondigen dat hbo slecht is. Het HBO en WO hebben beide hun voor- en nadelen en ik durf zo snel niet te zeggen wat beter is, als dat überhaupt al bij één van de twee het geval is. Het is gewoon een andere benadering.

Alle niveau's zijn nodig in de samenleving, maar ik had het over de mensen die de universiteit laag zien.
pi_143989043
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:02 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Je bent bezig met het toepassen van een tweegangenmenu en ik wil daarin geen rol spelen.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:06:27 #66
419250 Spongeboss
pi_143989054
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:05 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Ik ga hier niet op in, want ik heb niet gezegd dat hbo slechter is dan de universiteit. Zoals in de OP staat; ga ik hier absoluut niet zitten verkondigen dat hbo slecht is. Het HBO en WO hebben beide hun voor- en nadelen en ik durf zo snel niet te zeggen wat beter is, als dat überhaupt al bij één van de twee het geval is. Het is gewoon een andere benadering.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:05 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Je bent bezig met het toepassen van een tweegangenmenu en ik wil daarin geen rol spelen.
quote:

Dus deze zin in je op moeten we gewoon negeren?
pi_143989175
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:06 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

[..]

[..]

Nee en ik ben daar nog steeds van mening van. Ik ga niet zeggen wat goed of slecht is, maar jij probeert jouw moraal en normen op mij op te leggen.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:11:13 #68
419250 Spongeboss
pi_143989202
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:10 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Nee en ik ben daar nog steeds van mening van. Ik ga niet zeggen wat goed of slecht is, maar jij probeert jouw moraal en normen op mij op te leggen.
Nee ik probeer met jou een discussie aan te gaan. Maar jij wilt er niet in mee omdat je aan het trollen bent.
pi_143989232
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:06 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik ben overigens aan het zoeken naar de intersubjectieve bron waarom het zo een gevoelig onderwerp is; mbo vs hbo vs wo, want dit topic was niet bedoeld voor een vergelijking tussen de niveau's, of beter gezegd studierichtingen.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:13:40 #70
419250 Spongeboss
pi_143989277
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:12 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Ik ben overigens aan het zoeken naar de intersubjectieve bron waarom het zo een gevoelig onderwerp is; mbo vs hbo vs wo, want dit topic was niet bedoeld voor een vergelijking tussen de niveau's, of beter gezegd studierichtingen.
Daarom snap ik niet waarom je ze er niet hebt uitgelaten wat die personen die jij kent voor een niveau doen maakt geen zak uit ze waren aan het haten op jouw niveau, waarop jij het op dat van hun gaat doen. Waarom begrijp je niet dat dat een 'mijn vader is beter dan jouw vader,' discussie wordt. Waarin vaders opeens alle banden hebben die er te krijgen zijn bij karate, althans zo ging dat toen ik in groep 2 zat en nog hard en zacht zand verkocht in de zandbak.
pi_143989344
Er wordt gewoon geprobeerd om mij te devitaliseren en mij te bejegenen als een subhuman door te zeggen: ''ja waarom wordt je toegelaten'' enzovoorts enzovoorts en dat vind ik niet eerlijk. Er wordt een bepaalde machtsdenken te gesupprimeerd..

Daarnaast wordt er gejongleerd met wat ik allemaal heb gezegd in de OP. Ik zei al van te voren, in de eerste zin al: dit topic is absoluut niet om te verkondigen of het hbo nou slecht of goed is.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:17:37 #72
419250 Spongeboss
pi_143989373
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:16 schreef GeschiktX het volgende:
Er wordt gewoon geprobeerd om mij te devitaliseren en mij te bejegenen als een subhuman door te zeggen: ''ja waarom wordt je toegelaten'' enzovoorts enzovoorts en dat vind ik niet eerlijk. Er wordt een bepaalde machtsdenken te gesupprimeerd..
Moeilijke woorden gaan je argumenten niet meer kracht bij zetten. :') Goed argumenteren doet men in een taal die iedereen begrijpt, nu probeer je enkel aandacht te trekken/te trollen. Warempel, ik sta perplex.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:16 schreef GeschiktX het volgende:

Daarnaast wordt er gejongleerd met wat ik allemaal heb gezegd in de OP. Ik zei al van te voren, in de eerste zin al: dit topic is absoluut niet om te verkondigen of het hbo nou slecht of goed is.
In diezelfde eerste zin staat ook dat de universiteit beter is dan het hbo, maar je bent duidelijk blind.

Afijn veel plezier geschikt X
pi_143989408
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:17 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Moeilijke woorden gaan je argumenten niet meer kracht bij zetten. :') Goed argumenteren doet men in een taal die iedereen begrijpt, nu probeer je enkel aandacht te trekken/te trollen. Warempel, ik sta perplex.
De taal die ik spreek in Nederlands. Nu denk je zelf ook in niveau's, maar dan met suprematistisch denken door te zeggen 'moeilijk', maar voor iedereen dat is weer voor iedereen anders.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:21:49 #74
419250 Spongeboss
pi_143989466
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:19 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

De taal die ik spreek in Nederlands. Nu denk je zelf ook in niveau's, maar dan met suprematistisch denken door te zeggen 'moeilijk', maar voor iedereen dat is weer voor iedereen anders.
Hoeveel mensen denk je dat jou begrijpen als je zo op straat iemand aanspreekt met die woorden?

Overigens Frank_Drebin wordt op KLB door velen gerespecteerd en hij is best hooggeleid maar gebruikt ook zelden moeilijke woorden en daarom mogen mensen hem hij spreekt me alle lagen van de samenleving.

Wat jij doet is jezelf verzuilen met je universitaire matties. :') Maar goed prima de bima.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:23:59 #75
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_143989525
afasie was bij hun.
bij hun
hun

uni

haha
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_143989576
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:21 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Hoeveel mensen denk je dat jou begrijpen als je zo op straat iemand aanspreekt met die woorden?

Overigens Frank_Drebin wordt op KLB door velen gerespecteerd en hij is best hooggeleid maar gebruikt ook zelden moeilijke woorden en daarom mogen mensen hem hij spreekt me alle lagen van de samenleving.

Wat jij doet is jezelf verzuilen met je universitaire matties. :') Maar goed prima de bima.
Ik verzuil me absoluut niet. Ik heb absoluut niet de intentie gehad om een versus versus topic te maken over opleidingen. Het ging mij om de verbale offensief die ik opeens over mij heen kreeg.

Ik heb duidelijke conceptualisaties weergegeven over de situatie. Alleen er werd meer geconcentreerd op de niveau's dan over de klacht zelf..
pi_143989634
Dit topic is nu helemaal gedesubjecteerd in een clash of civilizations/levels topic. Was niet de bedoeling. Enorm jammer dat dit topic outer space verzonken is.. Het ging mij om de bejegeningen jegens mij omdat ik op het wo zit, waar geen stage wordt gegeven.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:27:52 #78
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_143989639
Intersubjectieve bronnen? Devitaliseren? Conceptualisaties?

TS is Mohammed Enait:

http://www.volkskrant.nl/(...)aeks-met-worst.dhtml
pi_143989665
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:27 schreef OEM het volgende:
Intersubjectieve bronnen? Devitaliseren? Conceptualisaties?

TS is Mohammed Enait:

http://www.volkskrant.nl/(...)aeks-met-worst.dhtml
Wie moet dat nou weer voorstellen? :') :') :') :')
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:34:17 #80
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_143989870
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:28 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Wie moet dat nou weer voorstellen? :') :') :') :')
Een volslagen randdebiel die onze taal verrijkt heeft met een aantal juweeltjes die jij hier bijna allemaal gebruikt hebt. Machtsdenken supprimeren is ook al gevallen, ik wacht nog op een mooie volzin met contrahegemoniseren.
pi_143989954
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:34 schreef OEM het volgende:

[..]

Een volslagen randdebiel die onze taal verrijkt heeft met een aantal juweeltjes die jij hier bijna allemaal gebruikt. Machtsdenken supprimeren is ook al gevallen, ik wacht nog op een mooie volzin met contrahegemoniseren.
Ik heb even over hem gelezen, hij is totaal idiosyncratisch. Wat is dat nou weer voor ontluisterend niveau dat hij allemaal verkondigd. Gelukkig is het een aantal jaren geleden dat die in het nieuws was en heb ik hem niet op tv gezien. Anders zou ik mij schamen dat dit op de NLste tv te zien zou zijn.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:52:55 #82
429353 roodborst
Eigenlijk oranje
pi_143990479
Wo is overrated. :{w
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:57:58 #83
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_143990652
mbo :')
hbo :') :')
wo :') :') :')
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_143990697
Los van deze zinloze discussie over het niveau, is de scheiding hbo/wo totaal niet handig.

Wil je op het hoogste niveau studeren, zit je automatisch vast aan theoretisch onderzoek. Dit terwijl het percentage wo-ers wat het onderzoekswereldje in gaat vrij laag is. Je bezit dan wel mooi wat theoretische kennis maar eigenlijk word je slecht voorbereid op de arbeidsmarkt.

Samenvoeging lijkt mij beter. Er kan natuurlijk nog steeds een niveauverschil worden gehanteerd op vakniveau.
Daarnaast moet je kunnen kiezen welke kant je op wil. Wetenschappelijk Onderzoek of voorbereiding op de arbeidsmarkt d.m.v. extra stages. Theoretisch onderzoek fungeert natuurlijk nog steeds als basis, maar is in dit geval niet het doel.
Eerst denken, dan typen
pi_143990743
Mbo, hbo of wo, het is allemaal prima. Mensen moeten gewoon lekker hun ding doen. :*
pi_143990814
Ik dacht dat dit een serieus topic zou zijn, maar:

Ik zie nog steeds alleen maar arrogantie i.c.m. een hautaine houding, wat het stigma dat WO'ers (als TS al een WO-er is) sociaal gehandicapt zijn alleen maar versterkt.
pi_143990823
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:00 schreef DezeComputer het volgende:
Mbo, hbo of wo, het is allemaal prima. Mensen moeten gewoon lekker hun ding doen. :*
Juist. Dit is de interobjectieve post wat nodig was in dit topic. Dit is nou precies wat ik probeer de verkondigen na de netelige discussie over de clash of levels in dit topic, wat nogmaals niet mijn intentie was.
pi_143990858
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:02 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik dacht dat dit een serieus topic zou zijn, maar:

Ik lees een bepaalde wantrouwen over de serieusheid van dit topic. Zou je dit nader kunnen verklaren?

Wat voor link heeft de geposte video van een Russische zanger met deze revitaliserende topic?
pi_143990870
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:04 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Ik lees een bepaalde wantrouwen over de serieusheid van dit topic. Zou je dit nader kunnen verklaren?

Wat voor link heeft de geposte video van een Russische zanger met deze revitaliserende topic?
Deze post. :')
pi_143990895
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:04 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Wat is er met mijn post? De zin is nog niet een volzin. Graag verneem ik het resterende gedeelte.
pi_143990918
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:05 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Wat is er met mijn post? De zin is nog niet een volzin. Graag verneem ik het resterende gedeelte.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:04 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Je bent wel een volhouder, dat moet ik je nageven. :)
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:06:56 #92
433518 Koempel020
Waar is dat feestje?
pi_143990938
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:06 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

[..]

Echte doordouwer, zoals alle WO'ers :')
pi_143991041
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:06 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

[..]

Moet ik dat pernicieus en artificieus ontvangen :'( of moet ik het idyllisch ontvangen en het lezen als een compliment? :Y
pi_143991051
Constant die zogenaamd moeilijke woorden gebruiken. _O- Je beheersing van de Nederlandse taal is nou ook niet echt geweldig dus dat maakt het nog leuker.
pi_143991179
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:11 schreef Gewas het volgende:
Constant die zogenaamd moeilijke woorden gebruiken. _O- Je beheersing van de Nederlandse taal is nou ook niet echt geweldig dus dat maakt het nog leuker.
Zogenaamd? Het zijn of moeilijke woorden of niet. Het verschilt per persoon of het moeilijk is of niet. Hier hangen verschillende factoren van af. Bijvoorbeeld dat sommigen waarschijnlijk thuis geen Nederlands spreken of horen, maar het kan ook zijn dat sommigen geen interesse hebben in de taalkunde van onze lumineuze land!

Maar er zijn tig verschillende factoren wat ervoor kan zorgen dat het voor sommigen makkelijke woorden zijn en voor andere moeilijke.

De afgunst over mijn beheersing van de Nederlandse taal vind ik wel jammer, aangezien ik de taal naar mijn mening op elementair niveau beheers.

Ik zou graag een explicatie willen betreffend jouw artificieuze en bassesse post. :s)

Alvorens dank ik je voor je explicatie en hoop ik zo spoedig mogelijk een positieve post te mogen ontvangen met vol objectiviteit.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:18:10 #96
433518 Koempel020
Waar is dat feestje?
pi_143991241
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:15 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Zogenaamd? Het zijn of moeilijke woorden of niet. Het verschilt per persoon of het moeilijk is of niet. Hier hangen verschillende factoren van af. Bijvoorbeeld dat sommigen waarschijnlijk thuis geen Nederlands spreken of horen, maar het kan ook zijn dat sommigen geen interesse hebben in de taalkunde van onze lumineuze land!

Maar er zijn tig verschillende factoren wat ervoor kan zorgen dat het voor sommigen makkelijke woorden zijn en voor andere moeilijke.

De afgunst over mijn beheersing van de Nederlandse taal vind ik wel jammer, aangezien ik de taal naar mijn mening op elementair niveau beheers.

Ik zou graag een explicatie willen betreffend jouw artificieuze en bassesse post. :s)
Jep, moeilijke woorden op de KLB is nog altijd een no go, maar ook daarin spelen verschillende factoren in mee. Wordt waarschijnlijk te moeilijk voor je
pi_143991252
Wat mij betreft gebombardeerd tot meest amusante troll van FOK! voor 2014. _O_
pi_143991258
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:18 schreef Koempel020 het volgende:

[..]

Jep, moeilijke woorden op de KLB is nog altijd een no go, maar ook daarin spelen verschillende factoren in mee. Wordt waarschijnlijk te moeilijk voor je
Wat wordt te difficiel voor mij? ;(

Ik ga mijzelf er bijna ongeriefelijk bij voelen om bepaalde manier een discours te voeren..
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:20:23 #99
433518 Koempel020
Waar is dat feestje?
pi_143991309
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:18 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Wat wordt te difficiel voor mij? ;(

Je hebt nog altijd niet door dat het off topic begint te gaan, of je bent gewoon hard aan het trollen. Maargoed, heb wel eventjes plezier gehad hieraan. :D
pi_143991361
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:20 schreef Koempel020 het volgende:

[..]

Je hebt nog altijd niet door dat het off topic begint te gaan, of je bent gewoon hard aan het trollen. Maargoed, heb wel eventjes plezier gehad hieraan. :D
Sterke voorkomendheid van je. Ik zal voortaan meer qui-vive zijn
pi_143991495
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:15 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Alvorens dank ik je voor je explicatie en hoop ik zo spoedig mogelijk een positieve post te mogen ontvangen met vol objectiviteit.
Zo'n lang bericht op zo'n kort berichtje van mij.

Het valt me gewoon op dat je berichten niet lekker weglezen. Kan je wel uit de hoogte gaan doen dat je de Nederlandse taal zo goed beheerst maar dat zie ik niet terug in je berichten.
pi_143991549
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:25 schreef Gewas het volgende:

[..]

Zo'n lang bericht op zo'n kort berichtje van mij.

Het valt me gewoon op dat je berichten niet lekker weglezen. Kan je wel uit de hoogte gaan doen dat je de Nederlandse taal zo goed beheerst maar dat zie ik niet terug in je berichten.

Ik zou graag een explicatie willen betreffend jouw artificieuze en bassesse post
pi_143991662
Tenzij ze eenzelfde studie volgen is dit een beetje onzin:
quote:
Ik was zo artificieus en bracht een boek mee: wiskunde & statistiek. Dit toonde ik aan de hbo'ers, waarna ik vroeg of zij het snapten en mijn vooroordeel werd bevestigd: ze snapten er geen ruk van.
Ik studeer ook aan een universiteit maar als je mij zo'n boek geeft snap ik er ook geen ruk van.
pi_143991798
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:29 schreef Romanus het volgende:
Tenzij ze eenzelfde studie volgen is dit een beetje onzin:

[..]

Ik studeer ook aan een universiteit maar als je mij zo'n boek geeft snap ik er ook geen ruk van.
Daarom moet er niet subjectief gesproken worden dat het makkelijk is. De doordachtigheid van die alinea betreft dat alles op zijn eigen niveau best lastig kan zijn voor de ander.
pi_143991866
quote:
Ik bedoel de naam zegt het al? Hogere BEROEPS Onderwijs
Het is beroepsonderwijs, niet "beroeps onderwijs". Maar je krijgt wel pluspunten voor het juiste gebruik van de afkortingen hbo en wo, dus met kleine letters.

quote:
Ik zag in hun ogen dat er een afasie was bij hun.
Dit daarentegen is onvergeeflijk :N

Gr gr,

Een hbo'er.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:45:07 #106
427108 flufffy
totò schillaci
pi_143992175
van wo naar ww :')
pi_143992455
Altijd die eeuwige discussie mbo/hbo/wo :`)

Als je opleiding hetgeen is waar je je zelfrespect vandaan moet halen ben je per definitie al een droeftoeter
pi_143992675
HBO en WO is niet te vergelijken.
Dan zou je de verschillende richtingen tegenover elkaar moeten zetten.

Die pret-pakket opleidingen ( Communicatie :') ) kun je op beide doen, en in beide gevallen eindig je als een pauper.

Informatica op HBO daarintegen is echt :') op de uni wilt daar nog wel eens per ongeluk een niveautje tussen zitten.
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_143992692
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:59 schreef amvrosios het volgende:
HBO en WO is niet te vergelijken.
Dan zou je de verschillende richtingen tegenover elkaar moeten zetten.

Die pret-pakket opleidingen ( Communicatie :') ) kun je op beide doen, en in beide gevallen eindig je als een pauper.

Informatica op HBO daarintegen is echt :') op de uni wilt daar nog wel eens per ongeluk een niveautje tussen zitten.
Kun je dit misschien herschrijven in het Nederlands, zodat iedereen het kan begrijpen?
pi_143992734
Ik denk (vooroordeel) dat bepaalde technische studies op het hbo (werktuigbouwkunde) qua denkniveau en inzicht best "moeilijker" kunnen zijn om succesvol af te ronden dan een "simpele" WO studie.

Even het leer/stamp werk buiten beschouwing gelaten.

Maarja...boeiend. Wat maakt het uit wat moeilijker zou zijn...als je maar doet wat je zelf graag wilt doen.
pi_143992782
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:00 schreef Drxx het volgende:

[..]

Kun je dit misschien herschrijven in het Nederlands, zodat iedereen het kan begrijpen?
Wat snap je er niet aan ?
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_143992794
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:36 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Ik heb even over hem gelezen, hij is totaal idiosyncratisch. Wat is dat nou weer voor ontluisterend niveau dat hij allemaal verkondigd. Gelukkig is het een aantal jaren geleden dat die in het nieuws was en heb ik hem niet op tv gezien. Anders zou ik mij schamen dat dit op de NLste tv te zien zou zijn.
Ben jij ook zo'n type student die als eerstejaars in driedelig grijs met aktetas naar colleges komt?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_143992829
quote:
Een het is niet eens Ipv geen eens.. Kusjes van een hbo-er
Whatever...
pi_143992853
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:04 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Wat snap je er niet aan ?
Doet die met opzet om een clash of levels te starten, waarin hij de rol van de patroonheilige heeft. Dus de persoon die op en top Nederlands spreekt en daardoor mensen wilt beoordelen op hun kunnen.
pi_143992880
Terechte klacht.
pi_143992883
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:33 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Daarom moet er niet subjectief gesproken worden dat het makkelijk is. De doordachtigheid van die alinea betreft dat alles op zijn eigen niveau best lastig kan zijn voor de ander.
Jij studeert in ieder geval geen Nederlandse taal en letteren....
Whatever...
pi_143992895
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:08 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Wil je ophouden met het Witte Machtsdenken?
pi_143992901
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:07 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Doet die met opzet om een clash of levels te starten, waarin hij de rol van de patroonheilige heeft. Dus de persoon die op en top Nederlands spreekt en daardoor mensen wilt beoordelen op hun kunnen.
Of misschien, heel misschien, is het gewoon een opmerking over hoe slecht het Nederlands is van verheven persoontjes zoals jijzelf.
pi_143992959
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:08 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik zou als ik jou was meer zorgen maken over de mooie herinneringen van je vroegere relaties dan over mijn Nederlands. Je probeert nu weer te devitaliseren door over het niveau van mijn Nederlandse taal te hebben. Hierdoor wil je een clash stichten tegenover mij en mij demoniseren als user zijnde, waardoor er een black-box-thinking wordt gestimuleerd...

Kwalijke zaak.
pi_143992981
quote:
12s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:08 schreef Drxx het volgende:

[..]

Of misschien, heel misschien, is het gewoon een opmerking over hoe slecht het Nederlands is van verheven persoontjes zoals jijzelf.
Hou jij je bezig met de waarschuwingen van Avast! voor niet bestaande Chrome-extensies i.p.v. mij te demoniseren.

Waarom val je mij aan? Ik doe helemaal niks.
pi_143993005
Ik moet zeggen, je bent best een grappige troll. Ik geloof alleen niet dat je op de universiteit zit. Dat is je begrip van taal en logica in betekenis te zwak voor.
Whatever...
pi_143993015
Ik parlevink thuis ook zo, dus ik snap de hele heisa niet?
pi_143993026
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:13 schreef Spanky78 het volgende:
Ik moet zeggen, je bent best een grappige troll. Ik geloof alleen niet dat je op de universiteit zit. Dat is je begrip van taal en logica in betekenis te zwak voor.
Ik studeer wo fiscale economie. Ik stroom maandag in naar bachelor 2 en ik kom van het hbo. Ik heb mijn propedeusejaar op wo niveau afgesloten met een gewogen gemiddelde van maar liefst een 8.2
pi_143993146
Nerd topic, mbo gewoon beste
pi_143993169
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:18 schreef wuuht het volgende:
Nerd topic, mbo gewoon beste
Ja he. Meester en Bazen Onderwijs. :D
pi_143993237
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:19 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Ja he. Meester en Bazen Onderwijs. :D
een vriend van mij heeft mbo nivea en vind het jammer dat er geen mbo rechten bestaat. Zie je het al voor je een mbo advocaat :')
pi_143993368
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:22 schreef wuuht het volgende:

[..]

een vriend van mij heeft mbo nivea en vind het jammer dat er geen mbo rechten bestaat. Zie je het al voor je een mbo advocaat :')
Enige die het mij mee eens is (indirect).

Mbo niv 1 advocaat
Mbo niv 2 advocaat
Mbo niv 3 advocaat
Mbo niv 4 advocaat

Doorstromen naar hbo rechten heeft geen nut meer, want je hebt al 4 niveau's op het mbo voor rechtsgeleerdheid.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:32:03 #128
419250 Spongeboss
pi_143993529
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:03 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Juist. Dit is de interobjectieve post wat nodig was in dit topic. Dit is nou precies wat ik probeer de verkondigen na de netelige discussie over de clash of levels in dit topic, wat nogmaals niet mijn intentie was.
Maar je begreep het blijkbaar niet in mijn posts. Want wat ik zei kwam op hetzelfde neer, dan wel iets uitgebreider. Begrijpend lezen is lastig.
pi_143993565
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:32 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Maar je begreep het blijkbaar niet in mijn posts. Want wat ik zei kwam op hetzelfde neer, dan wel iets uitgebreider. Begrijpend lezen is lastig.
Iemand die fan is van de pokémon serie kan ik toch niet serieus nemen?
pi_143993590
quote:
Woorddn?

Self-own.
pi_143993607
Onderwijs :'). Uitleg nodig hebben :'). Niet zelfstandig tot begrip kunnen komen :').
pi_143993611
jezus wat een trieste bedoeling dit topic

ts :')
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:36:42 #133
419250 Spongeboss
pi_143993669
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:33 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Iemand die fan is van de pokémon serie kan ik toch niet serieus nemen?
Oh je eigen falen verschuilen door de ander zwart te maken. Was een latijnse term voor.
pi_143993698
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:36 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Oh je eigen falen verschuilen door de ander zwart te maken. Was een latijnse term voor.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:33 schreef GeschiktX het volgende:
Begrijpend lezen is lastig.
Dit is al de zoveelste keer voor een verbale offensief jegens mij. Dan is de morele taak van mij om daarentegen een verbale mini-defensief te starten en te moeten counteren op jouw intersubjectieve veroordelingen.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:38:04 #135
419250 Spongeboss
pi_143993720
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ben jij ook zo'n type student die als eerstejaars in driedelig grijs met aktetas naar colleges komt?
Ik zie het zo voor me eigenlijk. Maar bij thuiskomst drinkt hij nog bij mamma aan de mem.
pi_143993733
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:38 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ik zie het zo voor me eigenlijk. Maar bij thuiskomst drinkt hij nog bij mamma aan de mem.
Ga lekker op de Wii spelen. Je start weer een offensief. Je bent een gevaarlijke user.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:39:45 #137
419250 Spongeboss
pi_143993771
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:37 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

[..]

Dit is al de zoveelste keer voor een verbale offensief jegens mij. Dan is de morele taak van mij om daarentegen een verbale mini-defensief te starten en te moeten counteren op jouw intersubjectieve veroordelingen.
Dat is een feit gezien je vorige posts en toen ging je tegen me in vijf pagina's later was je het met iemand die hetzelfde vereenvoudigd zei eens.

Maar je doet economie leg me uit her dokter hoe bepalen we de waarde van iets?
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:40:08 #138
419250 Spongeboss
pi_143993781
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:38 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Ga lekker op de Wii spelen. Je start weer een offensief. Je bent een gevaarlijke user.
Ik ben zeer gevaarlijk
pi_143993815
Maar goed, TS wilde met dit topic aantonen dat hij, evenals apen, in staat is te herhalen wat hij ziet. In zijn geval dus ongebruikelijke woordjes gebruiken die hij eerder in z'n schoolboekjes gelezen had. Nu rest enkel de vraag of hij een banaan of veer in z'n reet wilt.
pi_143993848
Studenten zijn overal hetzelfde. Je hebt intelligente en achterlijke studenten. Ook op de universiteit. Snap de hele discussie ook niet... Een chirurg is geen automonteur en andersom, zodoende ben ik heel tevreden met de verschillen en elk opleidingsniveau heeft dan ook voordelen en nadelen.

Het mooiste vind ik toch wel; des te hoger op de ladder, des te meer papierwerk. En om dat nou een voordeel te noemen? De huidige apotheker is ook maar een bedrijfsleider die receptjes checkt en tegenwoordig ook niet meer bakken met geld verdient ;)
pi_143994207
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:41 schreef LelijKnap het volgende:
Maar goed, TS wilde met dit topic aantonen dat hij, evenals apen, in staat is te herhalen wat hij ziet. In zijn geval dus ongebruikelijke woordjes gebruiken die hij eerder in z'n schoolboekjes gelezen had. Nu rest enkel de vraag of hij een banaan of veer in z'n reet wilt.
Er rest eerder de vraag of je jou lelijk of knap bent, want daar ben je, gezien je username, zeer onzeker over...
pi_143994345
Mbo, hbo of wo, zolang je niet snel genoeg levelt in wow, ben je niets waard. Je gear niet te vergeten.
Eerst denken, dan typen
pi_143994641
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:54 schreef GeschiktX het volgende:
Er rest eerder de vraag of je jou lelijk of knap bent, want daar ben je, gezien je username, zeer onzeker over...
Ik ben zowel lelijk, als knap, als knap lelijk als lelijk knap. Verwerk dat maar even.
pi_143994665
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:00 schreef Drxx het volgende:

[..]

Jij doet dus zo een pauper opleiding blijkbaar?
Communicatie :')
Vrijetijdsmanagement :')
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:15:19 #145
419250 Spongeboss
pi_143994723
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:59 schreef Piger het volgende:
Mbo, hbo of wo, zolang je niet snel genoeg levelt in wow, ben je niets waard. Je gear niet te vergeten.
i-lvl telt sowieso.
pi_143994996
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:13 schreef getfitbysmith het volgende:

[..]

Jij doet dus zo een pauper opleiding blijkbaar?
Communicatie :')
Vrijetijdsmanagement :')
Hbo-informatica vindt men op FOK! pauper inderdaad :'( Is het ook hoor, maar toch, het is kwetsend ;(
pi_143995061
Van de niveaus klopt toch niets meer door alle pretstudies van tegenwoordig.

Een hbo 'studie' communicatie of media gaat nergens over en kan nauwelijks hbo worden genoemd, maar HLO kan juist weer pittiger zijn dan de sommige pretstudies van de universiteit. Hetzelfde argument geldt voor praktijk, bij technische studies zal je veel meer praktijk krijgen dan andere studies ongeacht het niveau.

En tja, het nut van een stage? Een universitaire bachelor duurt 3 jaar, dan kan je gewoon een jaar gaan werken of een master doen. Bij een hbo bachelor krijg je 4 jaar les en daar moet je verplicht een stage doen, zo veel verschil maakt dat niet behalve dat je voor een stagevergoeding moet gaan werken in plaats van een volledig salaris.
pi_143995772
Ik zal wo nooit afkraken, maar hbo is meer mijn type onderwijs. Dit standpunt wordt wel eens verward met dat ik wo afkraak, wat absoluut niet zo is.
pi_143995823
Owja trouwens, voor iemand die met een moeilijke woordenschat interessant loopt te doen, betrap ik je toch op wat spel- en grammaticafouten.
pi_143995846
Gaaaap... Groetjes een hbo'er.
pi_143995916
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:22 schreef wuuht het volgende:
Alsof je met hbo rechten direct advocaat kan worden... Dat denken er ook een hoop.
pi_143997352
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:52 schreef TheMechanic het volgende:

[..]

Alsof je met hbo rechten direct advocaat kan worden... Dat denken er ook een hoop.
nee ik weet dat je daar een universitaire opleiding voor nodig hebt
pi_143997502
Andersom gebeurt vaker geloof ik.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_143997579
TS is een zielig kneusje
pi_143997669
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 19:47 schreef antfukker het volgende:
TS is een zielig kneusje
Als ik zielig ben, wat ben jij?

Welk niveau doe je?
pi_143997820
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 19:50 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Als ik zielig ben, wat ben jij?

Welk niveau doe je?
Rest my case :')
pi_143997869
Mensen ik troll maar wat. :P

Heb ik jullie wel goed te pakken. :D
  Forum Admin zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:03:06 #158
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_143998052
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 19:57 schreef GeschiktX het volgende:

9.gif
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:32:06 #159
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_143999088
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:48:55 #160
417507 hairybeardyman
Ja ook daaronder.
pi_143999592
quote:

Wat mij toch wel vaak opvalt, is dat het voor veel hbo'ers, van binnen, toch wel degelijk een issue is dat zij, voor hun gevoel, op een lager niveau presteren dan wo'ers en hierdoor het wo willen afkraken omdat er zogenaamd geen praktijk is. Zo ken ik hbo'ers die infaam, minutieus en zonder apocrief durven te verkondigen dat hbo niet minder is dan de universiteit en zelfs beter is dan de universiteit, want een wo'er wordt, volgens hun, immers een opleiding waar alleen maar boeken gelezen worden en geen praktijk ten pas komt.

Dit is natuurlijk niet waar, want de wo'ers onder ons weten dat er in het laatste jaar (3e jaar) een stage mogelijkheid is. Overigens studeer je om theorie op te doen. Het toepassen van de theorie doe je, naar mijn mening, bij je baan, na je studie, wellicht een startersbaan.

Alsof het niet genoeg is, durven de hbo'ers, die ik ken, met bassesse het wo te alluderen dat het té makkelijk is en dat zij de universiteit makkelijk kunnen halen met 10en. Als ik dan naar hun cijferlijst kijk, zie ik geen eens constante prestatie van cijfers met een minimale waardering van een 8.0. Als dat op het hbo al niet eens lukt, hoe durf je dan te beweren dat de universiteit zo makkelijk is?

Wat deed ik om de confrontatie met de hbo'ers op te zoeken? Ik was zo artificieus en bracht een boek mee: wiskunde & statistiek. Dit toonde ik aan de hbo'ers, waarna ik vroeg of zij het snapten en mijn vooroordeel werd bevestigd: ze snapten er geen ruk van. Ik zag in hun ogen dat er een afasie was bij hun.

Uiteindelijk, ondanks mijn sterke argumenten, blijven ze toch forceren dat de universiteit slechter is dan het hbo.

Ik bedoel de naam zegt het al? Hogere BEROEPS Onderwijs. Het wo daarentegen: WETENSCHAPPELIJK Onderwijs. Je studeert op het wo als het ware op een academisch niveau. Sterker nog, de boeken zijn in het Engels.

Door deze sterke meningsverschillen ontstond er een collisie tussen mij en de hbo'ers.

Hun enige argument was: er is geen praktijk (stage) op het wo. :')

Klacht: hbo'ers die wo'ers dom vinden.
Volgens mij begrijp je niet echt de essentie van studeren...

Typisch weer. Zoals altijd.... :')
pi_144000792
quote:

zaterdag 30 augustus 2014 @ 21:25:42 #162
417507 hairybeardyman
Ja ook daaronder.
pi_144000907
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 21:23 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

pi_144001157
quote:

Wat mij toch wel vaak opvalt, is dat het voor veel hbo'ers, van binnen, toch wel degelijk een issue is dat zij, voor hun gevoel, op een lager niveau presteren dan wo'ers en hierdoor het wo willen afkraken omdat er zogenaamd geen praktijk is. Zo ken ik hbo'ers die infaam, minutieus en zonder apocrief
Wat? :')

gr gr een hbo'er
pi_144001280
Ik heb op het hbo en op de uni gezeten, hbo is duidelijk slechter niveau. Op de uni haal ik wel betere punten dan hbo :') maar dat is omdat de stof nu écht interessant is en je er dan ook moeite voor gaat doen.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:47:00 #165
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_144006587
quote:

haha, inderdaad, als je dat niet gezegd had, had ik het nog gelooft ook. Jij bent echt een mastertroll :s)
  zondag 31 augustus 2014 @ 00:02:52 #166
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_144007462

Hoogstwaarschijnijk: 'Pretentieuze piemel denkt dat WO papiertje gelijkstaat aan slagen in het leven.'
Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')