Zo'n lang bericht op zo'n kort berichtje van mij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:15 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Zogenaamd? Het zijn of moeilijke woorden of niet. Het verschilt per persoon of het moeilijk is of niet. Hier hangen verschillende factoren van af. Bijvoorbeeld dat sommigen waarschijnlijk thuis geen Nederlands spreken of horen, maar het kan ook zijn dat sommigen geen interesse hebben in de taalkunde van onze lumineuze land!
Maar er zijn tig verschillende factoren wat ervoor kan zorgen dat het voor sommigen makkelijke woorden zijn en voor andere moeilijke.
De afgunst over mijn beheersing van de Nederlandse taal vind ik wel jammer, aangezien ik de taal naar mijn mening op elementair niveau beheers.
Ik zou graag een explicatie willen betreffend jouw artificieuze en bassesse post.![]()
Alvorens dank ik je voor je explicatie en hoop ik zo spoedig mogelijk een positieve post te mogen ontvangen met vol objectiviteit.
De afgunst over mijn beheersing van de Nederlandse taal vind ik wel jammer, aangezien ik de taal naar mijn mening op elementair niveau beheers.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:25 schreef Gewas het volgende:
[..]
Zo'n lang bericht op zo'n kort berichtje van mij.
Het valt me gewoon op dat je berichten niet lekker weglezen. Kan je wel uit de hoogte gaan doen dat je de Nederlandse taal zo goed beheerst maar dat zie ik niet terug in je berichten.
Ik studeer ook aan een universiteit maar als je mij zo'n boek geeft snap ik er ook geen ruk van.quote:Ik was zo artificieus en bracht een boek mee: wiskunde & statistiek. Dit toonde ik aan de hbo'ers, waarna ik vroeg of zij het snapten en mijn vooroordeel werd bevestigd: ze snapten er geen ruk van.
Daarom moet er niet subjectief gesproken worden dat het makkelijk is. De doordachtigheid van die alinea betreft dat alles op zijn eigen niveau best lastig kan zijn voor de ander.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:29 schreef Romanus het volgende:
Tenzij ze eenzelfde studie volgen is dit een beetje onzin:
[..]
Ik studeer ook aan een universiteit maar als je mij zo'n boek geeft snap ik er ook geen ruk van.
Het is beroepsonderwijs, niet "beroeps onderwijs". Maar je krijgt wel pluspunten voor het juiste gebruik van de afkortingen hbo en wo, dus met kleine letters.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:21 schreef GeschiktX het volgende:
Ik bedoel de naam zegt het al? Hogere BEROEPS Onderwijs
Dit daarentegen is onvergeeflijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:21 schreef GeschiktX het volgende:
Ik zag in hun ogen dat er een afasie was bij hun.
Kun je dit misschien herschrijven in het Nederlands, zodat iedereen het kan begrijpen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:59 schreef amvrosios het volgende:
HBO en WO is niet te vergelijken.
Dan zou je de verschillende richtingen tegenover elkaar moeten zetten.
Die pret-pakket opleidingen ( Communicatie) kun je op beide doen, en in beide gevallen eindig je als een pauper.
Informatica op HBO daarintegen is echtop de uni wilt daar nog wel eens per ongeluk een niveautje tussen zitten.
Wat snap je er niet aan ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:00 schreef Drxx het volgende:
[..]
Kun je dit misschien herschrijven in het Nederlands, zodat iedereen het kan begrijpen?
Ben jij ook zo'n type student die als eerstejaars in driedelig grijs met aktetas naar colleges komt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:36 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Ik heb even over hem gelezen, hij is totaal idiosyncratisch. Wat is dat nou weer voor ontluisterend niveau dat hij allemaal verkondigd. Gelukkig is het een aantal jaren geleden dat die in het nieuws was en heb ik hem niet op tv gezien. Anders zou ik mij schamen dat dit op de NLste tv te zien zou zijn.
Een het is niet eens Ipv geen eens.. Kusjes van een hbo-erquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:24 schreef Aethereal het volgende:
TS probeert geforceerd allemaal moeilijke woorddn te gebruiken maar maakt in de laatste alinea toch een tergende grammaticafout. Jammer.
Doet die met opzet om een clash of levels te starten, waarin hij de rol van de patroonheilige heeft. Dus de persoon die op en top Nederlands spreekt en daardoor mensen wilt beoordelen op hun kunnen.quote:
Jij studeert in ieder geval geen Nederlandse taal en letteren....quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:33 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Daarom moet er niet subjectief gesproken worden dat het makkelijk is. De doordachtigheid van die alinea betreft dat alles op zijn eigen niveau best lastig kan zijn voor de ander.
Wil je ophouden met het Witte Machtsdenken?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:08 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Jij studeert in ieder geval geen Nederlandse taal en letteren....
Of misschien, heel misschien, is het gewoon een opmerking over hoe slecht het Nederlands is van verheven persoontjes zoals jijzelf.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:07 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Doet die met opzet om een clash of levels te starten, waarin hij de rol van de patroonheilige heeft. Dus de persoon die op en top Nederlands spreekt en daardoor mensen wilt beoordelen op hun kunnen.
Ik zou als ik jou was meer zorgen maken over de mooie herinneringen van je vroegere relaties dan over mijn Nederlands. Je probeert nu weer te devitaliseren door over het niveau van mijn Nederlandse taal te hebben. Hierdoor wil je een clash stichten tegenover mij en mij demoniseren als user zijnde, waardoor er een black-box-thinking wordt gestimuleerd...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:08 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Jij studeert in ieder geval geen Nederlandse taal en letteren....
Hou jij je bezig met de waarschuwingen van Avast! voor niet bestaande Chrome-extensies i.p.v. mij te demoniseren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:08 schreef Drxx het volgende:
[..]
Of misschien, heel misschien, is het gewoon een opmerking over hoe slecht het Nederlands is van verheven persoontjes zoals jijzelf.
Ik studeer wo fiscale economie. Ik stroom maandag in naar bachelor 2 en ik kom van het hbo. Ik heb mijn propedeusejaar op wo niveau afgesloten met een gewogen gemiddelde van maar liefst een 8.2quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:13 schreef Spanky78 het volgende:
Ik moet zeggen, je bent best een grappige troll. Ik geloof alleen niet dat je op de universiteit zit. Dat is je begrip van taal en logica in betekenis te zwak voor.
een vriend van mij heeft mbo nivea en vind het jammer dat er geen mbo rechten bestaat. Zie je het al voor je een mbo advocaatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:19 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Ja he. Meester en Bazen Onderwijs.
Enige die het mij mee eens is (indirect).quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:22 schreef wuuht het volgende:
[..]
een vriend van mij heeft mbo nivea en vind het jammer dat er geen mbo rechten bestaat. Zie je het al voor je een mbo advocaat
Maar je begreep het blijkbaar niet in mijn posts. Want wat ik zei kwam op hetzelfde neer, dan wel iets uitgebreider. Begrijpend lezen is lastig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:03 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Juist. Dit is de interobjectieve post wat nodig was in dit topic. Dit is nou precies wat ik probeer de verkondigen na de netelige discussie over de clash of levels in dit topic, wat nogmaals niet mijn intentie was.
Iemand die fan is van de pokémon serie kan ik toch niet serieus nemen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar je begreep het blijkbaar niet in mijn posts. Want wat ik zei kwam op hetzelfde neer, dan wel iets uitgebreider. Begrijpend lezen is lastig.
Woorddn?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:24 schreef Aethereal het volgende:
TS probeert geforceerd allemaal moeilijke woorddn te gebruiken maar maakt in de laatste alinea toch een tergende grammaticafout. Jammer.
Oh je eigen falen verschuilen door de ander zwart te maken. Was een latijnse term voor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:33 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Iemand die fan is van de pokémon serie kan ik toch niet serieus nemen?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:36 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh je eigen falen verschuilen door de ander zwart te maken. Was een latijnse term voor.
Dit is al de zoveelste keer voor een verbale offensief jegens mij. Dan is de morele taak van mij om daarentegen een verbale mini-defensief te starten en te moeten counteren op jouw intersubjectieve veroordelingen.quote:
Ik zie het zo voor me eigenlijk. Maar bij thuiskomst drinkt hij nog bij mamma aan de mem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n type student die als eerstejaars in driedelig grijs met aktetas naar colleges komt?
Ga lekker op de Wii spelen. Je start weer een offensief. Je bent een gevaarlijke user.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me eigenlijk. Maar bij thuiskomst drinkt hij nog bij mamma aan de mem.
Dat is een feit gezien je vorige posts en toen ging je tegen me in vijf pagina's later was je het met iemand die hetzelfde vereenvoudigd zei eens.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:37 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
[..]
Dit is al de zoveelste keer voor een verbale offensief jegens mij. Dan is de morele taak van mij om daarentegen een verbale mini-defensief te starten en te moeten counteren op jouw intersubjectieve veroordelingen.
Ik ben zeer gevaarlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:38 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Ga lekker op de Wii spelen. Je start weer een offensief. Je bent een gevaarlijke user.
Er rest eerder de vraag of je jou lelijk of knap bent, want daar ben je, gezien je username, zeer onzeker over...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:41 schreef LelijKnap het volgende:
Maar goed, TS wilde met dit topic aantonen dat hij, evenals apen, in staat is te herhalen wat hij ziet. In zijn geval dus ongebruikelijke woordjes gebruiken die hij eerder in z'n schoolboekjes gelezen had. Nu rest enkel de vraag of hij een banaan of veer in z'n reet wilt.
Ik ben zowel lelijk, als knap, als knap lelijk als lelijk knap. Verwerk dat maar even.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:54 schreef GeschiktX het volgende:
Er rest eerder de vraag of je jou lelijk of knap bent, want daar ben je, gezien je username, zeer onzeker over...
Jij doet dus zo een pauper opleiding blijkbaar?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:00 schreef Drxx het volgende:
[..]
Kun je dit misschien herschrijven in het Nederlands, zodat iedereen het kan begrijpen?
i-lvl telt sowieso.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:59 schreef Piger het volgende:
Mbo, hbo of wo, zolang je niet snel genoeg levelt in wow, ben je niets waard. Je gear niet te vergeten.
Hbo-informatica vindt men op FOK! pauper inderdaadquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:13 schreef getfitbysmith het volgende:
[..]
Jij doet dus zo een pauper opleiding blijkbaar?
Communicatie
Vrijetijdsmanagement
Alsof je met hbo rechten direct advocaat kan worden... Dat denken er ook een hoop.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:22 schreef wuuht het volgende:
een vriend van mij heeft mbo nivea en vind het jammer dat er geen mbo rechten bestaat. Zie je het al voor je een mbo advocaat
nee ik weet dat je daar een universitaire opleiding voor nodig hebtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:52 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Alsof je met hbo rechten direct advocaat kan worden... Dat denken er ook een hoop.
Rest my casequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:50 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Als ik zielig ben, wat ben jij?
Welk niveau doe je?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:57 schreef GeschiktX het volgende:
Mensen ik troll maar wat.
Heb ik jullie wel goed te pakken.
Volgens mij begrijp je niet echt de essentie van studeren...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:21 schreef GeschiktX het volgende:
Ik ga hier absoluut niet zitten verkondigen dat hbo slecht is, maar er moet niet ontkend worden dat het hbo minder is dan de universiteit.
Wat mij toch wel vaak opvalt, is dat het voor veel hbo'ers, van binnen, toch wel degelijk een issue is dat zij, voor hun gevoel, op een lager niveau presteren dan wo'ers en hierdoor het wo willen afkraken omdat er zogenaamd geen praktijk is. Zo ken ik hbo'ers die infaam, minutieus en zonder apocrief durven te verkondigen dat hbo niet minder is dan de universiteit en zelfs beter is dan de universiteit, want een wo'er wordt, volgens hun, immers een opleiding waar alleen maar boeken gelezen worden en geen praktijk ten pas komt.
Dit is natuurlijk niet waar, want de wo'ers onder ons weten dat er in het laatste jaar (3e jaar) een stage mogelijkheid is. Overigens studeer je om theorie op te doen. Het toepassen van de theorie doe je, naar mijn mening, bij je baan, na je studie, wellicht een startersbaan.
Alsof het niet genoeg is, durven de hbo'ers, die ik ken, met bassesse het wo te alluderen dat het té makkelijk is en dat zij de universiteit makkelijk kunnen halen met 10en. Als ik dan naar hun cijferlijst kijk, zie ik geen eens constante prestatie van cijfers met een minimale waardering van een 8.0. Als dat op het hbo al niet eens lukt, hoe durf je dan te beweren dat de universiteit zo makkelijk is?
Wat deed ik om de confrontatie met de hbo'ers op te zoeken? Ik was zo artificieus en bracht een boek mee: wiskunde & statistiek. Dit toonde ik aan de hbo'ers, waarna ik vroeg of zij het snapten en mijn vooroordeel werd bevestigd: ze snapten er geen ruk van. Ik zag in hun ogen dat er een afasie was bij hun.
Uiteindelijk, ondanks mijn sterke argumenten, blijven ze toch forceren dat de universiteit slechter is dan het hbo.
Ik bedoel de naam zegt het al? Hogere BEROEPS Onderwijs. Het wo daarentegen: WETENSCHAPPELIJK Onderwijs. Je studeert op het wo als het ware op een academisch niveau. Sterker nog, de boeken zijn in het Engels.
Door deze sterke meningsverschillen ontstond er een collisie tussen mij en de hbo'ers.
Hun enige argument was: er is geen praktijk (stage) op het wo.
Klacht: hbo'ers die wo'ers dom vinden.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:57 schreef GeschiktX het volgende:
Wat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:21 schreef GeschiktX het volgende:
Ik ga hier absoluut niet zitten verkondigen dat hbo slecht is, maar er moet niet ontkend worden dat het hbo minder is dan de universiteit.
Wat mij toch wel vaak opvalt, is dat het voor veel hbo'ers, van binnen, toch wel degelijk een issue is dat zij, voor hun gevoel, op een lager niveau presteren dan wo'ers en hierdoor het wo willen afkraken omdat er zogenaamd geen praktijk is. Zo ken ik hbo'ers die infaam, minutieus en zonder apocrief
haha, inderdaad, als je dat niet gezegd had, had ik het nog gelooft ook. Jij bent echt een mastertrollquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:57 schreef GeschiktX het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |