Ik studeer wo fiscale economie. Ik stroom maandag in naar bachelor 2 en ik kom van het hbo. Ik heb mijn propedeusejaar op wo niveau afgesloten met een gewogen gemiddelde van maar liefst een 8.2quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:13 schreef Spanky78 het volgende:
Ik moet zeggen, je bent best een grappige troll. Ik geloof alleen niet dat je op de universiteit zit. Dat is je begrip van taal en logica in betekenis te zwak voor.
een vriend van mij heeft mbo nivea en vind het jammer dat er geen mbo rechten bestaat. Zie je het al voor je een mbo advocaatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:19 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Ja he. Meester en Bazen Onderwijs.
Enige die het mij mee eens is (indirect).quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:22 schreef wuuht het volgende:
[..]
een vriend van mij heeft mbo nivea en vind het jammer dat er geen mbo rechten bestaat. Zie je het al voor je een mbo advocaat
Maar je begreep het blijkbaar niet in mijn posts. Want wat ik zei kwam op hetzelfde neer, dan wel iets uitgebreider. Begrijpend lezen is lastig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:03 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Juist. Dit is de interobjectieve post wat nodig was in dit topic. Dit is nou precies wat ik probeer de verkondigen na de netelige discussie over de clash of levels in dit topic, wat nogmaals niet mijn intentie was.
Iemand die fan is van de pokémon serie kan ik toch niet serieus nemen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar je begreep het blijkbaar niet in mijn posts. Want wat ik zei kwam op hetzelfde neer, dan wel iets uitgebreider. Begrijpend lezen is lastig.
Woorddn?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:24 schreef Aethereal het volgende:
TS probeert geforceerd allemaal moeilijke woorddn te gebruiken maar maakt in de laatste alinea toch een tergende grammaticafout. Jammer.
Oh je eigen falen verschuilen door de ander zwart te maken. Was een latijnse term voor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:33 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Iemand die fan is van de pokémon serie kan ik toch niet serieus nemen?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:36 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh je eigen falen verschuilen door de ander zwart te maken. Was een latijnse term voor.
Dit is al de zoveelste keer voor een verbale offensief jegens mij. Dan is de morele taak van mij om daarentegen een verbale mini-defensief te starten en te moeten counteren op jouw intersubjectieve veroordelingen.quote:
Ik zie het zo voor me eigenlijk. Maar bij thuiskomst drinkt hij nog bij mamma aan de mem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n type student die als eerstejaars in driedelig grijs met aktetas naar colleges komt?
Ga lekker op de Wii spelen. Je start weer een offensief. Je bent een gevaarlijke user.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me eigenlijk. Maar bij thuiskomst drinkt hij nog bij mamma aan de mem.
Dat is een feit gezien je vorige posts en toen ging je tegen me in vijf pagina's later was je het met iemand die hetzelfde vereenvoudigd zei eens.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:37 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
[..]
Dit is al de zoveelste keer voor een verbale offensief jegens mij. Dan is de morele taak van mij om daarentegen een verbale mini-defensief te starten en te moeten counteren op jouw intersubjectieve veroordelingen.
Ik ben zeer gevaarlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:38 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Ga lekker op de Wii spelen. Je start weer een offensief. Je bent een gevaarlijke user.
Er rest eerder de vraag of je jou lelijk of knap bent, want daar ben je, gezien je username, zeer onzeker over...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:41 schreef LelijKnap het volgende:
Maar goed, TS wilde met dit topic aantonen dat hij, evenals apen, in staat is te herhalen wat hij ziet. In zijn geval dus ongebruikelijke woordjes gebruiken die hij eerder in z'n schoolboekjes gelezen had. Nu rest enkel de vraag of hij een banaan of veer in z'n reet wilt.
Ik ben zowel lelijk, als knap, als knap lelijk als lelijk knap. Verwerk dat maar even.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:54 schreef GeschiktX het volgende:
Er rest eerder de vraag of je jou lelijk of knap bent, want daar ben je, gezien je username, zeer onzeker over...
Jij doet dus zo een pauper opleiding blijkbaar?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:00 schreef Drxx het volgende:
[..]
Kun je dit misschien herschrijven in het Nederlands, zodat iedereen het kan begrijpen?
i-lvl telt sowieso.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:59 schreef Piger het volgende:
Mbo, hbo of wo, zolang je niet snel genoeg levelt in wow, ben je niets waard. Je gear niet te vergeten.
Hbo-informatica vindt men op FOK! pauper inderdaadquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:13 schreef getfitbysmith het volgende:
[..]
Jij doet dus zo een pauper opleiding blijkbaar?
Communicatie
Vrijetijdsmanagement
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |