Ik verzuil me absoluut niet. Ik heb absoluut niet de intentie gehad om een versus versus topic te maken over opleidingen. Het ging mij om de verbale offensief die ik opeens over mij heen kreeg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hoeveel mensen denk je dat jou begrijpen als je zo op straat iemand aanspreekt met die woorden?
Overigens Frank_Drebin wordt op KLB door velen gerespecteerd en hij is best hooggeleid maar gebruikt ook zelden moeilijke woorden en daarom mogen mensen hem hij spreekt me alle lagen van de samenleving.
Wat jij doet is jezelf verzuilen met je universitaire matties.Maar goed prima de bima.
Wie moet dat nou weer voorstellen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:27 schreef OEM het volgende:
Intersubjectieve bronnen? Devitaliseren? Conceptualisaties?
TS is Mohammed Enait:
http://www.volkskrant.nl/(...)aeks-met-worst.dhtml
Een volslagen randdebiel die onze taal verrijkt heeft met een aantal juweeltjes die jij hier bijna allemaal gebruikt hebt. Machtsdenken supprimeren is ook al gevallen, ik wacht nog op een mooie volzin met contrahegemoniseren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:28 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Wie moet dat nou weer voorstellen?![]()
![]()
![]()
Ik heb even over hem gelezen, hij is totaal idiosyncratisch. Wat is dat nou weer voor ontluisterend niveau dat hij allemaal verkondigd. Gelukkig is het een aantal jaren geleden dat die in het nieuws was en heb ik hem niet op tv gezien. Anders zou ik mij schamen dat dit op de NLste tv te zien zou zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:34 schreef OEM het volgende:
[..]
Een volslagen randdebiel die onze taal verrijkt heeft met een aantal juweeltjes die jij hier bijna allemaal gebruikt. Machtsdenken supprimeren is ook al gevallen, ik wacht nog op een mooie volzin met contrahegemoniseren.
Juist. Dit is de interobjectieve post wat nodig was in dit topic. Dit is nou precies wat ik probeer de verkondigen na de netelige discussie over de clash of levels in dit topic, wat nogmaals niet mijn intentie was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:00 schreef DezeComputer het volgende:
Mbo, hbo of wo, het is allemaal prima. Mensen moeten gewoon lekker hun ding doen.
Ik lees een bepaalde wantrouwen over de serieusheid van dit topic. Zou je dit nader kunnen verklaren?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:02 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik dacht dat dit een serieus topic zou zijn, maar:
Deze post.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:04 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Ik lees een bepaalde wantrouwen over de serieusheid van dit topic. Zou je dit nader kunnen verklaren?
Wat voor link heeft de geposte video van een Russische zanger met deze revitaliserende topic?
Wat is er met mijn post? De zin is nog niet een volzin. Graag verneem ik het resterende gedeelte.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:05 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Wat is er met mijn post? De zin is nog niet een volzin. Graag verneem ik het resterende gedeelte.
Je bent wel een volhouder, dat moet ik je nageven.quote:
Echte doordouwer, zoals alle WO'ersquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:06 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
[..]
Je bent wel een volhouder, dat moet ik je nageven.
Moet ik dat pernicieus en artificieus ontvangenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:06 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
[..]
Je bent wel een volhouder, dat moet ik je nageven.
Zogenaamd? Het zijn of moeilijke woorden of niet. Het verschilt per persoon of het moeilijk is of niet. Hier hangen verschillende factoren van af. Bijvoorbeeld dat sommigen waarschijnlijk thuis geen Nederlands spreken of horen, maar het kan ook zijn dat sommigen geen interesse hebben in de taalkunde van onze lumineuze land!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:11 schreef Gewas het volgende:
Constant die zogenaamd moeilijke woorden gebruiken.Je beheersing van de Nederlandse taal is nou ook niet echt geweldig dus dat maakt het nog leuker.
Jep, moeilijke woorden op de KLB is nog altijd een no go, maar ook daarin spelen verschillende factoren in mee. Wordt waarschijnlijk te moeilijk voor jequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:15 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Zogenaamd? Het zijn of moeilijke woorden of niet. Het verschilt per persoon of het moeilijk is of niet. Hier hangen verschillende factoren van af. Bijvoorbeeld dat sommigen waarschijnlijk thuis geen Nederlands spreken of horen, maar het kan ook zijn dat sommigen geen interesse hebben in de taalkunde van onze lumineuze land!
Maar er zijn tig verschillende factoren wat ervoor kan zorgen dat het voor sommigen makkelijke woorden zijn en voor andere moeilijke.
De afgunst over mijn beheersing van de Nederlandse taal vind ik wel jammer, aangezien ik de taal naar mijn mening op elementair niveau beheers.
Ik zou graag een explicatie willen betreffend jouw artificieuze en bassesse post.![]()
Wat wordt te difficiel voor mij?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:18 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Jep, moeilijke woorden op de KLB is nog altijd een no go, maar ook daarin spelen verschillende factoren in mee. Wordt waarschijnlijk te moeilijk voor je
Je hebt nog altijd niet door dat het off topic begint te gaan, of je bent gewoon hard aan het trollen. Maargoed, heb wel eventjes plezier gehad hieraan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:18 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Wat wordt te difficiel voor mij?
Sterke voorkomendheid van je. Ik zal voortaan meer qui-vive zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:20 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Je hebt nog altijd niet door dat het off topic begint te gaan, of je bent gewoon hard aan het trollen. Maargoed, heb wel eventjes plezier gehad hieraan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |