Ik ben uit het champagne team gezet dus volgende TT gaat over Ryan Babelquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:52 schreef PausNicolaas het volgende:
kunnen jullie ff kappen met die dp naam topics?
word er wel een beetje gek van
fanboys
truequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:53 schreef hoofdhead het volgende:
champagne is trouwens niet te zuipen
het is meer penislikkerij van de mensen die teveel notes hebben, zo kunnen ze nog invloed uitoefenen op deadprez mocht die gekozen worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:52 schreef PausNicolaas het volgende:
fanboys
Ik ken een heel andere XTC. Engelse new wave band (Making plans for Nigel). Maar grappig nummertje wel. Wil je er nog iets specifieks mee zeggen ook?quote:
Dat beetje meer gekte valt echt niet op dus no prob.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:52 schreef PausNicolaas het volgende:
fanboys
Nee, is gewoon een leuk nummer. Ik postte het in een ander topic en wilde het hier ook even spammen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:54 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik ken een heel andere XTC. Engelse new wave band (Making plans for Nigel). Maar grappig nummertje wel. Wil je er nog iets specifieks mee zeggen ook?
Ach, zoek gerust de mooiste uit maar vergeet niet dat het slechts schijn is. Maar je was al op de hoogte, dus..As you were, 'soldier.'quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:52 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Wut?
Maar indien je bedoeld dat ik meids niet op uiterlijk moet beoordelen, irl doe ik dit amper.
Wijnquote:
Oei, ik heb een dik pak notes...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
het is meer penislikkerij van de mensen die teveel notes hebben, zo kunnen ze nog invloed uitoefenen op deadprez mocht die gekozen worden.
het is een beetje vals, maar wel de realiteit.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:59 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Oei, ik heb een dik pak notes...
Uit mijn ervaring zijn de knappe meisjes vaak het leukst qua omgang enzo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:57 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ach, zoek gerust de mooiste uit maar vergeet niet dat het slechts schijn is. Maar je was al op de hoogte, dus..As you were, 'soldier.'
Jij hebt dus geen ervaring...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
In mijn ervaring zijn de knappe meisjes vaak het leukst qua omgang enzo.
jezus jij hebt echt problemen man xDquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:59 schreef hoofdhead het volgende:
aantal posts: 723 (gemiddeld 213 per dag)
Oneensquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:59 schreef PausNicolaas het volgende:
Ieg is die deadprez een loser dus hij mag geen mod worden anders gaat ie alle posts van mij verwijderen.
Niet dat de andere mods dat nooit doen ofzo
Jij gaat waarschijnlijk alleen maar om met korte pittige Anita'squote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:00 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen ervaring...
Vandaag tot 14:00 gewerkt, daarna gefokt en heel even naar een vriend geweest, daarna fok en daarna wezen chillen bij wat vrienden waarna we gingen voetballen -> gaan eten en fokkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:01 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
jezus jij hebt echt problemen man xD
#BeastModequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:02 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Vandaag tot 14:00 gewerkt, daarna gefokt en heel even naar een vriend geweest, daarna fok en daarna wezen chillen bij wat vrienden waarna we gingen voetballen -> gaan eten en fokken
#MyLifeAsA200PerDayPostBeast
Eensquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Uit mijn ervaring zijn de knappe meisjes vaak het leukst qua omgang enzo.
Nee, heb mijn deel van mooie meiden wel gehad maar werd gelukkig met een lelijkerd. Zodoende.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij gaat waarschijnlijk alleen maar om met korte pittige Anita's
Ik ben niet vies. Voor de rest heb je gelijk.quote:
Dit, is absoluut niet gerelateerd aan uiterlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:04 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik weet niet man, ken zowel relatief knappe als relatief lelijke meiden die leuk zijn in de omgang of juist niet.
Mwah, misschien is het voor de knappe meiden wel makkelijker om positief in het leven te staan dus zijn ze daarom wat 'chiller'?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:05 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Dit, is absoluut niet gerelateerd aan uiterlijk.
Ja preciesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:05 schreef hoofdhead het volgende:
Alhoewel lekkere meids vaak meer aandacht kregen waardoor ze vaak zekerder van zichzelf zijn.
watquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:06 schreef hoofdhead het volgende:
Maar zelfvertrouwen = meer aantrekkelijkheid
En daarom kraak je knappe vrouwen af? Weet je zeker dat je wel gelukkig bent met haar?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:03 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee, heb mijn deel van mooie meiden wel gehad maar werd gelukkig met een lelijkerd. Zodoende.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:07 schreef BozeHaas het volgende:
En daarom kraak je knappe vrouwen af? Weet je zeker dat je wel gelukkig bent met haar?
Valt mee. Of tegenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:03 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Zo'n mooiboi als jij hosselt natuurlijk wel alleen de lekkerste chicks
Denk het misschien wel ja, vooral de dikke wijven en poederdozen zijn vaak bitchyquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:06 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Mwah, misschien is het voor de knappe meiden wel makkelijker om positief in het leven te staan dus zijn ze daarom wat 'chiller'?
Mij ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:08 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
DM mij even wat er in de post boven je stond man.
Ik zei werd. Inmiddels 7jr. gescheiden na 11 mooie jaren. Ik ging vreemd en dat pikt een borderliner niet...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En daarom kraak je knappe vrouwen af? Weet je zeker dat je wel gelukkig bent met haar?
wat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:08 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
DM mij even wat er in de post boven je stond man.
True imhoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:06 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Mwah, misschien is het voor de knappe meiden wel makkelijker om positief in het leven te staan dus zijn ze daarom wat 'chiller'?
Een feminist die vreemd gaatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:09 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik zei werd. Inmiddels 7jr. gescheiden na 11 mooie jaren. Ik ging vreemd en dat pikt een borderliner niet...
Vaudje...Was te happig.quote:
Vrouwen zijn voor jou een onbekend onderwerp inderdaad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
dit gaat ook weer echt helemaal nergens over he
en thanks trouwensquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Maar vind je dat ook erg is een tweede natuurlijk.
Ja, by popular demand...quote:
Mwah niet echt eigenlijk. Is leuk hoor maar kan best zonderquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Maar vind je dat ook erg is een tweede natuurlijk.
nee hoor, ik heb je lelijke moeder bijvoorbeeld afgelopen nacht hard genomen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vrouwen zijn voor jou een onbekend onderwerp inderdaad.
Die instelling begrijp ik welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwah niet echt eigenlijk. Is leuk hoor maar kan best zonder
En dan loop ik stoer te doen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb je lelijke moeder bijvoorbeeld afgelopen nacht hard genomen.
Als je dan zo'n topic hier leest met de problemen die iemand heeft met twee weken droog staan. Plsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:15 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Die instelling begrijp ik wel
Mensen die dat sowieso bijhoudenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je dan zo'n topic hier leest met de problemen die iemand heeft met twee weken droog staan. Pls
Als dat blij maakt dan ben ik blij voor jou.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb je lelijke moeder bijvoorbeeld afgelopen nacht hard genomen.
Dat is Wickedman. En dat is een 'klasse' apart...Tragisch...Maar als het goed is blijft ie wel weg uit dat topic. Heb m'n best gedaan i.i.g.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je dan zo'n topic hier leest met de problemen die iemand heeft met twee weken droog staan. Pls
dat is obviously een troll gastquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar is ie te stom voor...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat is obviously een troll gast
Och....quote:
Lezen. Relatie 11jr. Gescheiden sinds 7 jr. Maar we zijn hele goede vrienden. Zie haar gem. wekelijks. Ga Zo. samen naar de laatste avond van de kermis bv. Geen rancune. We hebben alles uitgepraat. Maar had idd beter gekund. Verdien niet de schoonheidsprijsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee iemand die een 7 jarige relatie verneukt door vreemd te gaan is niet stom![]()
![]()
Van het internet...quote:
je bent gewoon een enorme randdebiel man, dat je een 11 jarige relatie gaat verneuken door vreemd te gaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:24 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Lezen. Relatie 11jr. Gescheiden sinds 7 jr. Maar we zijn hele goede vrienden. Zie haar gem. wekelijks. Ga Zo. samen naar de laatste avond van de kermis bv. Geen rancune. We hebben alles uitgepraat. Maar had idd beter gekund. Verdien niet de schoonheidsprijs
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij nou per sé jou nodig heeft om hem dat te vertellen nadat hij er zeven jaar zelf over heeft na kunnen denken, laat staan tot drie keer aan toe. Wij wijzen jou toch ook maar één keer op je kinderachtige opmerkingen over moeders neuken?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je bent gewoon een enorme randdebiel man, dat je een 11 jarige relatie gaat verneuken door vreemd te gaan
boeiend we leven in een vrijheid van meningsuitingquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:27 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij nou per sé jou nodig heeft om hem dat te vertellen nadat hij er zeven jaar zelf over heeft na kunnen denken, laat staan tot drie keer aan toe. Wij wijzen jou toch ook maar één keer op je kinderachtige opmerkingen over moeders neuken?
Ik was manisch en dus kutjedol. Maar om dat te begrijpen moet je bipolair zijn. Maar heb idd spijt. We hadden het goed.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je bent gewoon een enorme randdebiel man, dat je een 11 jarige relatie gaat verneuken door vreemd te gaan
Fijn hé, opgroeien in zo'n samenlevingquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
boeiend we leven in een vrijheid van meningsuiting
absoluut!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:29 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Fijn hé, opgroeien in zo'n samenleving
True. Voel me ook niet aan mijn taas getrokken of zo. Ieder zijn mening. Maar toch bedankt 24.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
boeiend we leven in een vrijheid van meningsuiting
Helaas geldt het ook voor Wilders e,d.quote:
Sure.quote:
KLB is toch sub par voor jou, TS?quote:
Ik was de favoriet begreep ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:38 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
KLB is toch sub par voor jou, TS?
Is zijn vriendin aan het neuken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:35 schreef Salmannassar het volgende:
Wat ben je stil, Deadprez. Cat got your tongue?
Dat ging wel erg makkelijk...quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:31 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
True. Voel me ook niet aan mijn taas getrokken of zo. Ieder zijn mening. Maar toch bedankt 24.
tjahquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:39 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat ging wel erg makkelijk...
Ik hoop het voor hem. Kut, lul, kont. Neuken is gezond.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:38 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Is zijn vriendin aan het neuken.
zulle wel niet zo veel mensen gezond hier zijn danquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:39 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik hou het voor hem. Kut, lul, kont. Neuken is gezond.
Zo zie ik het ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij bent al mod geweest, dus je hebt wel veel kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |