Vaudje...Was te happig.quote:
Vrouwen zijn voor jou een onbekend onderwerp inderdaad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
dit gaat ook weer echt helemaal nergens over he
en thanks trouwensquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Maar vind je dat ook erg is een tweede natuurlijk.
Ja, by popular demand...quote:
Mwah niet echt eigenlijk. Is leuk hoor maar kan best zonderquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Maar vind je dat ook erg is een tweede natuurlijk.
nee hoor, ik heb je lelijke moeder bijvoorbeeld afgelopen nacht hard genomen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vrouwen zijn voor jou een onbekend onderwerp inderdaad.
Die instelling begrijp ik welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwah niet echt eigenlijk. Is leuk hoor maar kan best zonder
En dan loop ik stoer te doen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb je lelijke moeder bijvoorbeeld afgelopen nacht hard genomen.
Als je dan zo'n topic hier leest met de problemen die iemand heeft met twee weken droog staan. Plsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:15 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Die instelling begrijp ik wel
Mensen die dat sowieso bijhoudenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je dan zo'n topic hier leest met de problemen die iemand heeft met twee weken droog staan. Pls
Als dat blij maakt dan ben ik blij voor jou.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb je lelijke moeder bijvoorbeeld afgelopen nacht hard genomen.
Dat is Wickedman. En dat is een 'klasse' apart...Tragisch...Maar als het goed is blijft ie wel weg uit dat topic. Heb m'n best gedaan i.i.g.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je dan zo'n topic hier leest met de problemen die iemand heeft met twee weken droog staan. Pls
dat is obviously een troll gastquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar is ie te stom voor...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat is obviously een troll gast
Och....quote:
Lezen. Relatie 11jr. Gescheiden sinds 7 jr. Maar we zijn hele goede vrienden. Zie haar gem. wekelijks. Ga Zo. samen naar de laatste avond van de kermis bv. Geen rancune. We hebben alles uitgepraat. Maar had idd beter gekund. Verdien niet de schoonheidsprijsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee iemand die een 7 jarige relatie verneukt door vreemd te gaan is niet stom![]()
![]()
Van het internet...quote:
je bent gewoon een enorme randdebiel man, dat je een 11 jarige relatie gaat verneuken door vreemd te gaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:24 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Lezen. Relatie 11jr. Gescheiden sinds 7 jr. Maar we zijn hele goede vrienden. Zie haar gem. wekelijks. Ga Zo. samen naar de laatste avond van de kermis bv. Geen rancune. We hebben alles uitgepraat. Maar had idd beter gekund. Verdien niet de schoonheidsprijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |