Eensquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Uit mijn ervaring zijn de knappe meisjes vaak het leukst qua omgang enzo.
Nee, heb mijn deel van mooie meiden wel gehad maar werd gelukkig met een lelijkerd. Zodoende.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij gaat waarschijnlijk alleen maar om met korte pittige Anita's
Ik ben niet vies. Voor de rest heb je gelijk.quote:
Dit, is absoluut niet gerelateerd aan uiterlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:04 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik weet niet man, ken zowel relatief knappe als relatief lelijke meiden die leuk zijn in de omgang of juist niet.
Mwah, misschien is het voor de knappe meiden wel makkelijker om positief in het leven te staan dus zijn ze daarom wat 'chiller'?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:05 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Dit, is absoluut niet gerelateerd aan uiterlijk.
Ja preciesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:05 schreef hoofdhead het volgende:
Alhoewel lekkere meids vaak meer aandacht kregen waardoor ze vaak zekerder van zichzelf zijn.
watquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:06 schreef hoofdhead het volgende:
Maar zelfvertrouwen = meer aantrekkelijkheid
En daarom kraak je knappe vrouwen af? Weet je zeker dat je wel gelukkig bent met haar?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:03 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee, heb mijn deel van mooie meiden wel gehad maar werd gelukkig met een lelijkerd. Zodoende.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:07 schreef BozeHaas het volgende:
En daarom kraak je knappe vrouwen af? Weet je zeker dat je wel gelukkig bent met haar?
Valt mee. Of tegenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:03 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Zo'n mooiboi als jij hosselt natuurlijk wel alleen de lekkerste chicks
Denk het misschien wel ja, vooral de dikke wijven en poederdozen zijn vaak bitchyquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:06 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Mwah, misschien is het voor de knappe meiden wel makkelijker om positief in het leven te staan dus zijn ze daarom wat 'chiller'?
Mij ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:08 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
DM mij even wat er in de post boven je stond man.
Ik zei werd. Inmiddels 7jr. gescheiden na 11 mooie jaren. Ik ging vreemd en dat pikt een borderliner niet...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En daarom kraak je knappe vrouwen af? Weet je zeker dat je wel gelukkig bent met haar?
wat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:08 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
DM mij even wat er in de post boven je stond man.
True imhoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:06 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Mwah, misschien is het voor de knappe meiden wel makkelijker om positief in het leven te staan dus zijn ze daarom wat 'chiller'?
Een feminist die vreemd gaatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:09 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik zei werd. Inmiddels 7jr. gescheiden na 11 mooie jaren. Ik ging vreemd en dat pikt een borderliner niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |