Ik ben uit het champagne team gezet dus volgende TT gaat over Ryan Babelquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:52 schreef PausNicolaas het volgende:
kunnen jullie ff kappen met die dp naam topics?
word er wel een beetje gek van
fanboys
truequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:53 schreef hoofdhead het volgende:
champagne is trouwens niet te zuipen
het is meer penislikkerij van de mensen die teveel notes hebben, zo kunnen ze nog invloed uitoefenen op deadprez mocht die gekozen worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:52 schreef PausNicolaas het volgende:
fanboys
Ik ken een heel andere XTC. Engelse new wave band (Making plans for Nigel). Maar grappig nummertje wel. Wil je er nog iets specifieks mee zeggen ook?quote:
Dat beetje meer gekte valt echt niet op dus no prob.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:52 schreef PausNicolaas het volgende:
fanboys
Nee, is gewoon een leuk nummer. Ik postte het in een ander topic en wilde het hier ook even spammen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:54 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik ken een heel andere XTC. Engelse new wave band (Making plans for Nigel). Maar grappig nummertje wel. Wil je er nog iets specifieks mee zeggen ook?
Ach, zoek gerust de mooiste uit maar vergeet niet dat het slechts schijn is. Maar je was al op de hoogte, dus..As you were, 'soldier.'quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:52 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Wut?
Maar indien je bedoeld dat ik meids niet op uiterlijk moet beoordelen, irl doe ik dit amper.
Wijnquote:
Oei, ik heb een dik pak notes...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
het is meer penislikkerij van de mensen die teveel notes hebben, zo kunnen ze nog invloed uitoefenen op deadprez mocht die gekozen worden.
het is een beetje vals, maar wel de realiteit.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:59 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Oei, ik heb een dik pak notes...
Uit mijn ervaring zijn de knappe meisjes vaak het leukst qua omgang enzo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:57 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ach, zoek gerust de mooiste uit maar vergeet niet dat het slechts schijn is. Maar je was al op de hoogte, dus..As you were, 'soldier.'
Jij hebt dus geen ervaring...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
In mijn ervaring zijn de knappe meisjes vaak het leukst qua omgang enzo.
jezus jij hebt echt problemen man xDquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:59 schreef hoofdhead het volgende:
aantal posts: 723 (gemiddeld 213 per dag)
Oneensquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:59 schreef PausNicolaas het volgende:
Ieg is die deadprez een loser dus hij mag geen mod worden anders gaat ie alle posts van mij verwijderen.
Niet dat de andere mods dat nooit doen ofzo
Jij gaat waarschijnlijk alleen maar om met korte pittige Anita'squote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:00 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen ervaring...
Vandaag tot 14:00 gewerkt, daarna gefokt en heel even naar een vriend geweest, daarna fok en daarna wezen chillen bij wat vrienden waarna we gingen voetballen -> gaan eten en fokkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:01 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
jezus jij hebt echt problemen man xD
#BeastModequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:02 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Vandaag tot 14:00 gewerkt, daarna gefokt en heel even naar een vriend geweest, daarna fok en daarna wezen chillen bij wat vrienden waarna we gingen voetballen -> gaan eten en fokken
#MyLifeAsA200PerDayPostBeast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |