High, DP. Alles naar wens?quote:
Oksels trimmen, ballen scherenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:36 schreef hoofdhead het volgende:
Scheren jullie je oksels en balhaar?
kloptquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:38 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat doen SOA lijders sowieso..Impopulair...
Zeker. Hoelang ben je al wakker?quote:
Je bent welkom. Laan van Bath 82. Alkmaar. Ik ben de hele nacht paraat..(speed)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kom straks wel ff inbreken bij je met mijn neven we gaan je klappen
Waar woon je dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Te ver weg man anders deed ik het wel.
Omdat er sterke feitelijke argumenten zijn in plaats van clichés.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:37 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
"Joh"? Waarom ben jij er dan zo positief over? Denk je dat die praatprogramma's een uitzondering zijn op het daar gevoerde redactionele beleid?
Nee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Oksels scherenScheer je ook je beenhaar?
IK doe nooit "stoer"..En nu blijf ik zeker. All night long...En ja, ik ben die ultra..Proud2Bquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kun jij niet ff opkkeren? jij bent toch die ultra feminist die laatst in mijn topic stoer ging doen?
48u of zo. Who's counting?. FOK! gezelligheid kent geen tijd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zeker. Hoelang ben je al wakker?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:43 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
48u of zo. Who's counting?. FOK! gezelligheid kent geen tijd.
RT is the voice of Poetin. Dus groot gelijk dat je niet (meer) kijkt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:41 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Omdat er sterke feitelijke argumenten zijn in plaats van clichés.
En ik doelde op het programma CrossTalk.
Maar ik heb tijdens het Ukraine conflict helemaal niet meer gekeken (logisch) dus dunno of discussies nog steeds goed zijn.
quote:
Ik wel. Duran Duran_ Girls on film. bv...Maar staat je nou niet blind op die chicks jonge..Only skindeep.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:48 schreef hoofdhead het volgende:
Nog nooit zoveel lekkere chicks in 1 clip gezien btw![]()
Die zangeres is het lekkerstequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:48 schreef hoofdhead het volgende:
Nog nooit zoveel lekkere chicks in 1 clip gezien btw![]()
Wut?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:51 schreef Salmannassar het volgende:
Maar staat je nou niet blind op die chicks jonge..Only skindeep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |