Later.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:33 schreef richolio het volgende:
Fijne avond nog mensen.
Jij niet Isaac.
Geen een wil dat is het probleem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:33 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Je kan gewoon uit met beide helften.
Speak for yourself, Faalhaas. Dat jij het niet kan 'handelen' is niet mijn probleem, tenzij je bij me komt inbreken.quote:
Als ik shit verzon dan verzon ik wel een tof leventje en zocht ik bevestiging op een forum.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maargoed dat je die matties verzonnen hebt dan
"Ga alleen naar een kroeg"quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Geen een wil dat is het probleem.
latersquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:33 schreef richolio het volgende:
Fijne avond nog mensen.
Jij niet Isaac.
Kom straks wel ff inbreken bij je met mijn neven we gaan je klappenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:34 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Speak for yourself, Faalhaas. Dat jij het niet kan 'handelen' is niet mijn probleem, tenzij je bij me komt inbreken.
ik niet, zie ook mijn andere topicquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:36 schreef hoofdhead het volgende:
Scheren jullie je oksels en balhaar?
Ben je gay ofzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:36 schreef hoofdhead het volgende:
je zoekt ook bevestigingquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als ik shit verzon dan verzon ik wel een tof leventje en zocht ik bevestiging op een forum.
oerwoudstyloquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:36 schreef hoofdhead het volgende:
"Joh"? Waarom ben jij er dan zo positief over? Denk je dat die praatprogramma's een uitzondering zijn op het daar gevoerde redactionele beleid?quote:
Vanwaar deze vraag?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:36 schreef hoofdhead het volgende:
kun jij niet ff opkkeren? jij bent toch die ultra feminist die laatst in mijn topic stoer ging doen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:37 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
"Joh"? Waarom ben jij er dan zo positief over? Denk je dat die praatprogramma's een uitzondering zijn op het daar gevoerde redactionele beleid?
Dat doen SOA lijders sowieso..Impopulair...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als ik shit verzon dan verzon ik wel een tof leventje en zocht ik bevestiging op een forum.
En dan niet met BT en mij gaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Geen een wil dat is het probleem.
verzonnen verhalenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kom straks wel ff inbreken bij je met mijn neven we gaan je klappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |