Regel nou maar een foto van je zus.quote:
Geef je een tientjequote:Op maandag 1 september 2014 09:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Zo;n foto is meer waard dan al je organen bij elkaar
Oh, dat gaat wel lukken.quote:Op maandag 1 september 2014 16:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Dienstplichtlijkt me een mooie functie voor AJ om die gasten naar rechts te richten.
En ze denken ook dat het met een paar miljoen is opgelost... Volgens mij moet je het beroeps gedeelte minimaal verdubbelen en schoolbat capaciteit ver 10voudigenquote:Op maandag 1 september 2014 16:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, dat gaat wel lukken.
Maar wat een dom gelul die dienstplicht. Het moet een soort heropvoedingskamp worden als je alle reacties een beetje leest.
12.50quote:
Ik ga even kwartjes verzamelenquote:Op maandag 1 september 2014 17:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Deal
Wil je betalen via bankoverschrijving of schrijf je een cheque uit?
Maatschappij van Weldadigheidquote:Op maandag 1 september 2014 16:52 schreef Nibb-it het volgende:
Ik pleit voor de herinvoering van de veenkoloniën .
Doe eens gek, doe eens iets nieuws.quote:Op maandag 1 september 2014 20:13 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Nou we gaan voor de verandering weer eens naar Afghanistan 😐
En het wordt geen vechtmissiequote:Op maandag 1 september 2014 20:13 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Nou we gaan voor de verandering weer eens naar Afghanistan 😐
Altijd alleen praten voor jezelf.. niet in de naam van de organisatie en geen operationele shit lullen.quote:Op maandag 1 september 2014 21:05 schreef Eraser127 het volgende:
Hoorde gisteren dat een inhuur (burger) collega op twitter het een en ander had gespuid over Defensie/Luchtmacht en bezuinigingen ofzo en hij is op staande voet ontslagen. Iedereen snapt toch wel dat je niet zomaar alles kan zeggen
Les 1 omgaan met media toch? Is verdomme zelfs een IK over uitgegevenquote:Op maandag 1 september 2014 21:20 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Altijd alleen praten voor jezelf.. niet in de naam van de organisatie en geen operationele shit lullen.
Gbvquote:Op maandag 1 september 2014 21:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Les 1 omgaan met media toch? Is verdomme zelfs een IK over uitgegevenOf krijgen burgers die niet?
http://www.tomclancy.com/book_display.php?isbn13=9780425157701quote:Op maandag 1 september 2014 22:49 schreef Pumatje het volgende:
Heeft er iemand een boekje of een site over de Amerikaanse airborne eenheidsstructuur, hoe ziet zo'n bataljon eruit? Die informatie houden ze goed verborgen op internet.
Staat nergens online hoe een airborne bataljon eruit ziet van de VS?quote:Op maandag 1 september 2014 22:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
http://www.tomclancy.com/book_display.php?isbn13=9780425157701
Zo iets?
quote:Op maandag 1 september 2014 23:07 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Staat nergens online hoe een airborne bataljon eruit ziet van de VS?
Je bent een sukkel yoquote:
Zal hij ook altijd blijven.quote:
De wiki van 101 is een stuk groter dan die van 82nd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 06:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geleend van de wiki site over het 101ste.
Rondvragen is evengoed een deel van de zoektocht worm.quote:
Worm?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:27 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Rondvragen is evengoed een deel van de zoektocht worm.
Het is een klein stukje van de informatie die ik nodig heb. Ik vraag niet of je een essay voor me ergens op de plank hebt liggen.
Goeie!quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:36 schreef AchJa het volgende:
Probeer Sine Pari anders ff te contacten.
Tuuurlijk jongen. Ga gewoon vwo doen, yoloquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:40 schreef BredeBroeder het volgende:
Verschil VMBO-T/HAVO valt ook wel weer mee hoor...
kan niet, heb geen vreemde taal.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:19 schreef Awsom het volgende:
[..]
Tuuurlijk jongen. Ga gewoon vwo doen, yolo
je spreekt toch marokaansquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
kan niet, heb geen vreemde taal.
ik ben commando waz met jouquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
BB waarom heb je niet gewoon wahed veva gedaan
Je bent zelf vreemd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
kan niet, heb geen vreemde taal.
Velddagje?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:05 schreef Kostertjuh het volgende:
Hoop velddagen en bivakken op de KMS. Morgen ben ik er weer van
Gewoon Ivo, geen idee 1 of 2? In ieder geval de volle 38 weken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:38 schreef Bouke-p het volgende:
Doe je nu ivo1 of ivo2?
Edit:
En toevallig n verbindelaar als opc?
2 namen voor hetzelfde beestjequote:Op dinsdag 2 september 2014 21:32 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Gewoon Ivo, geen idee 1 of 2? In ieder geval de volle 38 weken.
En nee, geen OPC. Alleen een SRI, een inf.
Je doet dus alles opnieuw, met spijkerbroeken?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:32 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Gewoon Ivo, geen idee 1 of 2? In ieder geval de volle 38 weken.
En nee, geen OPC. Alleen een SRI, een inf.
Weet ik het, dat hele opleidingscircus gaat voor de zoveelste keer op de schop, met coach, opleider en weet ik veel wat. Heb eea dit keer aan mij voorbij laten gaan, vond het allemaal wel best.quote:
Ik zie het allemaal wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:15 schreef Bouke-p het volgende:
Ik hoorde ergens dat de nadruk op mentale vorming gaat liggen, oefening pantserstorm komt weer terug enz enz
Pantserstorm ken je niet???quote:
Boekje Pienterquote:Omvang van de oefening
Pantserstorm. Voor veel dienstplichtigen een “angstaanjagende” en vermaarde gevechtstraining die van 1964 tot 1995 werd gehouden bij het Korps Commandotroepen op de Engelbrecht van Nassaukazerne in Roosendaal én op de Rucphense Heide ten zuidoosten van Roosendaal, meer specifiek in én op commandokamp August Bakhuis Roozeboom, tentenkamp Van der Meer en hindernisbaan ‘Arnhem’. Voor veel eenheden was de jaarlijks terugkerende oefening het hoogtepunt op de jaarlijkse oefenkalender.
In de oefening stond het vormingsdoel centraal om niet-Special Forces, buiten kennis en kunde, het doorzettingsvermogen en de zelfdiscipline bij te brengen om op het gevechtsveld, al dan niet in vijandelijk gebied, te kunnen overleven. Het was zeker niet de bedoeling om van ‘gewone’ militairen geoliede vechtmachines te maken.
Tijdens de 2-weekse gevechtstraining stonden met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid baan ‘Arnhem’, bootexercitie, drijfpakket maken, kip slachten, klimtoren, marsen met volle bepakking en dekenrol (“berelul”), speedmars en touw(hindernis)baan op de agenda. De fysieke belasting werd op het psychische vlak vaak verhevigd door zowel slaap- als voedseldeprivatie.
Ho ho het van der meer kamp heb ik ook in alle glorie en gezelligheid gezienquote:Op woensdag 3 september 2014 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Pantserstorm ken je niet???
[..]
Boekje Pienter
Oh wacht, ik zie daar 1995 staan, dat is eeuwen geleden voor de meesten hier...![]()
Wij kregen een lief albino konijn...quote:Op woensdag 3 september 2014 21:10 schreef Thaboel het volgende:
Tuurlijk komt die niet terug. KipslachtenNo-go.
Ik leefde toen nog maar een jaartjequote:Op woensdag 3 september 2014 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Pantserstorm ken je niet???
[..]
Boekje Pienter
Oh wacht, ik zie daar 1995 staan, dat is eeuwen geleden voor de meesten hier...![]()
Zijn mt's en gva's eruit dan? Van de amo wist ik het maar de rest?quote:
Vroeg einde dienst in week 2quote:Op donderdag 4 september 2014 16:48 schreef Kostertjuh het volgende:
Bij ons staat ie op t programma, maar gaat mss niet door
Pantserstorm of gva?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:48 schreef Kostertjuh het volgende:
Bij ons staat ie op t programma, maar gaat mss niet door
Zelfs ik word oud dus.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:36 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Ik leefde toen nog maar een jaartje
jaquote:
Pantserstorm. Gva hebben we sowieso.quote:
Hoezo dat? Klootzak?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:48 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Pantserstorm. Gva hebben we sowieso.
Nu een 2e kaderlid erbij gekregen, hele sfeer omlaag. Bah.
Afgestompte infanterist, op de verkeerde manier. Wij gaan er vanuit dat hij is uitgekotst bij z'n parate onderdeel. Misschien dan collega's die met 43 mechbrig vaak werken hem kennen.quote:
Trap je hem tochquote:Op donderdag 4 september 2014 22:12 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Afgestompte infanterist, op de verkeerde manier. Wij gaan er vanuit dat hij is uitgekotst bij z'n parate onderdeel. Misschien dan collega's die met 43 mechbrig vaak werken hem kennen.
Goeiemorgen vakantieganger.quote:
jij komt ook weer eens langsquote:
44 of 45 painf? En zulke kaderleden zijn kut!quote:Op donderdag 4 september 2014 22:12 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Afgestompte infanterist, op de verkeerde manier. Wij gaan er vanuit dat hij is uitgekotst bij z'n parate onderdeel. Misschien dan collega's die met 43 mechbrig vaak werken hem kennen.
44. Nou vind ik 45 sowieso een betere en leukere club dan 44quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:16 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
44 of 45 painf? En zulke kaderleden zijn kut!
Nou ik vind 45 een stuk beter te doen. Maandag 4 dagen te velde. Zelf ben ik gezegend met 30+ muggenbulten, 2 man verminderd inzetbaar door processierups en de rest toch wel door said muggenquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:47 schreef Bouke-p het volgende:
Ik ben een tijd geleden nog bij de c-cie van 44 op ondersteuning meegeweest. Idd n leuke eenheid, al ben ik blij dat ik geen infanterist ben.
Kuteind lopenquote:Op zaterdag 6 september 2014 09:11 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Nog lui die vandaag ook de Airbourne tocht lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |