abonnement Unibet Coolblue
  zondag 31 augustus 2014 @ 09:33:19 #76
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_144014264
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
.... een rock&roll jongen die alles uitgeprobeerd heeft.
Behalve structuur in zijn leven brengen om tot resultaten te komen.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  zondag 31 augustus 2014 @ 11:49:19 #77
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_144016612
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 07:35 schreef Old_Pal het volgende:
Het was voor mij al langer duidelijk dat Waylon een totaal geflipt figuur is. Zo onbetrouwbaar als de pest.
Hoe was jou dat dan duidelijk geworden?

Het blijft allemaal zo vaag, als mensen kritiek hebben op hem.
Maar wat vreet hij dan zoal uit?

Voorbeelden graag! :9
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_144016671
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 11:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hoe was jou dat dan duidelijk geworden?

Het blijft allemaal zo vaag, als mensen kritiek hebben op hem.
Maar wat vreet hij dan zoal uit?

Voorbeelden graag! :9
dan kan je lang wachten
old_pal staat in een aantal topicreeksen bekend als trol ;)
gewoon negeren
  zondag 31 augustus 2014 @ 12:08:04 #79
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_144017074
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 11:51 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

vreet hij dan zoal uit?

Voorbeelden graag! :9
dan kan je lang wachten
old_pal staat in een aantal topicreeksen bekend als trol ;)
gewoon negeren
[/quote]
Aha. Maar wellicht zijn er anderen die Waylon van wat dichterbij kennen. Want ik ben nu toch onderhand wel erg benieuwd aan het worden naar wat er kennelijk allemaal voor duisters schuil gaat achter deze jongen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 31 augustus 2014 @ 12:08:50 #80
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_144017103
Uh, dat quoten ging een beetje raar.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_144020719
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 12:08 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

dan kan je lang wachten
old_pal staat in een aantal topicreeksen bekend als trol ;)
gewoon negeren
Aha. Maar wellicht zijn er anderen die Waylon van wat dichterbij kennen. Want ik ben nu toch onderhand wel erg benieuwd aan het worden naar wat er kennelijk allemaal voor duisters schuil gaat achter deze jongen.
[/quote]
zoals henny huisman bedoel je?
pi_144020738
dat quoten gaat idd raar :?
pi_144021271
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 00:02 schreef Greys het volgende:
vinkentering en vogelgriep
:D
  zondag 31 augustus 2014 @ 15:20:29 #84
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_144023490
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 11:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hoe was jou dat dan duidelijk geworden?

Het blijft allemaal zo vaag, als mensen kritiek hebben op hem.
Maar wat vreet hij dan zoal uit?

Voorbeelden graag! :9
JaneDoe is een raar vrouwtje die geobsedeerd is van Waylon. Vermoedelijk stalkt ze hem maar dit terzijde.
Hier een aantal oude berichten over Waylon de loser:

http://dewandeling.kro.nl(...)everingen/08-04-2011

http://www.weekend-online(...)-zoon-niet-meer-zien

http://www.rtlnieuws.nl/b(...)sen-waylon-en-ouders

http://glamora.ma/2014/05/vrienden_spreken_waylon_niet_m.html
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  zondag 31 augustus 2014 @ 16:01:43 #85
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_144024944
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:20 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

JaneDoe is een raar vrouwtje die geobsedeerd is van Waylon. Vermoedelijk stalkt ze hem maar dit terzijde.
Hier een aantal oude berichten over Waylon de loser:

http://dewandeling.kro.nl(...)everingen/08-04-2011

http://www.weekend-online(...)-zoon-niet-meer-zien

http://www.rtlnieuws.nl/b(...)sen-waylon-en-ouders

http://glamora.ma/2014/05/vrienden_spreken_waylon_niet_m.html
Ach jonge, dat zijn toch helemaal geen bewijzen.
Ik wil persoonlijke ervaringen met de mishandelende, duistere zijde van deze Waylon.
Bring 'em on! *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door Peter op 31-08-2014 16:02:37 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_144025031
Niet dat quoten telkens vernaggelen }:| :7 , dat leidt af van het geklungel met de Linnets en Co.
dag
  zondag 31 augustus 2014 @ 16:09:00 #87
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_144025237
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:01 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ach jonge, dat zijn toch helemaal geen bewijzen.
Ik wil persoonlijke ervaringen met de mishandelende, duistere zijde van deze Waylon.
Bring 'em on! *O*
Ok, dan geloof je maar niet dat hij een eikel is.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 september 2014 @ 17:02:10 #88
163650 Greys
pi_144067478
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 07:35 schreef Old_Pal het volgende:
Het was voor mij al langer duidelijk dat Waylon een totaal geflipt figuur is. Zo onbetrouwbaar als de pest.
Zelfs al IS hij een eikel... Ilse dweepte van tevoren zélf dat ze hem al zoooooooo lang kent van jongs af aan, dat het de liefste van de liefste is en als familie, enzo. Dat riep ze van daken en gilde ze van torens. Dus dan kan je nu roepen dat het allemaal al lang duidelijk is, en ome Hennie kan in de winter van zijn leven ook nog even piepen dat Waylon altijd al oh zo lastig... Ilse zélf dacht daar kennelijk toch heel lang anders over :)

Het zal gerust geen watje zijn en best een beetje een ego hebben (je zou een slecht artiest zijn als je volstrekt geen geloof in jezelf had), maar ik denk persoonlijk dat Ilse zelf ook een flinke haaibaai is achter al die krokodillentranen. En dat botst dan, ja dat kan. Maar ik neem aan dat als hij haar alle hoeken van de studio had laten zien, dat dat dan al lang naar buiten was gekomen. En dan had hij nooit het lef gehad lijkt me om bij Humberto kalm en rustig te gaan vertellen dat hij echt gewoon wel verder had gewild en geklets over gelijkheid. Dan was daarna echt meteen een reactie gekomen - desnoods via die griebel van een JB - over wat hij 'Ilse allemaal heeft aangedaan'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 1 september 2014 @ 17:18:09 #89
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_144067946
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:35 schreef Guanabana het volgende:
Heb het even teruggekeken, gatver wat een vertoning. Het ergste is inderdaad dat Hennie nog even zijn zegje moet doen. :')

Maar ben nu wel erg benieuwd wat er nu allemaal is voorgevallen. Ilse doet het overkomen alsof hij haar mishandeld heeft, en meer van zulks.
Ik denk dat Waylon haar heeft geprobeerd aan te randen nadat hij flink wat coke had gesnoven, of een spuit heroďne had gezet. Dit zijn slechts speculaties maar ik volgens mij is dit wel gebeurd.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_144068833
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 17:18 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik denk dat Waylon haar heeft geprobeerd aan te randen nadat hij flink wat coke had gesnoven, of een spuit heroďne had gezet. Dit zijn slechts speculaties maar ik volgens mij is dit wel gebeurd.
Ik sluit niet uit dat Waylon die spuit bij Ilse heeft gezet en zij daarna heeft geprobeerd hem aan te randen. Maar dat is ook puur speculatief.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_144069042
Laten we het even houden bij zaken MET bronvermelding :+
dag
  maandag 1 september 2014 @ 20:06:32 #92
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_144074729
quote:
10s.gif Op maandag 1 september 2014 17:02 schreef Greys het volgende:

... Ilse zélf dacht daar kennelijk toch heel lang anders over :)
Ze dacht dat ze hem kende maar ze is zich natuurlijk helemaal kapot geschrokken van dat doorgesnoven arrogante ventje.

[ Bericht 1% gewijzigd door Old_Pal op 01-09-2014 21:46:15 ]
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  Moderator maandag 1 september 2014 @ 21:57:44 #93
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_144080379
:')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 1 september 2014 @ 23:03:06 #94
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144083747
Ok, het wordt definitief Alain Clark. :'(
Met z'n ge jeah jeaahh oehoee
:r
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  dinsdag 2 september 2014 @ 11:03:01 #95
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_144092414
quote:
10s.gif Op maandag 1 september 2014 17:02 schreef Greys het volgende:

Het zal gerust geen watje zijn en best een beetje een ego hebben (je zou een slecht artiest zijn als je volstrekt geen geloof in jezelf had), maar ik denk persoonlijk dat Ilse zelf ook een flinke haaibaai is achter al die krokodillentranen. En dat botst dan, ja dat kan. Maar ik neem aan dat als hij haar alle hoeken van de studio had laten zien, dat dat dan al lang naar buiten was gekomen. En dan had hij nooit het lef gehad lijkt me om bij Humberto kalm en rustig te gaan vertellen dat hij echt gewoon wel verder had gewild en geklets over gelijkheid. Dan was daarna echt meteen een reactie gekomen - desnoods via die griebel van een JB - over wat hij 'Ilse allemaal heeft aangedaan'.
Het vetgedrukte zijn exactly my thoughts, inderdaad. En ook als hij aan de drugs had gezeten trouwens, wat sommigen zo hardnekkig blijven beweren, zouden ze dat wel - op een of andere manier - naar buiten hebben gebracht.

De boosheid en rancune bij Ilse zitten een stuk dieper dan ik in eerste instantie dacht. Dat werd een paar weken geleden nog eens bevestigd in een verhaal dat mijn vriend hoorde van zijn kennis (kennis van een vriend eigenlijk) in de muziekindustrie die alle betrokken partijen kent. Omdat ik niemand in de problemen wil brengen noem ik geen namen of verdere details, maar het gaat verder dan alleen het kinderachtige 'vergeten' te vermelden op FB iig. Volgens mij is Ilse als de dood dat Waylon succes zou krijgen in het buitenland en gunt ze hem eigenlijk geen enkel succes meer. Alleen daarom al ben ik blij dat 'Love Drunk' het nu zo goed lijkt te doen. :P

Die verschillende verhalen en moodswings van haar zijn ook wel erg interessant. Ze komt een beetje over als iemand die z'n ex niet met rust kan laten. Het ene moment wil ze hem terug, het volgende moment probeert ze hem het leven zuur te maken... Niet dat ik denk dat ze samen iets gehad hebben hoor, zoals sommigen wel doen, maar ik zie wel gelijkenis. :+
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 3 september 2014 @ 19:08:58 #96
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_144144491
tweethenny twitterde op woensdag 03-09-2014 om 18:25:15 Dit bedoelde ik nou bij @RTLLateNight toen ik het opnam voor @IlseDeLange die zo van streek was!! http://t.co/FNDPh85hl2 reageer retweet
Geretweet door Waylon. :D :P

Toepasselijke foto wel...

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_144162982
http://www.revu.nl/entertainment/waylon-heeft-maar-twee-vrienden/

quote:
Hij werd tweede op het Eurovisie Songfestival, met The Common Linnets. Daar
stapte hij even later weer uit. Waylon (34) over zijn zoon, Nashville, zijn baan als witgoedverkoper, zijn hekel aan schnabbels, zijn drijfveren en amper iets over Ilse DeLange, met wie hij niet op een internationale tour wilde. Althans: ‘Wat is een internationale tour?’, vraagt Waylon. Die Europese promotietour! Waylon heft zijn wijsvinger op. ‘Nu zeg je het goed. Promótietour. Ik kan het me niet verloven al mijn tijd te steken in een promótietour. Daar ben ik heel eerlijk in: dat kan ik niet.’

Een ‘promotietour’ betekent onbetaalde optredens? ‘Ja. En dat betekent: alle onkosten voor de artiest’, zegt Waylon. ‘Van het hotel tot het benzinestation. En dat vind ik het alleen waard als ik een gelijkwaardig onderdeel ben van wat het uiteindelijk kan opleveren, en dat bedoel ik dan niet alleen financieel. Dat bleek niet mogelijk, dus besloot ik mijn aandacht te steken in een plaat waar ik al zoveel tijd en energie en geld in heb geďnvesteerd.’

Weinig vrienden
Is dat lastig? ‘Nee, dat heb ik als kind al moeten leren, toen maakte ik al muziek. En dat betekent: je komt op plekken en je bent weer weg. Ik ben wel slecht in small talk. Ik heb dan ook geen kennissen.’ Geen kennissen? Wel veel vrienden? ‘Heel weinig. Twee’, vertelt Waylon. ‘Kijk, veel artiesten zijn ontzettend aandachtsgeil. Als het licht dooft en het doek valt, moet de aandacht aanhouden. Dus wat moet je dan om je heen hebben? Heel veel meelachers die dan de dag erna op kantoor kunnen opscheppen dat ze een avond met de artiest hebben gechilled. Kan leuk zijn, maar ook een vervelende wetenschap: dat mensen wederzijds gebruik van elkaar maken om zichzelf belangrijker te voelen.’

Over vallende doeken gesproken, het gros van de Idols-, X Factor-, Holland’s Got Talent-winnaars eindigt in het beste geval in een musical. In die zin is Waylon een uitzondering. ‘Niets was zo gemakkelijk geweest voor mij als meteen na Holland’s Got Talent “
It’s a Mans World” uit te brengen. Dan had ik lekker kunnen schnabbelen. Maar dat is die twintig jaar ervaring: ik heb bewust een jaar gewacht en kwam toen met een nummer dat ik zelf had geschreven.’

Easy money
Hij spreekt ‘schnabbelen’ uit alsof het een soa is. ‘Dat is het toch ook? Als een muzikant bij mij auditie doet en het heeft over “schnabbels”, kan hij vertrekken. We are professionals. Gerard Joling doet schnabbels. Dit is big time. Schnabbels is veel te veel geld ophalen voor veel te weinig werk.’ Ook als een beetje zingen 10.000 euro betaalt? ‘Ik kan me de verleiding goed voorstellen. Ik heb hem alleen altijd weerstaan. Maar alle respect voor mensen die het wel doen, hoor. Ik heb wel respect voor mensen die schnabbelen. Ik heb alleen geen respect voor schnabbels. Het is easy money.’
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 4 september 2014 @ 14:30:50 #98
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_144168164
Tja, ik kan me wel in zijn verhaal/gedachten vinden eigenlijk. Maar ik begrijp wel dat sommige andere artiesten er heel anders over zouden denken. Die zouden elke kans aangrijpen om in het buitenland op te treden en snappen hem totaal niet. Maar ja, aan de andere kant heeft Waylon gewoon al solo in o.a. de O2 in Londen gestaan, dat vergeten mensen ook wel eens. Weliswaar in het voorprogramma van Whitney Houston, maar toch... hij had alle recht om gelijkwaardigheid te eisen, vind ik.

Ik heb het hele circus voordat het ESF begon eigenlijk nauwelijks gevolgd, dus ik weet niet of onderstaande blog hier destijds al eens gepost is? Hoop mosterd na de maaltijd natuurlijk (hij is van 16 maart!), maar ik hoorde dat met name Ilse er heel boos om is geworden. Terwijl er toch valide vragen worden gesteld, m.i., zoals "waarom nemen sommige media berichten zo klakkeloos over?".

http://nielskater.nl/ilse-en-waylon-check-en-dubbelcheck/
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_144168266
quote:
11s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:08 schreef Jane het volgende:
tweethenny twitterde op woensdag 03-09-2014 om 18:25:15 Dit bedoelde ik nou bij @RTLLateNight toen ik het opnam voor @IlseDeLange die zo van streek was!! http://t.co/FNDPh85hl2 reageer retweet
Geretweet door Waylon. :D :P

Toepasselijke foto wel...

[ afbeelding ]
"...die zo van streek was!".

Alsof het om een 4-jarig kleutertje gaat, maar nee hoor, om volwassen Ilse.

_O-

En hij gaat ook maar weer dóór :')!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_144175776
quote:
11s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:08 schreef Jane het volgende:
tweethenny twitterde op woensdag 03-09-2014 om 18:25:15 Dit bedoelde ik nou bij @RTLLateNight toen ik het opnam voor @IlseDeLange die zo van streek was!! http://t.co/FNDPh85hl2 reageer retweet
Geretweet door Waylon. :D :P

Toepasselijke foto wel...

[ afbeelding ]
dus uit die foto moet blijken waarom iedereen uit het wereldje waylon een moeilijke jongen vindt zoals henny beweert? :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')