Is Oekraine tegenwoordig een deelstaat van de VS dan, ofzo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:53 schreef mig72 het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb dan ook eerst Nederland lief voordat ik Rusland lief hebt. MAAR....
Poetin heeft gelijk.in deze Oekrainse strijd en we moeten hem tegen de VS sowieso steunen. De VS brengt alleen maar economische malaise en vernietigende oorlogen met zich mee. O en vieze leugens.
De VS ziet de rest van de wereld en de maan en alles als haar grondgebied.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:54 schreef Igen het volgende:
[..]
Is Oekraine tegenwoordig een deelstaat van de VS dan, ofzo?
Valt wel mee tochquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:24 schreef mig72 het volgende:
Hij is wel een lelijke troll in sommige andere topics
Ik kan je makkelijk de twee grootste redenen geven waar conflict uit geboren wordt:quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is niet de technologie per se die mij dat geeft maar ik zie waaruit segmentatie (en daarmee conflict) geboren wordt en het lijk mij het streven waard het aantal factoren te decimeren. De reacties die ik proef spreken niet verder dan de angst voor het verval van de eigen veiligheid, het bekende, het ''ik ken ik het beste in groep x''-idee.
Met de (mooiste) vrouwen die niet opgekocht zijn door eenzame nerds en kale oudere ventjes uit het Westen jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
Hehe het is daar geen pretje als vrouw als je rechten wilt.
Verder denk ik dat je als man daar echt wel de tijd van je leven hebt qua vrouwen maar dan heb je het ook wel gezien want voor de rest is er niet veel in rusland.
Vergeet Mars nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:56 schreef hmmmmmmm het volgende:
De VS ziet de rest van de wereld en de maan en alles als haar grondgebied.
Ja en? De oplossing is om te kiezen voor wat je wel wil, ipv. te kiezen om van de regen in de drup te belanden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:56 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
De VS ziet de rest van de wereld en de maan en alles als haar grondgebied.
Heel veel langer zullen de Russen het toch niet meer vol kunnen houden dat ze niet actief betrokken zijn bij de strijd. De komende dagen worden erg interessant, want het westen zal hier op moeten reageren. Nog meer sancties en waarschijnlijk wapenleveranties aan Oekraïne.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:49 schreef meth1745 het volgende:
[..]
http://www.news24.com/Wor(...)govt-forces-20140828
Dasr worden westerse belangen uitgevochten, ja, en vooral Amerikaanse multinationals strijden om de controle van grondstoffen en contracten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:54 schreef Igen het volgende:
[..]
Is Oekraine tegenwoordig een deelstaat van de VS dan, ofzo?
Wapenleveringen staan al op de agenda, tanks en helikopters, ben even vergeten waar ze vandaan komen, Tsjechië en Hongarije?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel veel langer zullen de Russen het toch niet meer vol kunnen houden dat ze niet actief betrokken zijn bij de strijd. De komende dagen worden erg interessant, want het westen zal hier op moeten reageren. Nog meer sancties en waarschijnlijk wapenleveranties aan Oekraïne.
Dit begint zich toch wel behoorlijk te ontwikkelen als een oost-west conflict op Europese bodem, iets wat we 70 jaar lang hebben weten te voorkomen...
Ik had ooit als vroege fokker een idee genaamd de vrije wereld orde als alternatief voor de wereld orde die gesticht werd wat we nu als het europa kennen. Ik ben daar inderdaad niet meer zo positief over.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed dat we het over mensen hebben, maar ik heb er, anders dan jij, meer vertrouwen in dat mensen op meerdere lagen een bepaalde mate van empathie (en daarmee een ''wij-gevoel met/) jegens ''de ander'' kunnen ontwikkelen. En nee, ik noemde het expres niet thought-engineering omdat daar een connotatie aanzit die mijn punt ondermijnd, namelijk dat onze gedachten en ideeën over de huidige ''wij'' evengoed gevormd zijn (bewust of door de loop der geschiedenis) en dat we deze gedachten dan net zo goed kunnen vormen op basis van andere ideeën.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja en? De oplossing is om te kiezen voor wat je wel wil, ipv. te kiezen om van de regen in de drup te belanden.
Jouw redenering is net zo stompzinnig als te stellen dat we AIDS moeten uitbannen door iedereen ebola te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is, denk ik, mijn lijstje;quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kan je makkelijk de twee grootste redenen geven waar conflict uit geboren wordt:
Misdirectie van waarden en Oneerlijke verdeling danwel toepassing van levensmiddelen.
De misdirectie van waarden veroorzaken alle 'zogenaamde zonden, de man zijn afgunst of jaloezie om een vrouw, en de vrouw die de man gebruikt haar eigen gebreken op te VULLEN, het eeuwige meer willen. Deze misdirectie is een programma, een systeem.. En je ziet dit systeem het duidelijkst in de commercie, hoe het probeerd MENSEN aan te praten dat het iets anders nodig heeft dan dat het werkelijk nodig heeft, en dat weer omdat de mensen achter deze commercie denken datgene nodig te hebben. Als je het leven als een digitale hologram zou zien is dit een perpetuum virus.
De oneerlijke verdeling is hier een gevolg van maar zou ook los hiervan kunnen bestaan door gebeurtenissen waar we geen vat op hebben zoals natuurrampen die schaarste veroorzaken.
De wereldpopulatie is extreem hoog op dit moment en groeit elke dag, voornamelijk in de contreien van het minst intelligente gespuis maar dat terzijde. Niet dat mensen met een hoogwaardige BAAN in onze 'realiteit' zoveel betere opvoeders zijn, daar ze niet meer te melden hebben aan hun kinderen om ook een 'goede baan' te vinden, en zo is de maatschappij onderdeel van die misdirectie van waarden.
Maar goed je hebt mensen die niet meer willen dan gezond en met een kleurrijke invullen van hun dagen genieten van het leven, en je hebt mensen die meer willen dan dat, zichzelf gaan zien als een zelfgewenst persona, en hun voetafdruk vergroten en daarmee anderen verdringen, uiteindelijk op hun land gaan leven, van hun land gaan leven.
Dat zie je met de verhouding van het westen en AFRIKA en azië, wij leven letterlijk van hun land, vervuiling, miseré.
Dit zijn de werkelijke redenen van conflict. Cultuur is niet de reden van conflict, cultuur is verscheidenheid, hetgeen kleur brengt in de wereld. Machtsbelangen vreten aan cultuur, en de EU is daar een epitaph van.
Een wereld zonder verschil is een verschrikkelijk idee. Maar dat heb ik je al uitgelegd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit is, denk ik, mijn lijstje;
Levensruimte
Levensmiddelen
Wens naar meer (dan de ander) (betwijfelbaar of het inherent menselijke eigenschap is of een aangeleerde manier van denken)
Wil tot macht (waaronder verzet tegen afhankelijkheid)
Verschil in normen (religie, ideologie) tov de ander binnen de eigen groep en daarbuiten
Angst tegenover de ander (groep/cultuur, die op enige wijze invloed (kunnen) uitoefenen op de eigen
Dat willen is werkelijk streven naar een utopie (ergo; dystopie) omdat het teveel verlangt van de mens. Maar dit gaat nu over -al decennia- aanwezige problemen mbt het westen en de commercie en oefent nu evengoed zijn invloed uit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik had ooit als vroege fokker een idee genaamd de vrije wereld orde als alternatief voor de wereld orde die gesticht werd wat we nu als het europa kennen. Ik ben daar inderdaad niet meer zo positief over.
Je zult allereerst een letterlijke etnische zuivering moeten veroorzaken om het werkelijke schorem van de aarde te verwijderen, de MENSEN die niet meer te redden zijn, die in drugs en geweldswereldjes zitten, de corrupten, de geldverslaafden.
Wie moet dat gaan doen?
Een "europa" zoals jij het bedoeld is onmogelijk met dezen, wie denk je dat de volgende generatie opvoed? Niet de goedwillenden. De jeugd word of opgevoed voor de commerciele maatschappij en anders voor galg en rad in de dealerij.
alsof wij hier democratie hebben , die Homo Rutte is toch door de USA neergezetquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]![]()
DEMOCRATIE
HAHAHAHA
[ afbeelding ]
We're not engaging in the conflict we're just sending in some tanks to block the road.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:02 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Wapenleveringen staan al op de agenda, tanks en helikopters, ben even vergeten waar ze vandaan komen, Tsjechië en Hongarije?
edit: https://news.vice.com/art(...)-isnt-fighting-there
Dat is nu al het geval dat de jeugd word opgevoed voor de commerciele maatschappij of voor galg en rad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik had ooit als vroege fokker een idee genaamd de vrije wereld orde als alternatief voor de wereld orde die gesticht werd wat we nu als het europa kennen. Ik ben daar inderdaad niet meer zo positief over.
Je zult allereerst een letterlijke etnische zuivering moeten veroorzaken om het werkelijke schorem van de aarde te verwijderen, de mensen die niet meer te redden zijn, die in drugs en geweldswereldjes zitten, de corrupten, de geldverslaafden.
Wie moet dat gaan doen?
Een "europa" zoals jij het bedoeld is onmogelijk met dezen, wie denk je dat de volgende generatie opvoed? Niet de goedwillenden. De jeugd word of opgevoed voor de commerciele maatschappij en anders voor galg en rad in de dealerij.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
alsof wij hier democratie hebben , die Homo Rutte is toch door de USA neergezet
Ik heb hem nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BNW is verderop. geldt ook voor Baaj en nog een paar trouwens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Er is een middenweg. Eén ding weet ik wel; teveel verschil werkt evengoed niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Een wereld zonder verschil is een verschrikkelijk idee. Maar dat heb ik je al uitgelegd.
Die middenweg bestaat niet in jouw voorstel van de alles opslurpende EU.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Er is een middenweg. Eén ding weet ik wel; teveel verschil werkt evengoed niet.
Jawel hoor. En dan heb je nog een paar prachtige continenten en wereldreligies die je in al het gewenste verschil kunnen voorzienquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:15 schreef mig72 het volgende:
Die middenweg bestaat niet in jouw voorstel van de alles opslurpende EU.
Die mag ook nog eens de (politieke) strijdt aangaan tegen robots.quote:
Teveel macht en middelen deponeren bij een partij bleek in het verleden desastreus te zijn. Macht moet je verdelen in het belang van evenwicht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jawel hoor. En dan heb je nog een paar prachtige continenten en wereldreligies die je in al het gewenste verschil kunnen voorzien
Is er geen BEZ forum voor jou?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:11 schreef remlof het volgende:
[..]
BNW is verderop. geldt ook voor Baaj en nog een paar trouwens.
Die middenweg is er niet in een totalitair systeem.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Er is een middenweg. Eén ding weet ik wel; teveel verschil werkt evengoed niet.
Macht verdelen binnen één land. Binnen één continent. Binnen de wereld. Wat weegt zwaarder dan het ander? Welke wij en welke zij?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:20 schreef mig72 het volgende:
Teveel macht en middelen deponeren bij een partij bleek in het verleden desastreus te zijn. Macht moet je verdelen in het belang van evenwicht.
Zonder Rusland en haar kernwapenprogramma des jaars spraken we nu allemaal Amerikaans Engels en de Amerikaanse vlag hing in onze achtertuinen rn werden we geregeerd door Obama. O wacht... dat is grotendeels al het geval.
Dat roept weer meerdere vragen op. Maar goed..welterusten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:21 schreef BaajGuardian het volgende:
Die middenweg is er niet in een totalitair systeem.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Die mag ook nog eens de (politieke) strijdt aangaan tegen robots.
quote:McCAIN AND GRAHAM ON RUSSIA’S INVASION OF UKRAINE
Washington, D.C. – U.S. Senators John McCain (R-AZ) and Lindsey Graham (R-SC) today released the following statement on Russia’s invasion of Ukraine:
“Russia's ongoing aggression in Ukraine can only be called one thing: a cross-border military invasion. To claim it is anything other than that is to inhabit President Putin’s Orwellian universe.
“For months, the critics of providing arms and additional assistance to Ukraine have warned that doing so could provoke a Russian invasion. Everything the critics said would happen if we did more to help Ukraine has now happened anyway. Believing that the answer now is to do more of the same, or to do even less, is folly. Such a minimalist policy has been a large part of the current problem. It is most certainly not the answer now. Instead, the United States and our European allies should immediately begin providing intelligence and defensive weapons to Ukraine, including anti-armor systems. We should also impose real sectoral sanctions on Russia – not the half-measures taken to date, but full sanctions on Russia’s defense, financial, energy, and other sectors.
“This is a moment to speak and act with clarity. A sovereign nation in the heart of Europe is being invaded by its larger neighbor. This runs completely contrary to the civilized world that America and our partners have sought to build since World War II. If we will not or cannot defend our own values now, as well as friends who share them, the future will be dark and dangerous indeed, not just for Ukraine but for us too.”
Zeker. Ik heb er wel een dubbel gevoel bij omdat ik 1) een fan ben van ontwikkeling van technologie an sich en 2) het net zoals alle technologie voordelig KAN zijn. Maar kijkend naar hoe bedrijven zich tegenwoordig bewegen is het enkel zorgwekkend, deze opkomst van robotica.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:25 schreef hmmmmmmm het volgende:
Inderdaad.
Ik vind het echt geweldig hoe nederland zelfrijdende AUTO'S wilt en tegenlijkertijd wilt dat de werkloosheid naar onder gaat.
Sure die TAXI DRIVERS vinden allemaal een nieuwe job fulltime uitkering trekken.
Daarbij komt nog dat de usa exoskeletten binnenkort afheeft en ook een robot die zelf de keuze kan maken om iemand te doden want ja zeg nou zelf een mens kan dat niet dat zou een onmenselijke keuze doen dus laten we het dan maar een KOFFIEZETAPPARAAT doen.
Dus over een tijdje kunnen die politieagenten ook oprotten en hebben we alleen nog maar robots lopen met volle bewapening.
De toekomst ik denk niet dat mijn kinderen als ik die ooit heb gelukkig zullen zijn met die technologie of de vrijheid hebben die we nu hebben.
Er was een tijd dat het vreemd was om alle MENSEN te vervangen door robots zonder een geweten en er was een tijd dat het normaal was dat bedrijven belasting betaalden om de arme mensen te ondersteunen.
Was de regering maar bang voor robots zoals ze vroeger waren dan zaten we misschien niet met al die problemen.
http://oilprice.com/Energ(...)s-Pipeline-Deal.htmlquote:Has Ukraine Shot Itself in the Foot With Gas Pipeline Deal?
Last week, Ukrainian Prime Minister Yatsenyuk pushed a bill through the Verkhovna Rada that would see his country’s gas transportation system sold off to a group of international investors. The provisions of the law would permit the transit of natural gas to be blocked. This decision may hurt the fragile industrial recovery in Germany and finish off Ukraine’s potential as a gas transit route to Europe.
Germany, which is the industrial heart of the European Union and a major creditor for its debtor nations, is facing the challenge of the double-edged consequences of its inverted Ostpolitik as it pertains to the trade in natural gas. Even the temporary transit risks ensuing from Kiev’s decision to block the pipeline may cause a business slump.
The Nobel laureate Joseph Stiglitz offered an unnerving forecast for the German economy. The Columbia University professor, speaking at the conference in the southern German city of Lindau, described economic growth in the Eurozone as “sluggish.” The German economy in particular failed to grow during the second quarter, threatening the EU’s fragile industrial recovery.
In the years to come, coping with Kiev’s attempts to jeopardize the gas-transit system and cut off Europe from its quintessential energy source in the east could become a real headache for Germany’s foreign minister, Frank-Walter Steinmeier. The most vivid example of Ukraine’s self-destructive policy that has the potential to affect European taxpayers is the recent sale of its gas transportation system.
The imminent agreement, with many conflicting political overtones, will allow sales of 49 percent of Ukraine’s gas transportation system to a cobbled-together coalition of foreign shareholders.
First, the non-transparent deal -- sponsored by high-ranking government officials -- is a textbook case of restrictive practices that violate World Trade Organization rules. Secondly, the pipeline itself is anything but an attractive offer.
The major players in the European energy market are very well aware of the quality of the asset. They know that the pipeline is sorely in need of repair and is dependent on gas from a third party. According to some provisions of the law, the transit of natural gas through Ukraine can be blocked. If it really happens, the pipeline’s price will immediately plummet to $2 to $3 billion.
Who would buy a broken-down car that can only run using your neighbor’s gas?
That’s why, in July, Prime Minister Yatsenyuk was so interested in pushing the bill through the Verkhovna Rada that he threatened deputies with his resignation. Last week Mr. Yatsenyuk finally succeeded in passing the buck.
For many years, Ukraine has argued that its gas transportation system is an asset of national importance that wasn’t for sale. But the Euromaidan protests changed everything. Ukraine’s new media reported that Chevron wants to buy into the country’s transit company. While the official representatives of the corporation declined to comment on the “rumors,” last year Chevron co-sponsored a conference, “Ukraine in Washington 2013,” which starred the U.S. Assistant Secretary of State Victoria Nuland. Her deep involvement in Ukrainian politics, along with her unorthodox but honest vision of the EU, is generally well known.
In passing the new law, government officials in Kiev and the Verkhovna Rada (now dissolved) ignored the fact that the majority of business-savvy Ukrainian voters would never approve the all-Ukrainian referendum on the summertime sale of the country’s last reasonably valuable asset. After all, the industrial region of Donbass has been irrevocably lost and the country needs to collect taxes.
The situation surrounding the pipeline deal is reminiscent of the tactics of the United Fruit Company in the mid and late 1960s. Radically right-wing governments were installed in Central and Latin America and that corporation gained control over those countries’ main export, bananas.
In Eastern Europe, many countries are not ready to follow Ukraine’s footsteps and renounce energy sovereignty. It’s no longer fashionable to be a banana republic. The deep-seated crisis in Ukraine and the success story of Nord Stream have encouraged other EU countries, such as Hungary, to diversify their natural-gas supply routes. Hungary’s secretary of state for public diplomacy and relations, Zoltán Kovács, recently quoted a statement from his country’s prime minister, Viktor Orbán: “No one can question our sovereign right to guarantee our natural gas supplies.” The leaders in Budapest are sure that no economic recovery is possible in Germany and EU without long-term natural-gas contracts. All EU members will benefit from stable regional trade patterns.
Events in Ukraine should not dominate the agenda of the whole continent. That would simply be dangerous. It has already become a cliché to compare the Ukrainian crisis with the Spanish Civil War. A couple of years ago, the total “Ukrainization” of EU policy would have been perceived as a bad joke. Today 300,000 jobs are at stake in Germany and it is high time for Berlin to step in and prevent the nationalist frenzy in Kiev from ruining decades of successful business cooperation. Heiko Lohmann, a German natural-gas expert, believes that a fundamental prerequisite for normalization is the continuity of energy relations.
Viewed from this perspective, Hungary’s position looks much more “pro-European.” Interestingly, the EU’s official energy policy papers (the European Ten-Year Network Development Plan (TYNDP 2011-2020) and Energy Infrastructure Priorities for 2020 and Beyond) contradict the hardline political statements of the acting members of the European Commission. According to the published data, Brussels expects to increase natural gas imports from Russia up to 40 percent. Time will tell whether Ukraine’s problem-plagued gas transportation system will play any role in these plans.
Daar zit ook het probleem in dat het lijkt alsof er steeds meer bedrijven zijn die door 1 persoon eigenlijk als cash cow gebruikt worden en dat dat de norm is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb er wel een dubbel gevoel bij omdat ik 1) een fan ben van ontwikkeling van technologie an sich en 2) het net zoals alle technologie voordelig KAN zijn. Maar kijkend naar hoe bedrijven zich tegenwoordig bewegen is het enkel zorgwekkend, deze opkomst van robotica.
Triest genoeg dat het zo'n serieus onderwerp is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Terwijl het zo'n serieus onderwerp is, erg jammer.
Ongelofelijk doet pijn om dat te zien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:45 schreef meth1745 het volgende:
Photo Essay: What Remains of Donetsk
http://www.newsweek.com/photo-essay-what-remains-donetsk-267225
gesneuveld?twitter:alopeki twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 02:43:33TT @Yurich2408198008/28/14. Commander "Dingo" of "Wolf hundred" Cossack militias KIA today eternal memory#Ukraine http://t.co/tGrpqSpH7S reageer retweet
Killed In Action.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:53 schreef meth1745 het volgende:
gesneuveld?twitter:alopeki twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 02:43:33TT @Yurich2408198008/28/14. Commander "Dingo" of "Wolf hundred" Cossack militias KIA today eternal memory#Ukraine http://t.co/tGrpqSpH7S reageer retweet
[ afbeelding ]
quote:
Vroeger wel eens zo'n amerikaanse leger game gespeeld daarvan ken ik dat zie je ook wel eens vaker in films zo van he's KIA of MIA.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 03:00 schreef meth1745 het volgende:
[..]was er vanuit gegaan dat het de naam van eenheid was, zoals NAF, ATO...
MIA herken ik meteen, KIA dus niet...
Wat ik van de rebellen heb gezien is ook niet fraai. Beide zijden doden burgers, wie betere/meer wapens heeft maakt meer slachtoffers. Een menselijke oorlog bestaat niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 03:04 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Vroeger wel eens zo'n amerikaanse leger game gespeeld daarvan ken ik dat zie je ook wel eens vaker in films zo van he's KIA of MIA.
De meeste nederlanders denken direct aan KIA auto ofzo.
Man wat ben ik blij als we dit topic helemaal kunnen sluiten.
Genoeg mensen zijn daar nu gesneuveld die helemaal niks te maken hadden met dat conflict.
Dat zie je wel als je het al oude ''They didn't tell us they were civilains they tell us they were terrorists'' verhaal hoort.
Hopelijk worden die teringlijers van de oekrainse regering langzaam gemarteld en vermoord die dat op hun geweten hebben.
twitter:shustry twitterde op donderdag 28-08-2014 om 23:33:15Putin asks the rebels to set free the Ukrainian soldiers they've encircled. First time he's asserted such overt control of the battlefield. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |