voorbereid worden op dat wat komen gaat, vrees ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 04:58 schreef Zoë23 het volgende:
Wat is dat toch met zwanger zijn en niet kunnen slapen? Heb gewoon nog niet geslapen![]()
Dat heeft toch niets met oer-dingen te maken? Je moet toch rusten als zwangere zodat je overdag kunt functioneren
Zit nu beneden want ik had honger![]()
mijn ervaring met Geert was dat hij na de bevalling 's nachts kwam om voedingen op de tijden dat ik tijdens de zwangerschap 's nachts wakker werd..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 07:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voorbereid worden op dat wat komen gaat, vrees ik
En elke keer dat ik nu s nachts wakker wordt denkt mijn dochter: ha gezellig! Samen dansen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoë, man die niet wakker wordt. Je zou hem toch bijna op z'n hoofd timmeren
![]()
.
[ Bericht 48% gewijzigd door Fee-nix op 30-08-2014 09:57:41 ]
Ja, mijn angstmomenten zijn steeds minderquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:08 schreef Heliotrope het volgende:
Zoë en Fee, lijkt me ook heel zwaar met al kinderenen Zoë dat is wel heel kort! Hopelijk kun je overdag nog een beetje bijkomen. En
voor jullie wisseldagen!
Stormqueen, gezellig samen dansen in de nachtvoel je haar nu toch vaker/meer dan eerst of lijkt het zo?
Ik heb in totaal wel genoeg geslapen, ik sliep al heel vroeg waardoor 's nachts een paar keer een tijd klaarwakker er wel makkelijker bij kan.
Nu zit er weer eentje in mijn zij te porren. Ik heb haar nog nooit zo veel gevoeld als de afgelopen 24 uur. Benieuwd of dat een drukke dag was of dat ik nu gewoon elke beweging voel ofzo.
fijn! Snap wel dat die rustige dagen gewoon niet leuk blijven, ook al is het haar ritme, juist na zo'n drukke dag voelt het dan ook zo anders.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, mijn angstmomenten zijn steeds minderAl vind ik het nog steeds stom als ze een rustige dag heeft. Maar ik ben er inmiddels aardig aan gewend dat dat kennelijk dan haar ritme is. Na een hele drukke dag / periode volgt altijd een rustige dag / periode.
Maar goed, ik denk ook dat een buiteling van een 2,5 kilo foetus bijna niet meer te missen is
Vind jij het ook zo gezellig, al die beweging?
Ze vond het hè, het is haar advies, uiteindelijk beslis jijquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:24 schreef Skittles het volgende:
yumm saté
De vrouw van de intake vond dat de kat niet meer op onze slaapkamer mocht komen vanaf nu met oog op de kans op infectie na bevalling ofzoiets. Vannacht geprobeerd, maar echt geen succes.Non stop mauwen en tegen de deur springen.
Dan ben ik wel zo'n softie die hem dan alsnog binnenlaat en als 'ie dan uitgebreid op m'n buik komt liggen, al 'masserend' en spinnend, kan ik wel wegsmelten
zilverfolie erin heb k wel eens gehoord? en ballonen schijnt ook te werken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ja, katten uit slaapkamer, ook maar eens mee beginnen nu. Niet omdat vies, maar omdat de wieg toch wel een heel aantrekkelijk plekje is om te slapen
ik doel vooral op als er straks ook een lekkere warme baby in ligtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
zilverfolie erin heb k wel eens gehoord? en ballonen schijnt ook te werken.
Hoewel er ook katten zijn die overal schijt aan hebben... en als ik jouw verhalen zo hoor...![]()
succes daarmee!
gewoon tussen de ballonen en op het zilverfolie met die baby?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik doel vooral op als er straks ook een lekkere warme baby in ligt
wel makkelijk met spuitluiers en projectielbrakenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
gewoon tussen de ballonen en op het zilverfolie met die baby?
ik zie het probleem niet zo![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
en ik denk dat mijn katten gisteren hebben meegelezen, er ligt weer een drol op de deurmat![]()
Oh wat balen lt! Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:04 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Update: gister toch nog een keer extra gebeld want werd erger en erger. Vk dacht aan blindedarm ontsteking. Dus meteen naar de ha.p en getest. Heb wel degelijk een infectie. Urine op kweek en heb alvast antibiotica. Nu hopen dat t wat anders is dan die blindedarm
Nou kssst danquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:26 schreef kwakz0r het volgende:
Even helemaal niet bijgelezen en aso, maar: ik zit al de hele ochtend aan mijn scriptie, en het is stomalsof ik dat van te voren niet wist.
Ik mag pas weer posten als ie af is...
heb geen symptomen van blaasontsteking dus geen ideequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:22 schreef Heliotrope het volgende:
Maar geen blindedarm dan dus LT, blaasontsteking? Schrikken! Moet je nog terug dit weekend?en wel iemand bij je nu?
jemig LT wat schrikken!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:12 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
heb geen symptomen van blaasontsteking dus geen idee
Moet ongv 5 dagen wachten
ja nou ik hoop dat de infectie ergens anders zitquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:15 schreef Crumpette het volgende:
[..]
jemig LT wat schrikken!![]()
toen ik blindedarmonsteking had konden ze dat zien met een echo, gaan ze dat vermoeden nog verder onderzoeken? Valt dat te zien met baby erbij eigenlijk?
die is wel mooi ja! gaat die nou open vanuit het midden? 95 euroquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
En djuu, ik dus naar de grootste grotetettenlingeriewinkel van de regio voor een voedingsbeha, hebben ze er welgeteld drie in mijn maatEen die aanvoelde alsof ie van het toplaagje van goedkoop maandverband was gemaakt zonder beugels en twee van Mammae. Die waren dan wel weer echt heel mooi, dus daar maar 1 van meegenomen, maar 95 euro
!!
Ik haat mijn cupmaat!
Edit, deze:
[ afbeelding ]
thnx!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
Sterkte LT! Klinkt behoorlijk onprettig, hopelijk weten ze snel wat het is en kunnen ze je adequaat helpen
ik hoop dat ze er snel achter komen zegquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:28 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ja nou ik hoop dat de infectie ergens anders zit![]()
Nee heeft geen gevaar tot nu toe althans, ze is ook gewoon lekker actief
Geen idee wat ze nog gaan doen, eerst wachten op de kweek denk ik
mooi! Ik heb 75/80E, en gewoon bij prenatal gekocht. Maar jij hebt groter zeker?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
En djuu, ik dus naar de grootste grotetettenlingeriewinkel van de regio voor een voedingsbeha, hebben ze er welgeteld drie in mijn maatEen die aanvoelde alsof ie van het toplaagje van goedkoop maandverband was gemaakt zonder beugels en twee van Mammae. Die waren dan wel weer echt heel mooi, dus daar maar 1 van meegenomen, maar 95 euro
!!
Ik haat mijn cupmaat!
Edit, deze:
[ afbeelding ]
die antibiotica zorgt er voor dat ik duf ben. Zit al de hele dag of lig eigenlijk smurf village (don't judge me ) te spelen op de iPadquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:29 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik hoop dat ze er snel achter komen zegsterkte. Rustig aan doen hoor!
Eigen maat met beetje speelruimtequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:28 schreef Crumpette het volgende:
[..]
die is wel mooi ja! gaat die nou open vanuit het midden? 95 eurowelke maat heb je meegenomen? gewoon je eigen of een gok gemaakt op stuwing?
ongeveer 5 dagen. Gok dus op dinsdag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:09 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Oh wat balen lt! Wanneer krijg je de uitslag?
ohquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eigen maat met beetje speelruimteGaat inderdaad vanaf het midden open, als een deurtje
Maar goed, het ziet er wel fab uit natuurlijk en je ziet er geen kompressen doorheen
LT, ik heb nu 95G ja
Nope, en ook niet bij de Hunkemoller en Babydumpquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:33 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ohnou
ja...
die hebben ze vast niet
![]()
stomme vraag misschien, maar scheelt die maat 12 kiloquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:35 schreef Crumpette het volgende:
ik zie op de website van mammae dat ze vanaf 75 gaan. Failof ik moet nog 12 kilo aankomen oid, anders is dat gewoon te groot. zit nu op 70G/GG.
als de band te groot is heb ik er geen steun aan, sluiten de cups niet aan op mijn borstbeen, en maken mijn tetten figuurtjes van 8 tijdens het lopenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:37 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
stomme vraag misschien, maar scheelt die maat 12 kilo?
Ik heb meestal 75 maar als hij er niet is neem ik wel eens 80. Gewoon omdat ik eigenwijs ben. En dat gaat eigenlijk best.
mijn moeder heeft ook best wat en koopt wel eens bij grote-cupmaten.nlquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nope, en ook niet bij de Hunkemoller en Babydump![]()
Maar ik vind net een website die eenvoudige modellen voor 50 euro verkoopt, dus misschien maar eens bestellen op de gok, misschien passen ze wel
interessant! thanks!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
Crump, kijk hier eens:
http://www.ikbenmama.nl/v(...)has-c-4_134_311.html
ja hangt denk ik ook wel van je bouw en model bh af ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:40 schreef Crumpette het volgende:
[..]
als de band te groot is heb ik er geen steun aan, sluiten de cups niet aan op mijn borstbeen, en maken mijn tetten figuurtjes van 8 tijdens het lopendat is niet zo relaxt. Voor mij zat er zo'n 6-7 kilo tussen 65 en 70, maar die draag ik ook niet op het laatste haakje, dus ik vermoed dat er wel heel serieus wat moet veranderen voor ik naar 75 zou moeten.
om het niet te hebben over pijnlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:46 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ja hangt denk ik ook wel van je bouw en model bh af ja.
Dat is geen gezicht nee
Net even gekeken, maar alles niet leverbaar natuurlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:41 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
mijn moeder heeft ook best wat en koopt wel eens bij grote-cupmaten.nl
Daar al gekeken?
typischquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net even gekeken, maar alles niet leverbaar natuurlijk
Gedoe!
hm ja lijkt me niks nee. Ik heb best een brede bouw dus dat is misschien andersquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:50 schreef Crumpette het volgende:
[..]
om het niet te hebben over pijnlijkmaarja, he, luxeprobleem, roept dan half nederland.
moet je nou gewoon thuis afwachten? hou je contact met je dokter/vk?
hm ja logischquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ik wil namelijk met beugels, en daar is weer weinig keuze in
Ik weet wel dat de keuze bij mij ligt, maar het voelt zo slecht om tegen het advies van iemand in te gaan die wat objectiever kijkt naar dat soort dingen en wel weet wat 'beter' voor mij en baby is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ze vond het hè, het is haar advies, uiteindelijk beslis jij
Ik moet zeggen dat ik ook niet zo gelukkig wordt van een kat die het kraambed inspringt, omdat je niet weet waar die pootjes geweest zijn. Om diezelfde reden heb ik ook het liefst dat kraamvrouwen slippers of pantoffels dragen die ze uitdoen voordat ze in bed gaan liggen, zodat ze niet allerlei vuil het bed in brengen. Je hebt toch een wond in je baarmoeder en daar neem je graag wat voorzorgsmaatregelen tegen. Maar om je huisdieren nu helemaal uit je slaapkamer te gaan weren mwah... imho niet per se nodig.
Thnx! dat hoop ik ook ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:56 schreef Skittles het volgende:
LT beterschapHopelijk is het 'slechts' een blaasontsteking en geen blindedarmontsteking.
We zijn net terug van de Prenatal voor een maxi cosi. Wat een mens was die verkoopster.![]()
Gevraagd naar de verschillen tussen de autostoeltjes en dan alleen een "Ja uh, is luxer"
We mochten niet testen of de verschillende maxi cosi's (Cabriofix, Citi en Pebble) in onze auto pasten, want ze passen in élke auto en als dat niet zo is dan bevestig je het gewoon verkeerd. Toen ik vroeg naar de crossed lines, omdat die 30 euro goedkoper was op de site van de Prenatal kreeg ik een zeer vriendelijke "Nou dan bestel je het toch via de website?!"
Zonder maxi cosi weggegaan en nu maar besteld via de site.
Cabriofix!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:23 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Thnx! dat hoop ik ook ja.
Wat een naar mens zegzou ze zelf zwanger zijn en last hebben van monstermonen?
![]()
Welke is het uiteindelijk geworden?
Nicequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:46 schreef Skittles het volgende:
Een huilbui kan ik me wel voorstellen als je zo lang eraan heb gewerkt en Word opeens vastloopt, Kwak!
[..]
Cabriofix!
Volgens mij vond ze het gewoon niet zo leuk dat ik haar stoorde in het gesprekje met haar 3 collega's. Tja, sorry.
Crossed Lines, want 30 euro goedkoperquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
verkopers in babywinkels
Vandaag was ik even bij Baby-Dump omdat ze daar Jollein dekens hebben en mijn hormonen NUNUNU alle bedtextiel in huis moesten hebben. 1 oud-collega die daar nog werkt zie ik altijd op de verjaardag van een gezamenlijke vriendin, dus gezellig mee staan kletsen. De rest van mijn oud-collega's heeft me vakkundig ontlopen
Maar goed, mijn tweede witte babywas zit nu in den machine. EN! Het plankje hangt! Dus nu hoeven we alleen nog gordijnen
Zal nog een pic in het kinderkamertopic posten!
Welke kleur heb je gekozen Skittles?
En Kwak, goed bezig joh!
de intense red hebben wij ja...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
Nee klopt Skittles, is alleen de stof. Maar ben ik nu een sekreet als ik zeg dat Babypark de kleur Intense Red voor 119 en de Black Reflection voor 139 heeft?
Een hoes van sibble?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de intense red hebben wij ja...
maar nu willen mijn hormonen een hoes van sibble voor erover
ik googlede gisteren en heb geheel tegen mijn gewoonte in de naam onthoudenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een hoes van sibble?
Ja, sorry, ik ben echt extreem ongevoelig voor en daardoor dus ook vrij onbekend met merkdingesen als Koeka, Wallaboo en wat dies meer zij
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
Nee klopt Skittles, is alleen de stof. Maar ben ik nu een sekreet als ik zeg dat Babypark de kleur Intense Red voor 119 en de Black Reflection voor 139 heeft?
ja ik koop het dus ook niet. mijn hormonen willen wel meerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Oh deze is wel leuk:
[ afbeelding ]
Maar ja, je verkleiner is dan nog steeds Intense Red
Tevens: 40 euro
En 35 voor een zonnekap die al gewoon in je Cosi zit!
Ik ben hier te schraal voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |