SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoë, man die niet wakker wordt. Je zou hem toch bijna op z'n hoofd timmeren
![]()
.
[ Bericht 48% gewijzigd door Fee-nix op 30-08-2014 09:57:41 ]
Ja, mijn angstmomenten zijn steeds minderquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:08 schreef Heliotrope het volgende:
Zoë en Fee, lijkt me ook heel zwaar met al kinderenen Zoë dat is wel heel kort! Hopelijk kun je overdag nog een beetje bijkomen. En
voor jullie wisseldagen!
Stormqueen, gezellig samen dansen in de nachtvoel je haar nu toch vaker/meer dan eerst of lijkt het zo?
Ik heb in totaal wel genoeg geslapen, ik sliep al heel vroeg waardoor 's nachts een paar keer een tijd klaarwakker er wel makkelijker bij kan.
Nu zit er weer eentje in mijn zij te porren. Ik heb haar nog nooit zo veel gevoeld als de afgelopen 24 uur. Benieuwd of dat een drukke dag was of dat ik nu gewoon elke beweging voel ofzo.
fijn! Snap wel dat die rustige dagen gewoon niet leuk blijven, ook al is het haar ritme, juist na zo'n drukke dag voelt het dan ook zo anders.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, mijn angstmomenten zijn steeds minderAl vind ik het nog steeds stom als ze een rustige dag heeft. Maar ik ben er inmiddels aardig aan gewend dat dat kennelijk dan haar ritme is. Na een hele drukke dag / periode volgt altijd een rustige dag / periode.
Maar goed, ik denk ook dat een buiteling van een 2,5 kilo foetus bijna niet meer te missen is
Vind jij het ook zo gezellig, al die beweging?
Ze vond het hè, het is haar advies, uiteindelijk beslis jijquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:24 schreef Skittles het volgende:
yumm saté
De vrouw van de intake vond dat de kat niet meer op onze slaapkamer mocht komen vanaf nu met oog op de kans op infectie na bevalling ofzoiets. Vannacht geprobeerd, maar echt geen succes.Non stop mauwen en tegen de deur springen.
Dan ben ik wel zo'n softie die hem dan alsnog binnenlaat en als 'ie dan uitgebreid op m'n buik komt liggen, al 'masserend' en spinnend, kan ik wel wegsmelten
zilverfolie erin heb k wel eens gehoord? en ballonen schijnt ook te werken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ja, katten uit slaapkamer, ook maar eens mee beginnen nu. Niet omdat vies, maar omdat de wieg toch wel een heel aantrekkelijk plekje is om te slapen
ik doel vooral op als er straks ook een lekkere warme baby in ligtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
zilverfolie erin heb k wel eens gehoord? en ballonen schijnt ook te werken.
Hoewel er ook katten zijn die overal schijt aan hebben... en als ik jouw verhalen zo hoor...![]()
succes daarmee!
gewoon tussen de ballonen en op het zilverfolie met die baby?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik doel vooral op als er straks ook een lekkere warme baby in ligt
wel makkelijk met spuitluiers en projectielbrakenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
gewoon tussen de ballonen en op het zilverfolie met die baby?
ik zie het probleem niet zo![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
en ik denk dat mijn katten gisteren hebben meegelezen, er ligt weer een drol op de deurmat![]()
Oh wat balen lt! Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:04 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Update: gister toch nog een keer extra gebeld want werd erger en erger. Vk dacht aan blindedarm ontsteking. Dus meteen naar de ha.p en getest. Heb wel degelijk een infectie. Urine op kweek en heb alvast antibiotica. Nu hopen dat t wat anders is dan die blindedarm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |