typischquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net even gekeken, maar alles niet leverbaar natuurlijk
Gedoe!
hm ja lijkt me niks nee. Ik heb best een brede bouw dus dat is misschien andersquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:50 schreef Crumpette het volgende:
[..]
om het niet te hebben over pijnlijkmaarja, he, luxeprobleem, roept dan half nederland.
moet je nou gewoon thuis afwachten? hou je contact met je dokter/vk?
hm ja logischquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ik wil namelijk met beugels, en daar is weer weinig keuze in
Ik weet wel dat de keuze bij mij ligt, maar het voelt zo slecht om tegen het advies van iemand in te gaan die wat objectiever kijkt naar dat soort dingen en wel weet wat 'beter' voor mij en baby is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ze vond het hè, het is haar advies, uiteindelijk beslis jij
Ik moet zeggen dat ik ook niet zo gelukkig wordt van een kat die het kraambed inspringt, omdat je niet weet waar die pootjes geweest zijn. Om diezelfde reden heb ik ook het liefst dat kraamvrouwen slippers of pantoffels dragen die ze uitdoen voordat ze in bed gaan liggen, zodat ze niet allerlei vuil het bed in brengen. Je hebt toch een wond in je baarmoeder en daar neem je graag wat voorzorgsmaatregelen tegen. Maar om je huisdieren nu helemaal uit je slaapkamer te gaan weren mwah... imho niet per se nodig.
Thnx! dat hoop ik ook ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:56 schreef Skittles het volgende:
LT beterschapHopelijk is het 'slechts' een blaasontsteking en geen blindedarmontsteking.
We zijn net terug van de Prenatal voor een maxi cosi. Wat een mens was die verkoopster.![]()
Gevraagd naar de verschillen tussen de autostoeltjes en dan alleen een "Ja uh, is luxer"
We mochten niet testen of de verschillende maxi cosi's (Cabriofix, Citi en Pebble) in onze auto pasten, want ze passen in élke auto en als dat niet zo is dan bevestig je het gewoon verkeerd. Toen ik vroeg naar de crossed lines, omdat die 30 euro goedkoper was op de site van de Prenatal kreeg ik een zeer vriendelijke "Nou dan bestel je het toch via de website?!"
Zonder maxi cosi weggegaan en nu maar besteld via de site.
Cabriofix!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:23 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Thnx! dat hoop ik ook ja.
Wat een naar mens zegzou ze zelf zwanger zijn en last hebben van monstermonen?
![]()
Welke is het uiteindelijk geworden?
Nicequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:46 schreef Skittles het volgende:
Een huilbui kan ik me wel voorstellen als je zo lang eraan heb gewerkt en Word opeens vastloopt, Kwak!
[..]
Cabriofix!
Volgens mij vond ze het gewoon niet zo leuk dat ik haar stoorde in het gesprekje met haar 3 collega's. Tja, sorry.
Crossed Lines, want 30 euro goedkoperquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
verkopers in babywinkels
Vandaag was ik even bij Baby-Dump omdat ze daar Jollein dekens hebben en mijn hormonen NUNUNU alle bedtextiel in huis moesten hebben. 1 oud-collega die daar nog werkt zie ik altijd op de verjaardag van een gezamenlijke vriendin, dus gezellig mee staan kletsen. De rest van mijn oud-collega's heeft me vakkundig ontlopen
Maar goed, mijn tweede witte babywas zit nu in den machine. EN! Het plankje hangt! Dus nu hoeven we alleen nog gordijnen
Zal nog een pic in het kinderkamertopic posten!
Welke kleur heb je gekozen Skittles?
En Kwak, goed bezig joh!
de intense red hebben wij ja...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
Nee klopt Skittles, is alleen de stof. Maar ben ik nu een sekreet als ik zeg dat Babypark de kleur Intense Red voor 119 en de Black Reflection voor 139 heeft?
Een hoes van sibble?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de intense red hebben wij ja...
maar nu willen mijn hormonen een hoes van sibble voor erover
ik googlede gisteren en heb geheel tegen mijn gewoonte in de naam onthoudenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een hoes van sibble?
Ja, sorry, ik ben echt extreem ongevoelig voor en daardoor dus ook vrij onbekend met merkdingesen als Koeka, Wallaboo en wat dies meer zij
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
Nee klopt Skittles, is alleen de stof. Maar ben ik nu een sekreet als ik zeg dat Babypark de kleur Intense Red voor 119 en de Black Reflection voor 139 heeft?
ja ik koop het dus ook niet. mijn hormonen willen wel meerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Oh deze is wel leuk:
[ afbeelding ]
Maar ja, je verkleiner is dan nog steeds Intense Red
Tevens: 40 euro
En 35 voor een zonnekap die al gewoon in je Cosi zit!
Ik ben hier te schraal voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |