De film is echt hilarisch vind ik zelfquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het boek staat hier in de kast en elke keer heb ik de neiging om hem verkeerdom in de kast te zetten. Die kutkop op de zijkant die me maar aankijktik weiger hem te lezen of te kijken. Ik durf echt niet!
Maar je hebt ook andere boeken van 'm gelezen, dan kan deze nooit ineens honderd gradaties erger zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:15 schreef Radyhyn het volgende:
Ja, ik schaam me diep![]()
Durf em nou niet meer te lezen... straks ga ik je plaatje ook nog eng vinden
DnD, jammer van de meubeltjes.. dus je man had het ontwerp gemaakt en je vader had het gemaakt? Jullie maken er vast wel iets moois van, helemaal met die mandjes erbij
Da's ook wel een fraaie voetbalhockeymoedermobielquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:15 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Haha nee. Wel lekker ruim zie ik op Google
Man heeft een vw toeran op het oog.
Ik ook! Of een Renault Scenicquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:15 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Haha nee. Wel lekker ruim zie ik op Google
Man heeft een vw toeran op het oog.
Wat is volgens jou het engste boek? En welke het beste?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je hebt ook andere boeken van 'm gelezen, dan kan deze nooit ineens honderd gradaties erger zijn
helemaal niets raars aan!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik snap niet wat er raar is aan het hebben van een jaarbudget voor kleding.. Aan het begin van het jaar vul ik mijn begroting voor het hele jaar vast in, gebaseerd op bijvoorbeeld uitgaven van voorgaande jaren. Kleding is gewoon een van mijn categorieën.
ik heb het boek om die reden weggegevenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het boek staat hier in de kast en elke keer heb ik de neiging om hem verkeerdom in de kast te zetten. Die kutkop op de zijkant die me maar aankijktik weiger hem te lezen of te kijken. Ik durf echt niet!
Poeh, engste... sommige verhalen blijven beter hangen dan de andere. The Girl who loved Tom Gordon vond ik erg aangrijpend, maar dat heeft misschien eerder te maken ook met angsten die iemand zelf heeft. En Lisey's Story. Ik vind de korte verhalen ook vaak enger dan de romansquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het engste boek? En welke het beste?
Hockeymoederquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's ook wel een fraaie voetbalhockeymoedermobiel
The stand is ook goed inderdaad. De Marathon en die over dat dierenkerkhof vond ik ook goed. Die met die auto's vond ik weer niksquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Poeh, engste... sommige verhalen blijven beter hangen dan de andere. The Girl who loved Tom Gordon vond ik erg aangrijpend, maar dat heeft misschien eerder te maken ook met angsten die iemand zelf heeft. En Lisey's Story. Ik vind de korte verhalen ook vaak enger dan de romansDe afloop is vaak slechter
Beste boek vind ik zelf denk ik wel The Stand, en de donkere toren serie op het laatste hoofdstuk na
marathon is ook 1 van mijn lievelingsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
The stand is ook goed inderdaad. De Marathon en die over dat dierenkerkhof vond ik ook goed. Die met die auto's vond ik weer niks![]()
Die andere 2, heb je die toevallig in ePub?![]()
Boek gelezen en geen last van gehadquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Moet je De Kraamhulp van Esther Verhoef eens lezen joh. Leuk joh als je nog bevallen moet... Zeker wanneer het van je eerste kindje is. Ik zweer je dat je het mens geen seconde alleen laat met je kind of met je vent
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Dat blijft híj wel ruiken crumpette
nee, maar zou wel het mandje daar niet terugzetten. Of een mandje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:06 schreef Crumpette het volgende:
[..]kan moeilijk de hele verwarmingsombouw gaan slopen..
![]()
Helemaal weghalen is verstandiger denk ik. Wat Sq ook al zei.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:04 schreef Crumpette het volgende:
werkt dat, zo'n feliway?
Ik heb nu iig hem meteen duidelijk gemaakt dat dit NIET mag, het mandje weggehaald (dat gaat mooi in de wasmachine), en schoongemaakt met dettol zodat het niet ruikt naar zijn toilet.
iig totaalik hoop maar dat hij het niet blijft doen.
Laat 'm even testen op blaasontsteking! Voordat het beest op z'n lazer krijgt voor iets dat hij niet kan helpen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:04 schreef Crumpette het volgende:
werkt dat, zo'n feliway?
Ik heb nu iig hem meteen duidelijk gemaakt dat dit NIET mag, het mandje weggehaald (dat gaat mooi in de wasmachine), en schoongemaakt met dettol zodat het niet ruikt naar zijn toilet.
iig totaalik hoop maar dat hij het niet blijft doen.
Zou het? heb even gekeken wat de symptomen daarvan zijn, maar buiten dat hij nou buiten de bak pist, en bepaald geen klein beetje ook, heeft hij er geen.. Maar ze moeten uberhaupt een keer op controle binnenkort, kan het altijd even aankaarten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:22 schreef Cwen het volgende:
[..]
Laat 'm even testen op blaasontsteking! Voordat het beest op z'n lazer krijgt voor iets dat hij niet kan helpen...
Onze kraam vond onze kat helemaal leuk en heeft er geen probleem van gemaakt dat de kat (en honden) op de slaapkamer waren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:24 schreef Skittles het volgende:
yumm saté
De vrouw van de intake vond dat de kat niet meer op onze slaapkamer mocht komen vanaf nu met oog op de kans op infectie na bevalling ofzoiets. Vannacht geprobeerd, maar echt geen succes.Non stop mauwen en tegen de deur springen.
Dan ben ik wel zo'n softie die hem dan alsnog binnenlaat en als 'ie dan uitgebreid op m'n buik komt liggen, al 'masserend' en spinnend, kan ik wel wegsmelten
Dat kan echt, heel goed zelfs. Atypisch plasgedrag is altijd de moeite waard om te laten checken, want elke kat gedraagt zich anders bij pijn. Was bij onze oude kat ook altijd het enige symptoom, en altijd op dezelfde plek ook...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:30 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Zou het? heb even gekeken wat de symptomen daarvan zijn, maar buiten dat hij nou buiten de bak pist, en bepaald geen klein beetje ook, heeft hij er geen.. Maar ze moeten uberhaupt een keer op controle binnenkort, kan het altijd even aankaarten.
Gaat helaas niet, dan staat de bak voor de deur of flink in de weg. We gaan nu maar voor een extra bak.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:34 schreef Crumpette het volgende:
krijgertje beterschap!
Skittles, das ook vervelend van het plassen..en als je de bak nou op die plek zet?
Wel lief van het slapen, maar onze katers komen écht niet op de slaapkamer. Ben eerder bang dat we dat niet kunnen houden zo als de baby er wél is, want dan moet ik ineens twee deuren dichtdoen tussen mezelf en de baby, wanneer hij op zijn eigen kamer gaat slapen..
nee. Nouja en dat ze 10 dagen in huis waren zonder ons, wel met elke dag heel adequate verzorging, die vaak ook wel even bleef met ze.. maar toch. Het kan zijn dat het dezelfde was die toen ook op de deurmat heeft geplast wat we vonden toen we thuiskwamen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:45 schreef Skittles het volgende:
[..]
Gaat helaas niet, dan staat de bak voor de deur of flink in de weg. We gaan nu maar voor een extra bak.
Bij jou was er ook niks aan vooraf gegaan, behalve die ene keer dat er een paar uur niet naar de wc kon?
GM dat vind ik best goed nieuws. De meeste mensen lopen wel weg met onze nieuwsgierige kat, dus misschien vindt de kraam die we krijgen het wel oké.
wou begin volgende week toch met ze naar de dierenarts, ik neem het mee. Dankjewelquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:43 schreef Cwen het volgende:
[..]
Dat kan echt, heel goed zelfs. Atypisch plasgedrag is altijd de moeite waard om te laten checken, want elke kat gedraagt zich anders bij pijn. Was bij onze oude kat ook altijd het enige symptoom, en altijd op dezelfde plek ook...
Wij hebben bij de intake aangegeven dat onze katten belangrijk zijn en niet ergens opgesloten gaan wordenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:45 schreef Skittles het volgende:
[..]
Gaat helaas niet, dan staat de bak voor de deur of flink in de weg. We gaan nu maar voor een extra bak.
Bij jou was er ook niks aan vooraf gegaan, behalve die ene keer dat er een paar uur niet naar de wc kon?
GM dat vind ik best goed nieuws. De meeste mensen lopen wel weg met onze nieuwsgierige kat, dus misschien vindt de kraam die we krijgen het wel oké.
Ben je aan het bevallen? --> zo ja: succes!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |