Jaa, maar ik hou jullie afkortingen nooit uit elkaar. Moet altijd heel hard denken wie ook alweer het stokstaartje hadquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Away, je hebt zelf nog gereageerd op onze kinderkamer in het bewuste topic..
Doe je het weer foutquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:42 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Jaa, maar ik hou jullie afkortingen nooit uit elkaar. Moet altijd heel hard denken wie ook alweer het stokstaartje had.
Jij hebt die mooie stoel en het hertenkussentje en de vogels enenen.
Dad, zou dat niet met kleine aanpassingen weg te werken zijn? Klinkt zelfs al een beetje onmogelijk als ik het voorstel..
Fuckquote:
volgens mij is 't bruce springsteenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:48 schreef AwayTL het volgende:
Ik ga over op Damien Rice voor dad en stokstaartje voor dnd.
doe maar stokstaart hoor!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:48 schreef AwayTL het volgende:
Ik ga over op Damien Rice voor dad en stokstaartje voor dnd.
Heb je een Espace gekauft?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:50 schreef Zoë23 het volgende:
DND wat vervelend!
DaD
Goed georganiseerd idd! Niet raar hoor.
We hebben niet echt een budget.. Wel verschillende spaarpotjes. Bijv voor de auto, vakantie etc.
De rest kopen we gewoon tussendoor.
heeft een nieuwe auto! En ik ga toch mijn auto verkopen ( vind ik niet leuk.. Nieuw gekocht toen ik mijn baan kreeg ) maar het is wel nodig om 2 maxi Cosi's, S haar autostoel en een kinderwagen etc kwijt te kunnen.
heeft een kleinere gekocht en ik ga mijn kleine auto inruilen voor een grote
Jaa, dr was op basis van je sig. Dat ken ik van Damien Rice.. Wist Bruce niet zekerquote:
Hee, die enge clown van jou he...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
wat ik trouwens wel leuk vind is dat er al sinds 2006 mensen huilen over mijn te enge UI op Fok. En juist in een topic vol vrouwen met hormonen en paniekstoornissen heb ik er nog nooit iemand over gehoord
Oh ja! Ik zit zo weinig achter de pc op Fok dat ik niet eens meer wist wat er in m'n sig staat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:53 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Jaa, dr was op basis van je sig. Dat ken ik van Damien Rice.. Wist Bruce niet zeker. Was te klein op telefoon.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ja! Ik zit zo weinig achter de pc op Fok dat ik niet eens meer wist wat er in m'n sig staat..
Het boek staat hier in de kast en elke keer heb ik de neiging om hem verkeerdom in de kast te zetten. Die kutkop op de zijkant die me maar aankijktquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
Potverdorie Rady hoe kun je nou een King fan zijn en IT nooit hebben gelezen?
Sterkte in de bios... ik slaap nu al bijna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |