Die vriendin is dan vast vies dik als ze bij de KFC zit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:31 schreef sp3c het volgende:
of ze moet bij de KFC zitten, daar is alles fair game
Nee ik ben niet zo slim, weet je tochquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:33 schreef sp3c het volgende:
ze eet misschien de salade, heb je daar wel eens over nagedacht hmmmm?
nee he??
zo gaat dat gewoon potverdikkemequote:
de kilo's knallen er vanaf manquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo slim, weet je toch![]()
En die salades zijn vast ook supervet.
Geraspte parmezaan erdoor doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:40 schreef Karina het volgende:
Oe daar zou ik best wel weer eens trek in hebben weet je dat.
Kan het zelf alleen niet zo lekker maken. Is altijd superflauw.
Klagen maar er niks aan doen he? En spike is vies.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:41 schreef Specularium het volgende:
Godtering, dit is een nog grotere flopshow dan het kapsel van Spike.
Ah goeie tip wel. Ik gooi er altijd een zooi zout door en spekjes maar het blijft altijd flauw. Dan haal ik het maar weer bij de slager die het ook zelf maakt, dat is wel lekker, geen idee wat hij erdoorheen doet.quote:
Nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah goeie tip wel. Ik gooi er altijd een zooi zout door en spekjes maar het blijft altijd flauw. Dan haal ik het maar weer bij de slager die het ook zelf maakt, dat is wel lekker, geen idee wat hij erdoorheen doet.
geen ui?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah goeie tip wel. Ik gooi er altijd een zooi zout door en spekjes maar het blijft altijd flauw. Dan haal ik het maar weer bij de slager die het ook zelf maakt, dat is wel lekker, geen idee wat hij erdoorheen doet.
Nee geen ui. Maak het ook nooit meer, ik heb eigenlijk geen pan die groot genoeg is ervoor, zijn altijd van die grote bossenquote:
Neeheee die aardappels gaan er wel door he? En die jus in het kuiltje.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:00 schreef sp3c het volgende:
boerenkool a la corrie
een bosje boerenkool, 3 losse aardappels en een kommetje jus
en dan vind ze het te flauw
snappen jullie hem?quote:
Tuurlijk weet jij dat nog wel met die TT's.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:00 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet eens meer wat er was eigenlijk.
Oh is het dat! Ik dacht dat ze daarna nog gepost had eigenlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tuurlijk weet jij dat nog wel met die TT's.
dan gaan we je achtervolgen en al je TT's veranderenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:08 schreef Karina het volgende:
Kijk maar uit anders word ik boos. Dan kom ik niet meer terug hoor.
Ik zal jou eens veranderen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan gaan we je achtervolgen en al je TT's veranderen
niet elke aflevering van southpark uit je hoofd kennenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje gay hoor.
Dat bottom vooral dus.
Dit komt me toevallig NIET bekend voor. Terwijl ik de meesten al 100x heb gezien.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet elke aflevering van southpark uit je hoofd kennen
corbal
quote:De talkshow Knevel & Van den Brink is vanavond voor het allerlaatst te zien. Het EO-duo hoopte nog op een terugkeer volgend jaar zomer, maar de overkoepelende NPO vindt het welletjes geweest.
Jij wil Lingo graag op de buis houden?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:37 schreef hugecooll het volgende:
Ook geen spelshows meer
En waarom hoor ik fucking straaljagers voorbijkomen?
Of het moet wel een heeeeeel lawaaiige trein zijn
Een tegen 100 is wel leukquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij wil Lingo graag op de buis houden?
Dat ken ik niet. Ik heb ooit 1 keer naar zo'n rare spelshow gekeken (was met koffertjes ofzo), omdat mijn zusje meedeed.quote:
Klinkt alsof het van voor mijn tijd isquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Ik heb ooit 1 keer naar zo'n rare spelshow gekeken (was met koffertjes ofzo), omdat mijn zusje meedeed.
Als kind keek ik naar Spel zonder grenzen, maar dat telt niet mee.
Pics van je zusje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Ik heb ooit 1 keer naar zo'n rare spelshow gekeken (was met koffertjes ofzo), omdat mijn zusje meedeed.
Als kind keek ik naar Spel zonder grenzen, maar dat telt niet mee.
Laat "spel zonder grenzen" maar eens achteloos vallen als je tong80 ergens tegen komt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Klinkt alsof het van voor mijn tijd is
Voor de laatste keer ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:01 schreef Webschip het volgende:
Vanavond is er weer Knevel en van de Brink.
Ik ben benieuwd wie er allemaal te gast zullen zijn. .
Mijn neefje is dan ook tevens mijn zoontje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:01 schreef Specularium het volgende:
Je zus een milf noemen. #TeamVolendam
Leg jij Hugo eens uit wat Spel zonder grenzen is.quote:
Dat was een topshowquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leg jij Hugo eens uit wat Spel zonder grenzen is.
Die jongen mist een stuk essentiële Nederlandse traditie.
Maar vanavond The Voicequote:
Allereerst moeten we honden afschaffen als huisdieren. Net zoals in Reykjavik alleen nog toestaan in de dierentuin. Daarna dierentuinen afschaffen en dan zijn we helemaal van die kuthonden verlost.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:50 schreef YokiKater het volgende:
Fucking trieste agent die op honden gaat lopen schieten. Slappe vaatdoek. Beetje hondenkenner ziet dat ze niet eens aanvallen. En dan nog, al zouden ze wel aanvallen dan hoef je nog niet meteen te schieten. Bange droplul die niet met honden om kan gaan.
http://www.at5.nl/artikel(...)nstormende-hond-neer
Er bestaan ook nog werkhonden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Allereerst moeten we honden afschaffen als huisdieren. Net zoals in Reykjavik alleen nog toestaan in de dierentuin. Daarna dierentuinen afschaffen en dan zijn we helemaal van die kuthonden verlost.
Ook leukquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ga denk ik Opening Uitmarkt kijken.
Ja, was het vorig jaar of het jaar ervoor dat er echt hoosregen was?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wisselt ook een beetje per jaar. Ze hebben wel best goed weer.
Ik dacht het jaar daarvoor. Dat was wel heel erg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, was het vorig jaar of het jaar ervoor dat er echt hoosregen was?
ja, dan sta je er niet heel gezellig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:16 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik dacht het jaar daarvoor. Dat was wel heel erg.
Raymann,quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ga denk ik Opening Uitmarkt kijken.
Vorig jaar hadden ze niet dat decor met die mooie light tubes op de boogquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, dan sta je er niet heel gezellig.
Dat kan ik me niet zo goed herinnerenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:20 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze niet dat decor met die mooie light tubes op de boog
Altijd een prachtige lichtshow. Ik mistte het wel vorig jaar. Hopelijk dit jaar terug.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet zo goed herinneren
Nee man, Raymann is gewoon baggerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:21 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vond dat hij het wel leuk presenteerde. Maar The Passion deed hij niet goed imo
Dan liever Jan Smit.quote:
Ohja, daar zag ik een voorstukje van. Ik wist niet dat er zoveel mensen waren met een negatief IQ.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:29 schreef Specularium het volgende:
Ik zag gister op RTL4 een nieuw dieptepunt, echt iets voor Antoine.
Mensen die worden gefilmd terwijl ze tv kijken.
Zit je dus te kijken naar mensen die tv kijken.
Dat was eergisteren toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:29 schreef Specularium het volgende:
Dat is leuk. Jij zou zomaar op tv kunnen komenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:29 schreef Specularium het volgende:
Het is ook weekend-tv. In de zomer nog wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:41 schreef Specularium het volgende:
Je moeder terwijl ze door een gigantische Keniaan wordt gepakt.
Ik ben al 300 jaar uitgekeken op de 3000.000e talenten show.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:38 schreef YokiKater het volgende:
Vanavond weer Holland's Got Talent.
Ik ben benieuwd wat voor acts er allemaal zullen zijn.
Boeiend...we leven niet meer in de jaren zeventig waar je alleen ned 1,2,3 en een paar Duitse zenders hebt. Overvloed aan keuze.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:16 schreef Webschip het volgende:
Maar ja, zolang er 2 miljoen naar de Voice kijken (), zal de talentenjachtterreur nog wel 100.000 jaar blijven.
Koefnoen begint ook weer vanavond.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ben al 300 jaar uitgekeken op de 3000.000e talenten show.
Ik zag het. Ik ga kijken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Koefnoen begint ook weer vanavond.
Ik vond de tv vroeger beter dan nu. Meer zenders betekent ook vervlakking vanwege de race om hoge kijkcijfers.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Boeiend...we leven niet meer in de jaren zeventig waar je alleen ned 1,2,3 en een paar Duitse zenders hebt. Overvloed aan keuze.
Wij hadden geen Nederland 3 in de jaren 70.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Boeiend...we leven niet meer in de jaren zeventig waar je alleen ned 1,2,3 en een paar Duitse zenders hebt. Overvloed aan keuze.
Ging over 100 TT's met iets in Kingtown zijn anus.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:46 schreef Scorpie het volgende:
Kan iemand de kingstown running gag uitleggen? Stopt hij graag dingen in zijn hol ja ?
Aha oké.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ging over 100 TT's met iets in Kingtown zijn anus.
Na 50 was het wel weer leuk geweest.
Eigenlijk was het al klaar maar sp3c moest weer heel matig schijtlollig doen.
Hij is natuurlijk doodongelukkig. Wel mooi dat Frans er geen reet van begrijpt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Altijd mooi als hij gaat vertellen dat hij een enorm diep persoon is met meerdere lagen.
Topless op een bar?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:47 schreef Viro het volgende:
Uccie zingt mee op zij gelooft in mij van andre hazes
Ze zingt livequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die radio heb ik nog nooit geluisterd.
Gelukkig heb ik jou ook gehoord....2,5e secondequote:
Ze heeft veel.meer gezongen, en ze klonk heel goedquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:47 schreef Viro het volgende:
Uccie zingt mee op zij gelooft in mij van andre hazes
Hallo...zo kan die wel weer, klaar ermee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze heeft veel.meer gezongen, en ze klonk heel goed
Vanavond is een boel op TV.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:38 schreef Tem het volgende:
Geen anus op tv, wat zou Webster aan het doen zijn? Beetje krassen waarschijnlijk.
Voorbips zal hem dagelijks missen met Shownews.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:40 schreef Specularium het volgende:
Ondertussen keihard rukken op SBS omdat Jim 'nohomo' Bakkum er zit.
technisch gezien is terreur niet het juiste woord want je kunt een prima leven lijden zonder er iets van mee te krijgen, ik doe het ook en het is fantastischquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:16 schreef Webschip het volgende:
Maar ja, zolang er 2 miljoen naar de Voice kijken (), zal de talentenjachtterreur nog wel 100.000 jaar blijven.
Fixedquote:Op maandag 1 september 2014 13:40 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig komt DWDD weer, elke avond ergeren.
Kan ook, sukkel.quote:Op maandag 1 september 2014 14:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind het leuker als je sukkel zegt.
Als jij dat graag wil, wel.quote:Op maandag 1 september 2014 13:31 schreef Specularium het volgende:
Heb je ook zo'n heet schooluniformpje?
Goedemorgenquote:
Nou, ik zit er volgens mij bij als een zombie en zo voel ik mij ook een beetje. Ook nog een rare droom gehad.quote:
Dank u dank uquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:03 schreef Karina het volgende:
Hola. Ken jou van naam verder nietWelkom terug iig.
Jawel dat zeg ik toch, van naam wel. Ben je volgens mij verder nooit 'tegengekomen'.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dank u dank u
Maar jij had nog nooit van mij gehoord?
Excuus, ik miste de kommaquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel dat zeg ik toch, van naam wel. Ben je volgens mij verder nooit 'tegengekomen'.
Oh kommaneuker, weet ik dat alvast. In POL kom ik zelden, in NWS vooral hier en af en toe in 1 of ander topic.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Excuus, ik miste de komma
Je komt mij vast nog wel eens tegen in POL en NWS
Jij had toch een ban van 100 jaar?quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:04 schreef phpmystyle het volgende:
Nou, dan kan je er net zo goed ook gaan posten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee dat is allemaal te ingewikkeld voor mij man, van politiek snap ik geen reet.
Goed punt welquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou, dan kan je er net zo goed ook gaan posten.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed punt welNee ik erger me teveel aan oeverloze discussies, niet alleen daar maar ook bijv. hier in NWS. Na vijf minuten heb ik al zin om mijn laptop uit het raam te gooien.
Ach, als je het niet te persoonlijk neemt is het best vermakelijk af en toe.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed punt welNee ik erger me teveel aan oeverloze discussies, niet alleen daar maar ook bijv. hier in NWS. Na vijf minuten heb ik al zin om mijn laptop uit het raam te gooien.
Nou mijn scherm zit al met bruin plakband vastgeplakt aan 1 kant, maar dat is gewoon omdat hij is versleten.quote:
Ik verkneukel me tijdens het lezen, eraan meedoen laat ik aan me voorbijgaan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Ach, als je het niet te persoonlijk neemt is het best vermakelijk af en toe.
Het plakband is bruin, dus inderdaad de randjes ook.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:31 schreef Tem het volgende:
Bruine randjes aan je plakband. Ik vind het een smerig verhaal, Cor.
Jezus Remlofquote:
Ik werd node gemist.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij had toch een ban van 100 jaar?
Dus dan ga je maar lekker rustig VBL modden?quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
In VBL bestaat de gemiddelde posting uit 4 woorden. Dat noemen we geen discussies.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus dan ga je maar lekker rustig VBL modden?
Ach dat is altijd wat meer zwart-wit heb ik het idee.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus dan ga je maar lekker rustig VBL modden?
Ja maar aangezien ze overal doodmoe van wordt met haar bingo.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In VBL bestaat de gemiddelde posting uit 4 woorden. Dat noemen we geen discussies.
Corrie de Breij, mensen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach dat is altijd wat meer zwart-wit heb ik het idee.
Zonder nu op de zwarte piet discussie in te gaan.
Geen idee, ik weet sowieso niet hoe je die kunt maken. Ik had wel even gegoogeld maar ik weet niet of wat ik vond betrouwbaar is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet echt.
Waar is die VI MP4 nou?
Mooi, die stond er een uur geleden nog niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet sowieso niet hoe je die kunt maken. Ik had wel even gegoogeld maar ik weet niet of wat ik vond betrouwbaar is.
Oh wacht, niet goed gezocht denk ik
http://sigaarsnor.blogspo(...)rnational-ma-01.html
Oh vandaar dat ik dacht dat ik niet goed had gezochtquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mooi, die stond er een uur geleden nog niet.
Heeft Aldert ondertussen al eens iemand gepakt?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet trouwens nog de Spangas van gisteren kijken voor 7 uur![]()
Ik wel, volgens mij ben jij best een hete boy.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dank u dank u
Tot nu toe nog niet nee. Maar ik heb nog een kwartier te gaanquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft Aldert ondertussen al eens iemand gepakt?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wel, volgens mij ben jij best een hete boy.
met korsakofquote:
weet ik niet meer...quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:55 schreef Uccie het volgende:
Wat was DWDD weer een partij slecht....morgen weer kijken
Je dag is toch niet compleet zonder de dagelijkse porte razende apenebola die DWDD heet.quote:
Voor het eerst in hele lange tijd weer eens gekeken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:07 schreef Karina het volgende:
Ik kijk het omdat ik niks anders te doen heb.
Ergelijk typetje ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor het eerst in hele lange tijd weer eens gekeken.
Georgina Verbaan zou een spreekverbod opgelegd moeten krijgen.
Klein kind dat haar zin wil hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje een dwingelandje. Ik kreeg er kromme tenen van.
Echt niet alle mannen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:14 schreef Karina het volgende:
Ja die zijn ook echt van haarzelf![]()
Maar goed mannen vinden dat helemaal geweldig dikke tetten.
Meeste wel. Maar goed daar hebben we het al 100x over gehad en ik word er alleen maar depri vanquote:
Waarom doe je dat jezelf aan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:58 schreef Uccie het volgende:
Oh...ik heb om 17u nog een afspraak in Amsterdamdat ga ik natuurlijk nooit redden!
Omdat ik graag een nieuwe baan wil en daar zit iemand die me daarbij wil helpen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom doe je dat jezelf aan?
Vervelend...quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, ik zit er volgens mij bij als een zombie en zo voel ik mij ook een beetje. Ook nog een rare droom gehad.
Nou, Pauw wordt vanavond niet beter met die gasten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:55 schreef Uccie het volgende:
Wat was DWDD weer een partij slecht....morgen weer kijken
Ik was passagier in een AMG S-klasse met 350km per uur, dat was wel gaaf.. het enge was alleen dat Gordon de bestuurder wasquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:31 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vervelend...
Dromen kunnen ook angstig zijn.
Dan moet ik al gaan slapen, morgen vroeg op.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:34 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou, Pauw wordt vanavond niet beter met die gasten.
Maar je bracht het er wel levend vanaf?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik was passagier in een AMG S-klasse met 350km per uur, dat was wel gaaf.. het enge was alleen dat Gordon de bestuurder was
Geen idee, ik werd midden in die droom wakker.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:36 schreef Webschip het volgende:
[..]
Maar je bracht het er wel levend vanaf?
Ik geloof dat je niks gaat missen. Ik weet niet wie er allemaal bij Tan te gast zullen zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan moet ik al gaan slapen, morgen vroeg op.
Zal morgen Pauw eens gaan uitcontrolerenquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:37 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik geloof dat je niks gaat missen. Ik weet niet wie er allemaal bij Tan te gast zullen zijn.
Een mens kan raar dromenquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geen idee, ik werd midden in die droom wakker.
Patty.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:37 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik geloof dat je niks gaat missen. Ik weet niet wie er allemaal bij Tan te gast zullen zijn.
Ik vind het decor zo depri.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zal morgen Pauw eens gaan uitcontroleren
Oh...geen actualiteiten?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vind het decor zo depri.
En veel boek-film-cult enzo. Net zo erg als sport.
Vertel mij wat.. Vaagste droom is denk ik nog wel over mijn eigen bruiloft. Deed ik de sluier van de bruid omhoog en bleek er een computerscherm te zittenquote:
Nou die minister van defensie was wel aardig actueel, weer een missie naar Afghanistan.quote:
Heb je nou ook al een afkeer van mensen die boeken lezen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vind het decor zo depri.
En veel boek-film-cult enzo. Net zo erg als sport.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vertel mij wat.. Vaagste droom is denk ik nog wel over mijn eigen bruiloft. Deed ik de sluier van de bruid omhoog en bleek er een computerscherm te zitten
Nou nee, dat niet. Maar het boeit me gewoon niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je nou ook al een afkeer van mensen die boeken lezen?
Mensen die op TV over boeken praten interesseren me ook niet, maar zelf boeken lezen zou ik toch niet willen missen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou nee, dat niet. Maar het boeit me gewoon niet.
Nou jou, dat gepraat over romannetjes, daar hou ik niet van.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mensen die op TV over boeken praten interesseren me ook niet, maar zelf boeken lezen zou ik toch niet willen missen.
Jemig, zou de vid ook echt zijn?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yep, die kerel waarvan zijn moeder vorige week nog een oproep deed om hem vrij te laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |