Die vriendin is dan vast vies dik als ze bij de KFC zit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:31 schreef sp3c het volgende:
of ze moet bij de KFC zitten, daar is alles fair game
Nee ik ben niet zo slim, weet je tochquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:33 schreef sp3c het volgende:
ze eet misschien de salade, heb je daar wel eens over nagedacht hmmmm?
nee he??
zo gaat dat gewoon potverdikkemequote:
de kilo's knallen er vanaf manquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo slim, weet je toch![]()
En die salades zijn vast ook supervet.
Geraspte parmezaan erdoor doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:40 schreef Karina het volgende:
Oe daar zou ik best wel weer eens trek in hebben weet je dat.
Kan het zelf alleen niet zo lekker maken. Is altijd superflauw.
Klagen maar er niks aan doen he? En spike is vies.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:41 schreef Specularium het volgende:
Godtering, dit is een nog grotere flopshow dan het kapsel van Spike.
Ah goeie tip wel. Ik gooi er altijd een zooi zout door en spekjes maar het blijft altijd flauw. Dan haal ik het maar weer bij de slager die het ook zelf maakt, dat is wel lekker, geen idee wat hij erdoorheen doet.quote:
Nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah goeie tip wel. Ik gooi er altijd een zooi zout door en spekjes maar het blijft altijd flauw. Dan haal ik het maar weer bij de slager die het ook zelf maakt, dat is wel lekker, geen idee wat hij erdoorheen doet.
geen ui?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah goeie tip wel. Ik gooi er altijd een zooi zout door en spekjes maar het blijft altijd flauw. Dan haal ik het maar weer bij de slager die het ook zelf maakt, dat is wel lekker, geen idee wat hij erdoorheen doet.
Nee geen ui. Maak het ook nooit meer, ik heb eigenlijk geen pan die groot genoeg is ervoor, zijn altijd van die grote bossenquote:
Neeheee die aardappels gaan er wel door he? En die jus in het kuiltje.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:00 schreef sp3c het volgende:
boerenkool a la corrie
een bosje boerenkool, 3 losse aardappels en een kommetje jus
en dan vind ze het te flauw
snappen jullie hem?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |