Heerlijk die ontlading, stuiteren door de woonkamerquote:
Voetbalsupporters zijn imo per definitie de onderlaag van de bevolking. Ik ben benieuwd welk percentage een meetbaar IQ heeft...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Publiek gaat sowieso nergens over idd. Lachwekkend.
#NooitmeerImmers alstublieft. Ik heb eens op hem zitten letten de 2e helft, wat was die slecht zeg....quote:
Wat ben jij dan wel niet? Stuk gezwelquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voetbalsupporters zijn imo per definitie de onderlaag van de bevolking. Ik ben benieuwd welk percentage een meetbaar IQ heeft...
Daarvoor ook balverlies bij Clasie, de vedette.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:02 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Toen Immers uitgleed bij de counter, ik wist gewoon dat ze gingen scoren, alsof er een vloek op hem rust..
Mulder is nog slechter. Hij is gewoon geen keeper. Geen reflexen. Hij doet gewoon niks.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:02 schreef easy-going het volgende:
[..]
#NooitmeerImmers alstublieft. Ik heb eens op hem zitten letten de 2e helft, wat was die slecht zeg....
Fan. En met supporters bedoel ik de gemiddelde bezoeker van het stadion.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:03 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Wat ben jij dan wel niet? Stuk gezwel
Het ging heeeeeelemaal nergens over. Zelden zoiets mee gemaakt. Ja ooit, maar dan andersom. 3-0 achterkomen in 10 minuten ofzo tegen PSV en als nog 3-3 maken. Dat was ook heerlijk. Maar dit was... Jezus, niet te omschrijven dit. Ontevreden door slechte spel, maar ja, 3-0 voor dus weinig te zeiken. Toen ging m'n gezicht echt van gewoon blij, naar diep triest. Denk dat ik zelden zo depressief heb zitten te kijken. Man man man man man man...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Heerlijk die ontlading, stuiteren door de woonkamer
Maar ongelofelijk, wat een niveau de 2de helftEerste helft paar goede combinaties gezien, maar de 2de helft was het echt zware kut met peren. Godverdegodver
Klopt, dat ook ja. Ik zie el Ahmadi liever op de plek van Clasie, kan haast niet anders meer.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daarvoor ook balverlies bij Clasie, de vedette.
Toch zuur dat Feyenoord Zijech nu niet heeft.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:02 schreef easy-going het volgende:
[..]
#NooitmeerImmers alstublieft. Ik heb eens op hem zitten letten de 2e helft, wat was die slecht zeg....
Vooral bij de harde kern van Feyenoord. Dacht dat het altijd dat het een grap was dat ze aan de coke zaten maar dan zie je ze elkaar de hersens inslaan in de legioenzaal en dan klinkt dat toch een stuk aannemelijkerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voetbalsupporters zijn imo per definitie de onderlaag van de bevolking. Ik ben benieuwd welk percentage een meetbaar IQ heeft...
Mwuah valt mee. Maar kan Been niet echt serieus nemen als hij over Feyenoord spreekt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef elCholo het volgende:
Mario Been adviseert Clasie om Feyenoord te verlaten. Rancune?
Immers kan er gewoon ook helemaal echt 0,0 geen ene kanker van.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:02 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Toen Immers uitgleed bij de counter, ik wist gewoon dat ze gingen scoren, alsof er een vloek op hem rust..
niets mis meequote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vooral bij de harde kern van Feyenoord. Dacht dat het altijd dat het een grap was dat ze aan de coke zaten maar dan zie je ze elkaar de hersens inslaan in de legioenzaal en dan klinkt dat toch een stuk aannemelijker
Is bij elke club hetzelfde. Ik zie geen verschil tussen die neanderthalers en die beweren voor Ajax te zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vooral bij de harde kern van Feyenoord. Dacht dat het altijd dat het een grap was dat ze aan de coke zaten maar dan zie je ze elkaar de hersens inslaan in de legioenzaal en dan klinkt dat toch een stuk aannemelijker
Vilhena kan gewoon op die plek spelen nu we Toornstra hebbenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toch zuur dat Feyenoord Zijech nu niet heeft.
Nee gewoon neequote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Fan. En met supporters bedoel ik de gemiddelde bezoeker van het stadion.
Maar dat jij je blijkbaar aangesproken voelt... Tja...
Idd. De slechtste man van het veld vanavond. Met Mulder. Hahn moet er nu in hoor. Dit kan écht niet meer.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Immers kan er gewoon ook helemaal echt 0,0 geen ene kanker van.
Fuck 'm, Twente uitgeschakeld en in de eredivisie bakken ze er ook niet veel van tot nu toe.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toch zuur dat Feyenoord Zijech nu niet heeft.
Ik ben ook gewoon blij voor jullie hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat moet, ken je wel een Feyenoord avatar hebben; je moet gewoon je muil houden hier.
Het grootste gedeelte van de harde kern vind je niet de legioenzaal.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef Henrys het volgende:
[..]
Jeps. Maar ja, volgens insaaiders hier kan Hahn er ook niets van volgens de TS van Feyenoord. Geloof ik niks van.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd. De slechtste man van het veld vanavond. Met Mulder. Hahn moet er nu in hoor. Dit kan écht niet meer.
dat hij uberhaupt zn kop nog laat zien in de kuip na wat hij gepresteerd heeft.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mwuah valt mee. Maar kan Been niet echt serieus nemen als hij over Feyenoord spreekt.
Vorig jaar had hij anders een hele goeie periode hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Immers kan er gewoon ook helemaal echt 0,0 geen ene kanker van.
HAHAHAHAHA. debielquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien kan Feyenoord die verdediger van Ludogorets in het goal zetten
Blijkbaar vindt de technische staf dat toch echt... Anders had hij toch al lang onder de lat gestaan? Of zijn ze daar echt zo dom?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jeps. Maar ja, volgens insaaiders hier kan Hahn er ook niets van volgens de TS van Feyenoord. Geloof ik niks van.
Immers,Mulder en Mathijssen zijn echt de zwakste plekken van dit elftal.quote:
Waarheid.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:05 schreef Seam het volgende:
Enige wat je van deze avond gaat onthouden is die laatste goal.
ik heb het teruggespoeld.. Weet niet of ik moet lachen of jankenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:06 schreef TC03 het volgende:
Schaken zat in zijn hoofd met verlenging?Hij wist niet eens dat er we eruit hadden gelegen.
Ruilen voor Vilhena?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef hhh38 het volgende:
Laat Vermeer maar komen, alles om van Mulder af te zijn.
Lekkere rustige stemquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:07 schreef TC03 het volgende:
Schaken speecht wel mooi. Ik zie in hem wel een gymleraar van verstandelijk gehandicapten.
Nee, toen was het redelijk. Voor zijn doen word dan als 'hele goeie periode' gezien. Hij kan echt niet voetballen. Enige wat ie kan is lopen al heb ik daar soms nog mijn twijfels over. Maar qua voetbal heeft ie echt totaal geen talent. Echt niet hoor. Echt niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Vorig jaar had hij anders een hele goeie periode hoor.
Zuurstof tekort.....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:08 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Tering, dus schaken wist niet dat we per se moesten scoren in de laatste seconden?
Schijnbaar ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:08 schreef Pascalus het volgende:
Ik kijk naar PEC dus ik zie Schaken niet. Zegt hij nou serieus dat hij aan verlenging dacht?
Hij was in staat geweest tijd te gaan rekken in de laatste seconden volgens mij.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:08 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Tering, dus schaken wist niet dat we per se moesten scoren in de laatste seconden?
quote:
Samen met Manu belangrijkste speler van vanavond.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:07 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ruilen voor Vilhena Mulder en Immers?
Kan deze wedstrijd eigenlijk nog absurder zijn?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij was in staat geweest tijd te gaan rekken in de laatste seconden volgens mij.
Dit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Samen met Manu belangrijkste speler van vanavond.
welke wijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:11 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Dit.
Trouwens vuurwerk bij mij in de wijk
Ja, Mulder met een redding.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:10 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Kan deze wedstrijd eigenlijk nog absurder zijn?
het interesseert niemand wat de fuck jij denkt pipo, jii zat eerder te trollen toch, donder op dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:10 schreef tja77 het volgende:
Ik had me rot gelachen als Feijenoord eruit gevlogen was. Maar als ik eerlijk ben, vind ik het gewoon fijn dat Feijenoord de poulefase heeft gehaald.
Gefeliciteerd mensen, en ik hoop voor jullie op een poule met mid- of west Europese ploegen.
Absoluutquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Samen met Manu belangrijkste speler van vanavond.
Je woont in de buurt van de Kuip?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:11 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Dit.
Waarschijnlijk niet (maar het seizoen is nog jong). Maar wel beter.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:10 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Kan deze wedstrijd eigenlijk nog absurder zijn?
Ben op vakantie in Twente. Hier geen vuurwerk, ben benieuwd waarom?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:11 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Dit.
Ook al gescoord tegen Besiktas.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:11 schreef Henrys het volgende:
Manu heeft nu wel bewezen een groter talent te zijn dan Boeitius. Op zo'n moment met zoveel druk op je schouders zo'n actie weten te maken en uit het niets te scoren
Nee, maar ik weet al welke josti bezig isquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je woont in de buurt van de Kuip?
Mij interesseert het wel eigenlijk, ik lag ook in een scheur bij de 3-3. Maar als Nederlandse voetbal liefhebber is het goed dat jullie door zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:11 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
het interesseert niemand wat de fuck jij denkt pipo, jii zat eerder te trollen toch, donder op dan.
Een PSV'er?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:12 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet al welke josti bezig is
Zelfs in Den Haagquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:11 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Dit.
Hij moet gewoon in de basis. Bilal heeft een leuke actie en voor de rest is het net cabralquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook al gescoord tegen Besiktas.
Immers had inderdaad een tikkie breed of terug gegeven.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:13 schreef hoofdhead het volgende:
Die bal die achahbar inspeelt op Manu was beter dan alle ballen vooruit (als die er waren) van Immers dit seizoen.
Jij moet juichen jochie poulefase, Coolsingel dit dat.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:11 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
het interesseert niemand wat de fuck jij denkt pipo, jii zat eerder te trollen toch, donder op dan.
Hij is een beetje geïrriteerd door de vele trollen die het nodig vonden hier ff langs te komen daarnet. Kan gebeuren dat je dan een naam mist.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij moet juichen jochie poulefase, Coolsingel dit dat.
En waar heb ik getrollt dan?
Als je al niet tegen een geintje kunt, welke ook nog op waarheid is gebaseerd, dan ben je een vrij zielig persoon.
Eerder Duits.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:14 schreef Tomatenboer het volgende:
We hebben 'heel Europees gespeeld' volgens Fredje.
Cabral zonder de versnelling ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij moet gewoon in de basis. Bilal heeft een leuke actie en voor de rest is het net cabral
Ben ik ook.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik denk elke keer dat jij RetRy32 bent
Ze zijn sowieso wakker geschud, de hele kuip stond op exploderenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:14 schreef Thunder0x het volgende:
Baal er eigenlijk van dat we door zijn. Misschien waren van geel en rutten dan wel wakker geschud
debielen, lekker op dezelfde manier doorgaan nu
Of voor de pot gegooid. Over de grond is soms veel effectiever, maar dat beseft niet iedereenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:13 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Immers had inderdaad een tikkie breed of terug gegeven.
Veel makkelijker om aan te nemen idd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Of voor de pot gegooid. Over de grond is soms veel effectiever, maar dat beseft niet iedereen
Volgens mij zei hij ook iets maar toch; wat is 't voor bullshit dan dat er ineens tientallen trolls hierop afkomen. Ik ga toch ook niet naar een ajax of psv topic om daar te lachen, hebben ze aandacht nodig of wat.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij is een beetje geïrriteerd door de vele trollen die het nodig vonden hier ff langs te komen daarnet. Kan gebeuren dat je dan een naam mist.
Manu was toch wel een prima wisseltje hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef Thunder0x het volgende:
Lekker Nelom erin he Fredweer zo n befaamde wissel
Ik ben dat wel met hem eens.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Rutten denkt dat hij het voetbal er wel in krijgt. Heb zo mijn twijfels
Achahbar en Manu hebben wel de winnende gerealiseerd.quote:
Was gewoon logisch.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef Thunder0x het volgende:
Lekker Nelom erin he Fredweer zo n befaamde wissel
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef TC03 het volgende:
Het was de bedoeling om Kongolo en Clasie maar de vierde man maakte er Mathijsen van. Rutten besloot het er bij te laten.
Dat zal wel met een slisser aflopen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Rutten denkt dat hij het voetbal er wel in krijgt. Heb zo mijn twijfels
Maar wat voegde Nelom toe?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Achahbar en Manu hebben wel de winnende gerealiseerd.
Ach dat gegein van andere supporters als het kut loopt bij je eigen ploeg blijf je houden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij is een beetje geïrriteerd door de vele trollen die het nodig vonden hier ff langs te komen daarnet. Kan gebeuren dat je dan een naam mist.
polen, warschauquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Waar is de EL finale eigenlijk?
Ik reserveer daar m'n plekje alvast als ik morgen m'n stoeltje op de Coolsingel zet.
Ik mag toch hopen dat iedere trainer die zou brengen. Die kerel heeft zoveel kracht en snelheidquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef Gio-FR-1908 het volgende:
[..]
Manu was toch wel een prima wisseltje hoor
heb jij uberhaupt gejuichd bij de 4-3 of watquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:18 schreef Thunder0x het volgende:
Wat zijn dit voor clowns man![]()
Eerst Schaken nu Rutten
Profs
4.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:18 schreef tompsv18 het volgende:
In welke pot zit Feyenoord eigenlijk bij de loting?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:18 schreef Thunder0x het volgende:
Wat zijn dit voor clowns man![]()
Eerst Schaken nu Rutten
Profs
wtf???????????????quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef TC03 het volgende:
Het was de bedoeling om Kongolo en Clasie maar de vierde man maakte er Mathijsen van. Rutten besloot het er bij te laten.
Nee, mentaliteit is goed, lekkere drive in het begin en slotminuten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:17 schreef Dekatria het volgende:
Team mist gewoon mentaliteit. 3-0 zo weggeven, de tering man.
Desalniettemin, hetgeen we zullen herinneren zal de laatste goal zijn. Aardig wat knaken waard die treffert.
Rutten is sowieso al zwak in zijn wisselbeleid vind ik. Dit tekent zijn ruggegraat. Die van een kwal.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Uiterst vreemde beslissing van Rutten om die foutieve wissel erbij te laten zitten. Zo'n foutieve wissel kan je tactiek en de complete wedstrijd in de war gooien en je zelfs Europees voetbal kosten.
klopt, hij is niet zo assertief. geen leiderquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Uiterst vreemde beslissing van Rutten om die foutieve wissel erbij te laten zitten. Zo'n foutieve wissel kan je tactiek en de complete wedstrijd in de war gooien en je zelfs Europees voetbal kosten.
Ik kan het me niet meer goed herinneren, maar waren de wissels vorige week ook al niet ernstig dubieus?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rutten is sowieso al zwak in zijn wisselbeleid vind ik. Dit tekent zijn ruggegraat. Die van een kwal.
Mooi moment.. die jongen heeft kracht en snelheid..vind hem momenteel dreigender dan Boetius en Bilalquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:17 schreef Dekatria het volgende:
Team mist gewoon mentaliteit. 3-0 zo weggeven, de tering man.
Desalniettemin, hetgeen we zullen herinneren zal de laatste goal zijn. Aardig wat knaken waard die treffert.
Op zijn Rotterdams gezegd ; een slappe tyfuslul.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:20 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
klopt, hij is niet zo assertief. geen leider
Het is gewoon een gok, allebei kunnen net zo hard falen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja natuurlijk. Hij wisselde schaken en Manu, de 2 beste mannen van het veld. Na de 64ste minuut geen aanval meer over de flanken gezien.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kan het me niet meer goed herinneren, maar waren de wissels vorige week ook al niet ernstig dubieus?
Ik zeik niet op verdedigende wissels, alleen op onlogische. Feyenoord heeft zelden of nooit succes met verdedigend spelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:20 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Misschien was er dan een 4-3 gevallen, altijd makkelijk, zeiken op verdedigende wissels.
wie is dan eigenlijk de leider, vooral als Clasie weggaat. el Ahmadi misschien een klein beetje, iemand moet leiden toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op zijn Rotterdams gezegd ; een slappe tyfuslul.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:21 schreef Anoonumos het volgende:
Kan die vierde man geen trainer worden bij Feyenoord? #exitjoris
Wat is je mening omtrent deze wedstrijd?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het over Feyenoord hebben natuurlijk.
WAT DOE JEquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:22 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Wat is je mening omtrent deze wedstrijd?
ja vind het ook mooi dat LEGIA nu net de 2-0 heeft gemaaktquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:22 schreef Grifte het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GODVERDOMME WAT LEKKER
JAAAAAA
Je stream loopt wat achter?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:22 schreef Grifte het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GODVERDOMME WAT LEKKER
JAAAAAA
Fred is dan ook een lamlijer alsie verdedigend gaat spelen met zo'n verdedigingquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zeik niet op verdedigende wissels, alleen op onlogische. Feyenoord heeft zelden of nooit succes met verdedigend spelen.
Ja, daar heb je gelijk in, maar ik zei al, Fredsj krijgt dit wel op orde, duurt wel een maand of 2.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zeik niet op verdedigende wissels, alleen op onlogische. Feyenoord heeft zelden of nooit succes met verdedigend spelen.
Nee man net terug uit stadion. Laatste wedstrijd die ik kan meepakken voor een half jaar naar het buitenland, godverdomme wat een potquote:
Mag Van Geel wel rap opschieten met een spits...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:23 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in, maar ik zei al, Fredsj krijgt dit wel op orde, duurt wel een maand of 2.
welk buitenland bossquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee man net terug uit stadion. Laatste wedstrijd die ik kan meepakken voor een half jaar naar het buitenland, godverdomme wat een pot![]()
Feijenoord, zulke diepen dalen dan laten afwisselen door dit soort hoogtepunten
haha, juist. dat gezeik komt later wel, enige wat nu telt is de groepsfase, en die hebben we gehaald.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Christus tering, ik kan niet meer lullen. Zelden zo'n vreugde-explosie meegemaakt
Manu
Feyenoord
En daar hou ik het vandaag even bij, morgen komt het zeiken over het niveau en mentale weerbaarheid wel weer.
Z'n huidskleur is wel aan de lichte kant.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:24 schreef hoofdhead het volgende:
Achahbar heeft echt in 12 Europese minuten ofzo 1 goal en 1 assist...
Over Europese minuten gesproken... Hoeveel heeft de gehele selectie er eigenlijk gemaakt?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:24 schreef hoofdhead het volgende:
Achahbar heeft echt in 12 Europese minuten ofzo 1 goal en 1 assist...
Het lag vandaag niet aan de spits.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mag Van Geel wel rap opschieten met een spits...
Kanker grappig man.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Z'n huidskleur is wel aan de lichte kant.
Dit is jullie hoogtepunt voor het hele jaar.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee man net terug uit stadion. Laatste wedstrijd die ik kan meepakken voor een half jaar naar het buitenland, godverdomme wat een pot![]()
Feijenoord, zulke diepen dalen dan laten afwisselen door dit soort hoogtepunten
Klopt, maar meer scoren is een must.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het lag vandaag niet aan de spits.
ok manquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:25 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dit is jullie hoogtepunt voor het hele jaar.
Nee. We gaan doorpakken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:25 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Mijn stoeltje voor de finale staat al klaar.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:25 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ohh, jij zat mij te emogiffen toen ik dit 3 weken geleden zei.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:25 schreef Thunder0x het volgende:
Van Beek viel wel zwaar door de mand zeg. Net een wijf
Hoeveel kost 't bier daar in warschau?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn stoeltje voor de finale staat al klaar.
EL
30 centquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoeveel kost 't bier daar in warschau?
Half jaartje Leeds voor studie. Hopelijk loten ze Everton of Celtic, ga ik die proberen mee te pikken.quote:
Ain't got no time fo that!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die was toch blank aan het eind?
ja hopelijk daar maak ik ook wel ff een tripje voorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:27 schreef Grifte het volgende:
Half jaartje Leeds voor studie. Hopelijk loten ze Everton of Celtic, ga ik die proberen mee te pikken.
Hehehehehehequote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:20 schreef Trebo het volgende:
Manu en Rutten worden zeiknat als ze met elkaar praten
Ziyech ook blij dat tie Europese ervaring kan opdoen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:28 schreef Thunder0x het volgende:
Castaignos... wat een kneus ga janken man. Zwerver
Geeft je mams je niet genoeg aandacht, dat je het hier komt zoeken? tief een end op homoquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:26 schreef skippy22 het volgende:
[..]
1ste ronde eruit misschien de 5de plek in nederland
Gevalletje Fer en Wijnaldumquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ziyech ook blij dat tie Europese ervaring kan opdoen.
Oh nee.
Als Wijnaldum bleef dan waren we wel een keer kampioen geworden. Wijnaldum is echt letterlijk 100x zo goed als Immersquote:
hij zal wel balen dat we alsnog scoorden in de laatste minuut, karma bitch.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:32 schreef Thunder0x het volgende:
Geen tweet van Guidetti trouwens?
Dat het amateuristisch en genant is dat je een 3-0 voorsprong weggeeft.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:22 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Wat is je mening omtrent deze wedstrijd?
En de manier waarop ookquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat het amateuristisch en genant is dat je een 3-0 voorsprong weggeeft.
Maar ben blij dat het alsnog gelukt is omt e winnen.
Alle 3 keer falen op de doellijn sowieso.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En de manier waarop ook... 2 standaard situaties en 1 keer falen over meerdere linies
3 miljoen erbij als het goed is.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:36 schreef Thunder0x het volgende:
Maargoed.
Miljoentje erbij.
Penningmeester zit weer te fappen
Toch nog Guidetti?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
3 miljoen erbij als het goed is.
Als je de media kan geloven hingen een aantal transfer van dit resultaat af.
De komst van El Ahmadi scheen van het behalen van Europees voetbal af te hangen als je de VI mag geloven, maar ja VI.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat het amateuristisch en genant is dat je een 3-0 voorsprong weggeeft.
Maar ben blij dat het alsnog gelukt is omt e winnen.
Ja, vond het Mulder z'n schuld. Vooral bij die 3e goal. Die moet je gewoon hebben.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En de manier waarop ook... 2 standaard situaties en 1 keer falen over meerdere linies
Hebben die ook al niet een paar keer beweerd dat de deal met Guidetti al rond zou zijn? Zowel dit seizoen, als vorig jaar...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De komst van El Ahmadi scheen van het behalen van Europees voetbal af te hangen als je de VI mag geloven, maar ja VI.
Juist die derde was collectief falen. Die eerstequote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vond het Mulder z'n schuld. Vooral bij die 3e goal. Die moet je gewoon hebben.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:42 schreef Dekatria het volgende:
Voor zij die de goal nog even willen herbeleven
goedquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:44 schreef hoofdhead het volgende:
Wat geilt iedereen op El Ahmadi zeg damn.
Je hebt 2 middenvelders die zelfde activiteiten verrichten als hij, die 2 zijn jong, goed en international.
Is absoluut geen prioriteit.
De vele gezichten van een voetbalsupporterquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
El Ahmadi is juíst de ontbrekende schakel op het middenveld, het ontbreekt volledig aan positiespel met verstoppertje Vilhena en kip zonder kop Immers. El Ahmadi loopt gaten dicht waar zij alleen maar van kunnen dromen, heeft daarnaast een goede dribbel, een heerlijke steekbal, die hebben we nog niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:44 schreef hoofdhead het volgende:
Je hebt 2 middenvelders die zelfde activiteiten verrichten als hij, die 2 zijn jong, goed en international.
Alleen als Clasie en Vormer weggaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:44 schreef hoofdhead het volgende:
Maar mist scorend vermogen wat essentieel is bij dit Feyenoord middenveld atm.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:45 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
El Ahmadi is juíst de ontbrekende schakel op het middenveld, het ontbreekt volledig aan positiespel met verstoppertje Vilhena en kip zonder kop Immers. El Ahmadi loopt gaten dicht waar zij alleen maar van kunnen dromen, heeft daarnaast een goede dribbel, een heerlijke steekbal, die hebben we nog niet.
En wmb mag Clasie vertrekken... Alleen al vanwege de vele wanprestaties van het team tot nu toequote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alleen als Clasie en Vormer weggaan.
Eens. Maar vind het vooral triest dat Boëtius denkt dat hij het verschil kan maken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:50 schreef hoofdhead het volgende:
Grootste pluspunt van Manu is is dat hij zichzelf goed kent en weet wat hij kan.
Dit ontbreekt bij veel spelers die denken dat zij altijd het verschil kunnen maken (Depay, Boetius).
Niet elke middenvelder hoeft scorend vermogen te hebben hè. Vilhena en Toornstra maakten samen 18 goals vorig seizoen, dat is gewoon prima.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:49 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Maar mist scorend vermogen wat essentieel is bij dit Feyenoord middenveld atm.
Overigens hebben Vilhena en Toornstra de dingen die jij noemt ook, en achahbar als aanvallende middenvelder zou helemaal geweldig zijn
Clasie mag echt gerust weg, ik wil Vormer bij dode spelmomenten, 6-7 extra goals per seizoen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En wmb mag Clasie vertrekken... Alleen al vanwege de vele wanprestaties van het team tot nu toe. Hij kan met dit elftal niets meer leren...
Beter dat hij vertrekt en Feyenoord nog veel geld oplevert, dan dat hij gefrustreerd rond gaat lopen.
Ja maar een middenveld met Toornstra Vilhena en El Ahmadi is te aanvallend he.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet elke middenvelder hoeft scorend vermogen te hebben hè. Vilhena en Toornstra maakten samen 18 goals vorig seizoen, dat is gewoon prima.
Na de blijdschap dat er zes EL-wedstrijden binnen zijn, is dat wel de conclusie die blijft hangen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel echt een idioot trieste wedstrijd
Nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:53 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Ja maar een middenveld met Toornstra Vilhena en El Ahmadi is te aanvallend he.
Als Clasie vertrekt kan ik me geen beter middenveld voorstellenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:58 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Oké, indien niet, dan zou het werkelijk geweldig zijn.
En Pelle had verschrikkelijke stats... Statistieken zeggen lang niet alles, helaasquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:59 schreef TC03 het volgende:
Toch heeft Manu best aardige stats. Bij Excelsior, 20 wedstrijden 8 goals. Bij Cambuur, 10 wedstrijden 5 goals.
Ja maar Manu is nog jong. Ik vind hem op dit moment een betere keuze dan Boëtius.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En Pelle had verschrikkelijke stats... Statistieken zeggen lang niet alles, helaas
De 4-3 op TVquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:04 schreef XSbig het volgende:
De goals nog niet teruggezien maar vanaf mijn positie (Vak O) leken het alledrie fouten van Mulder. Is er al een samenvatting?
En tering wat een ontlading bij die goal van Manu.
Heerlijkquote:
Haha mooi, de ontlading was groot op het moment. Maar als je later weer ff bij zinnen bent gaat het eigenlijk nergens over. Als je gewoon blijft voetballen moet je met twee vingers in je neus hier 5-0 van kunnen winnen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:04 schreef XSbig het volgende:
De goals nog niet teruggezien maar vanaf mijn positie (Vak O) leken het alledrie fouten van Mulder. Is er al een samenvatting?
En tering wat een ontlading bij die goal van Manu.
Tot de 3-1 ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel kicke sfeertje in de Kuip vandaag. Lang geleden voor mijn gevoel.
Mwoh, die van Van Hooijdonk was wel van een ander niveautje. De tering.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:06 schreef Grifte het volgende:
Las het net al ergens, beetje het Van Hooijdonk moment voor een nieuwe generatie
Ik had eerlijk gezegd ook het gevoel dat het die kant op zou gaan. Die 3-1 kwam ook totaal uit de lucht vallenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Haha mooi, de ontlading was groot op het moment. Maar als je later weer ff bij zinnen bent gaat het eigenlijk nergens over. Als je gewoon blijft voetballen moet je met twee vingers in je neus hier 5-0 van kunnen winnen.
Zeker qua niveau, maar ik bedoel qua last-minute ontlading. Geeft ook wel aan hoe diep we gezonken waren natuurlijk, maar desalniettemin heerlijk ditquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, die van Van Hooijdonk was wel van een ander niveautje. De tering.
Dit idd. Had al snel de schaamte dat het zo ver moest komen vandaag.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, die van Van Hooijdonk was wel van een ander niveautje. De tering.
Mwah, je zag ze continu alle ballen terug spelen, geen drang naar voren. Feyenoord kennende weet je dan dat dit nooit lang goed kan gaan. Dat er dan weeeeer een vrije trap in vliegt bij Mulder maakt het standaard plaatje compleet. Zo'n keeper kan je niet serieus nemen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:08 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd ook het gevoel dat het die kant op zou gaan. Die 3-1 kwam ook totaal uit de lucht vallen
Gestoord die 4-3. Dit heb ik in mijn carriere als Feyenoordsupporter in deze hevigheid maximaal een keer of 4 meegemaakt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel kicke sfeertje in de Kuip vandaag. Lang geleden voor mijn gevoel.
http://foxsports.nl/video(...)rya-luhansk-4-3.htmlquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gestoord die 4-3. Dit heb ik in mijn carriere als Feyenoordsupporter in deze hevigheid maximaal een keer of 4 meegemaakt.
Ja want ik ben weer thuis. In de kuip was het b-i-z-a-rquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/video(...)rya-luhansk-4-3.html
Kan je dit filmpje zien?
Ervaring genoeg, er moet gewoon lijn komen in het spel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:14 schreef Dekatria het volgende:
Het team mist gewoon een leider die de boel over de streep kan trekken. Teveel jonkies met een paar nieuwe gasten en een Mulder dan kan je gewoon een 3-0 weggeven.
Yellow heb nog een paar dagen.
Misschien draaf ik door, maar misschien heeft een andere keeper nog wel meer prioriteit dan een nieuwe spits.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:14 schreef Dekatria het volgende:
Het team mist gewoon een leider die de boel over de streep kan trekken. Teveel jonkies met een paar nieuwe gasten en een Mulder dan kan je gewoon een 3-0 weggeven.
Yellow heb nog een paar dagen.
Niet het enige wat mist, en ik snap wat je bedoelt, iemand die het team activeert, dat kan toorsntra.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:14 schreef Dekatria het volgende:
Het team mist gewoon een leider die de boel over de streep kan trekken.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:11 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb nooit een hoer geneukt, maar dit moet het gevoel zijn als je een hoer neukt. Schaamte, verdriet, misselijkheid, totale verontwaardiging, een leeg gevoel maar toch blij zijn dat je zak geleegd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |