Heerlijk die ontlading, stuiteren door de woonkamerquote:
Voetbalsupporters zijn imo per definitie de onderlaag van de bevolking. Ik ben benieuwd welk percentage een meetbaar IQ heeft...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Publiek gaat sowieso nergens over idd. Lachwekkend.
#NooitmeerImmers alstublieft. Ik heb eens op hem zitten letten de 2e helft, wat was die slecht zeg....quote:
Wat ben jij dan wel niet? Stuk gezwelquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voetbalsupporters zijn imo per definitie de onderlaag van de bevolking. Ik ben benieuwd welk percentage een meetbaar IQ heeft...
Daarvoor ook balverlies bij Clasie, de vedette.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:02 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Toen Immers uitgleed bij de counter, ik wist gewoon dat ze gingen scoren, alsof er een vloek op hem rust..
Mulder is nog slechter. Hij is gewoon geen keeper. Geen reflexen. Hij doet gewoon niks.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:02 schreef easy-going het volgende:
[..]
#NooitmeerImmers alstublieft. Ik heb eens op hem zitten letten de 2e helft, wat was die slecht zeg....
Fan. En met supporters bedoel ik de gemiddelde bezoeker van het stadion.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:03 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Wat ben jij dan wel niet? Stuk gezwel
Het ging heeeeeelemaal nergens over. Zelden zoiets mee gemaakt. Ja ooit, maar dan andersom. 3-0 achterkomen in 10 minuten ofzo tegen PSV en als nog 3-3 maken. Dat was ook heerlijk. Maar dit was... Jezus, niet te omschrijven dit. Ontevreden door slechte spel, maar ja, 3-0 voor dus weinig te zeiken. Toen ging m'n gezicht echt van gewoon blij, naar diep triest. Denk dat ik zelden zo depressief heb zitten te kijken. Man man man man man man...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Heerlijk die ontlading, stuiteren door de woonkamer
Maar ongelofelijk, wat een niveau de 2de helftEerste helft paar goede combinaties gezien, maar de 2de helft was het echt zware kut met peren. Godverdegodver
Klopt, dat ook ja. Ik zie el Ahmadi liever op de plek van Clasie, kan haast niet anders meer.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daarvoor ook balverlies bij Clasie, de vedette.
Toch zuur dat Feyenoord Zijech nu niet heeft.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:02 schreef easy-going het volgende:
[..]
#NooitmeerImmers alstublieft. Ik heb eens op hem zitten letten de 2e helft, wat was die slecht zeg....
Vooral bij de harde kern van Feyenoord. Dacht dat het altijd dat het een grap was dat ze aan de coke zaten maar dan zie je ze elkaar de hersens inslaan in de legioenzaal en dan klinkt dat toch een stuk aannemelijkerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voetbalsupporters zijn imo per definitie de onderlaag van de bevolking. Ik ben benieuwd welk percentage een meetbaar IQ heeft...
Mwuah valt mee. Maar kan Been niet echt serieus nemen als hij over Feyenoord spreekt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef elCholo het volgende:
Mario Been adviseert Clasie om Feyenoord te verlaten. Rancune?
Immers kan er gewoon ook helemaal echt 0,0 geen ene kanker van.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:02 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Toen Immers uitgleed bij de counter, ik wist gewoon dat ze gingen scoren, alsof er een vloek op hem rust..
niets mis meequote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vooral bij de harde kern van Feyenoord. Dacht dat het altijd dat het een grap was dat ze aan de coke zaten maar dan zie je ze elkaar de hersens inslaan in de legioenzaal en dan klinkt dat toch een stuk aannemelijker
Is bij elke club hetzelfde. Ik zie geen verschil tussen die neanderthalers en die beweren voor Ajax te zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vooral bij de harde kern van Feyenoord. Dacht dat het altijd dat het een grap was dat ze aan de coke zaten maar dan zie je ze elkaar de hersens inslaan in de legioenzaal en dan klinkt dat toch een stuk aannemelijker
Vilhena kan gewoon op die plek spelen nu we Toornstra hebbenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toch zuur dat Feyenoord Zijech nu niet heeft.
Nee gewoon neequote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Fan. En met supporters bedoel ik de gemiddelde bezoeker van het stadion.
Maar dat jij je blijkbaar aangesproken voelt... Tja...
Idd. De slechtste man van het veld vanavond. Met Mulder. Hahn moet er nu in hoor. Dit kan écht niet meer.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Immers kan er gewoon ook helemaal echt 0,0 geen ene kanker van.
Fuck 'm, Twente uitgeschakeld en in de eredivisie bakken ze er ook niet veel van tot nu toe.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toch zuur dat Feyenoord Zijech nu niet heeft.
Ik ben ook gewoon blij voor jullie hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat moet, ken je wel een Feyenoord avatar hebben; je moet gewoon je muil houden hier.
Het grootste gedeelte van de harde kern vind je niet de legioenzaal.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef Henrys het volgende:
[..]
Jeps. Maar ja, volgens insaaiders hier kan Hahn er ook niets van volgens de TS van Feyenoord. Geloof ik niks van.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd. De slechtste man van het veld vanavond. Met Mulder. Hahn moet er nu in hoor. Dit kan écht niet meer.
dat hij uberhaupt zn kop nog laat zien in de kuip na wat hij gepresteerd heeft.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mwuah valt mee. Maar kan Been niet echt serieus nemen als hij over Feyenoord spreekt.
Vorig jaar had hij anders een hele goeie periode hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Immers kan er gewoon ook helemaal echt 0,0 geen ene kanker van.
HAHAHAHAHA. debielquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien kan Feyenoord die verdediger van Ludogorets in het goal zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |