Dit is jullie hoogtepunt voor het hele jaar.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee man net terug uit stadion. Laatste wedstrijd die ik kan meepakken voor een half jaar naar het buitenland, godverdomme wat een pot![]()
Feijenoord, zulke diepen dalen dan laten afwisselen door dit soort hoogtepunten
Klopt, maar meer scoren is een must.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het lag vandaag niet aan de spits.
ok manquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:25 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dit is jullie hoogtepunt voor het hele jaar.
Nee. We gaan doorpakken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:25 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Mijn stoeltje voor de finale staat al klaar.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:25 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ohh, jij zat mij te emogiffen toen ik dit 3 weken geleden zei.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:25 schreef Thunder0x het volgende:
Van Beek viel wel zwaar door de mand zeg. Net een wijf
Hoeveel kost 't bier daar in warschau?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn stoeltje voor de finale staat al klaar.
EL
30 centquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoeveel kost 't bier daar in warschau?
Half jaartje Leeds voor studie. Hopelijk loten ze Everton of Celtic, ga ik die proberen mee te pikken.quote:
Ain't got no time fo that!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die was toch blank aan het eind?
ja hopelijk daar maak ik ook wel ff een tripje voorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:27 schreef Grifte het volgende:
Half jaartje Leeds voor studie. Hopelijk loten ze Everton of Celtic, ga ik die proberen mee te pikken.
Hehehehehehequote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:20 schreef Trebo het volgende:
Manu en Rutten worden zeiknat als ze met elkaar praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |