Hij moet gewoon in de basis. Bilal heeft een leuke actie en voor de rest is het net cabralquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook al gescoord tegen Besiktas.
Immers had inderdaad een tikkie breed of terug gegeven.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:13 schreef hoofdhead het volgende:
Die bal die achahbar inspeelt op Manu was beter dan alle ballen vooruit (als die er waren) van Immers dit seizoen.
Jij moet juichen jochie poulefase, Coolsingel dit dat.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:11 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
het interesseert niemand wat de fuck jij denkt pipo, jii zat eerder te trollen toch, donder op dan.
Hij is een beetje geïrriteerd door de vele trollen die het nodig vonden hier ff langs te komen daarnet. Kan gebeuren dat je dan een naam mist.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij moet juichen jochie poulefase, Coolsingel dit dat.
En waar heb ik getrollt dan?
Als je al niet tegen een geintje kunt, welke ook nog op waarheid is gebaseerd, dan ben je een vrij zielig persoon.
Eerder Duits.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:14 schreef Tomatenboer het volgende:
We hebben 'heel Europees gespeeld' volgens Fredje.
Cabral zonder de versnelling ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij moet gewoon in de basis. Bilal heeft een leuke actie en voor de rest is het net cabral
Ben ik ook.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik denk elke keer dat jij RetRy32 bent
Ze zijn sowieso wakker geschud, de hele kuip stond op exploderenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:14 schreef Thunder0x het volgende:
Baal er eigenlijk van dat we door zijn. Misschien waren van geel en rutten dan wel wakker geschud
debielen, lekker op dezelfde manier doorgaan nu
Of voor de pot gegooid. Over de grond is soms veel effectiever, maar dat beseft niet iedereenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:13 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Immers had inderdaad een tikkie breed of terug gegeven.
Veel makkelijker om aan te nemen idd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Of voor de pot gegooid. Over de grond is soms veel effectiever, maar dat beseft niet iedereen
Volgens mij zei hij ook iets maar toch; wat is 't voor bullshit dan dat er ineens tientallen trolls hierop afkomen. Ik ga toch ook niet naar een ajax of psv topic om daar te lachen, hebben ze aandacht nodig of wat.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij is een beetje geïrriteerd door de vele trollen die het nodig vonden hier ff langs te komen daarnet. Kan gebeuren dat je dan een naam mist.
Manu was toch wel een prima wisseltje hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef Thunder0x het volgende:
Lekker Nelom erin he Fredweer zo n befaamde wissel
Ik ben dat wel met hem eens.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Rutten denkt dat hij het voetbal er wel in krijgt. Heb zo mijn twijfels
Achahbar en Manu hebben wel de winnende gerealiseerd.quote:
Was gewoon logisch.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef Thunder0x het volgende:
Lekker Nelom erin he Fredweer zo n befaamde wissel
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef TC03 het volgende:
Het was de bedoeling om Kongolo en Clasie maar de vierde man maakte er Mathijsen van. Rutten besloot het er bij te laten.
Dat zal wel met een slisser aflopen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Rutten denkt dat hij het voetbal er wel in krijgt. Heb zo mijn twijfels
Maar wat voegde Nelom toe?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Achahbar en Manu hebben wel de winnende gerealiseerd.
Ach dat gegein van andere supporters als het kut loopt bij je eigen ploeg blijf je houden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij is een beetje geïrriteerd door de vele trollen die het nodig vonden hier ff langs te komen daarnet. Kan gebeuren dat je dan een naam mist.
polen, warschauquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Waar is de EL finale eigenlijk?
Ik reserveer daar m'n plekje alvast als ik morgen m'n stoeltje op de Coolsingel zet.
Ik mag toch hopen dat iedere trainer die zou brengen. Die kerel heeft zoveel kracht en snelheidquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef Gio-FR-1908 het volgende:
[..]
Manu was toch wel een prima wisseltje hoor
heb jij uberhaupt gejuichd bij de 4-3 of watquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:18 schreef Thunder0x het volgende:
Wat zijn dit voor clowns man![]()
Eerst Schaken nu Rutten
Profs
4.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:18 schreef tompsv18 het volgende:
In welke pot zit Feyenoord eigenlijk bij de loting?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:18 schreef Thunder0x het volgende:
Wat zijn dit voor clowns man![]()
Eerst Schaken nu Rutten
Profs
wtf???????????????quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef TC03 het volgende:
Het was de bedoeling om Kongolo en Clasie maar de vierde man maakte er Mathijsen van. Rutten besloot het er bij te laten.
Nee, mentaliteit is goed, lekkere drive in het begin en slotminuten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:17 schreef Dekatria het volgende:
Team mist gewoon mentaliteit. 3-0 zo weggeven, de tering man.
Desalniettemin, hetgeen we zullen herinneren zal de laatste goal zijn. Aardig wat knaken waard die treffert.
Rutten is sowieso al zwak in zijn wisselbeleid vind ik. Dit tekent zijn ruggegraat. Die van een kwal.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Uiterst vreemde beslissing van Rutten om die foutieve wissel erbij te laten zitten. Zo'n foutieve wissel kan je tactiek en de complete wedstrijd in de war gooien en je zelfs Europees voetbal kosten.
klopt, hij is niet zo assertief. geen leiderquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Uiterst vreemde beslissing van Rutten om die foutieve wissel erbij te laten zitten. Zo'n foutieve wissel kan je tactiek en de complete wedstrijd in de war gooien en je zelfs Europees voetbal kosten.
Ik kan het me niet meer goed herinneren, maar waren de wissels vorige week ook al niet ernstig dubieus?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rutten is sowieso al zwak in zijn wisselbeleid vind ik. Dit tekent zijn ruggegraat. Die van een kwal.
Mooi moment.. die jongen heeft kracht en snelheid..vind hem momenteel dreigender dan Boetius en Bilalquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:17 schreef Dekatria het volgende:
Team mist gewoon mentaliteit. 3-0 zo weggeven, de tering man.
Desalniettemin, hetgeen we zullen herinneren zal de laatste goal zijn. Aardig wat knaken waard die treffert.
Op zijn Rotterdams gezegd ; een slappe tyfuslul.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:20 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
klopt, hij is niet zo assertief. geen leider
Het is gewoon een gok, allebei kunnen net zo hard falen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja natuurlijk. Hij wisselde schaken en Manu, de 2 beste mannen van het veld. Na de 64ste minuut geen aanval meer over de flanken gezien.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kan het me niet meer goed herinneren, maar waren de wissels vorige week ook al niet ernstig dubieus?
Ik zeik niet op verdedigende wissels, alleen op onlogische. Feyenoord heeft zelden of nooit succes met verdedigend spelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:20 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Misschien was er dan een 4-3 gevallen, altijd makkelijk, zeiken op verdedigende wissels.
wie is dan eigenlijk de leider, vooral als Clasie weggaat. el Ahmadi misschien een klein beetje, iemand moet leiden toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op zijn Rotterdams gezegd ; een slappe tyfuslul.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:21 schreef Anoonumos het volgende:
Kan die vierde man geen trainer worden bij Feyenoord? #exitjoris
Wat is je mening omtrent deze wedstrijd?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het over Feyenoord hebben natuurlijk.
WAT DOE JEquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:22 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Wat is je mening omtrent deze wedstrijd?
ja vind het ook mooi dat LEGIA nu net de 2-0 heeft gemaaktquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:22 schreef Grifte het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GODVERDOMME WAT LEKKER
JAAAAAA
Je stream loopt wat achter?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:22 schreef Grifte het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GODVERDOMME WAT LEKKER
JAAAAAA
Fred is dan ook een lamlijer alsie verdedigend gaat spelen met zo'n verdedigingquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zeik niet op verdedigende wissels, alleen op onlogische. Feyenoord heeft zelden of nooit succes met verdedigend spelen.
Ja, daar heb je gelijk in, maar ik zei al, Fredsj krijgt dit wel op orde, duurt wel een maand of 2.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zeik niet op verdedigende wissels, alleen op onlogische. Feyenoord heeft zelden of nooit succes met verdedigend spelen.
Nee man net terug uit stadion. Laatste wedstrijd die ik kan meepakken voor een half jaar naar het buitenland, godverdomme wat een potquote:
Mag Van Geel wel rap opschieten met een spits...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:23 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in, maar ik zei al, Fredsj krijgt dit wel op orde, duurt wel een maand of 2.
welk buitenland bossquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee man net terug uit stadion. Laatste wedstrijd die ik kan meepakken voor een half jaar naar het buitenland, godverdomme wat een pot![]()
Feijenoord, zulke diepen dalen dan laten afwisselen door dit soort hoogtepunten
haha, juist. dat gezeik komt later wel, enige wat nu telt is de groepsfase, en die hebben we gehaald.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Christus tering, ik kan niet meer lullen. Zelden zo'n vreugde-explosie meegemaakt
Manu
Feyenoord
En daar hou ik het vandaag even bij, morgen komt het zeiken over het niveau en mentale weerbaarheid wel weer.
Z'n huidskleur is wel aan de lichte kant.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:24 schreef hoofdhead het volgende:
Achahbar heeft echt in 12 Europese minuten ofzo 1 goal en 1 assist...
Over Europese minuten gesproken... Hoeveel heeft de gehele selectie er eigenlijk gemaakt?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:24 schreef hoofdhead het volgende:
Achahbar heeft echt in 12 Europese minuten ofzo 1 goal en 1 assist...
Het lag vandaag niet aan de spits.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mag Van Geel wel rap opschieten met een spits...
Kanker grappig man.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Z'n huidskleur is wel aan de lichte kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |