Dat zeker en schelde op Obama, dat ie alles fout doetquote:
Als Rusland , de Baltische staten binnenvalt , hoe vind je dat dan ??quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:19 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Waarom mogen ze dit niet, waarom mogen ze dat niet blablablabla....
Grow up! We leven in de echte wereld, niet in een utopia waar alles hunky-dory is. Waarom mogen de Palestijnen hun eigen luchtruim niet beheren, waarom mag Iran geen atoomwapens hebben, ... omdat iemand met meer macht het belet!!!
Open een KLB topic over Rusland en ga daar je morele verontwaardiging uiten. het begint zo langzamerhand vervelend te worden, mensen die niet kunnen aanvaarden, of de intellectuele capaciteiten missen om te snappen dat Rusland de zaken anders ziet, en handelt vanuit die visie, en dat al het gelul over wat nu moreel wel of niet te verantwoorden is geen bal zegt over wat je kan verwachten dat Rusland zal doen. Mij interesseert wat Rusland gaat doen meer dan wat het zou moeten doen. En voor de Oekrainen is dat ook belangrijker imho.
Dat is iets dat je kan zeggen over de nieuwe generatie politici. De oud-politici die toen aan de macht waren, Kissinger, Reagan's oud-ambassadeur in Moskou, Mark Eyskens etc... nemen een heel ander standpunt in.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hebben de meesten hier niet bewust meegemaakt, vandaar het onvermogen om een dergelijke situatie te kunnen begrijpen kennelijk.
De russen willen naar Odessa en dan hebben ze de Oekraïne afgesneden van de zwarte zeeequote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:22 schreef meth1745 het volgende:
wtf is this about?
[..]
http://liveuamap.com/e/2014/28-august-kharkiv-ongoing-clashes-between-the-police-and?ll=50.005376700000014;36.23145939999995&zoom=9
Kharkiv ligt op 600 km van Odessaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De russen willen naar Odessa en dan hebben ze de Oekraïne afgesneden van de zwarte zeee
Ik kom morgen wel weer kijken in dit topic als de trolls weer op school zittenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Och god hoor, meneertje 1000-Éves-Határ is ook weer present hoor.
Hongaren zijn zo gek als een deur. In elk museum en in elke boekhandel in Hongarije hangen kaarten van het Grote Hongaarse Koninkrijk binnen de "1000-jarige grens". Met Orbán die Poetin als zijn grote voorbeeld ziet kan dat nog wel eens op vuurwerk uitdraaien, al hoop ik van niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:39 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Ik kom morgen wel weer kijken in dit topic als de trolls weer op school zitten
En wat bereiken ze met dit?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:54 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Het maakt de Russen duidelijk dat ze het Westen niet kunnen vertrouwen. Zij grijpen in om te beletten dat ze weer een NAVO staat naast de deur krijgen. En zeg nu niet dat NAVO lidmaatschap niet op het programma stond, lees de wikileaks cables.
Jij deugt niet helemaal.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:19 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Waarom mogen ze dit niet, waarom mogen ze dat niet blablablabla....
Grow up! We leven in de echte wereld, niet in een utopia waar alles hunky-dory is. Waarom mogen de Palestijnen hun eigen luchtruim niet beheren, waarom mag Iran geen atoomwapens hebben, ... omdat iemand met meer macht het belet!!!
Open een KLB topic over Rusland en ga daar je morele verontwaardiging uiten. het begint zo langzamerhand vervelend te worden, mensen die niet kunnen aanvaarden, of de intellectuele capaciteiten missen om te snappen dat Rusland de zaken anders ziet, en handelt vanuit die visie, en dat al het gelul over wat nu moreel wel of niet te verantwoorden is geen bal zegt over wat je kan verwachten dat Rusland zal doen. Mij interesseert wat Rusland gaat doen meer dan wat het zou moeten doen. En voor de Oekrainen is dat ook belangrijker imho.
Dat mag dan op een nette manier geregeld worden. De tijden van een grote natie die met militair geweld meent te moeten opkomen voor etnische minderheden in de buurlanden zouden achter ons moeten liggen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Beter stappen we zelf af van het "wij vs. zij"-denken en reageren we niet meteen paranoïde als een gebied met >50% Russen zegt liever bij Rusland te horen dan bij de EU. Dergelijk angstig gedrag past niet bij een zelfverzekerde unie.
Idealiter wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat mag dan op een nette manier geregeld worden. De tijden van een grote natie die met militair geweld meent te moeten opkomen voor etnische minderheden in de buurlanden zouden achter ons moeten liggen.
Niks idealiter, zo moet het zijn.quote:
Dit dus. Het gaat er niet over wat de russen moeten doen en doen maar waarom onze vriend meth het goed praat.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij bent continu bezig de Russische expansie goed te praten. Ik vraag me dan gewoon af waarom... Waarom haat je de Oekraïners zo?
Ik vraag me af: als je een aantal Nederlandse Syrië-gangers aantreft in Syrië, is dan ook 'de Nederlandse invasie' aldaar begonnen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[pic] 'Invasie Oekraïne begonnen'
En zo is het niet, want dat is niet het beeld dat Russen, Chinezen of Noord-Koreanen hebben van daadkrachtig leiderschap.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niks idealiter, zo moet het zijn.
Goede vraag, echt hoor. Ik val even stil door de briljante en scherpe vraagstelling.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik vraag me af: als je een aantal Nederlandse Syrië-gangers aantreft in Syrië, is dan ook 'de Nederlandse invasie' aldaar begonnen?
China of Noord-Korea bemoeien zich niet met interne aangelegenheden van andere landen. Ook niet als daar toevallig minderheden wonen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En zo is het niet, want dat is niet het beeld dat Russen, Chinezen of Noord-Koreanen hebben van daadkrachtig leiderschap.
Of je reageert gewoon niet, ziekerd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goede vraag, echt hoor. Ik val even stil door de briljante en scherpe vraagstelling.
Als iemand een domme vraag stelt, dan constateer ik dat.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je reageert gewoon niet, ziekerd.
Die mensen begrijpen enkel de taal van de vuist, dat is altijd zo geweest en is nu niet anders.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En zo is het niet, want dat is niet het beeld dat Russen, Chinezen of Noord-Koreanen hebben van daadkrachtig leiderschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |