Zeg gewoon iets randoms, maar dan ook echt random.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb een leuke maar weet niet wat ik moet zeggen
Hij is het gesprek al begonnen maar nu bloedt het een beetje dood en het is mijn schuld.
De zichtbaarheid aanpassen zodat hij alleen voor jezelf zichtbaar is?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:20 schreef Keukendrol het volgende:
Hoe voeg je op fb een foto toe, zonder dat je vrienden deze kunnen zien?
Ja maar verschijnt ie dan niet eerst op het nieuwsoverzicht alvorens je die aanpassing kan doen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De zichtbaarheid aanpassen zodat hij alleen voor jezelf zichtbaar is?
Staat dat niet ook al in de OP?
Album maken die alleen voor jezelf zichtbaar is.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:22 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ja maar verschijnt ie dan niet eerst op het nieuwsoverzicht alvorens je die aanpassing kan doen?
Dat kun je toch gewoon meteen al instellen? Bij die specifieke foto?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:22 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ja maar verschijnt ie dan niet eerst op het nieuwsoverzicht alvorens je die aanpassing kan doen?
Een kloppende dikke roede, duhquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat kun je toch gewoon meteen al instellen? Bij die specifieke foto?
En wat staat er op dat zo schokkend is dat het geen seconde op je nieuwsoverzicht kan?
Nou ja, ik ga geen selfie op mijn tijdslijn zetten oid, ik ben geen 12quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat kun je toch gewoon meteen al instellen? Bij die specifieke foto?
En wat staat er op dat zo schokkend is dat het geen seconde op je nieuwsoverzicht kan?
Nee ik ook niet maar als ik iets fout zou doen met de instellingen en hij zou er 30 seconden staan zou ik dat echt prima overlevenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga geen selfie op mijn tijdslijn zetten oid, ik ben geen 12.
INB4quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:05 schreef Keukendrol het volgende:
Heeft iemand nog openingszinnen voor mij, ik ga nu tegen mijn eerste match praten.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
inspiratie nodig om...te communiceren...
Is dat een verwijzing naar de gekleurde medemens? Schandalig.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:12 schreef artelligence het volgende:
Ik ben moe. Moet nog anderhalf uur. En dan nog naar Zwollywood. En ik zie alleen maar shaniqua's op tinder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is dat een verwijzing naar de gekleurde medemens? Schandalig.Nee kleurtje maakt me niet uit, val gewoon niet op stereotype BijlmerchickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt een opening en ik heb zin.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:05 schreef Keukendrol het volgende:
Heeft iemand nog openingszinnen voor mij, ik ga nu tegen mijn eerste match praten.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:22 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ik ben een paar dagen in het midden van Duitsland, en het gaat daar ook erg lekker met matches. Ik spreek ze alleen niet aan, want ik ga toch over 2 dagen weer naar huis -met mijn oudersquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Al die nieuwe popi jopi's hier![]()
Match de laatste tijd veel Duitsers sinds ik vlakbij de Duitse grens werk.
Ah Thanks.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:26 schreef Purrrp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo doe ik het op mijn telefoon. Gewoon op die balk klikken, en "alleen ik" selecteren.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef Keukendrol het volgende:
Vrouwen die het gesprek beginnen.
Ik denk dat je like/match ratio meer zegt dan je aantal matches alleen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:09 schreef Keukendrol het volgende:
Ik ben gisteravond begonnen. 9 matches. Is dat weinig?![]()
Heb een uurtje lopen swipen.
Da's meer dan ik in een half jaar hadquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:09 schreef Keukendrol het volgende:
Ik ben gisteravond begonnen. 9 matches. Is dat weinig?![]()
Heb een uurtje lopen swipen.
Ja dat is waar.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:29 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Ik denk dat je like/match ratio meer zegt dan je aantal matches alleen.
Eén van de weinige keren dat een match me hardop liet lachenquote:23 cm
Dat is wel heel specifiek. Kon ze geen range aangeven? 21-25 of zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:35 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik vraag wat een vrouw zocht...
[..]
Eén van de weinige keren dat een match me hardop liet lachen
Nicequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wel omtrek he.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je hebt Anouk gematched?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:28 schreef SonicVolcano het volgende:
De Sonicmobile heb ik net getankt Sarasi. Zin een ritje?
De cockcarousel draait op volle toeren dusquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Over dat soort vunzigheden doe ik geen uitsprakenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De cockcarousel draait op volle toeren dus
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Had jij niet een trio via Tinder gehad? Hoe was dat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:22 schreef Sarasi het volgende:
Nou. Scandinavische mannen vielen even flink tegen. De vrouwen daarentegen...Helaas waren de vrouwen die ook op vrouwen vielen dan weer niet bijster knap. Maar op straat genoeg moois gezien.
Ging niet door. Zij wilde niet met een andere vent erbij en ik wilde eigenlijk niet met hem erbij. Dus dat is een beetje spaak gelopen, helaas.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:02 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Had jij niet een trio via Tinder gehad? Hoe was dat?
Dittoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:05 schreef TheStranger1158 het volgende:
Mijn Tinder is definitief kapot. Ik sta op de zwarte lijst ofzo.
Wat moet je in godsnaam gedaan hebben om dat voor elkaar te krijgen?quote:
2 x in hele korte tijd mijn account resetten omdat ik dacht dat de bugs weg zouden gaan, dacht namelijk eerst dat 't aan mij lag. Dat dus, de hele app werkt nu niet meer omdat ik waarschijnlijk uit de lijst gegooid ben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam gedaan hebben om dat voor elkaar te krijgen?
Vast.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:41 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Zou een nieuw FB en nieuw telnummer om te registreren helpen?
Ik ben dezelfde meisjes (waaronder een ex match en faildate) al meerdere malen tegengekomen.. is het dan echt dat ze tinder opnieuw aanmaken? Royal sadnessquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik word zo ziek van 4 a 5 vaste gasten die een aantal keer per dag hun tinder opnieuw aanmaken
Ik ga altijd op verschillende momenten van de dag even 5 minuutjes door tinder schuiven en ik kom ze minstens 1x per dag aldoor tegen. Een vriendin en ik zijn gewoon begonnen met rapporteren
Komen jullie dit ook wel eens tegen?
Ik denk het wel jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:36 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ben dezelfde meisjes (waaronder een ex match en faildate) al meerdere malen tegengekomen.. is het dan echt dat ze tinder opnieuw aanmaken? Royal sadness
Nog niet gezien... Maar ik heb tinder ook niet iedere dag in gebruik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik word zo ziek van 4 a 5 vaste gasten die een aantal keer per dag hun tinder opnieuw aanmaken
Ik ga altijd op verschillende momenten van de dag even 5 minuutjes door tinder schuiven en ik kom ze minstens 1x per dag aldoor tegen. Een vriendin en ik zijn gewoon begonnen met rapporteren
Komen jullie dit ook wel eens tegen?
Is dat zo dat je na 2x erop staat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:19 schreef rvi007 het volgende:
Wat vreemd dat je na 2 keer je Tinder account verwijderen op de zwarte lijst staat. Er is 1 meid die probeer haar instagram te promoten d.m.v. bikinifoto's die ik denk ik al 15 keer ben tegengekomen.
Ik ging daar juist van uit aan de hand van jouw post. Ik ben er simpelweg verbaasd over omdat ik zoals ik zei sommige mensen vaker voorbij heb zien komen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:39 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Is dat zo dat je na 2x erop staat?
Ik zag ook continu dezelfde mensen voorbij komen, weet niet of dat bug is of vanwege hun reset. maar na 2 x in korte tijd mijn eigen acount resetten werkt mijn hele app niet meer tot de dag van vandaag...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:43 schreef rvi007 het volgende:
[..]
Ik ging daar juist van uit aan de hand van jouw post. Ik ben er simpelweg verbaasd over omdat ik zoals ik zei sommige mensen vaker voorbij heb zien komen.
Goed verhaal. Lekker kort.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:31 schreef hoiallesgoed het volgende:
Tinder....
1 keer een date gehad... 1 groot drama
Er kwam meer dan alleen maar hoi uit?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:31 schreef hoiallesgoed het volgende:
Tinder....
1 keer een date gehad... 1 groot drama
Nou nauwelijks, heb het wel geprobeerd hoor, maar het was nogal ingewikkeld om tussen zijn ellenlange verhalen over zichzelf te komen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Er kwam meer dan alleen maar hoi uit?
In z'n kont gepist natuurlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Groot gelijk hoor, beetje over zichzelf vertellen op een date, de lul. Heb je je drankje in zijn gezicht gesmeten?
Dat is jammer. Nou ja, wat niet is kan altijd nog komen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ging niet door. Zij wilde niet met een andere vent erbij en ik wilde eigenlijk niet met hem erbij. Dus dat is een beetje spaak gelopen, helaas.
Who knows.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:33 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is jammer. Nou ja, wat niet is kan altijd nog komen.
Ik geloof ik ook, al krijg ik af en toe een labiel kutwijf als match.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:05 schreef TheStranger1158 het volgende:
Mijn Tinder is definitief kapot. Ik sta op de zwarte lijst ofzo.
Wat zegt ze dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:45 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik geloof ik ook, al krijg ik af en toe een labiel kutwijf als match.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |