Ging niet door. Zij wilde niet met een andere vent erbij en ik wilde eigenlijk niet met hem erbij. Dus dat is een beetje spaak gelopen, helaas.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:02 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Had jij niet een trio via Tinder gehad? Hoe was dat?
Dittoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:05 schreef TheStranger1158 het volgende:
Mijn Tinder is definitief kapot. Ik sta op de zwarte lijst ofzo.
Wat moet je in godsnaam gedaan hebben om dat voor elkaar te krijgen?quote:
2 x in hele korte tijd mijn account resetten omdat ik dacht dat de bugs weg zouden gaan, dacht namelijk eerst dat 't aan mij lag. Dat dus, de hele app werkt nu niet meer omdat ik waarschijnlijk uit de lijst gegooid ben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam gedaan hebben om dat voor elkaar te krijgen?
Vast.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:41 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Zou een nieuw FB en nieuw telnummer om te registreren helpen?
Ik ben dezelfde meisjes (waaronder een ex match en faildate) al meerdere malen tegengekomen.. is het dan echt dat ze tinder opnieuw aanmaken? Royal sadnessquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik word zo ziek van 4 a 5 vaste gasten die een aantal keer per dag hun tinder opnieuw aanmaken
Ik ga altijd op verschillende momenten van de dag even 5 minuutjes door tinder schuiven en ik kom ze minstens 1x per dag aldoor tegen. Een vriendin en ik zijn gewoon begonnen met rapporteren
Komen jullie dit ook wel eens tegen?
Ik denk het wel jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:36 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ben dezelfde meisjes (waaronder een ex match en faildate) al meerdere malen tegengekomen.. is het dan echt dat ze tinder opnieuw aanmaken? Royal sadness
Nog niet gezien... Maar ik heb tinder ook niet iedere dag in gebruik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik word zo ziek van 4 a 5 vaste gasten die een aantal keer per dag hun tinder opnieuw aanmaken
Ik ga altijd op verschillende momenten van de dag even 5 minuutjes door tinder schuiven en ik kom ze minstens 1x per dag aldoor tegen. Een vriendin en ik zijn gewoon begonnen met rapporteren
Komen jullie dit ook wel eens tegen?
Is dat zo dat je na 2x erop staat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:19 schreef rvi007 het volgende:
Wat vreemd dat je na 2 keer je Tinder account verwijderen op de zwarte lijst staat. Er is 1 meid die probeer haar instagram te promoten d.m.v. bikinifoto's die ik denk ik al 15 keer ben tegengekomen.
Ik ging daar juist van uit aan de hand van jouw post. Ik ben er simpelweg verbaasd over omdat ik zoals ik zei sommige mensen vaker voorbij heb zien komen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:39 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Is dat zo dat je na 2x erop staat?
Ik zag ook continu dezelfde mensen voorbij komen, weet niet of dat bug is of vanwege hun reset. maar na 2 x in korte tijd mijn eigen acount resetten werkt mijn hele app niet meer tot de dag van vandaag...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:43 schreef rvi007 het volgende:
[..]
Ik ging daar juist van uit aan de hand van jouw post. Ik ben er simpelweg verbaasd over omdat ik zoals ik zei sommige mensen vaker voorbij heb zien komen.
Goed verhaal. Lekker kort.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:31 schreef hoiallesgoed het volgende:
Tinder....
1 keer een date gehad... 1 groot drama
Er kwam meer dan alleen maar hoi uit?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:31 schreef hoiallesgoed het volgende:
Tinder....
1 keer een date gehad... 1 groot drama
Nou nauwelijks, heb het wel geprobeerd hoor, maar het was nogal ingewikkeld om tussen zijn ellenlange verhalen over zichzelf te komen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Er kwam meer dan alleen maar hoi uit?
In z'n kont gepist natuurlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Groot gelijk hoor, beetje over zichzelf vertellen op een date, de lul. Heb je je drankje in zijn gezicht gesmeten?
Dat is jammer. Nou ja, wat niet is kan altijd nog komen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ging niet door. Zij wilde niet met een andere vent erbij en ik wilde eigenlijk niet met hem erbij. Dus dat is een beetje spaak gelopen, helaas.
Who knows.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:33 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is jammer. Nou ja, wat niet is kan altijd nog komen.
Ik geloof ik ook, al krijg ik af en toe een labiel kutwijf als match.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:05 schreef TheStranger1158 het volgende:
Mijn Tinder is definitief kapot. Ik sta op de zwarte lijst ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |