Niet verwacht man. Held.quote:
Naja. Ik wil best een fototje uploaden hoor. Maar dan is 'ie er na 2 minuten ook weer af.quote:
Als je hem mij laat zien binnen die 2 minuten dan is dat een prima idee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:56 schreef Bapple het volgende:
[..]
Naja. Ik wil best een fototje uploaden hoor. Maar dan is 'ie er na 2 minuten ook weer af.
even een fototje zoeken dnaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je hem mij laat zien binnen die 2 minuten dan is dat een prima idee.
Googlen zeker...quote:
-_-quote:
kan geen recente vindenquote:
Niet verwacht man, dit.quote:
EVEN WACHTEN JONGEEEEquote:
oke heb er wel 1quote:
okequote:
Bieber boy -_-quote:
jijquote:
ben ik nu een held?quote:
nee. ik ben je UIquote:
bapple4modquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hey Mortaxx ! Nieuwe collega!
Oh was net met pauzequote:
whut?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Uhhquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haha dat was geen neppe pic.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh was net met pauze
Maar zie al wel weer dat het wellicht toch een neppe pic was. Losertje
Zijn insta staat vast vol.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:14 schreef Bapple het volgende:
[..]
Haha dat was geen neppe pic.
kan 5 fotos uploaden die op het zelfde moment zjin gemakt..
hoezo chicks regelen. heb er al 1quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn insta staat vast vol.
Als je het echt bent ga dan chicks regelen ipv je hier als een imbeciel te gedragen
Laat gewoon 1 zien danquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:14 schreef Bapple het volgende:
[..]
Haha dat was geen neppe pic.
kan 5 fotos uploaden die op het zelfde moment zjin gemakt..
gezien?quote:
Handsome jochie hoorquote:
jochiequote:
Je hebt geen baardquote:
ik zit er op.quote:
;squote:
Wil wel room in mijn gezichtquote:
ik zit nu al 10 min zo naar mn scherm te staren;quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil wel room in mijn gezicht
van jou
wise
huh maar hij staart ook niet ? :$quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:53 schreef wise het volgende:
[..]
ik zit nu al 10 min zo naar mn scherm te staren;
[ afbeelding ]
Van blijdschap?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:53 schreef wise het volgende:
[..]
ik zit nu al 10 min zo naar mn scherm te staren;
[ afbeelding ]
neppe blijdschap ja A:rquote:
Jammer A:rquote:
net geen reserve belgquote:
quote:
hardop gelachenquote:Fascination bij -Strawberry- Gepost op 28-08-2014 om 14:41 Bericht citeren
Je ziet er altijd zo kwetsbaar uit.
kwetsbaarraakbaarquote:
Wie?quote:
meh.quote:
Nee man raar mensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat weet ik niet, ik baseer mijn oordeel puur op uiterlijk in dit gevalquote:
Ook niets bijzonders.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ik baseer mijn oordeel puur op uiterlijk in dit geval
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:31 schreef Gridlok het volgende:
Ben ik blij dat ik dat niet meer doe btw, dat overdreven sociaal geďnteresseerd doen tegen mensen waar je normaal met een grote boog omheen loopt. Mensen die naar je toe komen om hun verhaal te vertellen om 2 uur in de ochtend.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:11 schreef LudoSanders het volgende:
Hey, even tussen ons, maar is die Zaktabak niet helemaal jofel in zijn bovenkamertje of zo?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms serieus wel idd. Zo'n andere user ook ging mij dm'enwaarom ik zo deed en dat ie niet meer op mij ging reageren omdat ik zo tegen hem deed. Nou wat een loss hoor nachten wakker gelegen
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Zie hem wel vaker zo gefrustreerd uit het niets reagerenrare figuren
Sta gewoon op en loop weg van je computer denk ik dan
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie je verder bent en waar je haat jegens mij vandaan komt, maar gezien je reacties vind ik het wel ironisch dat jij degene bent die mij labiel noemt.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cracka pls, jij bent een half jaar in rouw geweest nadat het uit was met je ex, en elke keer maar emo worden als je aan haar dacht of whatever. Jij bent echt de minst stoere man ever. Zelfs Hakuna is nog stoerder.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:36 schreef Nober het volgende:
Ik mis wolvendagen, Meloewa, ChicaChula en Juminelle.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat zou jij een periodiek ongestelde secreet zijn zodra je de functie van mod mag bekleden.
Denk dat menig forum-gebruiker je dan kapot zou trappen zodra ze je tegenkwamen in het echte leven als je weer mod-af bent.
Gaat wel erg ver terug jaquote:
ahoi bloauwe tijager!quote:
oh sorriequote:
Mensen die dat niet doen.quote:
Ok.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gaat wel erg ver terug jaachja ieder zijn ding... misschien doet ie dat om zijn liefdesverdriet te vergeten.
Waarom krijg ik hier een melding van?quote:
Omdat je naar poep ruikt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:43 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier een melding van?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:07 schreef Bapple het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: De grote walk-away post!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met 80 miljard duizend kilo photoshop en vage angles.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:33 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Eddie Murphy dochters!
sorry, Modus.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Met 80 miljard duizend kilo photoshop en vage angles..
Nee. Ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sorry, Modus.
KLB / Asics exclusive niet kunnen kopen
Deze OP al gelezen?
wanneer ga jij via kith de nieuwe collab van ronnie fieg halen dan?quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wanneer ga jij via kith de nieuwe collab van ronnie fieg halen dan?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:18 schreef Modus het volgende:
Ik nomineer 4beEdaar kan ze inzitten, zo klein is zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
Okéquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |