Moest lachen,quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
Correctie:
Vroeg op staan is een bitch
Wat is dit voor luiemensen-wekker?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vergeleken bij die van jou erg laat denk ikiets na 7 uur. En dan snooze ik nog even
!
ok ok ik zit nu bijna in brusselquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Met wifi net station Eindhoven gepasseerd.
hoelaat ga jij dan uit je bed, bitch?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dit voor luiemensen-wekker?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dit voor luiemensen-wekker?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest lachen,
je hoopt toch wel ooit op te staan.
Anders is het leven toch wel lastig.
Ben je moeke niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:15 schreef Bapple het volgende:
[..]
hoelaat ga jij dan uit je bed, bitch?
De wereld ziet er na 10 uur altijd beter uit op de een of andere manierquote:
ja boeie zeg gewoon, lieverd.quote:
quote:
quote:
oh das wel fucked ja.quote:
Het valt wel mee en het went wel .. alleen het vroege naar bed gaan lukt niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:18 schreef Bapple het volgende:
[..]
oh das wel fucked ja.
wat doe je dan
Ja, mooi verwoord. Vind ik echtquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De wereld ziet er na 10 uur altijd beter uit op de een of andere manier
Aha!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het valt wel mee en het went wel .. alleen het vroege naar bed gaan lukt niet.
Vandaag was het ook weer 1.30__
Iets op een kantoor.
Fokken ofzo
Belachelijk dat je dit vraagt terwijl je een vriendin hebt. scumbagquote:
Ah ja. Heb je gelijk in.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Belachelijk dat je dit vraagt terwijl je een vriendin hebt. scumbag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genomineerd voor: Kwaliteitsuser van het jaar 2013
Genomineerd voor: Beste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Slechtste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Kwaliteitsuser van het jaar 2014
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:23 schreef Bapple het volgende:
Ik wil een nieuwe fiets:Meer voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Huh, wat dan?quote:
Ju moeahquote:
meer formaat 4ebe..quote:
Dan kan men jou sturen, lijkt wel als of je dat nodig hebt.quote:
Ben ik ook allergisch voor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, mooi verwoord. Vind ik echtvroeg op associeer ik met verplichtingen (werk) en ik haat verplichtingen
Val nog eens van de trapquote:
Mierenneuker.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan kan men jou sturen, lijkt wel als of je dat nodig hebt.
Wordt dan schoonmaker.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, mooi verwoord. Vind ik echtvroeg op associeer ik met verplichtingen (werk) en ik haat verplichtingen
ik vind jou vandaag onaardiger dan normaalquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Val nog eens van de trap
Nee, jij bent lekker aardigquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind jou vandaag onaardiger dan normaal
gewoon shaken aan die trommel, valt wel genoeg op de grond danquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:30 schreef Bapple het volgende:
MUHAHAAHAHAHA ik moest toch even lachen
[ afbeelding ]
actie/reactie enzovoortsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker aardig
Al wel eens gedaan. Meh.quote:
sja toch niet dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik ook allergisch voor.
Gewoon rebels zijn... tot aan het graf![]()
HAHAAAAAHAAHAAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAquote:
Jij begonquote:
post is? wat betekent dat?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:38 schreef Bapple het volgende:
[..]
HAHAAAAAHAAHAAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHA
post is een foto van jezelf
ahahahahahhahahah fucking schoonmakerlol lol lol
Denk iets met post nlquote:
wat doet post nl eigenlijk met alle brieven die ze nooit bezorgen?quote:
plaats eens*quote:
nooit bezorgenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat doet post nl eigenlijk met alle brieven die ze nooit bezorgen?
Spareribs met chilivlokken volstaanquote:
Een keer in de zoveel tijd houdt post nl een bbq op het hoofdkantoor en als brandmateriaal gebruiken ze die brieven.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat doet post nl eigenlijk met alle brieven die ze nooit bezorgen?
geen enkel probleem, behalve dan dat jij toch niet met mij uit eten gaatquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spareribs met chilivlokken volstaan![]()
dacht ik alquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een keer in de zoveel tijd houdt post nl een bbq op het hoofdkantoor en als brandmateriaal gebruiken ze die brieven.
Zovaak geplaatst al. Zelfs in mijn fobo. Post jij eens een echte foto van jezelf, Bapple.. heldquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:41 schreef Bapple het volgende:
[..]
plaats eens*
post its zijn gele papiertjes ^^
I guess so.quote:
Ik blijf liever anoniem :aquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zovaak geplaatst al. Zelfs in mijn fobo. Post jij eens een echte foto van jezelf, Bapple.. held
[..]
I guess so.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |