Dan kan men jou sturen, lijkt wel als of je dat nodig hebt.quote:
Ben ik ook allergisch voor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, mooi verwoord. Vind ik echtvroeg op associeer ik met verplichtingen (werk) en ik haat verplichtingen
Val nog eens van de trapquote:
Mierenneuker.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan kan men jou sturen, lijkt wel als of je dat nodig hebt.
Wordt dan schoonmaker.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, mooi verwoord. Vind ik echtvroeg op associeer ik met verplichtingen (werk) en ik haat verplichtingen
ik vind jou vandaag onaardiger dan normaalquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Val nog eens van de trap
Nee, jij bent lekker aardigquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind jou vandaag onaardiger dan normaal
gewoon shaken aan die trommel, valt wel genoeg op de grond danquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:30 schreef Bapple het volgende:
MUHAHAAHAHAHA ik moest toch even lachen
[ afbeelding ]
actie/reactie enzovoortsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker aardig
Al wel eens gedaan. Meh.quote:
sja toch niet dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik ook allergisch voor.
Gewoon rebels zijn... tot aan het graf![]()
HAHAAAAAHAAHAAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAquote:
Jij begonquote:
post is? wat betekent dat?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:38 schreef Bapple het volgende:
[..]
HAHAAAAAHAAHAAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHA
post is een foto van jezelf
ahahahahahhahahah fucking schoonmakerlol lol lol
Denk iets met post nlquote:
plaats eens*quote:
nooit bezorgenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat doet post nl eigenlijk met alle brieven die ze nooit bezorgen?
Spareribs met chilivlokken volstaanquote:
Een keer in de zoveel tijd houdt post nl een bbq op het hoofdkantoor en als brandmateriaal gebruiken ze die brieven.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat doet post nl eigenlijk met alle brieven die ze nooit bezorgen?
geen enkel probleem, behalve dan dat jij toch niet met mij uit eten gaatquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spareribs met chilivlokken volstaan![]()
dacht ik alquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een keer in de zoveel tijd houdt post nl een bbq op het hoofdkantoor en als brandmateriaal gebruiken ze die brieven.
Zovaak geplaatst al. Zelfs in mijn fobo. Post jij eens een echte foto van jezelf, Bapple.. heldquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:41 schreef Bapple het volgende:
[..]
plaats eens*
post its zijn gele papiertjes ^^
I guess so.quote:
Ik blijf liever anoniem :aquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zovaak geplaatst al. Zelfs in mijn fobo. Post jij eens een echte foto van jezelf, Bapple.. held
[..]
I guess so.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |