Moest lachen,quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
Correctie:
Vroeg op staan is een bitch
Wat is dit voor luiemensen-wekker?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vergeleken bij die van jou erg laat denk ikiets na 7 uur. En dan snooze ik nog even
!
ok ok ik zit nu bijna in brusselquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Met wifi net station Eindhoven gepasseerd.
hoelaat ga jij dan uit je bed, bitch?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dit voor luiemensen-wekker?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dit voor luiemensen-wekker?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest lachen,
je hoopt toch wel ooit op te staan.
Anders is het leven toch wel lastig.
Ben je moeke niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:15 schreef Bapple het volgende:
[..]
hoelaat ga jij dan uit je bed, bitch?
De wereld ziet er na 10 uur altijd beter uit op de een of andere manierquote:
ja boeie zeg gewoon, lieverd.quote:
quote:
quote:
oh das wel fucked ja.quote:
Het valt wel mee en het went wel .. alleen het vroege naar bed gaan lukt niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:18 schreef Bapple het volgende:
[..]
oh das wel fucked ja.
wat doe je dan
Ja, mooi verwoord. Vind ik echtquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De wereld ziet er na 10 uur altijd beter uit op de een of andere manier
Aha!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het valt wel mee en het went wel .. alleen het vroege naar bed gaan lukt niet.
Vandaag was het ook weer 1.30__
Iets op een kantoor.
Fokken ofzo
Belachelijk dat je dit vraagt terwijl je een vriendin hebt. scumbagquote:
Ah ja. Heb je gelijk in.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Belachelijk dat je dit vraagt terwijl je een vriendin hebt. scumbag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genomineerd voor: Kwaliteitsuser van het jaar 2013
Genomineerd voor: Beste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Slechtste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Kwaliteitsuser van het jaar 2014
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:23 schreef Bapple het volgende:
Ik wil een nieuwe fiets:Meer voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Huh, wat dan?quote:
Ju moeahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |