Ja, dat welquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nohhhhh
wat scheelt eraan?
Bijna weekend ;s
Nee nee echt niet dat beloof ik. Ik wil daar bij die frietenkraam afspreken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:00 schreef Bapple het volgende:
[..]
En dan wil je afspreken bij Menneke Pis?
Ga je me vermoorden ofzo?
Of van een berg afgooien?
Vrouwen ook.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
Correctie:
Vroeg op staan is een bitch
oke kom ik er aanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee nee echt niet dat beloof ik. Ik wil daar bij die frietenkraam afspreken.
Nee, hoor.quote:
Ja je wilde toch afspreken in utrecht cs Bapple mijn makker?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:04 schreef Bapple het volgende:
[..]
oke kom ik er aan
moet wel helemaal uit friesland komen dus ben ik er over 5 uur
menneke pis he?
Ja, hoor.quote:
Nee jij zei net Menneke Pis. Dat is toch Brusselsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja je wilde toch afspreken in utrecht cs Bapple mijn makker?
Nee dat is een frietenkraam in Utrecht. http://www.mannekenpis.nl/locaties/quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:06 schreef Bapple het volgende:
[..]
Nee jij zei net Menneke Pis. Dat is toch Brussels
Ja verdommen eh, allee! nou zit ik al in de trein he?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee dat is een frietenkraam in Utrecht. http://www.mannekenpis.nl/locaties/
Ok, meneer vrouwenprofessorquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE BAPPLE!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:07 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ja verdommen eh, allee! nou zit ik al in de trein he?
goedverdoeme
Nee heb al een bitch.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, meneer vrouwenprofessor
Hoop dat je ooit een partner vind dan van hetzelfde geslacht.
Ja verdoemme nou duurt het nog wat langer he?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE BAPPLE!
Right..quote:
Amai zeg het spijt me.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:08 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ja verdoemme nou duurt het nog wat langer he?
Allee man
Jij?quote:
Hoe laat gaat jouw wekker? :Squote:
Ja leukquote:
Vergeleken bij die van jou erg laat denk ikquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe laat gaat jouw wekker? :S
khad me ook al overslapen verdoemmequote:
Ik maak het goed met je ik trakteer je op friet.quote:
da's goed dan dan kom ik er zo aan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik maak het goed met je ik trakteer je op friet.
Met wifi net station Eindhoven gepasseerd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:13 schreef Bapple het volgende:
da's goed dan dan kom ik er zo aan.
wel echt doen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |