quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zegt de ene fokker tegen de ander..
Hou op met met hoor.
Oke Zuid-Limburgquote:
Hey Bapple alles goed vrind?quote:
volgens mij denk je ook nog dat dit op de een of andere manier een belediging zou moeten zijn he?quote:
Goenavund Spongeboss. Alles gaat wel hier. En daar?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hey Bapple alles goed vrind?
Nee, hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij denk je ook nog dat dit op de een of andere manier een belediging zou moeten zijn he?
Limburgquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij denk je ook nog dat dit op de een of andere manier een belediging zou moeten zijn he?
Mit mich good. Heb je al wat te eten geregeld?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:41 schreef Bapple het volgende:
[..]
Goenavund Spongeboss. Alles gaat wel hier. En daar?
Hahaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Dit is een soort feitenverzameling.
Ja ben stiekum naar de winkel hiernaast gegaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:44 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Limburgwer weiten beater. Loat ze maar lullen.
[..]
Mit mich good. Heb je al wat te eten geregeld?
Goed gedaan man.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:45 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ja ben stiekum naar de winkel hiernaast gegaan.
Blootje pintakaas
Hoi Nootmansquote:
Jazekerquote:
Neen, eigenlijk niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi Nootmans
Geniet jij ook zo van de ochtend?
Nohhhhhquote:
Smakelijk nog Bapple!quote:
dankjewel spongeboss met je nieuwe UI!quote:
Dankjewel, dankjewel! Doet me goed doet me goed, misschien moeten we samen eens gaan chillen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:52 schreef Bapple het volgende:
[..]
dankjewel spongeboss met je nieuwe UI!
Is goed!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dankjewel, dankjewel! Doet me goed doet me goed, misschien moeten we samen eens gaan chillen.
Liever niet, kunnen we niet bij Menneke pis afspreken jouw kontje wil ik echter niet kopen ik wil gewoon chillen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:53 schreef Bapple het volgende:
[..]
Is goed!
Normaal gesproken verkoop ik altijd mijn kontje achter Utrecht CS
Misschien kunnen we keer daar afspreken?
Oh zeide gij een belg?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Liever niet, kunnen we niet bij Menneke pis afspreken jouw kontje wil ik echter niet kopen ik wil gewoon chillen.
Limburgs mijn ouders zijn Duits.quote:
En dan wil je afspreken bij Menneke Pis?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Limburgs mijn ouders zijn Duits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |