abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143918427
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:54 schreef golfer het volgende:
Yeah! *O*
Al onze reispapieren, tickets en vouchers zijn binnen. *O*
Het wordt vanaf nu echt aftellen.
Wanneer gaan jullie en waar gaat de reis naar toe?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_143918479
quote:
12s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:55 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ik ga liever weer de tuinen in ja, maar ik doe wat ik moet doen ;)
Wij zoeken nog een MBO-er, maar ja.....geen tuinwerk EN in Den Haag, niet A'foort.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_143918508
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht meer aan emailen en online 'ik zoek werk dingen' invullen en dergelijke 8-)
Nu even niet.. Ik ben kapot om eerlijk te zijn. Misschien ga ik het wel doen hoor, maar dan na het weekend ;)
  donderdag 28 augustus 2014 @ 16:00:03 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_143918513
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:57 schreef roos85 het volgende:

Wanneer gaan jullie en waar gaat de reis naar toe?
16 september 8 dagen fly-drive.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_143918521
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wij zoeken nog een MBO-er, maar ja.....geen tuinwerk EN in Den Haag, niet A'foort.
Geeft niet, ik ben geen mbo-er ;) Ik heb ''mbo werkniveau'' maar mijn opleiding is prut ;)
pi_143918534
quote:
10s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:00 schreef Selestha het volgende:

[..]

Geeft niet, ik ben geen mbo-er ;) Ik heb ''mbo werkniveau'' maar mijn opleiding is prut ;)
-O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_143918570
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

-O-
Is niet erg, ik heb de afgelopen vijf jaar werk gehad :) Mensen met ervaring in sectoren als schoonmaak, tuinbedrijf etc kunnen altijd wel werk vinden. De vraag is wanneer, niet of :)
pi_143918639
quote:
12s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:01 schreef Selestha het volgende:

[..]

Is niet erg, ik heb de afgelopen vijf jaar werk gehad :) Mensen met ervaring in sectoren als schoonmaak, tuinbedrijf etc kunnen altijd wel werk vinden. De vraag is wanneer, niet of :)
een klein google-rondje..... zoiets? Ook nog redelijk in de buurt. http://www.floxwerkt.nl/vacatures/95-hovenier-aanleg-woudenberg
pi_143918862
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

een klein google-rondje..... zoiets? Ook nog redelijk in de buurt. http://www.floxwerkt.nl/vacatures/95-hovenier-aanleg-woudenberg
Ja alleen heb ik een jaar in de groenvoorziening gewerkt, dus geen ervaring met het aanleggen van tuinen. Maar ik heb nu echt even geen energie voor een google rondje, ik heb net in 40 uur een nieuw huis, vliegtuig en meubilair geregeld. Ik zit er echt even doorheen ;) Morgen weer praktisch.
pi_143918885
quote:
7s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:11 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja alleen heb ik een jaar in de groenvoorziening gewerkt, dus geen ervaring met het aanleggen van tuinen. Maar ik heb nu echt even geen energie voor een google rondje, ik heb net in 40 uur een nieuw huis, vliegtuig en meubilair geregeld. Ik zit er echt even doorheen ;) Morgen weer praktisch.
:* alles op z'n tijd. Komt goed :Y
pi_143918981
Let me see you stripped down to the bone
pi_143919002
Zo. Zoontje van de baas is er weer vandoor, heb 'm voor vandaag huiswaarts gestuurd. Leuk joch! Gaat goedkomen. :)
pi_143919059
quote:
7s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:11 schreef Selestha het volgende:

[..]

:D Groot gelijk ;) Was alleen een beetje aan het kijken en zo :P
pi_143919278
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:D Groot gelijk ;) Was alleen een beetje aan het kijken en zo :P
Ja erg lief dat jullie willen helpen hoor O+

Maar vandaag zit er hier echt niets meer in ;)
pi_143919350
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:24 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja erg lief dat jullie willen helpen hoor O+

Maar vandaag zit er hier echt niets meer in ;)
Slaap lekker :Y)
pi_143919559
quote:
2s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:49 schreef Lonaa het volgende:

Lonaa, toch even nieuwsgierig: waarom heb je je ceviche-gare garnalen eigenlijk alsnog in de pan gedaan?:)
pi_143920296
Mini, naar welke aziatische supermarkt in Rotterdam ga jij eigenlijk? Heb wat spul nodig voor mijn Vietnamese kokkerel-weekje :+
pi_143920429
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
Mini, naar welke aziatische supermarkt in Rotterdam ga jij eigenlijk? Heb wat spul nodig voor mijn Vietnamese kokkerel-weekje :+
In principe vooral naar de Wah Nam Hong, een grote Aziatische supermarkt op de West-Kruiskade omdat ik die ondertussen erg goed ken. Er vlakbij in dezelfde straat is dit jaar een flinke Amazing Oriental geopend met voor mijn gevoel bijna hetzelfde assortiment, maar dan schoner, strakker en een stuk minder charmant - vind ik dan. :)

En voor Japans of Koreaans hol ik ook graag even naar Kazaguruma in de Pannenkoekstraat.

Voor Vietnamees zou ik het niet weten. Dat zou ik als ik jou was even aan RobinOok vragen, die is er expert in én ze woont zelf in Rotterdam. :)
pi_143920484
(Ik weet sowieso geen klap van de Vietnamese keuken, behalve pho, en pho is fantastisch! :9 )
pi_143920502
(Oh en bahn mi natuurlijk. Bijna net zo fantastisch! :9 )
  donderdag 28 augustus 2014 @ 17:04:34 #223
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_143920524
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:01 schreef minilot het volgende:

Voor Vietnamees zou ik het niet weten. Dat zou ik als ik jou was even aan RobinOok vragen, die is er expert in én ze woont in Rotterdam :)
Die heeft een mooi overzichtje ervan op haar site:
http://www.aziatische-ingredienten.nl/toko-overzicht/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_143920554
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:04 schreef golfer het volgende:

[..]

Die heeft een mooi overzichtje ervan op haar site:
http://www.aziatische-ingredienten.nl/toko-overzicht/
Ja, maar ik zag daarbij zo gauw niet waar je nou het beste kunt zijn voor Vietnamees spul :)
pi_143920691
Op elk van mijn twee voeten ligt een kantoorhond. Lekker warm. :')
pi_143920695
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:03 schreef minilot het volgende:
(Ik weet sowieso geen klap van de Vietnamese keuken, behalve pho, en pho is fantastisch! :9 )
Ik ben dol op Bahn Xeo (Vietnamese omelet) en Vietnamese springrolls O+
pi_143920787
O ja, natuurlijk de springrolls!
Ik ben zelf niet echt een enorme fan van omeletten. Maar ik zal eens een banh xeo proberen dan. :)
pi_143920904
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:14 schreef minilot het volgende:
O ja, natuurlijk de springrolls!
Ik ben zelf niet echt een enorme fan van omeletten. Maar ik zal eens een banh xeo proberen dan. :)
Ik hou ook niet van omeletten, maar de Bahn Xeo die ik bij restaurant Saigon in Utrecht had was een openbaring. Nooit zo'n lekkere omelet gehad als die O+
pi_143921523
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Lonaa, toch even nieuwsgierig: waarom heb je je ceviche-gare garnalen eigenlijk alsnog in de pan gedaan?:)
Omdat ik de baksmaak wel erg lekker vind. Ze hebben echt amper de pan gezien hoor. Pan was loeiheet, alles er in 1 keer in, gelijk 2 keer omschudden, klaar. Genoeg tijd om dicht te schroeien en wat vocht los te laten. :9 Was misschien niet nodig voor de garing, maar ze waren wel lekker warm in m'n broodje. :9

(Ik doe sowieso soms dingen in de keuken zonder reden zeg maar. :') )
Sterkheidsbaas van alles.
pi_143921728
Had je wel het idee dat je, ondanks de pan, nog wat van de ceviche-marinade kon proeven? :)
pi_143921858
Ik doe vanavond trouwens ook weer een Lady&Pups.. De 'stacked pig sandwich' vond ik gevoelsmatig wel bij het biosbezoek van vanavond passen (Sin City: A Dame to Kill For) :)

http://www.ladyandpups.com/2014/07/31/stacked-green-pig-sandwich/

pi_143921969
Leuk hoor, dat fietsen :P 1500 km verder en mijn zadelding breekt af. Gelijk maar een nieuw zadel gefixed. Dat wordt wennen. Ze zijn korter tegenwoordig of zo -O-
pi_143921977
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:48 schreef minilot het volgende:
Ik doe vanavond trouwens ook weer een Lady&Pups.. De 'stacked pig sandwich' vond ik gevoelsmatig wel bij het biosbezoek van vanavond passen (Sin City: A Dame to Kill For) :)

[ afbeelding ]
Leuke blog is dat zeg! :)
pi_143922033
Wat is een zadelding? :D

Lekker thuiskomen voor het weekend, aan een wijntje en de reispapieren doorlezen O+ *O*

Eerste plek voor 2 nachten : Matera ; een sprookje toch? :o O+

2e plek voor 2 nachten : Otranto : :7 8-)

3e plek : 3 nachten in een Trulli (wit huisje) O+ *O*

[ Bericht 59% gewijzigd door Blues op 28-08-2014 18:33:29 ]
pi_143922076
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:52 schreef Bluezz het volgende:

Lekker thuiskomen voor het weekend, aan een wijntje en de reispapieren doorlezen O+ *O*
Het is vast al eens gezegd, maar waar gaan jullie naartoe? :)
pi_143922148
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:51 schreef Selestha het volgende:

[..]

Leuke blog is dat zeg! :)
Ja, heel tof! Ik hou meestal niet zo van foodblogs met ellenlange verhalen voorafgaand aan het recept, maar deze lees ik -altijd-! :)
En de recepten zjjn ook gewoon tof! Vaak wel bijzonder en qua smaak nogal heftig. Ik heb er al veel van gekookt, steeds weer een succes! :9

Enneh, straks kun je dat dus ook allemaal weer elke dag gaan maken! In je eigen keukentje! *O* O+ :+
pi_143922239
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, heel tof! Ik hou meestal niet zo van foodblogs met ellenlange verhalen voorafgaand aan het recept, maar deze lees ik -altijd-! :)
En de recepten zjjn ook gewoon tof! Vaak wel bijzonder en qua smaak nogal heftig. Ik heb er al veel van gekookt, steeds weer een succes! :9

Enneh, straks kun je dat dus ook allemaal weer elke dag gaan maken! In je eigen keukentje! *O* O+ :+
Ik wil graag een dm met je favoriete blogs zodat ik die toe kan voegen zo gauw ik weer gesetteled ben :)

Ja, ik kijk nu al uit naar het zelf koken. Ook al heb ik eerst maar 2 inductieplaatjes, het zijn wel MIJN inductieplaatjes en ik kan daarmee doen wat ik wil :) En een combimagnetron ofzo komt nog wel :)
pi_143922347
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:52 schreef Bluezz het volgende:

Beugel onder het zadel :P
pi_143922427
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:57 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ik wil graag een dm met je favoriete blogs zodat ik die toe kan voegen zo gauw ik weer gesetteled ben :)

Hier mijn huidige volglijst in Bloglovin'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
pi_143922445
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:57 schreef Selestha het volgende:

Ja, ik kijk nu al uit naar het zelf koken. Ook al heb ik eerst maar 2 inductieplaatjes, het zijn wel MIJN inductieplaatjes en ik kan daarmee doen wat ik wil :) En een combimagnetron ofzo komt nog wel :)
Het lijkt me wel een beetje zuur dat je eerst een ingericht huis had en nu een koffer met inhoud.
Of waren er spullen opgeslagen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143922521
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het lijkt me wel een beetje zuur dat je eerst een ingericht huis had en nu een koffer met inhoud.
Of waren er spullen opgeslagen?
Ik heb inderdaad spullen opgeslagen ;) Er is nog een boekenkast, gordijnen met leuk motief, lotuslampjes, superkwaliteit matras, computer, en een doos met geliefde spulletjes en boeken. En ik neem van hier ook weer boeken en favoriete spulletjes mee :)
pi_143922617
quote:
12s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:05 schreef Selestha het volgende:

Ik heb inderdaad spullen opgeslagen ;) Er is nog een boekenkast, gordijnen met leuk motief, lotuslampjes, superkwaliteit matras, computer, en een doos met geliefde spulletjes en boeken. En ik neem van hier ook weer boeken en favoriete spulletjes mee :)
Dat is al een mooie start! *O* Gelukkig maar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143922621
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:45 schreef minilot het volgende:
Had je wel het idee dat je, ondanks de pan, nog wat van de ceviche-marinade kon proeven? :)
Ja, zeker! :Y De frisse limoen, iets van de ui en heel iets van de peper (maar ik had er maar 1 jalapeno door gedaan, dus is logisch dat ik daar niet zo veel van proefde.
pi_143922643
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:48 schreef minilot het volgende:

[ afbeelding ]
Oooh tof! Die staat ook nog op mijn verlanglijstje! :9
pi_143922673
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is al een mooie start! *O* Gelukkig maar.
Inderdaad :) Mijn vader heeft ook al een keukenset en tafel gekocht, dus dat is ook al fijn :)
pi_143922860
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:08 schreef Selestha het volgende:

[..]

Inderdaad :) Mijn vader heeft ook al een keukenset en tafel gekocht, dus dat is ook al fijn :)
Is -ie blij dat z'n dochterlief weer lekker in de buurt komt wonen? :)
pi_143923105
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:08 schreef Selestha het volgende:

[..]

Wat zou je zonder vaders moeten he :D
pi_143923126
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:14 schreef minilot het volgende:

[..]

Is -ie blij dat z'n dochterlief weer lekker in de buurt komt wonen? :)
Stiekem wel denk ik, al is hij nu vooral streng aan het doen dat ik dit beter niet had kunnen doen.. Al heeft het voor hem weinig consequenties ;)
pi_143923196
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:19 schreef PdeHoog het volgende:

Wat zou je zonder vaders moeten he :D
Vaders zijn geweldig O+ De mijne zou me ook altijd, zo nodig mopperend en vermanend, helpen.
pi_143923501
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vaders zijn geweldig O+ De mijne zou me ook altijd, zo nodig mopperend en vermanend, helpen.
Ja dat doet de mijne nu. Hij moppert en protesteert maar helpt wel :)
pi_143923547
quote:
Vaders O+ De mijne was gister jarig. Ik dacht dat hij mijn kado erg leuk zou vinden, champagne, salami en Primavera-kaas. Hij vond het ook erg leuk, maar grote zus had een véél beter kado.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 18:28:47 #252
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_143923558
Geweldig, weer een totaal kansloze loting voor Ajax _O-
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_143923631
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:28 schreef Leintjeuh het volgende:

Vaders O+ De mijne was gister jarig. Ik dacht dat hij mijn kado erg leuk zou vinden, champagne, salami en Primavera-kaas. Hij vond het ook erg leuk, maar grote zus had een véél beter kado.
SPOILER
O+

Maar die mag hij zelf toch niet houden? :o
pi_143923637
quote:

[..]

:Y Die van mij ook.
pi_143923674
quote:

[..]

SPOILER
Echt waar? *O* Feli je zus *O*
pi_143923717
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:29 schreef Isabeau het volgende:
O+

Maar die mag hij zelf toch niet houden? :o
Ik denk dat 'ie dat niet eens meer zou kunnen. Laat staan willen _O-
pi_143923874
Tante Leinie *O*
pi_143923884
Mini zie mijn post boven je aangevuld met O+ foto's O+ : Zuid-Italië.

[ Bericht 71% gewijzigd door Blues op 28-08-2014 18:50:04 ]
pi_143923904
quote:
12s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:05 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ben je 'zenuwachtig' voor de reactie van schouders?
pi_143924015
Zo. Dat was weer lekker, die pannekoeken :9 Met kaas en met stroop :9 Morgen frietjes en vis in Scheveningen :9 Zaterdag weer normaal doen 8-)
pi_143924289
quote:
19s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:28 schreef TAV74 het volgende:
Heel verrassend :')
  donderdag 28 augustus 2014 @ 18:42:06 #262
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_143924298
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:53 schreef minilot het volgende:

Het is vast al eens gezegd, maar waar gaan jullie naartoe? :)
CUL / [CUL Slow Chat] komen thuis.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 28 augustus 2014 @ 18:43:03 #263
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_143924338
quote:
19s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:28 schreef TAV74 het volgende:
ik zag het net. Nou ja, we hebben ook niks te zoeken tussen al die echte topclubs.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 28 augustus 2014 @ 18:44:35 #264
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_143924398
quote:

SPOILER
Leuk, tante Lein *O*
Wat is het voor exemplaar? jongen/meisje?
Poef.....gone! ©golfer
pi_143924418
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:44 schreef golfer het volgende:
Leuk, tante Lein *O*
Wat is het voor exemplaar? jongen/meisje?
Een meisje, 6 pond met 10 vingertjes en 10 teentjes.
pi_143924442
O+
pi_143924452
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:35 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ben je 'zenuwachtig' voor de reactie van schouders?
Niet echt, wat ze ook zeggen: Lief heeft alles al betaalt dus dat aanbod kan hij niet terugtrekken en ik vertrek woensdag al dus als ze het me kwalijk nemen (wat ik niet verwacht) dan ben ik er zo vanaf ;)

Ik denk dat ze zelf ook wel snappen dat het niet meer ging. Zij waren immers ook niet tevreden ;)
pi_143924463
De hele dag in de stress gezeten omdat mijn katje ziekjes deed, maar gelukkig viel het mee bij de dierenarts. O+ Hij is nu zelfs al weer van mening dat het een goed idee is als die naar buiten zou gaan in deze enorme stortbui. :D

En nu lekker eten aan het maken. Bloemkool met broccolisaus en kaas uit de oven. :9
pi_143924475
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:45 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Een meisje, 6 pond met 10 vingertjes en 10 teentjes.
Ze was al bevallen :o *O*
pi_143924492
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ze was al bevallen :o *O*
Ja, 2 weekjes vroeg O+
pi_143924514
Oh en gefeliciteerd met je nichtje.
pi_143924522
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:47 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja, 2 weekjes vroeg O+
Nou, feli Tante Lein ;)
pi_143924593
Hmmm...nog 7 eieren over. Houdbaar tot en met zaterdag. Denk dat ik zaterdag maar wat bakwerk ga verrichten :P
pi_143924633
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:49 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...nog 7 eieren over. Houdbaar tot en met zaterdag. Denk dat ik zaterdag maar wat bakwerk ga verrichten :P
Of eiersalade maken O+ Met half yoghurt, half mayo :Y
pi_143924854
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Of eiersalade maken O+ Met half yoghurt, half mayo :Y
Hmm...nice. Dat wordt zaterdag zelfgemaakte eiersalade :9 Gelijk ff lekker brood scoren bij de bakker :9 En een appelcake :9 En chocolate chip cookies :9
pi_143924890
Go Robben *O*
  donderdag 28 augustus 2014 @ 19:00:04 #277
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_143924984
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:43 schreef golfer het volgende:

[..]

ik zag het net. Nou ja, we hebben ook niks te zoeken tussen al die echte topclubs.
Zitten genoeg clubs tussen waar je een prima kans tegen hebt, maar dan moet je dus niet twee absolute toppers loten.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_143925125
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:49 schreef PdeHoog het volgende:
Alsof die eieren niet nog een week mee kunnen na zaterdag :P Ik heb geen flauw idee wat de houdbaarheid van mijn eieren is, die krijg ik altijd op het werk van iemand die kippen heeft :D
pi_143925181
Ik weet ook nooit wat de houdbaarheidsdatum van mijn eieren is, maar ik koop ze vaak met een 35% kortingsticker.

Ben trouwens helemaal opgedoft voor de bruiloft. Let's go.
pi_143925199
Veel plezier, Lonaa!
pi_143925232
Kump wa goe. Er zijn in ieder geval mensen die ik gezellig vind. :)
pi_143925346
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Alsof die eieren niet nog een week mee kunnen na zaterdag :P Ik heb geen flauw idee wat de houdbaarheid van mijn eieren is, die krijg ik altijd op het werk van iemand die kippen heeft :D
Geen idee maar ze staan al wat weekjes :P Ze worden er echt niet beter op :P
pi_143925360
Op naar de sportschool *O* Voor ik in slaap donder :P
  donderdag 28 augustus 2014 @ 19:18:02 #284
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_143925712
Dat was mijn 13 urige werkdag voor vandaag. Eerst een software update, daarna iets implementeren bij Utopia op het terrein (dus heb ik dat ook weer gezien) en verder nog bezig geweest met de aftermath van diezelfde software update EN iets wat ik maandag af moet hebben wat gisteren bekend is geworden en waar ik zo 5 weken in kan steken :').
pi_143925845
quote:
6s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:18 schreef Anthraxx het volgende:
Dat was mijn 13 urige werkdag voor vandaag. Eerst een software update, daarna iets implementeren bij Utopia op het terrein (dus heb ik dat ook weer gezien) en verder nog bezig geweest met de aftermath van diezelfde software update EN iets wat ik maandag af moet hebben wat gisteren bekend is geworden en waar ik zo 5 weken in kan steken :').
Als je maar lol hebt 8-)
  donderdag 28 augustus 2014 @ 19:30:25 #286
3878 Vork
Manisch creatief
pi_143926145
Zo, ik begon vandaag met twee baantjes en ik eindig weer met nul. Van eentje wist ik de einddatum dus was dat geen verrassing. Het andere baantje is wel vrij rigoureus gestopt, maar omdat daar niet meer uren in zitten, had het sowieso geen zin om dat langer aan te houden.
pi_143926260
quote:
13s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:30 schreef Vork het volgende:
Zo, ik begon vandaag met twee baantjes en ik eindig weer met nul. Van eentje wist ik de einddatum dus was dat geen verrassing. Het andere baantje is wel vrij rigoureus gestopt, maar omdat daar niet meer uren in zitten, had het sowieso geen zin om dat langer aan te houden.
-O-
  donderdag 28 augustus 2014 @ 19:34:49 #288
63722 z80
I fink you freaky
pi_143926312
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:47 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja, 2 weekjes vroeg O+
gefeliciteerd Tante Lein.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_143926340
quote:
:{ Nou moe :{
pi_143926562
quote:
Jeetje :{ Nou wat?
  donderdag 28 augustus 2014 @ 19:43:56 #291
3878 Vork
Manisch creatief
pi_143926693
Nou ben ik weer terug bij af (lees: uitkering). Ja en solliciterend enzo natuurlijk, maar dat heeft tot op nu nog niets opgeleverd.
pi_143926966
Wat een stress, Vork -O-
pi_143927405
Pfff balen weer Vork -O-
pi_143927539
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:43 schreef Vork het volgende:
Nou ben ik weer terug bij af (lees: uitkering). Ja en solliciterend enzo natuurlijk, maar dat heeft tot op nu nog niets opgeleverd.
Meh :{ Echt balen dat t niet opschiet :{ Hoog tijd dat je wat meewind gaat krijgen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Leintjeuh op 28-08-2014 20:15:42 ]
  donderdag 28 augustus 2014 @ 20:21:51 #295
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_143928228
quote:
Jeetje, en vorige week had je het nog wel te druk met werken om een sollicitatie op een passende functie eruit te sturen. :{
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 28 augustus 2014 @ 20:23:17 #296
3878 Vork
Manisch creatief
pi_143928283
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:21 schreef golfer het volgende:
Jeetje, en vorige week had je het nog wel te druk met werken om een sollicitatie op een passende functie eruit te sturen. :{
Klopt. ik had wel tijd, maar ik wilde ook heel graag die sollicitatie er zo snel mogelijk uit hebben. Dat is overigens wel gelukt, daar hoop ik een dezer dagen ook meer over te horen.
pi_143928925
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:23 schreef Vork het volgende:

Klopt. ik had wel tijd, maar ik wilde ook heel graag die sollicitatie er zo snel mogelijk uit hebben. Dat is overigens wel gelukt, daar hoop ik een dezer dagen ook meer over te horen.
Duimen maar weer!!! *O*
  donderdag 28 augustus 2014 @ 20:46:28 #298
63722 z80
I fink you freaky
pi_143929451
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:23 schreef Vork het volgende:

[..]

een werkweek van 40 uur in Kleve is zeker teveel en te ver weg.
via fb heb ik er 1 geliked bij mij om de hoek.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 20:52:28 #299
3878 Vork
Manisch creatief
pi_143929749
40 uur per week is prima, maar kleve is zonder auto wel wat onhandig te bereiken (om het dagelijks te fietsen is het idd wel wat ver) en mijn Duits laat ook nog wel wat te wensen over.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 20:57:07 #300
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143929929
Succes gewenst met banenjacht, vork
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 20:59:16 #301
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143929998
Vol
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')