*duimt*quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:08 schreef Selestha het volgende:
Goedemorgen
Ik zit ZO in de spanning. Ik weet binnen nu en een uur of ik een studio heb, de makelaar heeft al bijna alles geregeld met mijn ouders maar we wachten nu op een definitief akkoord.. Ik hoop zo dat het wat wordt!
Net gehoord dat we het na 12 uur horen, de laatste kandidaat moet nog afzeggen. De makelaar heeft alleen wel gezegd dat hij het onwaarschijnlijk acht dat die persoon het wil. Het is dus heel spannendquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
*duimt*
Waar kom je dan terecht??
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:46 schreef Selestha het volgende:
IK HEB DE WONING!![]()
Er hadden nog twee mensen ja gezegd, maar ik krijg het OMDAT ik geen andere optie heb! Een makelaar met emphatie, wat bijzonder!
*faith in humanity restoredquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:46 schreef Selestha het volgende:
IK HEB DE WONING!![]()
Er hadden nog twee mensen ja gezegd, maar ik krijg het OMDAT ik geen andere optie heb! Een makelaar met emphatie, wat bijzonder!
Jaaaa wat fijn!!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:46 schreef Selestha het volgende:
IK HEB DE WONING!![]()
Dat gaan we vandaag uitzoeken, mijn ouders gaan het appartement volgende week klaar maken. Het is van mij per 1 septemberquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb heel snel een beetje kunnen lezen over je situatie maar wat goed en snel 'opgelost'! Gefeli!
Wanneer kom je naar NL?
Ja het is echt geluk hebben, alles zit er al in. Huur is inclusief zelfs beschikking over een wasmachine, volledige keuken etcquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jaaaa wat fijn!!![]()
Gefeliciteerd! En ziet er prima uit
Netjes hoor!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:56 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja het is echt geluk hebben, alles zit er al in. Huur is inclusief zelfs beschikking over een wasmachine, volledige keuken etc
Jepquote:
Ja zeker niet slecht voor een kamer, ik had het veel slechter kunnen treffen. Ik heb echt veel geluk gehadquote:
Ah, één kamer, zie ik nu. Maar wel met eigen douche, toilet en keuken. Dan noem ik dat toch een huisje.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:09 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja zeker niet slecht voor een kamer, ik had het veel slechter kunnen treffen. Ik heb echt veel geluk gehad
Het is een kamer ja, maar wel met een scheidingswand tussen slaap-en woonkamerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ah, één kamer, zie ik nu. Maar wel met eigen douche, toilet en keuken. Dan noem ik dat toch een huisje.
Als ik zoiets zie, krijg ik direct weer de heerlijke kriebels van toen ik net op kamers ging.
Wat fijn!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:46 schreef Selestha het volgende:
IK HEB DE WONING!![]()
Seles wat heerlijk!!!!!!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:01 schreef Selestha het volgende:
JepEen hele grote opluchting dit.. Nu is het alleen nog maar betalen en naar mijn nieuwe huis vliegen
![]()
En heel tof dat menselijk inlevingsvermogen vandaag hiertoe leidde!
mixed feelings lijkt me ja..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:14 schreef Selestha het volgende:
Ik vlieg op 3 September terug naar Nederland.. Ben om 16.10 op Schiphol..![]()
Ja het gaat zo snel allemaal, en de liefde is nog niet over dus het is wel pijnlijk. Maar ja, het is op 3 september pijnlijk en op 23 september ook dus het moet maarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
mixed feelings lijkt me ja..
Lekker zegquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb met extra dagen en weer vrij nemen zo zitten sprokkelen dat ik ipv 2 weken vakantie in September op 1 dag na 3 (!) weken vrij benWoeiiiii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |